• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » بررسی اوضاع فانوس به دستان لیگ برتر فوتبال در ۳ هفته نهایی

    بررسی اوضاع فانوس به دستان لیگ برتر فوتبال در ۳ هفته نهایی

    ۵ تیم لیگ برتری در ۳ هفته نهایی این مسابقه ها جهت فرار از سقوط به دسته پایین تر تلاش می کنند.

    بررسی اوضاع فانوس به دستان لیگ برتر فوتبال در ۳ هفته نهایی

    به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی گروه تحریریه سایت جوان؛با اتمام هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال کشور عزیزمان ایران سقوط مشکی پوشان خراسان به دسته اول قطعی شد ولی همچنان پنج تیم جهت اینکه در کنار شاگردان داود مهابادی از جمع تیم های لیگ هجدهم خارج نشوند، در قعرجدول مشغول دست و پا زدن هستند.

    عبارات مهم : استقلال – مسابقه
    سپاهان اصفهان، پدیده مشهد، سپیدرود رشت، استقلال خوزستان و نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران که اکنون به ترتیب در رتبه های یازدهم تا پانزدهم لیگ ایستاده اند در سه هفته نهایی این مسابقه ها یک ماراتن تمام عیار را پیش رو دارند تا از جمع تیم های فانوس به دست خارج شوند.

    در این گزارش به بازی ها و شانس بقای این پنج تیم در سه هفته نهایی لیگ نگاهی می اندازیم.

    سپاهان اصفهان

    هرچند شاگردان منصور ابراهیم زاده با کسب ۲۸ امتیاز نسبت به سایر مدعیان سقوط اوضاع بهتری دارند ولی قرارگرفتن پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر بین تیم های فانوس به دست با وجود بهره مندی از امکانات مناسب و ستاره های گرانقیمت بسیار غیر طبیعی است و همین امر تفاوت سپاهان‌با سایر گزینه های سقوط را شکل می دهد چراکه علی رغم زردپوشان دیار نصف جهان، چهار تیم دیگر در طول لیگ هفدهم از مسائل مالی قابل توجهی زحمت می بردند و بازیکنان آنها بارها دست به اعتصاب زدند.

    شاید اگر سپاهان مشکلاتی مانند سایر حریفانش را داشت اکنون سقوط این تیم هم مانند مشکی پوشان به لیگ دسته اول قطعی بود.

    با توجه به اختلاف چهار امتیازی این تیم با نفت رده پانزدهمی، بقای این تیم در لیگ برتر تا حد زیادی قطعی به نظر می رسد مگر اینکه در سه هفته باقی مانده تا آخر مسابقه ها اتفاق غیر منتظره ای از سوی سپاهان رخ دهد. امری که در طول لیگ هفدهم بارها به شکل منفی از سوی بازیکنان آن انجام شده است است.

    بررسی اوضاع فانوس به دستان لیگ برتر فوتبال در ۳ هفته نهایی

    سپاهانی ها در هفته های بیست و هشتم و سی ام لیگ در ورزشگاه نقش دنیا از صنعت نفت آبادان و استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران میزبانی می کنند و در هفته بیست و نهم هم در نبردی سخت به مصاف استقلال خوزستان می روند.

    پدیده مشهد

    از پدیده باید به عنوان نماد بی ثباتی یک تیم بین نیم فصل اول و دوم لیگ کشور عزیزمان ایران نام برد. شاگردان رضا مهاجری که در آخر نیم فصل اول با کسب ۲۴ امتیاز در رتبه پنجم لیگ قرارداشته و جزء مدعیان کسب سهمیه آسیا بودند ناگهان به علت مطالبات مالی کلوب پدیده به زوران کنزوویچ با کسر ۶ امتیاز مواجه شدند تا امیدهایشان جهت حضور در لیگ قهرمانان به یأس تبدیل شود.

