• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » ۵ بلیت لیگ قهرمانان آسیا ، هفت تیم در جست و جوی ۲

    ۵ بلیت لیگ قهرمانان آسیا ، هفت تیم در جست و جوی ۲

    در کنار پرسپولیس، هفت تیم لیگ برتری دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در هفته‌های نهایی لیگ برتر هستند.

    ۵ بلیت لیگ قهرمانان آسیا ، هفت تیم در جست و جوی ۲

    به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی گروه تحریریه سایت جوان، بعد از اتمام هفته بیست و پنجم مسابقه های لیگ برتر فوتبال ایران، مشخص شد هفت تیم همچنان از شانس زیادی جهت کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل ۲۰۱۹ برخوردار هستند و می توانند با نتیجه گیری در بازی های آتی خود در کنار پرسپولیس راهی مسابقه های آسیایی شوند.

    ذوب آهن اصفهان، استقلال تهران، پیکان تهران، سایپا تهران، پارس جنوبی جم، فولاد خوزستان و البته تا حد بسیار کمی صنعت نفت آبادان هفت تیمی هستند که در یک پنجم نهایی لیگ هفدهم جهت به دست آوردن سهمیه لیگ قهرمانان به مصاف حریفانشان می روند.

    در این میان ذوب آهن با قرار گرفتن در رتبه دوم و صنعت نفت با ایستادن در جایگاه هشتم به ترتیب بیشترین و کمترین شانس را جهت آسیایی شدن دارند و با توجه به قطعی بودن قهرمانی شاگردان برانکو ایوانکوویچ در لیگ برتر نبرد این هفت تیم جهت رسیدن به سهمیه آسیا همچنان تنور مسابقه ها را داغ نگه می دارد.

    ۵ بلیت لیگ قهرمانان آسیا ، هفت تیم در جست و جوی ۲

    البته با توجه به اینکه استقلال به فینال جام حذفی راه یافته هست، در صورت قهرمانی آبی ها در این مسابقه ها تیم چهارم لیگ برتر می تواند فصل آینده در پلی آف لیگ قهرمانان شرکت کند.

    در زیر به برنامه بازی های هفت تیم مدعی کسب سهمیه آسیا در پنج هفته نهایی لیگ نگاهی اجمالی می اندازیم.

    ذوب آهن اصفهان

    در کنار پرسپولیس، هفت تیم لیگ برتری دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در هفته‌های نهایی لیگ برتر هستند.

    شاگردان امیر قلعه نویی که با کسب ۲۳ امتیاز در ۱۰ هفته ابتدایی نیم فصل دوم، صدرنشین دور برگشت لیگ هستند اکنون با ۴۲ امتیاز در رتبه دوم جدول کلی لیگ قرار دارند.

    ذوب آهن که در نیم فصل دوم از لحاظ نتیجه گیری و کیفیت فوتبالی با عوض کردن و تحول محسوسی مواجه شده است هست، در هفته های بیست و ششم و بیست و هفتم در ورزشگاه فولادشهر به ترتیب از تراکتورسازی و سپیدرود میزبانی می کند و هفته بیست و هشتم هم در اهواز به مصاف فولاد خوزستان می رود. پرسپولیس و نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران آخرین تیم های میهمان و میزبان ذوبی ها در لیگ هفدهم هستند.

    استقلال تهران

    آماده ترین‌تیم این روزهای فوتبال کشورمان که در لیگ هفدهم حتی طعم قعرنشینی را هم تجربه کرد، بعد از روی کارآمدن وینفرد شفر جهشی فوق العاده داشت و با برتری برابر پرسپولیس در دربی نشان داد عزم خود را جهت کسب نایب قهرمانی در لیگ برتر جزم کرده است.

    استقلال از ۱۰ بازی اش در نیم فصل دوم ۲۱ امتیاز به دست آورده است و بعد از ذوب آهن در رتبه دوم جدول دور برگشت قرار دارد. البته این تیم در آخر هفته بیست و پنجم با کسب ۴۱ امتیاز و تفاضل ۱۹ گل در رده سوم ایستاده است.

    استقلال در هفته بیست و ششم در ورزشگاه تختی پایتخت کشور عزیزمان ایران با نفت نوین بازی می کند. آبی ها همچنین در هفته بیست و هفتم در دیداری راحت از مشکی پوشان میزبانی می کنند. شاگردان وینفرد شفر در هفته بیست و هشتم باید در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برابر گسترش فولاد قرار گیرند که با توجه به قطعی شدن بقایش در لیگ در هفته های اخیر با خیال راحت به مصاف رقیبان می رود و انگیزه خاصی جهت ادامه مسابقه ها ندارد. پیکان و سپاهان هم آخرین میهمان و میزبان استقلال در لیگ هفدهم هستند.

    ۵ بلیت لیگ قهرمانان آسیا ، هفت تیم در جست و جوی ۲

    پیکان تهران

    عملکرد سینوس وار خودروسازان در لیگ هفدهم موجب شد آنها از تیمی که روزی مدعی قهرمانی محسوب می شد به تیمی تبدیل شوند که اکنون تنها امیدش را جهت کسب سهمیه آسیا جست و جو می کند.

    در واقع می توان گفت پیکان که بعد از پیروزی در هفت هفته متوالی، ناگهان ۱۰ هفته پشت سر هم در کسب ۳ امتیاز ناکام ماند، شانس آورد که در نیمه نخست یک سوم نهایی فصل بار دیگر به روزهای خوبش بازگشت و با چهار برد متوالی بار دیگر در کورس مدعیان صعود به لیگ قهرمانان آسیا جای گرفت.

