• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » از انتشار شایعه استعفای مدیر رسانه ملی تا تصویر العمل عجیب بهناز جعفری در پاسخ به پرسش یک خبرنگار!

    از انتشار شایعه استعفای مدیر رسانه ملی تا تصویر العمل عجیب بهناز جعفری در پاسخ به پرسش یک خبرنگار!

    خرداد ماه سال ۹۶، خبری مبنی بر استعفای علی عسکری مدیر رسانه ملی انتشار شد.

    از انتشار شایعه استعفای مدیر رسانه ملی تا تصویر العمل عجیب بهناز جعفری در پاسخ به پرسش یک خبرنگار!

    به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت؛ در سال گذشته هم با تمام فراز و نشیب‌ها و رخداد‌های تلخ و شیرین، رسانه ملی با تدارک تولیدات متفاوت همراه مردم بود. از این روی شما در این گزارش می‌توانید مهمترین رویداد‌های خبری و تولیدی صدا و سیما در خرداد ماه سال ۹۶ را اینجا بخوانید.

    مدیر پخش شبکه کودک سیما منصوب شد

    محمد سرشار مدیر شبکه کودک سیما، طی حکمی سید محسن عارف کشفی را به سمت مدیریت پخش شبکه کودک سیما منصوب کرد.

    از انتشار شایعه استعفای مدیر رسانه ملی تا تصویر العمل عجیب بهناز جعفری در پاسخ به پرسش یک خبرنگار!

    رونمایی از بروزترین تصویرهای سریال «آشوب» با بازی عباس غزالی

    تصویربرداری بروزترین سریال شرکت هنری رسانه‌ای اوج با محوریت مقاومت مردم خرمشهر در دفاع از هجوم سراسری ارتش بعث عراق ادامه پیدا کرد. این سریال به تهیه‌کنندگی مهدی همایون‌فر و کارگردانی امیر پور وزیری ساخته شد.

    حمید گودرزى مجرى یک برنامه تلویزیونى شد!

    حمید گودرزى بازیگر سینما و تلویزیون به عنوان مجری برنامه تلویزیونى «مردم گرام» در شبکه سوم سیما گزینش شد. حمید گودرزى در «مردم گرام» که دغدغه اصلى‌اش ارتباط مردم با زندگى شهرى هست، با چهره‌هاى متفاوت هنرى، اجتماعى، فرهنگى و شهرى به گفتگو نشست.

    خرداد ماه سال ۹۶، خبری مبنی بر استعفای علی عسکری مدیر رسانه ملی انتشار شد.

    خشایار الوند به گروه نویسندگان «پایتخت ۵» پیوست

    الوند از نگارش و فیلمبرداری قسمت چهارم این مجموعه، به جمع نویسندگان ملحق شد و علت دیر رسیدنش به پروژه، همکاری با مجموعه «دیوار به دیوار» بود.

    انتصاب در صدا و سیما

    علی بخشی زاده مدیر کل نظارت و ارزیابی شرکت صدا و سیما، مهدی آذرمکان را به سمت «مدیرکل نظارت و ارزیابی خبر و برنامه‌های سیاسی» منصوب کرد و در حکم وی بر ارائه ساز و کاری تازه در ارزیابی در این حوزه و ارائه گزارش‌های تحلیلی از برنامه‌های متفاوت خبری و سیاسی با رعایت اصول و ارزش‌های دینی و انقلابی و بی‌طرفانه تاکید کرد.

    افتتاح کانال بالکان با حضور مدیر رسانه ملی

    در مراسمی با حضور دکتر علی عسکری مدیر شرکت صدا و سیما، پوشش رسانه ملی در حوزه شرق اروپا که پیش از این محدود به کشور بوسنی بود، با راه اندازی کانال بالکان در شبکه سحر تکمیل شد.

    از انتشار شایعه استعفای مدیر رسانه ملی تا تصویر العمل عجیب بهناز جعفری در پاسخ به پرسش یک خبرنگار!

    حمید آخوندی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون درگذشت

    زنده‌یاد حمید آخوندی صبح جمعه ٥ خرداد ماه بر اثر سکته قلبی دار فانی را وداع گفت.

    محمد اصفهانی تیتراژ «نفس» را خواند

    محمد اصفهانی خواننده تیتراژ «نفس» سریال ماه رمضانی شبکه سه سیما به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان شد. این خواننده پیش از این نیز با سامان و فرید سعادتمند آهنگساز همکاری کرده و ترانه‌ای از عبدالجبار کاکایی را در سال ۸۹ برای تیتراژ سریال «ارمغان تاریکی» خوانده بود.

    خرداد ماه سال ۹۶، خبری مبنی بر استعفای علی عسکری مدیر رسانه ملی انتشار شد.

    «محمد علیزاده» خواننده تیتراژ ابتدایی برنامه «ماه عسل» شد

    «محمد علیزاده» خواننده مطرح و محبوب موسیقی پاپ که رکورددار اجرای زنده در کشور عزیزمان ایران هست؛ تاکنون تیتراژ‌های بسیار موفقی را خوانده است که از میان آن‌ها می‌توان به «برادر» اشاره کرد؛ قطعه‌ای که طی نظرسنجی در برنامه سه ستاره، عالی ترین تیتراژ تلویزیونی در سال ۹۵ از نگاه مخاطبان شد.

