• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » کلاه قرمزی و دورهمی نوروز پخش می‌شود ، ساخت ۱۷ سریال انقلابی جهت سال آینده

    کلاه قرمزی و دورهمی نوروز پخش می‌شود ، ساخت ۱۷ سریال انقلابی جهت سال آینده

    مدیران سیما، در نشست خبری تشریح خاص برنامه‌های نوروزی تلویزیون از پخش کلاه قرمزی و دورهمی خبر دادند.

    کلاه قرمزی و دورهمی نوروز پخش می‌شود ، ساخت ۱۷ سریال انقلابی جهت سال آینده

    به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت جوان؛ نشست خبری تشریح خاص برنامه‌های نوروزی سیما (تلویزیون)، با حضور مرتضی میرباقری معاون سیما، محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو، مجید زین العابدین مدیر شبکه پنج، محمد احسانی مدیر شبکه نسیم، مهدی سالم مدیر شبکه امید، سلیم غفوری مدیر شبکه مستند، علیرضا برازش مدیر شبکه یک و دیگر مدیران شبکه‌های سیما، ظهر امروز در سالن همایش‌های صدا و سیما در حال برگزاری است.

    در ابتدای این نشست خبری، میرباقری معاون سیما گفت: امسال جهت نوروز برنامه‌های ویژه‌ای داریم. در سال ۹۶، به علت تلاقی نوروز با ایام نزدیک به انتخابات، برنامه ریزی کمتری جهت نوروز داشتیم. خوشبختانه در یک دهه اخیر نقش رسانه ملی در برگزاری و آماده سازی مقدمات انتخابات ریاست جمهوری زیاد شده است هست. رسانه ملی در برهه انتخابات عالی ترین مرجع جهت براق سازی افکار عمومی، تبلیغات کاندیدا‌ها و … بوده است.

    وی افزود: در سال ۹۶ موتور تولید سیما فعال‌تر شد و با شتاب حرکت می‌کند. امروز در عرصه کار‌های نمایشی و سریال سازی، تمامی بزرگان هنر درگیر ساخت مجموعه‌های الف. خاص و کار‌های فاخر هستند. سه باکس سریال که تعطیل شده است بود، از نو شروع به کار کرده اند. تولید برنامه‌های سیما، به حدی رونق گرفته که اگر برنامه سازان بخواهند کار کنند، باید از ماه‌ها قبل وقت بگیرند.

    کلاه قرمزی و دورهمی نوروز پخش می‌شود ، ساخت ۱۷ سریال انقلابی جهت سال آینده

    میرباقری در ادامه گفت: سال ۹۷، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هست. با همین رویکرد، ۱۷ سریال انقلابی تولید و پخش می‌شود. همچنین جهت سال ۱۳۹۷، ۹ شبکه ما خاص برنامه نوروزی خواهند داشت. ۷۸ قسمت سریال تولیدی در نوروز ۹۷ پخش می‌شود. ۲۳۲ قسمت سریال تامینی هم خواهیم داشت. پخش برنامه‌های نوروزی امسال را به علت تلاقی روز‌های نخستین سال، با شهادت امام هادی (ع) از روز شنبه ۲۶ اسفندماه شروع می‌کنیم.

    سپس، جعفری جلوه مدیر شبکه دو در تشریح برنامه‌های نوروزی شبکه دو گفت: محمد سلوکی و ژیلا صادقی اجرای برنامه سال تحویل در نوروز ۹۷ را خواهد داشت.

    وی افزود: کلاه قرمزی، سوغات جنگل، یک گله جا و مسابقه تلفنی قدم به قدم هم در نوروز از این شبکه پخش خواهد شد. سری تازه «کلاه قرمزی» در ایام عید از ۱ تا ١٧ فروردین، هر شب ساعت ۲۰ پخش می‌شود.

    مدیر شبکه دو سیما اظهار کرد: در کنار ویژه‌برنامه راهیان نور با برنامه «از آسمان» به معرفی خانواده‌های شهدا می‌پردازیم. پخش سری تازه «محله گل و بلبل» و «خوش و بش» با حضور محمد مسلمی از دیگر برنامه‌های سال ۹۷ هست. همچنین، سریال «تعطیلات رویایی» سریال نمایشی شبکه دو است که هر شب به روی آنتن می‌رود. همچنین سریال «مرد» را با تهیه کنندگی حامد عنقا با محوریت معلم مدرسه در ۳۰ قسمت به روی آنتن خواهیم برد.

    مدیران سیما، در نشست خبری تشریح خاص برنامه‌های نوروزی تلویزیون از پخش کلاه قرمزی و دورهمی خبر دادند.

