• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » اخبار گوناگون » به روز رسانی ، سقوط هواپیمای مسافربری ترکیه حوالی شهرکرد

    به روز رسانی ، سقوط هواپیمای مسافربری ترکیه حوالی شهرکرد

    یک هواپیمای مسافربری ترکیه  از شارجه به سوی استانبول در پرواز بوده که از صفحه رادار خارج شده است است و حوالی شهرکرد سقوط کرده است.

    به روز رسانی ، سقوط هواپیمای مسافربری ترکیه حوالی شهرکرد

    یک هواپیمای مسافربری ترکیه از شارجه به سوی استانبول در پرواز بوده که از صفحه رادار خارج شده است است و حوالی شهرکرد سقوط کرده است.

    سقوط یک هواپیمای مسافربری ترکیه در حریم هوایی ایران

    – سخنگوی شرکت هواپیمایی کشوری از سقوط یک هواپیمای مسافربری ترکیه در حریم هوایی کشور عزیزمان ایران خبر داد.این هواپیمای مسافربری ظاهرا در حوالی شهرکرد سقوط کرده است.

    عبارات مهم : چهارمحال و بختیاری – هواپیمای مسافربری

    به روز رسانی ، سقوط هواپیمای مسافربری ترکیه حوالی شهرکرد

    – بنابر اعلام سخنگوی شرکت هواپیمایی کشوری این هواپیما از شارجه در امارات متحده عربی به سوی استانبول در پرواز بوده که از صفحه رادار خارج شده است هست. سخنگوی اورژانس کشور نیز اعلام کرد که اورژانس استان چهارمحال و بختیاری سقوط هواپیمای ترکیه را قبول کرده و تیم های امدادی به محل اعزام شده است اند.و از دقایقی پیش، ۸ تیم امدادی جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری به محل احتمالی اتفاق سقوط هواپیمای ترکیه ای در منطقه جرجستان اعزام شده است اند.

    – سخنگوی اورژانس: ۵ دستگاه آمبولانس در محل نزدیکی سقوط هواپیمای ترکیه ای حضور دارند/ هنوز محل دقیق سقوط مشخص نیست/ هواپیما در ارتفاعات شهرستان کیار شهرکرد با کوه برخورد کرد.

    هواپیما در حال سوختن است.

    یک هواپیمای مسافربری ترکیه  از شارجه به سوی استانبول در پرواز بوده که از صفحه رادار خارج شده است است و حوالی شهرکرد سقوط کرده است.

    – با ارزیابی صورت گرفته هواپیمای ترکیه ای (VIP) بوده و یازده مسافر داشته است.

    تصویری از نخستین دقایق سقوط هواپیمای خطوط هوایی ترکیه در اطراف روستای دورک

    – مجتبی خالدی، سخنگوی شرکت اورژانس کشور راجع به سقوط هواپیمای ترکیه ای گفت: هواپیما در ارتفاعات شهرستان کیار از توابع استان چهارمحال و بختیاری با کوه برخورد کرده است.هواپیما دچار حریق شده است و همچنان در حال سوختن است.پنج دستگاه آمبولانس اورژانس در نزدیکی اتفاق هستند ولی هنوز به نقطه محل سقوط نرسیدند و اطلاعات کامل تری نیز در خصوص مسافران در اختیار نداریم.

    علت سقوط هواپیما آتش گرفتن موتور بوده است

    سخنگوی شرکت اورژانس کشور:هواپیما به علت احتراق موتور دچار سقوط شده است هست، اهالی دِه هواپیما را رویت کردند که در حال سقوط بوده هست. هنوز لاشه در حال احتراق است و با چشم غیر مسلح قابل رویت است.نیروهای شرکت اورژانس به محل رسیدند، ولی به علت صعب العبور بودن و وجود رودخانه ای طویل شرایط دسترسی به مصدومین احتمالی سخت است.

    صعب العبور بودن منطقه کار امداد رسانی را مسئله کرده

    سخنگوی شرکت اورژانس کشور گفت که صعب العبور بودن و وجود رودخانه ای طویل در مسیر محل سقوط هواپیما شرایط را جهت دسترسی به مصدومان احتمالی مسئله کرده است.هواپیما به علت احتراق موتور دچار سقوط شده است است و اهالی دِه نیز هواپیما را هنگام سقوط رویت کرده اند.لاشه هواپیما هنوز در حال احتراق است و این اوضاع با چشم غیرمسلح نیز قابل مشاهده است.

    وی با اشاره به اینکه نیروهای اورژانس به محل رسیده اند ولی صعب العبور بودن مسیر اجازه دسترسی به محل دقیق هواپیما را نمی دهد، گفت: رودخانه ای طویل که در مسیر وجود دارد شرایط دسترسی به مصدومین احتمالی را مسئله کرده است.

