• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » شفر و برانکو جهت پُر کردن جیب دلال ها نیامدند/ با دلارهایی که کی روش می گیرد ب

    شفر و برانکو جهت پُر کردن جیب دلال ها نیامدند/ با دلارهایی که کی روش می گیرد ب

    نیما نکیسا پیشکسوت فوتبال کشورمان راجع به تاثیر حضور شفر و برانکو در تیم های پرسپولیس و استقلال در گفتگو با گروه تحریریه سایت مطرح کرد.

    شفر و برانکو جهت پُر کردن جیب دلال ها نیامدند/ با دلارهایی که کی روش می گیرد ب

    نیما نکیسا در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی گروه تحریریه سایت جوان راجع به تکرار قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مسابقه های لیگ برتر فوتبال بیان کرد: قهرمانی پرسپولیس جهت تمام هواداران و پیشکسوتان ابن کلوب مانند بازیکنان و کادرفنی شیرین است چراکه اقتدار پرسپولیس را در لیگ برتر اثبات می کند. امیدوارم این روند تا قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا تداوم یابد. این تیم از ابتدای فصل نشان داد لیاقت فتح جام را دارد ولی زمانیکه خیالش از این عنوان راحت شد تا حدی تمرکزش کمتر شد که در فوتبال چنین امری طبیعی است.

    ثبات مدیریت و کادرفنی علت مهم قهرمانی پرسپولیس است

    او درمورد علت مهم قهرمانی پرسپولیس در لیگ اظهار داشت: ثبات مدیریت و کادرفنی علت مهم قهرمانی پرسپولیس است. یادمان نرفته است که در سال های پیش این تیم به علت تغییرات مداوم بازیکنان و مربیان از کورس مدعیان خارج شده است بود ولی از وقت حضور برانکو با توجه به حمایتی که مدیریت از این سرمربی خوش فکر انجام داد بار دیگر به قدرت اول فوتبال کشور عزیزمان ایران تبدیل شد.

    برانکو کاری کرد که مربیان بزرگ خارجی قبلی در آن ناکام بودند

    نکیسا خاطرنشان کرد: از طرفی توانایی های فنی بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس هم را می توان یکی دیگر از دلایل مهم موفقیت های اخیر این تیم نام برد. برانکو کاری انجام داد که در سال های پیش پرسپولیس با صرف مبالغ کلان و جذب مربیان بزرگ هم در انجام دادن آن ناکام بود. این امر نشان از کیفیت و هوش این مربی بی حاشیه دارد. ثبات در کادرفنی منجر به هماهنگی و هارمونی بازیکنان شد و این امر تکرار قهرمانی پرسپولیس را در فاصله سه هفته مانده به اتمام مسابقه ها به دنبال داشت.

    شفر و برانکو جهت پُر کردن جیب دلال ها نیامدند/ با دلارهایی که کی روش می گیرد ب

    به جز گادوین منشا تمام بازیکنان پرسپولیس فصل ایده آلی داشتند

    دروازه بان اسبق پرسپولیس تهران درباره کلیدی ترین نفرات در راه قهرمانی مجدد این تیم اظهار داشت: به جز گادوین منشا که در این فصل از روزهای اوجش فاصله گرفته است سایر بازیکنان پرسپولیس در شرایط ایده آلی بودند و تمام آنها مانند منشا در قهرمانی سهیم هستند. با این وجود من نقش سید جلال حسینی، وحید امیری، علی علیپور و علیرضا بیرانوند را در این قهرمانی تاثیرگذارتر می دانم.

    نکیسا درمورد علت افت گادوین منشا نسبت به وقت بازی او در پیکان تصریح کرد: اصولا بازبکنان خارجی در سطح منشا با توجه به تعهدی که با کلوب ها دارند تلاش می کنند عالی ترین عملکردشان را ارائه دهند ولی به صورت دقیق نمی توانم بگویم علت افت این مهاجم نیجریه ای در فصل جاری چیست. شاید منشا نتوانسته است خودش را با شرایط تیم بزرگی مانند پرسپولیس وفق دهد.