    علیرضا برازش مدیر شبکه یک سیما راجع به برنامه این شبکه در نوروز گفت: نوروز امسال پایتخت ۵ به کارگردانی سیروس مقدم، سریال نمایشی ما خواهد بود. مستند ایرانگرد به کارگردانی جواد قارایی هم پخش می‌شود. همچنین مسابقه دستپخت و کاردان‌ها هم روی آنتن می‌رود.

    پس از آن، یادگاری مدیر کل تامین فیلم‌ها گفت: امسال ۹ باکس جهت پخش فیلم سینمایی از شبکه‌های سیما در نظر گرفته شده است هست. البته شبکه نمایش هر روز دو باکس تازه و دیگر شبکه‌ها یک باکس مخصوص به فیلم‌های سینمایی تازه خواهند داشت.

    وی افزود: فیلم‌های سینمایی خارجی همه متعلق به سه سال اخیر است و در خصوص فیلم‌های داخلی با توجه با رایزنی‌هایی که انجام شده، ۴ فیلم ویلایی‌ها، اروند، دریاچه ماهی و اشنوگل را در حوزه دفاع مقدس داریم. دیگر آثار سینمایی همچون نفس، ماجرای نیمروز، سیانور، آزادی مشروط، یتیم منزل ایران، برادرم خسرو، خیابان چهل و یکم، بیست و یک روز بعد، فوت ماهی، قهرمانان کوچک هم از جمله سایر فیلم‌های ایرانی ما در نوروز است.

    یادگاری در خصوص وقت پخش فیلم‌های سینمایی در شبکه‌های سیما عنوان کرد: شبکه یک هر روز ساعت ۱۶، شبکه دو ساعت ۱۷:۳۰، شبکه سه یک بامداد، شبکه چهار ساعت ۲۰:۳۰ و شبکه پنج ساعت ۱۳:۳۰، شبکه نمایش ساعت ۲۱ و ۲۳. شبکه کودک: ۱۴:۳۰ و شبکه امید ساعت ۱۸:۳۰ فیلم‌های سینمایی را پخش می‌کنند.

    سپس پورمحمدی مدیر شبکه سه سیما در خصوص برنامه‌های نوروزی این شبکه گفت: امسال بعد از چند سال وقفه، مردان آهنین را پخش خواهیم کرد. برنامه سال تحویل ما، به مدت چهار روز از شنبه هفته آینده (۲۶ اسفند) با اجرای احسان علیخانی روی آنتن می‌رود. آرماندو سریال نوروزی شبکه سه سیما خواهد بود.

    وی تصریح کرد: از لحاظ جذب مخاطب شبکه اول هستیم؛ البته از لحاظ مسائل مالی هم رتبه اول را داریم!

    کلاه قرمزی و دورهمی نوروز پخش می‌شود ، ساخت ۱۷ سریال انقلابی جهت سال آینده

    در ادامه، سلیم غفوری مدیر شبکه مستند در خصوص برنامه‌های نوروزی این شبکه گفت: چندین مجموعه جهت نوروز تدارک دیده ایم. جهت معرفی روستا‌های تاریخی مستندی با عنوان «خاطرات روستا» را تولید کرده ایم که به معرفی روستا‌های کندوان، ابیانه، ماسوله در ۱۳ قسمت می‌پردازد. همچنین نوروز امسال، مجموعه مستندی با عنوان حیات وحش از شبکه مستند پخش خواهد شد.

    وی افزود: در نوروز مرحله نهایی مستند مسابقه ضد گلوله هرشب ساعت ۲۰ پخش می‌شود. هرروز یک مستند حیات وحش خارجی، مجموعه ملودرام خارجی و همچنین مستند‌های کوتاه روزانه را به روی آنتن خواهیم برد.

    مدیر شبکه مستند با اشاره به اهمیت جشنواره‌های تلویزیونی اظهار داشت: ما در سال گذشته جشنواره تلویزیونی مستند را طراحی کردیم و در سال آینده هم این جشنواره را پررنگ‌تر پیش خواهیم برد.

    در ادامه معینی پور مدیر شبکه چهار گفت: در سال تازه این نوید را می‌دهیم که تئاتر به شبکه چهار باز گردد و پخش تله تئاتر را در دستور کار خود قرار دهیم. همانطور که می‌دانیم، کاشان به عنوان پایتخت کتاب کشور عزیزمان ایران گزینش شد؛ لذا در نظر داریم برنامه «مجله کتاب» را از این استان در ۱۵ روز عید روی آنتن برود.

    مدیران سیما، در نشست خبری تشریح خاص برنامه‌های نوروزی تلویزیون از پخش کلاه قرمزی و دورهمی خبر دادند.

    وی افزود: همچنین، در ۱۵ روز فروردین برنامه «گستره شریعت» با مباحث دینی روی آنتن می‌رود. برنامه زنده «چشم شب روشن» را هم در حوزه فرهنگ و ادب خواهیم داشت. «چهار سوی علم» و «جادوی تاریخ» هم در جدول پخش نوروزی ما قرار دارند.