    همچنین جمعیت هلال احمر اعلام کرده است امدادگران هلال احمر حدود چهار ساعت پیاده راه دارند تا به محل سقوط هواپیما در روستای دورک اناری برسند و باران شدیدی هم در حال باریدن است.

    هواپیمای سقوط کرده بمباردیه CL۶۰ بوده است

    به روز رسانی ، سقوط هواپیمای مسافربری ترکیه حوالی شهرکرد

    رضایی فر، سرپرست دفتر بررسی سوانح شرکت هواپیمایی اعلام کرد: بر اساس گزارش های ابتدایی هواپیمای سقوط کرده از نوع CL۶۰ شرکت هواپیماساز بمباردیه بوده که در حوالی شهرکرد سقوط کرده است.

    بر اساس قواعد بین المللی با توجه به اینکه سقوط این هواپیما در خاک کشور عزیزمان ایران بوده، بررسی های ابتدایی و پیگیری علت این اتفاق از سوی شرکت هواپیمایی کشور عزیزمان ایران انجام خواهد شد؛ هرچند این هواپیما رسما رجیستری ترکیه را داشته است.

    با وجود گمانه زنی های ابتدایی هنوز نمی توان به طور دقیق تعداد مسافران این هواپیما را اعلام کرد.پیش از این مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی گفته بود که این هواپیما ۱۱ سرنشین داشته که هشت تن آن ها مسافر و سه تن دیگر خدمه پرواز بوده اند.

    هواپیمای سانحه دیده متعلق به هلدینگ «باشاران» (Basaran) است

    سخنگوی وزارت حمل و نقل ترکیه با تایید سقوط یک فروند هواپیمای این کشور در ایران، گفت هواپیمای سانحه دیده متعلق به هلدینگ «باشاران» (Basaran) است.

    مدیر کل بررسی سانحه شرکت هواپیمایی :خلبان جت شخصی درخواست فرود اضطراری نداشت

    حسن رضایی فر، مدیرکل بررسی سانحه شرکت هواپیمایی کشوری با بیان اینکه خلبان جت شخصی پرواز شارجه – استانبول درخواست فرود اضطراری نداشته هست، گفت: هواپیما بعد از اعلام خلبان مبنی بر درخواست عوض کردن ارتفاع در حوالی کوه های شهرکرد سقوط می کند.هنوز از ساعت دقیق خروج هواپیما از رادار و سقوط آن اطلاع نداریم.این اطلاعات در حال پیگیری است و به زودی شرح حال آن انتشار می شود.خلبان تنها اعلام می کند که در توربلانس قرار گرفته است.این جت شخصی بلافاصله بعد از درخواست خلبان مبنی بر سقوط هواپیما سقوط می کند.

    اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر به ارتفاعات محل سقوط هواپیمای ترکیه ای

    حسین درخشان مدیر مرکز کنترل و هماهنگی امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت که ۱۰ تیم امدادی در حال اعزام به محل سقوط هواپیمای جت ترکیه ای در ارتفاعات دورک اناری در چهارمحال و بختیاری هستند.براساس اطلاعات واصله یک فروند هواپیمای جت فالکون که از شارجه به سمت استانبول در حال پرواز بود در ارتفاعات دورک اناری شهرستان کیار در چهارمحال و بختیاری دچار اتفاق شده است است.تیم های امدادی از بروجن، کیار و شهرکرد به محل اتفاق اعزام شده است اند و مجموعا هفت تیم از استان چهارمحال و بختیاری و سه تیم دیگر از ایزه و دهگز خوزستان در حال حرکت به سمت محل سقوط هستند. این در حالی است که بارندگی شدیدی وجود دارد و منطقه صعب العبور است.

    یک هواپیمای مسافربری ترکیه  از شارجه به سوی استانبول در پرواز بوده که از صفحه رادار خارج شده است است و حوالی شهرکرد سقوط کرده است.

    توضیحات رضا ظاهری معاون امداد چهارمحال و بختیاری در منطقه سقوط هواپیمای ترکیه ای

    علاوه بر اعزام ۸ تیم امدادی به منطقه، ۵۰ کوهنورد آماده باش هستند.


    همه سرنشینان هواپیمای ترکیه جان باخته اند

    روزنامه حریت: دو خلبان زن، یک خدمه پرواز و ۸ مسافر در اتفاق سقوط هواپیما جان خود را از دست داده اند

    مینا باشاران دختر حسین باشاران مدیر هولدینگ معروف باشاران به همراه ۷ دوست خود در این هواپیما بودند.