    کمر خمیده پدیده در نیم فصل دوم به هیچ وجه راست نشد تا این تیم روز به روز به سقوط نزدیک تر شود و آخر کسب تنها ۸ امتیاز از ۱۲ بازی و قرار گرفتن سرخ پوشان مشهدی در رتبه پانزدهم جدول نیم فصل دوم، این تیم را در فاصله سه هفته مانده به اتمام مسابقه ها در فاصله ۲ امتیازی منطقه قرمز جدول قرار داد.

    ۵ تیم لیگ برتری در ۳ هفته نهایی این مسابقه ها جهت فرار از سقوط به دسته پایین تر تلاش می کنند.

    در این میان مسائل مالی کلوب پدیده هم حسابی مهاجری و شاگردانش را کلافه کرده تا با این حساب شاید آنها که در دور برگشت تنها یک امتیاز زیاد از مشکی پوشان کسب کرده اند، همراه با همشهریان خود راهی لیگ دسته اول شوند.

    حساس ترین بازی پدیده جهت بقا در لیگ برتر هفته بیست و هشتم برابر نفت در ورزشگاه تختی پایتخت کشور عزیزمان ایران برگزار می شود. مشهدی ها در صورت برتری در این بازی از سقوط مرگبار به لیگ دسته اول نجات پیدا می کنند ولی شکست برابر شاگردان هومن افاضلی سرعت سقوط این تیم به لیگ یک را زیاد کردن می دهد.

    پدیده به ترتیب در هفته بیست و نهم هم بازی فوق العاده سختی برابر ذوب آهن در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار می کند. آنها در هفته سی ام هم در تبریز به مصاف گسترش فولاد می روند.

    سپیدرود رشت

    شاید اگر علی کریمی در بازی های خارج از منزل هم نتایجی مانند دیدارهای خانگی سپیدرود کسب می کرد اکنون بقای تنها تیم شمالی لیگ برتر در این مسابقه ها قطعی بود.

    جادوگر که بعد از آخر هفته هفدهم به جای امیدرضا روانخواه به عنوان سرمربی سپیدرود گزینش شد، در پنج بازی خانگی همراه با این تیم ۱۰ امتیاز کسب کرد ولی از همین تعداد دیدار خانگی تنها یک مساوی برابر پیکان به دست آورده است تا رشتی ها اکنون با ۲۶ امتیاز در بیم و امید سقوط به لیگ دسته اول یا بقا در بالاترین سطح فوتبال کشور عزیزمان ایران به سر ببرند.

    بررسی اوضاع فانوس به دستان لیگ برتر فوتبال در ۳ هفته نهایی

    سرخ پوشان گیلانی که در نیم فصل دوم عملکرد بهتری نسبت به دور رفت داشته و با ۱۴ امتیاز در جایگاه نهم جدول دور برگشت قرار گرفته اند امیدوارند تا با نتیجه گیری در ۳ بازی آتی جهت دومین فصل متوالی جواز حضور در لیگ برتر را به حفظ کنند. جالب اینجاست سپیدرود تاکنون در بازی های خارج از منزل نیم فصل دوم موفق به گلزنی هم نشده است.

    شاگردان علی کریمی در هفته های بیست و هشتم و بیست و نهم به ترتیب از تراکتورسازی و فولاد میزبانی می کنند و با توجه به اینکه در منزل نسبت به بازی های خارج از منزل نتیجه های بسیار بهتری کسب می کنند، امیدوار هستند در این ۲ دیدار بقای خود در لیگ برتر را قطعی کنند تا در هفته نهایی با خیال راحت در جشن قهرمانی پرسپولیس شرکت کنند.

    استقلال خوزستان

    تیمی که در لیگ پانزدهم قهرمانی لیگ را به دست آورد و در دوره قبلی لیگ قهرمانان به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد، در ۲ فصل اخیر به حدی درگیر مسائل مالی بوده است که اکنون باید جهت ادامه حضورش در لیگ برتر دست و پا بزند.

    ۵ تیم لیگ برتری در ۳ هفته نهایی این مسابقه ها جهت فرار از سقوط به دسته پایین تر تلاش می کنند.

