• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » زیاد کردن تعرفه واردات کاغذ تحریر و روزنامه منتفی شد ، تغییر مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

    زیاد کردن تعرفه واردات کاغذ تحریر و روزنامه منتفی شد ، تغییر مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

    فاضل نظری در آذر ماه ۹۶ طی حکمی از سوی سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش به عنوان مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب شد.

    زیاد کردن تعرفه واردات کاغذ تحریر و روزنامه منتفی شد ، تغییر مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

    به گزارش خبرنگارحوزه ادبیات گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت جوان؛ اتفاقاتی در حوزه ادبیات در آذر ماه ۹۶ رخ داد که در اینجا به مهمترین رویدادهای ادبی اشاره می‌کنیم:

    *فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد

    زیاد کردن تعرفه واردات کاغذ تحریر و روزنامه منتفی شد ، تغییر مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

    فاضل نظری طی حکمی از سوی سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش به عنوان مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب شد.

    گفتنی هست؛ علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل پیشین کانون از ۱۰ آذر ۱۳۹۲ به سمت مدیرعاملی این مجموعه منصوب شده است بود و بعد از ۴ سال، فاضل نظری جایگزین وی شده است است.

    *فراخوان سومین کنگره ملی شعر عفاف و حجاب انتشار شد

    سومین کنگره «مستور» به منظور تبیین فرهنگ عفاف با زبان شعر برگزار می‌شود و امتیاز خاص این کنگره به شعرهای با نگاه نو در زمینه عفاف اجتماعی تعلق می‌گیرد و هیچ محدودیتی در شرکت و ارسال آثار وجود ندارد.

    فاضل نظری در آذر ماه ۹۶ طی حکمی از سوی سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش به عنوان مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب شد.

    اشعار در همه قالب‌های کلاسیک و نو، ترانه و سرود، شعر کوتاه و … پذیرفتنی است و بخش خاص به شعر کودک و نوجوان تخصیص داده شده است دارد

    *فراخوان دهمین جشنواره داستان انقلاب انتشار شد

    حوزه هنری انقلاب اسلامی در جهت تحقق اهداف فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی و خلق آثار ارزشمند ادبیات داستان انقلاب، دهمین جشنواره داستان انقلاب را برگزار می‌کند.

    مسائل و رویدادهای سال های قبل از انقلاب و روزهای پیروزی انقلاب و بعد از آن تا امروز همچون دفاع مقدس، کودتای نوژه، اتفاق طبس، منافقین، فتنه‌ها و ترورها، خیزش سال ۴۲ و تبعید امام، کودتای سال۳۲، استکبارستیزی، هویت ملی و تأثیر انقلاب اسلامی در منطقه و کشورهای اسلامی و موج بیداری اسلامی، دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ، نقش رهبری انقلاب اسلامی در وحدت و انسجام ملی و هدایت جریان‌های استکبارستیزی و غرب‌زدگی مسلمانان دنیا با تأکید بر هویت اسلامی و هویت ملی مباحث در نظر گرفته شده است جهت این دوره از جشنواره هستند.

    *پایان آذرماه؛ آخرین مهلت حضور در چهارمین دوره پایتخت کتاب ایران

    مهلت ارسال پرونده‌های چهارمین دوره پایتخت کتاب کشور عزیزمان ایران و روستاها و عشایر دوستدار کتاب، تا سی‌ام آذر ماه تمدید شد.

    زیاد کردن تعرفه واردات کاغذ تحریر و روزنامه منتفی شد ، تغییر مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

    *افزایش تعرفه واردات کاغذ تحریر و روزنامه منتفی شد

    در جلسه نمایندگان، بخش‌های تولید، توزیع و مصرف کاغذ در وزارت صنعت، معدن و تجارت، و همچنین عنوان زیاد کردن تعرفه گمرکی کاغذ از دستور کار این وزارتخانه خارج شد.

    در اطلاعیه ابلاغی مدیرکل امور اقتصادی و سیاست‌های تجاری وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تاثیرات منفی التهاب در بازار کاغذ در حوزه صنعت نشر و مطبوعات، و با تاکید بر نگاه حمایتی تنظیم بازار انواع کاغذ چاپ و تحریر و روزنامه و در جهت تعدیل اثرات قیمت‌های جهانی کاغذ و نهاده های تولید بر بازار مصرف این کالا و ضرورت حمایت اصولی از تولید داخلی و مصرف کنندگان عمده از جمله حوزه های فرهنگی مصرف کننده کاغذ، آمده است:

    «با عنایت به ضرورت‌های زنجیره تأمین انواع کاغذ چاپ و تحریر و روزنامه با اولویت مدیریت آرامش بازار با اتخاذ رفتارهای حرفه‌ای و تخصصی و در جهت تعدیل اثرات قیمت‌های جهانی کاغذ و نهاده‌های تولید، حسب تصمیمات متخذه در جلسه مورخ ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ با حضور دستگاه‌های ذی‌مدخل و تشکل‌های تولیدی و مصرف کننده در حوزه زنجیره ارزش کاغذ، مقرر گردید ضمن حمایت اصولی از تولیدات داخلی و مصرف کنندگان عمده در حوزه‌های فرهنگی و آموزشی».

    فاضل نظری در آذر ماه ۹۶ طی حکمی از سوی سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش به عنوان مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب شد.

