• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » اینتر در جستجوی کسب سهمیه در برگامو ، قهرمانی زودهنگام راهکار سیتی و بارسا جهت فراموش کردن لیگ قهرمانان

    اینتر در جستجوی کسب سهمیه در برگامو ، قهرمانی زودهنگام راهکار سیتی و بارسا جهت فراموش کردن لیگ قهرمانان

    رقابتهای فوتبال باشگاهی در لیگهای معتبر اروپایی ، شنبه پیگیری می شود و مهمترین مسابقه های امروز را بررسی می کنیم.

    اینتر در جستجوی کسب سهمیه در برگامو ، قهرمانی زودهنگام راهکار سیتی و بارسا جهت فراموش کردن لیگ قهرمانان

    به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی گروه تحریریه سایت جوان، رقابتهای فوتبال باشگاهی در لیگهای معتبر اروپایی ، شنبه پیگیری می شود و مهمترین مسابقه های امروز را بررسی می کنیم.

    لیگ برتر انگلیس

    تاتنهام – منچسترسیتی ( ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه)

    تیم فوتبال منچسترسیتی که تقریبا قهرمانی خود را در لیگ جزیره مسجل کرده است و احتمالا تا دو سه هفته دیگر قطعی می شود، در هفته سی و چهارم این لیگ در ورزشگاه ویمبلی لندن مهمان تیم تاتنهام خواهد بود. سیتی اگر چه در لیگ جزیره اختلاف امتیاز زیادی با رقبا دارد ولی شاگردان گواردیولا روزهای خوبی را سپری نمی کنند و با سه شکست پیاپی در دیدارهای مهم، ( دو شکست در لیگ قهرمانان اروپا برابر لیورپول و یک شکست برابر منچستریونایتد در لیگ برتر) هواداران خود را تا حدودی ناامید کردند.

    اینتر در جستجوی کسب سهمیه در برگامو ، قهرمانی زودهنگام راهکار سیتی و بارسا جهت فراموش کردن لیگ قهرمانان

    هواداران سیتی که امسال شاید نیرومند ترین تیم تاریخ خود را مشاهده می کردند، بسیار به قهرمانی در لیگ قهرمانان یا حداقل حضور در فینال امیدوار بودند و اصلا تصور نمی کردند که اینطور و با نتیجه پنج بر یک در مجموع مغلوب لیورپول شوند. حال آنها جهت فراموشی این شکست ها دیداری بسیار سخت در لندن برابر تیم آماده پوچتینو دارند.

    تاتنهام بعد از شکست برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان و حذف از این رقابتها ، تمام دیدارهای خود را برده هست. آنها در لیگ برتر نیز شش مسابقه آخر خود را پیروز شده است اند. آخرین شکست اسپرز در لیگ جزیره به دیدار رفت برابر همین تیم منچسترسیتی برمیگردد که در ورزشگاه اتحاد با نتیجه چهار بر یک مغلوب سیتی شدند. بعد از آن شکست سنگین، شاگردان پوچتینو که که تا آن هفته عملکرد خوبی در لیگ برتر نداشتند، متحول شدند و با پیروزی های پیاپی خود را در جدول بالا کشیدند.

    سرخیو آگوئرو و جان استونز، مصدومان منچسترسیتی جهت این بازی هستند. فرناندینیو نیز به علت محرومیت، مجوز همراهی تیمش در ومبلی را نخواهد داشت.

    هری وینکس، کایکل واکر پیترز به علت مصدومیت قادر به همراهی تاتنهام در بازی پیش رو نیستند.

    رقابتهای فوتبال باشگاهی در لیگهای معتبر اروپایی ، شنبه پیگیری می شود و مهمترین مسابقه های امروز را بررسی می کنیم.

    سیتیزن ها در پنج رویارویی اخیرشان برابر اسپرز در لیگ برتر، تنها یک بار به پیروزی دست یافته اند (۱ تساوی و ۳ شکست).

    تاتنهام در دو بازی خانگی اخیر خود برابر منچسترسیتی در لیگ برتر، برنده بوده است.

    تاتنهام در ۱۴ بازی اخیر خود در مسابقه های لیگ برتر بازنده نبوده هست؛ آن ها آخرین بار به فاصله ژانویه تا آگوست ۱۹۶۷ موفق شدند ۲۰ بازی شکست ناپذیری در بالاترین سطح فوتبال انگلیس را تجربه کنند.