    شفر و برانکو مربیانی نبودند که جهت پرکردن جیب دلال ها به کشور عزیزمان ایران بیایند چراکه آنها بار فنی فوتبال کشور عزیزمان ایران را زیاد کردن دادند

    مربی سابق تیم های نفت تهران و مشکی پوشان مشهد درمورد تاثیر حضور مربیانی مانند برانکو ایوانکوویچ و وینفرد شفر در لیگ کشور عزیزمان ایران گفت: هر لحظه گفته ام اگر در گزینش مربیان خارجی با دقت عمل شود و مربیانی به فوتبال کشور عزیزمان ایران بیایند که بار فنی آن را زیاد کردن دهند می توانیم به اهدافمان نزدیک شویم ولی اگر برعکس این عنوان عمل شود و مربیان خارجی بی کیفیت تنها جهت پر کردن جیب خودشان و دلال ها وارد فوتبال کشورمان شوند، باید منتظر پسرفت این فوتبال باشیم. شفر و برانکو مربیان کارنامه دار و بادانشی هستند که سطح بازی استقلال و پرسپولیس را به استانداردها نزدیک کردند. شک ندارم اگر کلوب استقلال قرارداد شفر را تمدید کند، فصل آینده مسابقه جذابی را جهت کسب قهرمانی لیگ شاهد هستیم.

    نیما نکیسا پیشکسوت فوتبال کشورمان راجع به تاثیر حضور شفر و برانکو در تیم های پرسپولیس و استقلال در گفتگو با گروه تحریریه سایت مطرح کرد.

    اگر تیم های ایرانی تا این اندازه که مدنظر کی روش است بی کیفیت بودند، به آسانی راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نمی شدند

    نکیسا راجع به جنجال های ایجاد شده است بین مربیان لیگ برتری با کارلوس کی روش جهت حضور بازیکنان در اردوهای آماده سازی تیم ملی گفت: شاید کی روش جهت اینکه بازیکنان تیم ملی را زیاد جهت آماده سازی در اختیار داشته باشد حق دارد ولی شیوه بیان این درخواست به هیچ وجه درست نیست. سرمربی تیم ملی حق ندارد به این شکل درمورد همکارانش صحبت کند. اگر تیم های ایرانی و مربیان کشورمان تا این اتدازه ای که مدنظر کی روش هست، بی کیفیت هستند به آسانی ۲ تیم ما به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود نمی کردند و ذوب آهن هم در آستانه تحقق این امر قرار نمی گرفت. کی روش باید حرمت مربیان و بازیکنان را حفظ کند.

    او افزود: اگر نوع گفتمان و انتقادات کی روش بهتر شود بدون شک مربیان ایرانی هم با کمال میل با تیم ملی همکاری می کنند به چه دلیل که در نهایت هدف همه موفقیت تیم ملی در جام جهانی است.

    وقتی دلار به کی روش می دهیم انتظار صعود به دور دوم جام جهانی غیر منطقی نیست

    دروازه بان تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه درمورد شانس صعود این تیم به مرحله بعدی جام جهانی ۲۰۱۸ اظهار کرد : زمانیکه مربی بزرگی مانند کارلوس کی روش را با قیمت نجومی به کشور عزیزمان ایران می آوریم و هفت سال به او وقت می دهیم، انتظار صعود به مرحله دوم جام جهانی غیر منطقی نیست در غیر این صورت به هیچ وجه صلاح نیست در بحران های اقتصادی این هزینه های گزاف را به سرمربی تیم ملی و آماده سازی این تیم تخصیص داده شده است بدهیم.

    هواداران تیم ملی با ارائه بازی قشنگ برابر اسپانیا و پرتغال راضی می شوند

    او افزود: وظیفه اسپانیا و پرتغال در سطح اول فوتبال دنیا مشخص است و ما در اوضاع عادی نمی توانیم بگوییم تیم ملی از مرحله گروهی جام جهانی صعود می کند. باید انتظارات از کی روش و شاگردانش معقول باشد. فکر می کنم اگر تیم ما بتواند بازی های قشنگی در جام جهانی انجام دهد، رضایت مردم برآورده می شود.

    شفر و برانکو جهت پُر کردن جیب دلال ها نیامدند/ با دلارهایی که کی روش می گیرد ب

    کارشناس فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: تیم هایی مانند اسپانیا و پرتغال از لحاظ ساختار، شیوه مدیریت، استعدادیابی، کمیته های اقتصادی، مباحث مالی، تاکتیک پذیری و هر چیز دیگری که فکرش را بکنید، سال ها از فوتبال کشور عزیزمان ایران جلوتر هستند. بازیکنان در کشورهای مدرن از دوران کودکی تاکتیک پذیری را یاد می گیرند و زمانیکه به سطح تیم ملی بزرگسالان می رسند دیگر سرمربی تیم وقت زیادی از تمرین را به این عنوان تخصیص داده شده است نمی دهد درحالیکه در کشور عزیزمان ایران اینگونه نیست و بازیکنان کشورمان زمانی که به سطح بازی در تیم های بزرگسالان می رسند باید تحت آموزش های تاکتیکی قرار بگیرند.

