• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » تجلیل از ۵ صورت هنری ، اختتامیه سومین جشنواره تلویزیونی «رمز موفقیت» برگزار شد

    تجلیل از ۵ صورت هنری ، اختتامیه سومین جشنواره تلویزیونی «رمز موفقیت» برگزار شد

    مراسم اختتامیه جشنواره تلویزیونی رمز موفقیت با تقدیر از ۵ صورت هنری به کار خود آخر داد.

    تجلیل از ۵ صورت هنری ، اختتامیه سومین جشنواره تلویزیونی «رمز موفقیت» برگزار شد

    به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت جوان؛به نقل از روابط عمومی جشنواره رمز موفقیت؛ مراسم نهایی سومین دوره از جشنواره تلویزیونی «رمز موفقیت» با حضور جمع کثیری از کارآفرینان و صورت های معروف در سالن همایش‌های شرکت صداوسیما برگزار شد.

    در ابتدای این مراسم که اجرای آن را فرزاد حسنی برعهده داشت، یلدا اسفندیاری تهیه کننده برنامه «رمز موفقیت» و بنیان‌گذار مؤسسه رمز موفقیت در سخنانی گفت: مطالعه زندگی بزرگان کشور نشان می‌دهد که همه این بزرگان با سختی‌های زیادی مبارزه کردند تا به این جایگاه رسیدند و برنامه تلویزیونی «رمز موفقیت» نیز راهی روشن و پردازشگر موجی در همین زمینه است.

    وی ادامه داد:‌ امروز به یاری خدای بزرگ سومین دوره از این جشنواره را برگزار کردیم. همه آنچه باعث شده است تا امروز در این جایگاه بایستم و این جشنواره را برگزار کنم، یاری خداوند و شخصیت‌های موفق این کشور است.

    تجلیل از ۵ صورت هنری ، اختتامیه سومین جشنواره تلویزیونی «رمز موفقیت» برگزار شد

    صفوی مدیرکل امور فرهنگی وزارت جوانان نیز در بخش دیگری از این مراسم گفت: ما باید شاخص‌های موفقیت را به نوعی مرور کنیم. در اینجا این پرسش پیش می‌آید که چه کسی موفق هست. شاید در گذشته تا حدودی روند کار ما اشتباه بود که با مشکلاتی مواجه بودیم، ولی بهتر است کاری کنیم که نوجوانان ما فکر کنند اگر می‌خواهند موفق باشند، نباید حتماً نخبه باشند. در کشورهای دیگر موفقیت صرفاً به این برنمی‌گردد که دکتر یا مهندس باشیم.

    وی در ادامه با اشاره به حدیثی از پیامبر(ص) افزود: پیامبر(ص) می‌فرمایند که «بهترین مردم کسی است که خیرش به مردم برسد»؛ بسیاری از انسان‌ها و مشاغل می‌توانند به مردم از طرق متفاوت کمک کرده و خیر برسانند و در اینجاست که کارآفرینی معنا پیدا می‌کند و می‌بینیم بسیاری از افراد بهترین‌ها هستند.

    صفوی در ادامه بیان داشت: فردی که در حوزه ورزش کار می‌کند و نسل جوان را پرورش می‌دهد، فرد موفقی است و هنرمندانی که خیر معنوی به مردم می‌‌رسانند هم افراد موفقی هستند. هر شغل و صنفی می‌تواند بهترین‌ها و موفق‌ترین‌ها را در خود داشته باشد.

    وی با اشاره به ارتباط بین پیشکسوت‌ها و نوجوانان افزود: ما باید تلاش کنیم تا ارتباط بین پیشکسوت‌ها و نوجوان‌ها را زیاد کردن دهیم و این ارتباط به سرمایه فرهنگی‌مان کمک می‌کند. رویکرد کلان نظام این است که نهادهای مدنی را تقویت کنیم. سهم دولت محدود است و فقط باید نقش مالکیتی خود را داشته باشد.

    مراسم اختتامیه جشنواره تلویزیونی رمز موفقیت با تقدیر از ۵ صورت هنری به کار خود آخر داد.

    مدیرکل امور فرهنگی وزارت جوانان اظهار داشت: اگر دولت صرفاً نقش خود را انجام دهد، امثال آقای زنگنه هم می‌توانند کار خود را انجام دهند. اینها نکاتی است که با کسب تجربه به آن رسیدیم، ولی در مراحل اولیه قرار داریم و نیازمند کمک بیشتری هستیم و از افرادی که ما را کمک می‌کنند تقدیر می‌کنیم. همچنین در آخر صحبت‌هایم دوست دارم از آقای یاوری پیشکسوت بوکس و ناصر نوآموز پیشکسوت فوتبال تقدیر می‌کنم.

    در ادامه این مراسم بهروز فروتن عضو شورای سیاست‌گذاری جشنواره رمز موفقیت با تبریک روز زن بیان داشت: در جامعه جهت اینکه تعدادی افراد مطرح شوند، از سیاه‌نمایی استفاده می‌شود، ولی ما امروز دور هم جمع شده‌ایم تا به همه بگوییم که با کارآفرینی هم می‌شود مطرح شد، نه با سیاه‌ نمایی.