    ساوتهمپتون – چلسی ( ساعت ۱۶)

    نخستین دیدار هفته سی و چهارم لیگ جزیره در ورزشگاه سنت مری و بین تیمهای ساوتهمپتون و چلسی برگزار می شود.

    اینتر در جستجوی کسب سهمیه در برگامو ، قهرمانی زودهنگام راهکار سیتی و بارسا جهت فراموش کردن لیگ قهرمانان

    شیرهای شهر لندن اصلا روزهای خوبی را سپری نمی کنند و به نظر می رسد با توجه به نتایجی که در هفته های اخیر گرفته اند، از قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر و کسب سهمیه لیگ قهرمانان نیز ناامید شده است اند. شاگردان کونته در حال حاضر با ۱۰ امتیاز اختلاف نسبت به تاتنهام رده چهارمی در رتبه پنجم قرار دارند و این مربی اگر سال بعد هم در چلسی باشد، احتمالا باید در لیگ اروپا تیمش را هدایت کند.

    در طرف برابر ساوتهمپتون نیز شرایط خوبی در جدول ندارد. قدیس ها با ۲۸ امتیاز در رتبه هجدهم و در منطقه سقوط قرار دارند و روی امتیازهای بازیهای خانگی خود جهت ماندن در لیگ برتر حساب کرده اند.

    چلسی در ۳ دیدار خارج از منزل اخیرش در لیگ برتر، شکست خورده است.

    ساوتهمپتون در ۳ دیدار اخیرش در لیگ برتر، شکست خورده است.

    رقابتهای فوتبال باشگاهی در لیگهای معتبر اروپایی ، شنبه پیگیری می شود و مهمترین مسابقه های امروز را بررسی می کنیم.

    چلسی در ۴ دیدار اخیرش برابر ساوتهمپتون، پیروز از زمین مسابقه خارج شده است است.

    ساوتهمپتون در هر یک از ۳ دیدار اخیرش در لیگ برتر، حداقل ۳ گل دریافت کرده است.

    لیورپول – بورنموث ( ساعت ۲۱)

    اینتر در جستجوی کسب سهمیه در برگامو ، قهرمانی زودهنگام راهکار سیتی و بارسا جهت فراموش کردن لیگ قهرمانان

    شاگردان کلوپ بعد از حذف منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا و رسیدن به نیمه نهایی این رقابتها با روحیه تر از هر لحظه در ورزشگاه آنفیلد میزبان بورنموث بی انگیزه و میانه جدولی هستند. لیورپول که اعتبار از دست رقته خود را در اروپا دوباره با کلوپ به دست آورده است ، در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف رم بروند. آنها در لیگ جزیره نیز در رتبه سوم قرار دارند و به نظر می رسد مشکلی جهت کسب سهمیه لیگ قهرمانان در سال آینده نداشته باشند.

    در سوی دیگر میدان بورنموث قرار داشته که از جایگاه خطر فاصله گرفته هست. این تیم هم اکنون با ۳۸ امتیاز در رده یازدهم قرار داشته و عملکرد بهتری نسبت به نیم فصل اول ارائه کرده هست. شاگردان ادی هاو نشان داده اند که برابر تیم های بزرگ می توانند پیروز شوند و با وجود شکست در دیدار رفت، جهت امتیاز گرفتن از لیورپول به آنفیلد سفر خواهند کرد.

    قرمزها در ۱۸ دیدار اخیر خانگی خود شکست نخورده اند. آنها در ۷ دیدار اخیر خانگی ارزش حداقل دو گل به ثمر رسانده اند.

    بورنموث از ۱۶ دیدار اخیر خود در لیگ برتر، سه دیدار شکست خورده است.این تیم در سه دیدار اخیر خود حداقل دو گل زده است.

    شاگردان کلوپ در ۷ دیدار اخیر خانگی ارزش حداقل دو گل به ثمر رسانده اند.

    بورنموث در سه دیدار اخیر خود حداقل دو گل زده است.

    لیورپول ۵ مصدوم دارد که سه نفر آنها مدافع هستند.

    برنلی – لسترسیتی ( ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه )

    کریستال پالاس – برایتون ( ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه )

    هادرزفیلد – واتفورد ( ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه )

    سوانزی – اورتون ( ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه )

    سری آ ایتالیا

    آتالانتا – اینتر (ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه )

    تیم اینتر میلان در هفته سی و دوم رقابتهای سری آ ایتالیا امشب در برگامو مهمان تیم آتالانتا خواهد بود.