    احسانی مدیر شبکه نسیم هم در این نشست خبری گفت: ما برنامه متعارف سال تحویل نداریم؛ ولی خاص برنامه نوروزی «دورهمی» ۲۹ اسفند، ساعت ۱۶ تا ۱۸ از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود. در دیگر روز‌های عید به غیر از روز‌های شهادت، هم این برنامه ساعت ۲۳ پخش می‌شود.

    وی افزود: همچنین پخش مسابقه نهایی برنامه «هوش برتر» را در ایام عید خواهیم داشت. برنامه «وقتشه» با محوریت اقوام ایرانی روی آنتن می‌رود و برنامه «کودک شو» با حضور خانواده ها، در جدول پخش شبکه نسیم قرار گرفته هست. روز ۲۸ اسفند نیز فینال مسابقه «خانواده باحال» را در شبکه نسیم خواهیم داشت.

    زین العابدین مدیر شبکه پنج هم گفت: شبکه پنج سیما جهت نوروز ده عنوان برنامه تدارک دیده هست؛ از جمله شب فیروزه‌ای که از ۲۶ اسفند به پیشواز تحویل سال می‌رود. ما پخش برنامه «دوستت دارم مادر پدر» را با اجرای کاظم احمدزاده تا آخر نوروز خواهیم داشت. همچنین دو مسابقه «پلاک پنج» و «پنج ستاره» در نوروز از شبکه پنج پخش می‌شود.

    کلاه قرمزی و دورهمی نوروز پخش می‌شود ، ساخت ۱۷ سریال انقلابی جهت سال آینده

    وی در خصوص سریال نمایشی این شبکه بیان کرد: سریال تازه «هیئت مدیره» نوروز امسال مهمان منزل ایرانیان می‌شود. یک سریال کارتونی هم جهت شبکه پنج تدارک دیده ایم. همچنین، ۱۴ فیلم سینمایی (ساعت ۱۳:۳۰) در ایام عید روی آنتن این شبکه می‌رود.

    در ادامه، سرشار مدیر شبکه کودک گفت: شبکه کودک دارای دو کانال پویا مختص سنین زیر شش سال و شبکه نهال جهت سنین ۶ تا ۱۲ هست. براساس نظرسنجی‌های سراسر کشور از خردسالان ۴ تا ۵ ساله و کودکان ۶ تا ۱۲ به این نتیجه رسیدیم که شش عنوان از برنامه ها، ۶۰ درصد مخاطب داشته و دو عنوان برنامه شبکه کودک ۵۰ درصد مخاطب داشته اند.

    وی افزود: سال گذشته پربیننده‌ترین برنامه‌های خردسال و کودک، متعلق به کانال پویا و نهال بود. خوشبختانه نسبت به سال گذشته زیاد کردن مخاطب خوبی را شاهد بودیم.

    مهدی سالم مدیر شبکه امید هم در این نشست خبری گفت: تقریباً ۷ ماه و نیم است که از راه اندازی شبکه امید می‌گذرد. ما جهت ایام عید ۱۲ عنوان برنامه تولیدی، سه عنوان مسابقه «بازی خور»، «نبرد ربات‌ها» و «فینال آماده باش» را خواهیم داشت. همچنین سه سریال به صورت تامینی روی آنتن این شبکه می‌رود.

    در ادامه، شعبان پور مدیر مرکز تولید و فنی سیما گفت: توسعه شهرک تلویزیونی ۵۷ هکتار زیاد کردن یافته هست. به طوری که ۱۴ سریال در حال حاضر در شهرک ضبط می‌شود.

    وی افزود: ۱۳ سریال در حال دوبله هستند. از ۲۹ نفر مدیر دوبلاژ، ۱۲۳ گوینده و ۱۶ استودیو جهت این کار استفاده می‌شود. همچنین ۶ فیلم سینمایی نیز به صورت استریو دوبله شده است است.

    شعبانی پور اظهار کرد: اچ دی سازی شبکه سه جهت مسابقه های ورزشی انجام شده است و جهت باقی استودیو‌ها نیز در دست اقدام هست. همچنین واحد‌های سیار در حال توسعه هستند.

    ادامه دارد/

    واژه های کلیدی: برنامه ریزی | شبکه مستند | سینمایی | مسابقه | برنامه | نوروز | مستند | مخاطب | سریال | نوروزی | مجموعه

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب ایمونولوژی زبان اصلی
  • کتاب های انتشارات اورجینال
  • قیمت کیندل
  • کتب صنعت سیمان زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی متغیر مختلط
  • خرید کتاب های زبان اصلی جانور شناسی
  • خرید کتاب های زبان اصلی تربیت
  • خرید کتاب های بیماری های عفونی از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی نظریه گراف
  • دانلود منابع مرجع تغذیه
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>