    وی افزود: حرف ما حرف معلم، دل و تلاش و جزو راز و رمز زندگی هست. امیدوارم همه ایرانی‌ها هر لحظه خسته باشند و فرسوده نباشند؛ چراکه ما در فرسودگی از بین می‌رویم و در سختی بانشاط می‌شویم، در صورتی که شما با یک صاحب اندیشه هیچ وقت خسته نخواهید شد.

    فروتن در ادامه بیان داشت: مدیر کسی است که در هر لحظه مسئول باشد. من به عنوان ایرانی که ۶۵ سال است عاشق کار هستم، این را یاد گرفتم که خواسته خود را بیرون از جامعه پیدا نکنم و در خودم آن را جستجو کنم. همه می‌توانند با بیانشان حتی جملات نادرست بگویند ولی هیچ انسانی به خودش دروغ نمی‌گوید. کسانی که تفکر مثبت دارند در زندگی سخت تلاش می‌کنند و سیاه‌ نمایی نمی‌کنند.

    وی ادامه داد: از همه شما می‌خواهم تا نیمه خالی لیوان را ببینید ولی به نیمه پر آن عمل کنید. در کنار واقعیتی که در جامعه الان وجود دارد به سختی ایستاده‌ایم و کار می‌کنیم. ما در گلستان گلی را پرورش ندادیم، بلکه در کویر گل کاشتیم.

    همچنین محمد عطاردیان ریاست کانون کارفرمایان کشور عزیزمان ایران نیز در این جشنواره گفت: جهت رسیدن به اهداف باید تلاش کرد و این سخت هست. پرسشی مطرح می‌شود و آن اینکه رمز موفقیت جهت چه به وجود آمده، زن اسفندیاری از هیچ، این جشنواره و همایش را ساختند و همه ما را دور هم جمع کردند و از رمز موفقیت برایمان گفتند. در این زمینه همان‌طور که گفتم باید تلاش کرد حتی اگر مشکلاتی سر راه ما قرار داشته باشد.

    تجلیل از ۵ صورت هنری ، اختتامیه سومین جشنواره تلویزیونی «رمز موفقیت» برگزار شد

    عطاردیان در ادامه بیان داشت: مردم کشور عزیزمان ایران و بخش شخصی و شما جوانان راه گذشتگانتان را دنبال کنید. اتحاد و همبستگی شما می‌تواند این کشور را از گرداب مهیبی که سر راهش واقع شده است است نجات دهد. ما مسئله بزرگی در کشورمان داریم. یادم است روزی در این کشور جنگ بود و همه مردم جهت دفاع از میهن خویش حاضر نشدند حتی یک وجب از خاک این سرزمین را به دست دشمن بدهند. مردم بخش خصوصی، دولتی و… مقداری ماشین‌آلات ساختمانی داشتند و با همانها مشغول به کار شدند، ولی باید می‌دانستند این حرکت موقت است و نمی‌بایست اقتصاد کشور را با آنها در دست گرفت.

    وی در ادامه افزود: بخش شخصی ما هم باید این شرایط را تجربه کند تا بتواند بخش دولتی را مجاب کند تا کارها به بخش شخصی واگذار شود. برنامه سوم، چهارم، پنجم و ششم دولت نوشته شده است که باید طی آن بخش شخصی راه بیفتد و بخش دولتی بزرگ شود.

    بنابر این گزارش، بخش بعدی این مراسم به اجرای گروه موسیقی صورت های معروف کهریزک به سرپرستی مهدی نصیرآبادی تخصیص داده شده است یافت که با استقبال بسیاری از سوی حاضران مواجه شد.

    حمید سلطانی بنیانگذار و مؤسس دانشگاه LAU آمریکا نیز در این مراسم طی سخنانی گفت:‌ نگاه‌هایمان باید به آینده باشد. بزرگان و نخبگان جنگ آینده را جنگ جَوی می‌دانند. جنگ آینده بین انسان‌ها نیست، بلکه بین انسان‌های مصنوعی هست. حال در چنین شرایطی چه باید کرد؟ در شرایطی که جنگ‌ها با تکنولوژی پیش می‌رود. آنچه من و بسیاری نشان دادیم، ایرانی توأم با خلاقیت به جهانیان هست. آینده کشور عزیزمان ایران روشن است تنها از شما می‌خواهم مراقب جَوی باشیم و نقش خانم‌ها را در آینده این مرزوبوم جدی بگیرید.

    مراسم اختتامیه جشنواره تلویزیونی رمز موفقیت با تقدیر از ۵ صورت هنری به کار خود آخر داد.