    سیرالئون از تیم های دسته اولی کشور عزیزمان ایران هم شکست می خورد

    نکیسا درمورد حواشی بازی های تدارکاتی تیم ملی گفت: همه می دانند که هماهنگی این بازی ها از چه طریقی انجام می شود و چه افرادی از آن سود می برند. به نظر من بسیاری از تیم های لیگ دسته اول کشور عزیزمان ایران به آسانی می توانستند تیمی مانند سیرالئون را شکست دهند. از طرفی تا جایی که من اطلاع دارم در کنار لغو بازی با سوریه، هماهنگی دیدار کشور عزیزمان ایران و یونان هم به مسئله خورده هست. اگر این دیدار هم لغو شود، واویلا است چراکه یونان عالی ترین حریف تدارکاتی کشور عزیزمان ایران پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ است. در شرایطی که دیگر تیم های آسیایی مانند ژاپن، عربستان، کره جنوبی و استرالیا با انجام دادن بازی با تیم های درجه یک دنیا به عالی ترین شکل خودشان را جهت حضور در جام جهانی آماده می کنند باید تاسف خورد که دیدار کشور عزیزمان ایران و یونان هم لغو شود.

    او ادامه داد: اعتقاد دارم فدراسیون فوتبال باید این عنوان را مدیریت کند چراکه کشور عزیزمان ایران قرار است در جام جهانی به مصاف حریفانی برود که یک سر و گردن از ما بالاتر هستند. در ارزش و شخصیت تیم ملی کشور عزیزمان ایران به عنوان عالی ترین تیم آسیا و یکی از تیم های شرکت کننده در جام جهانی نیست که چنین اتفاق هایی در بازی های تدارکاتی اش رخ بدهد.

    نیما نکیسا پیشکسوت فوتبال کشورمان راجع به تاثیر حضور شفر و برانکو در تیم های پرسپولیس و استقلال در گفتگو با گروه تحریریه سایت مطرح کرد.

    شفر اعتماد به نفس بازیکنان استقلال را بازگرداند

    نکیسا درمورد بازگشت استقلال به اوج با هدایت وینفرد شفر آلمانی تصریح کرد: شفر شرایط بسیار خوبی در استقلال به وجود آورده و با تزریق فعل خواستن به این تیم کاری کرده که اعتماد به نفس به بازیکنان استقلال بازگشته هست. نتیجه های این تیم در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا نشان می دهد که شفر بدون علت در ۲ جام جهانی شرکت نکرده هست. استقلال و پرسپولیس نیرومند تیم ملی قدرتمند تری را هم به دنبال دارند و در کنار آن جذابیت لیگ را هم زیاد کردن می دهند.

    لیگ کشور عزیزمان ایران تحت تاثیر اوضاع اقتصادی کشور است

    کارشناس فوتبال کشور عزیزمان ایران درمورد نقاط قوت و تاریک لیگ هفدهم گفت: لیگ کشور عزیزمان ایران تحت تاثیر اوضاع اقتصادی کشورمان واقع شده است است و زمانیکه مسائل مالی دچار نوسان می شود شرایط کلوب ها هم تحت تاثیر قرار می گیرد. بسیاری از تیم ها نتوانستند به تعهداتشان نسبت به بازیکنان عمل کنند. این امر جزء نکات منفی فوتبال کشور عزیزمان ایران در سال های اخیر هست. معرفی بعضی بازیکنان به عنوان پدیده هم از نقاط قوت لیگ بود. از طرفی اردوهای تیم ملی به کلوب ها ضربه زد.

    انتهای پیام/

    شفر و برانکو جهت پُر کردن جیب دلال ها نیامدند/ با دلارهایی که کی روش می گیرد ب

    واژه های کلیدی: برانکو ایوانکوویچ | جام جهانی | پرسپولیس | استقلال | بازیکنان | مدیریت | فوتبال | ایرانی | ایران | مدیریت | برانکو

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی بدنسازی
  • منابع اورجینال فیزیک پلاسما
  • هاردکپی کتاب های تجارت الکترونیک
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی ادبیات علمی محبوب
  • خرید کتاب زبان اصلی چشم پزشکی
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • خرید کتاب سینما زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی الکترودینامیک
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>