    افعی ها رقابتی تنگاتنگ و شدید با لاتزیو و رم جهت قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارند و با توجه به اینکه یوونتوس و ناپولی دو سهمیه لیگ قهرمانان را می گیرند، دو سهمیه باقی مانده ایتالیا، احتمالا به دو تیم از این سه تیم خواهد رسید ( شانس میلان با توجه به اختلاف هشت امتیازی اش با رتبه چهارم بسیار کم است). اینتر اگرچه در حال حاضر با یک امتیاز اختلاف نسبت به دو تیم همشهری لاتزیو و رم در رتبه پنجم قرار دارد، ولی همانطور که اسپالتی در کنفرانس پیش از مسابقه گفت ، آینده اینتر در دست خودش است لیکن با توجه به مصاف فردای لاتزیو و رم ، با هر نتیجه ای در آن دیدار ، اینتر در صورت پیروزی برابر آتالانتا در آخر هفته سی و دوم در بین چهار تیم برتر خواهد بود.

    در طرف برابر تیم آتالانتا نیز در منزل تیم بسیار خطرناک و قدرتمندی است . اگرچه آنها با ۴۸ امتیاز در رتبه نهم لیگ قرار دارند ولی تیم های قدرتمند رم و میلان را در رقابتهای امسال شکست داده اند و می خواهند انتقام شکست دو بر صفر بازی رفت را از اینتر بگیرند. آتالانتا در دو بازی اخیرش، ۵ امتیاز از دست داده و بازیکن کلیدی اش، ایلیچیچ را در اختیار ندارد.

    کالیاری – اودینزه ( ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه)

    کیوو – تورینو ( ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه)

    جنو – کروتونه ( ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه)

    لالیگای اسپانیا

    بارسلونا – والنسیا (ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه)

    شاگردان بی روحیه والورده بعد از شکست سنگین و حذف عجیب در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا برابر تیم رم، امشب در ورزشگاه نیوکمپ و برابر چشم هودارانشان برابر خفاش ها با انگیزه که بعد از سالها می خواهند به لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند قرار می گیرند.بارسلونا اگرچه با اختلاف ۱۱ امتیاز نسبت به اتلتیکوی رده دومی در صدر جدول قرار دارند و احتمالا تا دو سه هفته دیگر قهرمانی خود را مسجل می کنند، ولی حذف از لیگ قهرمانان اروپا باعث شده است تا هوادارانشان خوشحال نباشند.

    در طرف برابر تیم والنسیا در این فصل نتیجه های بسیار خوبی گرفته است و اکنون با ۶۵ امتیاز بالاتر از رئال مادرید در رتبه سوم لالیگا قرار دارند و با توجه به اختلاف ۱۳ امتیازیشان با تیم پنجم لالیگا، به نظر می رسد مشکلی جهت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نخواهد داشت.

    بارسا در این فصل لالیگا ، مجبور هیچ باختی نشده هست. پیروزی سه بر یک هفته گذشته برابر لگانس باعث شد تیم والورده به رکورد ۳۸ بازی بدون شکست در لالیگا برسد؛ رکوردی که پیش از این به تنهایی در اختیار رئال سوسیداد بود. کاتالان ها حالا این وقت را دارند تا با پیروزی یا کسب حتی یک تساوی برابر والنسیا، به تنهایی صاحب این رکورد شوند. اگر بارسلونا می خواهد هرچه سریعتر قهرمانی اش را در لالیگا مسجل کند و به رکورد ۱۰۰ امتیاز برسد، باید شکست تحقیر آمیز برابر رم را فراموش کرده و به پیروزی در این دیدار فکر کند.

    میزبان در این بازی ایوان راکیتیچ و لوکاس دینیه را به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.خفاش ها نیز خاوی خیمنز و فرانسیس کوکولین را به علت مصدومیت در اختیار ندارد.

    بارسلونا در ۲۵ بازی از ۲۷ بازی اخیر خانگی اش به پیروزی رسیده هست. (لالیگا)
    بارسلونا در ۲۱ بازی از ۲۷ بازی اخیر خانگی اش، در هر دو نیمه به پیروزی رسده هست. (لالیگا)

    عبارات مهم : قهرمانان – پیروزی
    بارسلونا در ۲۵ بازی از ۲۷ بازی اخیر خانگی اش، حداقل ۲ گل به ثمر رسانده هست. (لالیگا)
    بارسلونا در ۱۱ بازی از ۱۳ بازی اخیر خانگی اش برابر والنسیا به پیروزی رسیده هست. (همه مسابقه ها)
    والنسیا در ۸ بازی از ۹ بازی اخیرش به پیروزی رسیده هست. (لالیگا)
    والنسیا در ۵ بازی از ۷ بازی اخیرش، در هر دو نیمه به پیروزی رسیده هست. (لالیگا)