    سلطانی در آخر صحبت‌هایش عنوان داشت: از شما می‌خواهم آنچه که به نفع کشورمان است را انجام دهید. اغلب افراد می‌گویند ایرانی‌ها تنبل هستند و من از شما می‌خواهم تنبلی را کنار گذاشته و کار کنید و مطمئن باشید که هیچ‌فردی از کار کردن ضرر نمی‌کند. جهت رسیدن به اهدافتان باید سختی‌ها را تحمل کنید. به قولی که دادید متعهد بوده و به آن بها دهید.

    در این بخش گواهینامه‌های LAU به وسیله سلطانی به پروفسور باهر، علی بهزاد، وریا اسفندیاری، علیرضا ناصر، علی‌اصغر کیهانی، محمدرضا مرتضوی، محسن یوسفی‌فر، فرخ دیبا، یلدا اسفندیاری، علی‌اصغر گلسرخی، عطاردیان و مهرزاد فیضی اهدا شد و بعد از آن و در بخش دیگر این مراسم خشایار اعتمادی چند قطعه جهت حضار خواند.

    همچنین در ادامه سلطانی مؤسس دانشگاه ALU به عزیز اسفندیاری، تهمینه میلانی، علی رضایی، فرهادی، مجید اعطایی فر، آقای خیراندیش، بهروز فروتن و یلدا اسفندیاری دکترای افتخاری این دانشگاه را اهدا کرد و گفت: امسال تصمیم گرفتیم به هنرمندان، کارآفرینان و افرادی که به کشورشان خدمت کردند، این گواهینامه را اهدا کنیم. چندی پیش رئیس‌جمهور ارمنستان، دو تن از وزرای چین، مهران مدیری و شهرام ناظری این گواهینامه را دریافت کردند.

    هومن زنگنه یکی از کارآفرینان برگزیده جشنواره رمز موفقیت نیز در ادامه سومین جشنواره رمز موفقیت گفت: ما تولیدکنندگان از مسئولان هیچ چیز نمی‌خواهیم فقط می‌خواهیم چوب لای چرخ‌مان نگذارید.

    تجلیل از ۵ صورت هنری ، اختتامیه سومین جشنواره تلویزیونی «رمز موفقیت» برگزار شد

    وی در ادامه افزود: ما در کشورمان مدیون سردار قاسم سلیمانی‌ها هستیم و افتخار می‌کنیم که سردارانی در جمع ما حضور دارند. از شما می‌خواهم جهت سلامتی سردار سیلمانی و خوش حالی روح شهدا صلواتی بفرستید.

    در بخش نهایی این جشنواره از برگزیدگان دوره سوم برنامه رمز موفقیت تجلیل به عمل آمد.

    در این بخش از الهام‌سادات اصغری شناگر رکورددار دنیا که نام او در کتاب گینس ثبت شده است هست، تقدیر به عمل آمد. اصغری با قرار گرفتن روی سن صحبت‌هایی را بیان کرد و گفت:‌ من ملقب به بانوی دریا هستم، از ۲۰ فروردین رکورد دوم جهانی‌ام را خواهم زد. ۳۴۱۲ متر شنا کردم، درست ۵ برابر مردی ایتالیایی که رکورددار در شنا بود، ولی با وجود تمام این رکوردهایم در کل این ۴ سال یک مجوز از وزارت ورزش دریافت نکردم و خودم با هزینه شخصی به ترکیه سفر کرده و تمام هزینه‌های گینس را به‌تنهایی پرداخت کردم. در این بین فقط آقای عطاردیان از من حمایت کردند، ولی سورپرایز جدیدی را جهت هم‌میهنانم دارم که به زودی آن را اعلام می‌کنم.

    در این بخش از محمد صالح‌اعلا، آقای سلطانی، امیر یاوری، ناصر نوآموز پیشکسوت فوتبال، منوچهر والی‌زاده، امید صدری، محمدکریم سلیمی، حمیدرضا صفی‌پور، محسن میرزازاده، اسماعیل سفیری‌نژاد، فرهاد فرید، وحید دلیری، محمدرضا فلاحیان، ناصر چشم‌آذر، هومن زنگنه، عباس ماهوت‌چی، مجید فراهانی‌راد، ناصر تقوایی تقدیر به عمل آمد.

    در ادامه با اعلام نام ناصر چشم‌آذر بخشی از قطعه مادر من با صدای مرحوم خسرو شکیبایی و آهنگسازی چشم‌آذر به مناسبت روز مادر پخش شد.

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: افراد موفق | جشنواره | موفقیت | ایرانی | پیشکسوت | ایرانی | جشنواره | اخبارهنرمندان

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود منابع مرجع تعمیر ونگهداری هواپیما
  • خرید کتاب های زبان اصلی دوچرخه
  • خرید کتاب زبان اصلی علوم تغذیه
  • هاردکپی کتاب های ریاضیات و آمار
  • کتاب های سیستم های اطلاعاتی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی ابزار
  • خرید کتاب زبان اصلی الکترودینامیک
  • دانلود فایل های زبان اصلی مدیریت
  • دانلود منابع مرجع هنر ارتباطات
  • کتب تحلیل زبان اصلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>