    انتشار شایعه استعفای مدیر رسانه ملی

    حجت‌الاسلام موسوی مقدم قائم مقام شرکت صدا و سیما در خصوص انتشار خبر استعفای عبدالعلی علی‌عسکری مدیر شرکت صدا و سیما عنوان کرد: این خبر اساسا صحت ندارد و شایعه است.

    از انتشار شایعه استعفای مدیر رسانه ملی تا تصویر العمل عجیب بهناز جعفری در پاسخ به پرسش یک خبرنگار!

    حامد همایون خواننده تیتراژ برنامه دعوت شد

    سری تازه برنامه «دعوت» با رویکردی متفاوت و با محتوایی تازه در ماه مبارک رمضان ۹۶ از شبکه یک روی آنتن رفت. تیتراژ این برنامه را هم حامد همایون خواند.

    مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه نسیم برگزار شد

    شنبه سیزدهم خرداد ماه ۹۶ با حضور دکتر رضا پور حسین، قائم مقام سیما و مدیر شبکه ۴ و مدیران شبکه نسیم، مراسم تودیع و معارفه مدیر این شبکه برگزار شد. با برگزاری این مراسم دکتر محمد احسانی به عنوان مدیر شبکه نسیم معرفی و از خدمات و تلاش‌های دکتر حسین کرمی تقدیر شد.

    ارسال بیش از ۵۷۰ اثر به دبیرخانه نهمین اجلاس رادیو و تلویزیون‌های اسلامی

    ۴۸۳ اثر تلویزیونی و ۹۳ اثر رادیویی در قالب‌های فیلم، مستند، گزارش‌های خبری و برنامه‌های ترکیبی با موضوعاتی همچون دنیا اسلام، وحدت اسلامی، استکبار جهانی و صهیونیست، دفاع از ملت‌های مظلوم و جبهه مقاومت به دبیرخانه اجلاس رسید.

    بازدید مدیر شبکه نسیم از پشت صحنه سریال «سفر در خانه»

    محمد احسانی مدیر شبکه نسیم سیما روز ۲۸ خردادماه، با حضور در پشت صحنه سریال «سفر در خانه» که نخستین سریال تولیدی این شبکه هست، از مراحل ساخت و تولید این سریال در منطقه امین‌حضور پایتخت کشور عزیزمان ایران بازدید و با عوامل این پروژه گفتگو کرد.

    دیدار جمعی از مدیران سیما با عوامل «شهر باران»

    دکتر پورحسین و جمعی از مدیران سیما با حضور در پشت صحنه برنامه «شهر باران» از تلاش‌های همکاران برنامه ساز تقدیر و با عوامل این برنامه گفتگو کردند.

    واکنش بسیار عجیب بهناز جعفری در پاسخ به پرسش یک خبرنگار در نشست خبری

    بهناز جعفری بازیگر کشورمان در آخر یک نشست خبری، با توهینی فراوان در پاسخ به پرسش یک خبرنگار راجع به فیلمی که در آن بازی کرده و شباهت دیالوگ نویسی آن به فیلم‌های کیمیایی، تصویر العمل عجیب و توهین آمیزی نشان داد.

    او در پاسخ به انتقاد یک خبرنگار گفت: این قبیل صحبت‌ها کمی تقصیر جامعه منتقدان و مردم ماست که به علت عدم آگاهی و شناخت و تنبل بودنشان همه چیز را گردن فردی دیگر می اندازند. متاسفانه مثل همین نشستی که من در آن نشستم که هیچ بار شناخت و تحلیلی در شماها وجود ندارد!
    جعفری در ادامه صحبت های نامناسب خود گفت: من فکر می‌کنم این عنوان به علت عدم سواد و عدم شناخت منتقدین ماست. یعنی منتقدان ما در جایگاهی ننشسته اند که واقعا منتقد باشند و بتوانند به درستی ما را نقد کنند. چون الگويشان یكسری آدم‌ها مثل فراستی هستند! شما وظیفه داريد پرسش کنید و من اگر اطلاعاتی داشته باشم جوابش را می دهم!

    عبارات مهم : مجری تلویزیون – حامد همایون
    وی در ادامه توهین های خود در پاسخ به خبرنگاری، بیان داشت: نقد و بررسی یعنی چه؟ آقای خمار! خبرنگار مربوط هم گفت: من خمار نیستم و جعفری باز هم ادامه داد: نه انگار يه چیزی انداختی بالا!

    مهران غفوریان زیر تیغ جراحی رفت

    مهران غفوریان به علت درد شدیدی که در ناحیه پا داشت، جهت عمل جراحی در بیمارستان نیکان بستری شد.

    رئیس مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما منصوب شد

    با هدف مدیریت و مهندسی خبر در شبکه‌های تلویزیونی دکتر میرباقری معاون سیما، در حکمی دکتر عبدالکریم خیامی را به ریاست مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما منصوب کرد.

    انتهای پیام/

    اتفاقات تلویزیونی در خرداد ۹۶

    واژه های کلیدی: مجری تلویزیون | حامد همایون | بهناز جعفری | تلویزیون | رسانه ملی | خواننده | خبرنگار | تلویزیون | برنامه | سریال | برنامه

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • منابع اورجینال ترمودینامیک و مکانیک آماری
  • دانلود منابع مرجع انرژی
  • دانلود منابع مرجع آزمون های استرالیا
  • خرید کتاب معماری زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی مطالعات تطبیقی
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • دانلود فایل های زبان اصلی متغیر مختلط
  • خرید کتاب های زبان اصلی کابالا
  • منابع اورجینال هنر
  • خرید کتاب های زبان اصلی باطنی، رمز و راز
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>