    سویا – ویارئال ( ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه)

    لاس پالماس – رئال سوییه داد ( ساعت ۲۱)

    لگانس – سلتاویگو (ساعت ۲۱ )

    اتلتیک بیلبائو – دیپورتیوو لاکرونیا ( ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه)

    بوندس لیگای آلمان

    بایرن مونیخ – مونشن گلادباخ ( ساعت ۲۱)

    از چارچوب هفته سی ام مسابقه های بوندس لیگا، تیم فوتبال بایرن مونیخ بعد از مسجل کردن قهرمانی خود، در برابر دیدگان هواداران خودی در ورزشگاه آلیانز آرنا پذیرای تیم مونشن گلادباخ خواهد بود.

    باوارایی ها بایرن مونیخ بعد از پیروزی چهار بر یک برابر آگزبورگ در هفته گذشته ششمین قهرمانی پیاپی خود را در رقابهای بوندس لیگا قطعی کردند. آنها همچنین با پیروزی برابر سویا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت در لیگ قهرمانان اروپا به جمع چهار تیم برتر این رقابتها نیز راه یابد. رویای کسب سه گانه ای دیگر تحت هدایت یوپ هاینکس همچنان جهت این تیم زنده است و انتظار می رود این مربی با تجربه با توجه به خستگی ناشی از دیدار با سویا و در پیش بودن دیدار نیمه نهایی جام حذفی در برابر لورکوزن در روز سه شنبه، به تعدادی از بازیکنان مهم خود در این دیدار استراحت دهد.

    در طرف برابر سویا در رتبه هشتم جدول واقع شده است است و اگر می خواهد امسال سهمیه لیگ اروپا را کسب کند باید خود را تا رتبه ششم جدول که شش امتیاز با آن فاصله دارد بالا بکشد. آنها در بازی رفت موفق شدند بایرن مونیخ را دو بر یک شکست دهند و یکی از سه شکست فصل شاگردان هاینکس را رقم بزنند.

    بایرن مونیخ در ۳۶ دیدار اخیر خانگی خود در بوندس لیگا شکست نخورده است.
    بایرن مونیخ در ۱۳ بازی از ۱۵ بازی خانگی خود در لیگ، حداقل ۲ گل زده است.
    گلادباخ در ۶ دیدار از ۸ دیدار اخیر خارج از منزل خود در لیگ موفق به گلزنی نشده است.
    در ۳ دیدار اخیر خانگی بایرن مونیخ در برابر گلادباخ در همه مسابقه ها، کمتر از ۲٫۵ گل به ثمر رسیده است.

    بایرلوزکوزن – اینتراخت فرانکفورت ( ساعت ۱۸)

    هرتابرلین – کلن ( ساعت ۱۸)

    هوفنهایم – هامبورگ ( ساعت ۱۸)

    اشتوتگارت – هانوفر ( ساعت ۱۸)

    لوشامپیونه فرانسه

    لیون – آمیان ( ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه)

    کان – تولوز (ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه)

    لیل – گنگان (ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه)

    نانت – دیژون (ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه)

    رن – متز (ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه)

    استراسبروگ – سن اتین (ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه)

    لژیونرهای شاغل در اروپا

    فنلو – هیرنفین ( قوچان نژاد) – لیگ هلند ، ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه

    آمکار ( سعید عزت اللهی) – روبین کازان ( سردار آزمون و رضا شکاری) – لیگ روسیه ، ساعت ۱۳

    انتهای پیام/

    پیش بازی رقابتهای فوتبال باشگاهی در اروپا

    واژه های کلیدی: قهرمانان | پیروزی | مسابقه | مونیخ | اروپا | لالیگا | اخبار ورزشی | دنیای ورزش

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب سازمان و پردازش داده ها زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی ریاضیات گسسته
  • خرید کتاب های هومیوپاتی از آمازون
  • دانلود منابع مرجع تغذیه
  • خرید کتاب زبان اصلی چشم پزشکی
  • خرید کتاب های زبان اصلی پازل
  • خرید کتاب های زبان اصلی جانور شناسی
  • هاردکپی کتاب های شیمی آلی
  • منابع اورجینال سیستم عامل
  • دانلود منابع مرجع سیستم های دینامیکی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>