• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » اخبار گوناگون » واکنش های نشان داده شده است اطراف تعرض به سفارت کشور عزیزمان ایران در لندن

    واکنش های نشان داده شده است اطراف تعرض به سفارت کشور عزیزمان ایران در لندن

    نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که طراحی این حمله به وسیله سیستم‌های امنیتی انگلستان و جهت خوشایند ولیعهد عربستان صورت گرفته است.

    واکنش های نشان داده شده است اطراف تعرض به سفارت کشور عزیزمان ایران در لندن

    نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که طراحی این حمله به وسیله سیستم های امنیتی انگلستان و جهت خوشایند ولیعهد عربستان صورت گرفته است.

    دولت انگلیس باید مسئولیت حمله به سفارت کشور عزیزمان ایران در این کشور را بپذیرد

    محمدجواد جمالی نوبندگانی نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حمله به سفارت کشور عزیزمان ایران در لندن اظهار کرد: ما این حمله را کاملا حساب شده است و از پیش تعیین شده است می دانیم. نیروهای اطلاعاتی و امنیتی انگلستان آنقدر قدرت دارند که چنین مسائلی را آینده نگری کنند و ما معتقدیم طراحی این حمله به وسیله سیستم های امنیتی انگلستان جهت خوشآیند محمد بن سلمان بوده است.

    عبارات مهم : مجلس شورای اسلامی – وزارت امور خارجه
    این نماینده مجلس ادامه داد: همزمانی این حرکت با سفر محمدبن سلمان و موضع گیری سرسختانه،لجوجانه و همراه با عناد مقامات انگلیسی علیه کشور عزیزمان ایران و همچنین همزمانی آن با نشست چهار جانبه اعراب و موضع گیری کشورهایی مثل بحرین که با انگلیس کاملا هماهنگ هستند و هماهنگی های اخیر آمریکا و انگلیس جای تامل دارد.

    جمالی تصریح کرد: این حرکت به وسیله گروهی انجام شده است که تاکنون چنین اقداماتی را از آن سراغ نداشتیم. این گروه منسوب به فرقه شیرازیه هستند که به وسیله استعمار انگلیس و جهت بدنام کردن وجهه شیعیان به وجود آمده اند و از همه مقدورات تبلیغاتی، رسانه ای و اینترنت انگلستان و کشورهای غربی برخوردار هستند.

    وی با بیان اینکه حمله جمعه شب به سفارت کشور عزیزمان ایران شبیه حمله به سفارت کشور عزیزمان ایران در لندن در دهه ۶۰ است که منجر به شهادت و زخمی شدن کارمندان سفارت شد و از سوی منافقان صورت گرفت افزود: این اقدام نابخردانه و دور از تعهدات بین المللی و دیپلماتیک و ناشی از کینه جویی انگلیس بود که ریشه در تاریخ استعمار این کشور دارد.

    نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه دولت انگلیس باید مسئولیت این حمله را بپذیرد و نسبت به جبران خسارات و عذرخواهی اقدام کند گفت: جمهوری اسلامی از طریق دیپلماتیک، قضایی و سیاسی پیگیر این قضیه خواهد بود و مجلس شورای اسلامی و کمیسیون امنیت ملی نیز تصویر العمل مناسبی را نسبت به آن خواهند داشت.

    توئیتر بعیدی نژاد در پی تعرض به سفارت کشور عزیزمان ایران در لندن

    بعیدی نژاد در پیامی در شبکه اجتماعی توئتیر نوشت: دقایقی پیش اندکی از طرفداران فرقه شیرازی به سفارت جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در لندن تعرض نموده و با شکستن پرچم در حال شعار علیه مقامات کشور، لعن عایشه، ابوبکر عمر و عثمان هستند. به هنگام ورود آنها با چماق و قمه دیده شدند.

    واکنش های نشان داده شده است اطراف تعرض به سفارت کشور عزیزمان ایران در لندن

    شرح حال تعرض طرفداران فرقه شیرازی به سفارت کشور عزیزمان ایران در لندن

    منابع خبری اعلام کردند که عده ای با عنوان حمایت از بیت سید صادق شیرازی و اعتراض به دستگیری سید حسین شیرازی امروز در لندن متعرض سفارت کشور عزیزمان ایران در این شهر شده است و با بالا رفتن از دیوار سفارت پرچم های خود را به نمایش آوردند.