    *مراسم ترحیم حبیب‌الله چایچیان در مسجد بلال برگزار شد

    مجلس ترحیم شاعر فقید حبیب الله چایچیان، در مسجد بلال شرکت صدا و سیما برگزار شد. آیت‌ الله امامی کاشانی خطیب موقت نماز جمعه پایتخت کشور عزیزمان ایران هم در این مراسم حضور یافتند. همچنین علی دارابی معاون امور استان‌های صدا و سیما، علیرضا مرندی از خویشاوندان آن مرحوم، معصومه دولت پناه و حمیدرضا برقعی از شاعران کشورمان به این مراسم آمدند.

    *رونمایی از ۱۰ جلد کتاب کودک و نوجوان به خط بریل

    مراسم رونمایی از ۱۰ عنوان کتاب کودک و نوجوان به خط بریل در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور نویسندگان و تصویرگران کتاب ها و کارشناسان و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

    زیاد کردن تعرفه واردات کاغذ تحریر و روزنامه منتفی شد ، تغییر مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

    *فروش بی‌سابقه ۳۴۵ هزار نسخه کتاب در ۱۰ روز/ مسابقه تهرانی‌ها و خراسانی‌ها در طرح پاییزه

    فروش ۳۴۵ هزار نسخه کتاب در ۱۰ روز از اجرای طرح پاییزه کتاب در حالی به ثبت رسیده هست، که در پاییزه کتاب سال ۱۳۹۵ در بازه زمانی یک ماهه، ۵۶۱ هزار و ۷۷۶ نسخه کتاب به فروش رسیده بود.

    طرح پاییزه کتاب با همکاری ۸۲۹ کتابفروشی در ۳۱ استان کشور در حال اجراست که تاکنون استان های پایتخت کشور عزیزمان ایران با ۱۵۱ کتابفروشی، اصفهان با ۱۰۳ کتابفروشی و قم با ۹۱ کتابفروشی بیشترین همکاری را به لحاظ تعداد کتابفروشی ها به خود تخصیص داده شده است دادند.

    *زمان برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب پایتخت کشور عزیزمان ایران مشخص شد

    سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب پایتخت کشور عزیزمان ایران به دبیری محسن جوادی از تاریخ ۱۲ تا ۲۲ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

    صربستان به عنوان میهمان خاص در نمایشگاه سی و یکم حضور خواهد داشت و چین و ژاپن نیز به ترتیب مهمان خاص نمایشگاه کتاب پایتخت کشور عزیزمان ایران در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ خواهند بود.

    *کتابخانه صنعت راه اندازی شد

    طرح «کتابخانه صنعت» به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در مراکز صنعتی این منطقه از ۲۳ آبان ماه شروع شد و کتابخانه‌های منطقه ۲۱ شامل کتابخانه مسجدالنبی (ص)، کتابخانه حزین لاهیجی و کتابخانه استاد معین نیز در آن همکاری داشتند.

    *رویکردهای معاونت فرهنگی وزارت ارشاد در دوره‌ جدید

    معاون فرهنگی وزارت ارشاد در چهاردهمین جلسه شورای مدیران معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۳۹۶ رویکردهای پیش رو در فعالیت های معاونت امور فرهنگی را بیان کرد. محسن جوادی در این جلسه ضمن تاکید بر ضرورت تمرکززدایی در فعالیت‌های فرهنگی به عنوان یکی از رویکردهای مهم فعالیت ها گفت: در دروه گذشته کارهای خوب و موثری در جهت تمرکززدایی از فعالیت‌ها در معاونت فرهنگی انجام شده است که انشاء الله این رویکرد در این دوره نیز پیگیری خواهد شد. بسیاری از استان‌های کشور پتانسیل فراوانی جهت برگزاری فعالیت‌های فرهنگی دارند و در برنامه‌ریزی‌های معاونت امور فرهنگی باید به این توانمندی‌ها توجه شود.

    معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اتخاذ نگاه فراگیر در فعالیت های فرهنگی را از دیگر رویکردهای مورد نظر جهت فعالیت ها دانست و گفت: ما باید در چارچوب قانون یک نگاه فراگیر به فعالان عرصه‌ کتاب و نشر داشته باشیم و ملاک برایمان قانون و شرع باشد.

    *دبیر و اعضای هیات علمی جایزه جلال آل احمد منصوب شدند

    سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی شهریار عباسی برگزیده دوره هشتم جایزه ادبی جلال آل‌احمد را به عنوان دبیر علمی دهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد منصوب کرد.

    بنابر این گزارش، در احکام جداگانه دیگری از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ابراهیم حسن‌بیگی، مریم حسینی، احمد دهقان، ابراهیم زاهدی‌مطلق، حمیدرضا شعیری، داوود غفارزادگان، مسعود کوثری و محمدعلی مهدوی‌راد به عنوان اعضای هیات علمی این دوره از جایزه ادبی جلال آل‌احمد منصوب شدند.

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: بیداری اسلامی | آموزش و پرورش | کتابفروشی | کتابخانه | نوجوانان | کودکان | انقلاب | برگزاری | فرهنگ | ایران | فعالیت

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی شیمی معدنی
  • هاردکپی کتاب های گیاه شناسی
  • خرید کتاب بیهوشی و مراقبتهای ویژه زبان اصلی
  • خرید کتاب کشاورزی زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی جراحی پلاستیک
  • کتب محاسبات ریاضیات زبان اصلی
  • کتاب های ابتدایی اورجینال
  • خرید کتاب آناتومی و فیزیولوژی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی جراحی
  • خرید کتاب سینما زبان اصلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>