    مشخص شدن هویت یکی از سرنشینان هواپیمای ترکیه ای

    مینا باشاران، تنها دختر خانواده بزرگ باشاران، جهت مهمانی خداحافظی مجردی، با هواپیمای شخصی خود به همراه ٧ نفر از دوستان دخترش و یك زن مهماندار و دو زن خلبان، در سفر تفریحی به دبی و شارجه رفته بودند كه در پرواز برگشت به استانبول، دچار سانحه شده است اند.

    هر ١١ سرنشین هواپیما دختران جوان و زن بوده اند.

    به روز رسانی ، سقوط هواپیمای مسافربری ترکیه حوالی شهرکرد

    آخرین پست اینستاگرامی مینا باشاران در حال ترک دبی

    مینا باشاران در کنار پدرش

    بارش شدید باران در منطقه سقوط هواپیمای ترکی

    بارش شدید باران وشرایط نامناسب جوی در منطقه سقوط هواپیمای ترکی، عملیات امداد رسانی را با مسئله مواجه کرده است.

    همه سرنشینان این هواپیما سوخته اند

    خالدی، سخنگوی اورژانس گفت:

    بنا به گفته یكی از محلی های شهرستان کیار که به محل اتفاق رسیده است همه سرنشینان و مسافران هواپیما سوخته و تکه تکه شده است اند.

    پیش بینی رگبار پراکنده و وزش باد شدید در محل سقوط هواپیمای ترکیه ای

    معاون توسعه و آینده نگری هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: تا نیمه های امشب رگبار پراکنده باران، وزش باد شدید و رعد و برق در محل سقوط هواپیمای ترکیه ای در شهرستان کیار آینده نگری شده است است.

    مهرداد قطره در منطقه چهارمحال و بختیاری – با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به آینده نگری های صورت گرفته رگبار پراکنده باران، وزش باد شدید و رعد و برق در ارتفاعات شمالی استان به خصوص مناطق کیار و ناغان تا نیمه های امشب دور از انتظار نخواهد بود.

    وی خاطرنشان کرد: این سامانه فردا صبح از سطح استان خارج می شود و در آن منطقه جوی پایدار حاکم خواهد شد.

    دشواری امدادرسانی به علت بارش بارندگی شدید در منطقه سقوط هواپیما

    تمام اجساد سرنشینان سوخته است

    خالدی، سخنگوی شرکت اورژانس کشور: نیروهای بومی به لاشه هواپیما ترکیه ای رسیدند.

    تمام اجساد سوخته اند، جسد ۱۱ نفر قابل تشخیص نیست و جهت تشخیص هویت به آزمایش دی ان ای نیاز است.

    بهرام قاسمی: تیم های امدادی در منطقه حضور یافتند

    سخنگوی وزارت امور خارجه با ابراز تاسف عمیق از سقوط یک فروند هواپیمای ترکیه ای که در حال عبور از آسمان کشور عزیزمان ایران دچار سانحه شد اعلام کرد که چندین گروه امدادی بلافاصله به منطقه عزیمت کرده و به رغم شرایط بسیار بد جوی در حال رسیدن به محل سقوط جهت بررسی عنوان و امدادرسانی هستند.

    لاشه هواپیمای ترکیه ای و اجساد پیدا شدند

    مدیرعامل هلال احمر استان چهار محال و بختیاری از کشف شدن لاشه هواپیمای ترکیه ای و اجساد مسافران آن خبر داد.

    به گزارش ایسنا، مرتضوی مدیرعامل هلال احمر استان چهار محال و بختیاری با اعلام این خبر افزود: با کشف شدن لاشه و اجساد، سناریو جهت انتقال پیکرها و انجام عملیات با نیروهای متخصص در حال برنامه ریزی است.

    گردآوری: گروه خبر سیمرغ
    seemorgh.com/news
    منبع:/yjc.ir//mehrnews.com/isna.ir


    Save

    واژه های کلیدی: چهارمحال و بختیاری | هواپیمای مسافربری | شرکت هواپیمایی | نیروهای اورژانس | هواپیمای شخصی | سقوط هواپیما | استانبول | هواپیما | استانبول | شهرکرد | هواپیما

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • منابع اورجینال بیماری های عفونی
  • خرید کتاب های زبان اصلی مکانیک کوانتومی
  • کتاب های زیباشناسی اورجینال
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی فیزیک لیزر
  • خرید کتاب های طالع بینی از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی نوسازی و طراحی داخلی
  • کتاب های اپیدمیولوژی اورجینال
  • خرید کتاب زبان اصلی پردازش سیگنال
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>