    این افراد که تصویرهای سید صادق شیرازی و سید حسین شیرازی را در دست دارند، وابسته به گروهی با عنوان هیات «خدام المهدی» هستند که در نزدیکی شهر لندن فعالیت دارند.

    شبکه ماهواره ای فدک که گفته می شود وابسته به یاسر حبیب (کویتی الاصل) است و ارتباط خاص با هیات خدام المهدی دارد پوشش پر رنگی به این ماجرا داده است.

    شبکه ماهواره ای فدک نظر های تندی راجع به کشور عزیزمان ایران و بر نظر های اختلافی بین تشیع و اهل سنت تاکید و اصرار می ورزند.

    بر اساس اعلام شبکه بی بی سی، پلیس لندن می گوید ساعت ۱۶:۲۰ به وقت محلی به آنها گزارش شده است است که افرادی وارد سفارت کشور عزیزمان ایران شده است اند. به گفته پلیس این اشخاص چهار نفر هستند و ماموران در حال پیگیری به اوضاع هستند. هنوز کسی بازداشت نشده است.

    بعید نژاد در دومین توئیت خود از این اتفاق چنین نوشت: پلیس با آوردن بالابر بلند در خیابان، خود را روبروی بالکن سفارت و در موقعیت جلوی متعرضین قرار داده و میخواهد با گفتگو چهار جوان متعرض را دعوت به تسلیم نماید.

    بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه کشور عزیزمان ایران نیز در این زمینه گفت: عنصرهای متجاوز به سفارت کشور عزیزمان ایران در لندن که تعدادشان پنج یا شش نفر بوده است به وسیله پلیس لندن بازداشت شدند و تعرض به سفارت کشور عزیزمان ایران آخر یافته است.

    سخنگوی وزارت خارجه کشور عزیزمان ایران در این زمینه گفته بود که بلافاصله بعد از وصول این خبر دکتر عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران را به سفیر انگلیس در پایتخت کشور عزیزمان ایران انتقال کرده و خواهان محافظت کامل پلیس از دیپلمات های کشورمان در لندن، و برخورد فوری پلیس با مهاجمین شد.

    سفیر انگلیس در پایتخت کشور عزیزمان ایران نیز ضمن ابلاغ عذرخواهی رسمی دولت انگلیس گفت: پلیس ضدشورش انگلیس در محل حضور یافته و اوضاع را تحت کنترل دارد. وی گفت تمامی کارهای مورد نیاز جهت محافظت از جان دیپلمات های کشور عزیزمان ایران و جلوگیری از ورود مهاجمین به داخل سفارت به عمل آمده است.

    سخنگوی وزارت امور خارجه با اعلام اینکه متعرضان به بالکن سفارت کشورمان در لندن دستگیر شدند از ختم این غائله نمایشی خبر داد. قاسمی خواستار محاکمه و مجازات آمران و عاملان این اقدام شد.

    بعیدی نژاد، سفیر کشور عزیزمان ایران در لندن نیز از دستگیری متجاوزان خبر داد و گفت: چهار متعرض به وسیله پلیس دستگیر و با ماشین به ایستگاه پلیس برده شدند. هنوز از احتمال حضور افراد دیگری از این فرقه در اطراف ساختمان اطمینان وجود ندارد.

    در همین حال «قاسم فهد» نماینده امور رسانه ای «صادق شیرازی» در لندن، به بی بی سی فارسی گفت این افراد طرفداران فرقه شیرازی هستند که مستقلا این کار را کرده اند.

    وی با بیان این که این افراد ارتباط سازمانی با شیرازی و نمایندگانش ندارند یادآور شد که تجمع هایی اعتراضی در چند شهر عراق نیز برگزار شده است است و در روزهای آینده نیز اعتراضات ادامه پیدا خواهد کرد.