    اختلاف های عبدالله ویسی با امیر سلطانی، مدیرعامل استقلال خوزستان در هفته های اخیر تاثیر بدی در این تیم گذاشته و به نظر می رسد روحیه تیمی از جمع آبی های خوزستان رخت بربسته است.

    گل دقیقه ۸۹ رضا خالقی فر در بازی استقلال خوزستان و گسترش فولاد و شکست آبی ها مانند آب یخی بود که در گرمای خوزستان روی شاگردان عبدالله ویسی ریخته اند چراکه این تیم حتی با کسب یک تساوی در این دیدار به رتبه دوازدهم جدول صعود می کرد و دست کم به صورت موقت به آرامش نسبی می رسید ولی اکنون استقلال کار سختی جهت بقا دارد.

    ویسی و تیمش که با کسب ۱۲ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول نیم فصل دوم و با ۲۶ امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول کلی لیگ قرار دارند از شانس بدشان در سه هفته نهایی باید ۳ بازی بسیار سخت برگزار کنند. خوزستانی ها در هفته بیست و هشتم لیگ باید در پایتخت کشور عزیزمان ایران به مصاف پیکانی بروند که جهت کسب سهمیه لیگ قهرمانان نیاز مبرمی به ۳ امتیاز این بازی دارد. تنها بازی خانگی باقی مانده جهت استقلال برابر سپاهان برگزار می شود که این تیم هم مانند میزبانش در تکاپوی بقا در لیگ هست. در نهایت بازیکنان ویسی آخرین بازی خود در لیگ را برابر صنعت نفت در دربی خوزستان برگزار می کنند و طبیعی است شاگردان فراز کمالوند به هیچ وجه دوست ندارند با شکست در این بازی خانگی فصل را به آخر ببرند.

    نفت تهران

    بررسی اوضاع فانوس به دستان لیگ برتر فوتبال در ۳ هفته نهایی

    نماد بلاتکلیفی های فنی و مدیریتی لیگ که به جز هفته های ابتدایی حضور هومن افاضلی و گروه کامران فردوسی، در طول هفدهمین‌دوره این مسابقه ها هیچ وقت رنگ آرامش را به خود ندید تا در فاصله سه هفته مانده تا آخر مسابقه های مهم ترین نامزد سقوط به دسته پایین تر محسوب شود.

    درحالیکه تمام تیم های بالاتر از نفت در جدول لیگ، این هفته برابر حریفانشان شکست خوردند و این تیم می توانست با به ثمر رساندن گل سوم برابر سایپا بازی سه بر صفر عقب افتاده برابر شاگردان علی دایی را به تساوی برساند و فاصله اش را با آنها به یک امتیاز کم کردن دهد ولی گل آرزوی بزرگ رمضانی تیر خلاص را بر پیکر نحیف نفت وارد کرد تا نفتی های پایتخت نشین امیدهایشان را جهت بقا در سه هفته نهایی لیگ جست و جو کنند.

    نفت که جدول در نیم فصل دوم با ۱۱ امتیاز سیزدهم است در جدول کلی لیگ هم با ۲۴ امتیاز در رتبه پانزدهم قرار دارد، در هفته های بیست و هشتم و سی ام از پدیده و ذوب آهن میزبانی می کند و در هفته بیست و نهم هم در جم به مصاف پارس جنوبی می رود.

    انتهای پیام/

    کدام تیم لیگ برتری به دسته اول سقوط می کند؟

    واژه های کلیدی: استقلال | مسابقه | خوزستان | ایران | سپاهان | اخبار ورزشی | لیگ برتر فوتبال |

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود منابع مرجع جبر کامپیوتر
  • کتاب های غدد و متابولیسم اورجینال
  • دانلود منابع مرجع سیبرنتیک
  • کتب نثر زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی درمان
  • کتب قوم نگاری زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های ریاضیات و آمار
  • منابع اورجینال گوش و حلق و بینی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب شعر زبان اصلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>