    توضحیات کارکنان سفارت اطراف تعرض فرقه شیرازی

    کمیسیون امنیت ابعاد حمله به سفارت کشور عزیزمان ایران در لندن را بررسی می کند

    سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، ضمن محکوم کردن تعرض افراد غیرمسئول به سفارت کشور عزیزمان ایران در لندن اظهار کرد: سفارت کشور عزیزمان ایران در انگلستان جزئی از خاک کشور ما محسوب می شود و مسئولیت این تعرض به عهده دولت انگلیس است و بر این اساس لندن باید پاسخگوی این اتفاق باشد.

    وی افزود: کمیسیون امنیت ملی حتما این عنوان را بررسی می کند و از دستگاه دیپلماسی هم در این زمینه توضیح خواهد خواست.

    نقوی حسینی راجع به تاثیر این اتفاق بر روابط دو کشور گفت: ما باید این عنوان را بررسی کنیم و ببینیم متعرضین چه کسانی بودند، تعرض چگونه صورت گرفته و آیا تعللی که وجود داشته عمدی بوده یا خیر تا بتوانیم به صورت دقیق تر در این باره اظهار نظر کنیم.

    نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که طراحی این حمله به وسیله سیستم‌های امنیتی انگلستان و جهت خوشایند ولیعهد عربستان صورت گرفته است.

    ورورد کمیسیون امنیت ملی به عنوان تعرض به سفارت کشور عزیزمان ایران در لندن

    شهروز برزگر عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در رابطه با عنوان تعرض به سفارت کشور عزیزمان ایران در لندن گفت: این کمیسیون در یک جلسه فوق العاده عنوان «تعرض فرقه شیرازی به سفارت کشور عزیزمان ایران در لندن» را بررسی خواهد کرد. این جلسه احتمالا فردا یا بعد فردا برگزار خواهد شد.

    وی تاکید کرد: وزارت امورخارجه باید سفیر انگلیس در پایتخت کشور عزیزمان ایران را احضار کنند و از او راجع به این حرکت زشت توضیح بخواهند.

    عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: قطعا کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ورود خواهد کرد و ابعاد متفاوت این عنوان را بررسی خواهیم کرد که از کجا تامین شدند٬ از کجا آمدند٬ چرا اقدامی صورت نگرفته است٬ مگر تامین امنیت سفارت کشور عزیزمان ایران در لندن با دولت انگلیس نیست. به چه دلیل کوتاهی کرده است.

    وی با اشاره به اینکه دولت انگلیس باید به ما پاسخ بدهد و وزارت امورخارجه کشور عزیزمان ایران هم باید سفیر انگلیس در پایتخت کشور عزیزمان ایران را احضار کند و توضیح بخواهد، تاکید کرد: به پایین آوردن پرچم جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در یک کشور دیگر تبعات خاص خودش را دارد.

    رونمایی از یک گروهک تروریستی تازه در لندن


    تحلیل علی علیزاده از حمله طرفداران فرقه شیرازی به سفارت کشور عزیزمان ایران در لندن


    تعرض به سفارت کشور عزیزمان ایران در لندن، درست زمانی صورت می گیرد که سلمان بن عبدالعزیز، شاه سعودی عازم انگلیس است تا جهت مقابله با کشور عزیزمان ایران جذبِ نیرو کند.


    واکنش های نشان داده شده است اطراف تعرض به سفارت کشور عزیزمان ایران در لندن

    اهتزاز پرچم کشور عزیزمان ایران در سفارت کشورمان در لندن

    گردآوری: گروه خبر سیمرغ
    seemorgh.com/news
    منبع: isna.ir/mehrnews.com/yjc.ir


    واژه های کلیدی: مجلس شورای اسلامی | وزارت امور خارجه | وزارت خارجه | طرفداران | انگلستان | انگلیسی | انگلیس | کمیسیون | سیاست | خارجی | ایران

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب های ژنتیک اورجینال
  • دانلود منابع مرجع آنالیز تابعی
  • منابع اورجینال فیزیک پلاسما
  • دانلود فایل های زبان اصلی ترکیبیات
  • کتاب های کتابهای دانشگاهی اورجینال
  • منابع اورجینال فنگ شویی
  • خرید کتاب های زبان اصلی بیماری های قلب و عروق
  • خرید کتاب زبان اصلی دایره المعارف
  • خرید کتاب زبان اصلی جراحی
  • منابع اورجینال مولکول شناسی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>