    پیکان به دنبال گذشت ۱۰ هفته از نیم فصل دوم با ۱۶ امتیاز در جایگاه پنجم دور برگشت ایستاده و در جدول کلی لیگ هم با ۴۱ امتیاز و تفاضل گل مثبت هشت در رده چهارم قرار گرفته است.

    در کنار پرسپولیس، هفت تیم لیگ برتری دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در هفته‌های نهایی لیگ برتر هستند.

    شاگردان مجید جلالی در هفته بیست و ششم لیگ برتر میزبان سپاهان در ورزشگاه شهدای شهرقدس هستند و در هفته بیست و هفتم هم در آبادان به مصاف صنعت نفت می روند. استقلال خوزستان، میهمان خودروسازان در هفته بیست و هشتم لیگ است.پیکان در هفته سی ام لیگ هم آخرین بازی خانگی اش را برابر سایپا در دربی کوچک پایتخت کشور عزیزمان ایران برگزار می کند. البته پیکان پیش از این‌بازی در ورزشگاه آزادی برابر استقلال قرار می گیرد تا حساس ترین بازی اش را در پنج هفته نهایی لیگ انجام دهد.

    سایپا تهران

    جوان های علی دایی را می توان یکی از شگفتی سازان لیگ هفدهم دانست. شاید کمتر فوتبالدوستی تصور می کرد تیمی که سال گذشته در آخرین دقیقه آخرین بازی اش در لیگ برتر توانست بقای خود در این مسابقه ها را تضمین کند، در فصل تازه بتواند سری میان سرها درآورد و اکنون یکی از مهم ترین مدعیان کسب سهمیه آسیا لقب بگیرد.

    سایپا با کسب ۱۸ امتیاز در جدول دوربرگشت در جایگاه چهارم واقع شده است است و در جدول کلی لیگ هم با ۴۱ امتیاز و تفاضل گل منفی یک، پنجم است.

    ۵ بلیت لیگ قهرمانان آسیا ، هفت تیم در جست و جوی ۲

    نارنجی پوشان پایتخت در هفته بیست و ششم باید در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس بروند و یک هفته بعد در ورزشگاه دستگردی یکی دیگر از مینی دربی های پایتخت کشور عزیزمان ایران را برابر نفت نوین برگزار کنند.

    سایپا در هفته بیست و هشتم در ورزشگاه امام رضا مشهد، بازی آسانی برابر مشکی پوشان دارد و در هفته بیست و نهم هم در یکی دیگر از دیدارهای راحتش میزبان گسترش فولاد تبریز است.

    آخرین بازی سایپا در لیگ هفدهم برابر پیکان در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می شود.

    پارس جنوبی جم

    هرچند جمی ها در نیم فصل دوم لیگ برتر با افت فاحشی مواجه شدند و از رتبه دوم دور رفت به جایگاه ششم در آخر هفته بیست و پنجم سقوط کردند ولی باز هم می توان از پارس جنوبی به عنوان بزرگ ترین شگفتی ساز لیگ هفدهم یاد کرد که البته رسیدن این تیم به سهمیه آسیا، معجزه شاگردان مهدی تارتار را تکمیل می کند.

    پارس جنوبی با کسب ۱۰ امتیاز از ۱۰ بازی خود در نیم فصل دوم، در رتبه سیزدهم جدول دور برگشت ایستاده است ولی در جدول کلی لیگ با ۳۹ امتیاز و تفاضل گل هفت در رده ششم قرار دارد.

    پارس در هفته بیست و ششم و بیست هفتم به ترتیب میهمان و میزبان تیم های سپیدرود رشت و فولاد خوزستان است و در هفته بیست و هشتم هم در ورزشگاه آزادی باید به مصاف پرسپولیس برود.

    ورزشگاه تختی در هفته بیست و نهم میزبان آخرین بازی خانگی فصل جمی ها برابر نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران هست. ضمن اینکه آخرین بازی شاگردان مهدی تارتار برابر مشکی پوشان در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار می شود.

    فولاد خوزستان

    هرچند فولاد تا چهار هفته پیش با قرار گرفتن در رتبه دوم جدول مهم ترین شانس صعود به لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شد ولی اوضاع تیمی که از هفته پنجم تا بیست و دوم لیگ با هفده هفته شکست ناپذیری، رکورد خوبی در لیگ برتر ثبت کرده بود با چهار شکست متوالی به شکل بدی به هم ریخت تا شاگردان سیروس پورموسوی تا حدی از جمع مدعیان رسیدن به مسابقه های آسیایی فاصله بگیرند.

    سرخ پوشان اهوازی در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر یازدهم هستند ولی در جدول کلی لیگ با ۳۸ امتیاز و تفاضل گل مثبت یک در رتبه ششم قرار گرفته اند.

    فولاد در هفته بیست و ششم لیگ از پدیده مشهد میزبانی می کند و در هفته بیست و هفتم میهمان پارس جنوبی هست. فولاد مردان هفته بیست و هشتم در ورزشگاه غدیر اهواز با ذوب آهن رو به رو می شوند و آخرین بازی خارج از منزل خود را هفته بیست و نهم برابر سپیدرود رشت انجام می دهند. اهوازی ها در آخرین بازی خود میزبان تراکتورسازی هستند.

    صنعت نفت آبادان

    برزیل کشور عزیزمان ایران در بهتربن فصل تاریخ حضورش در سطح اول فوتبال ایران، همچنان به کسب سهمیه آسیا امیدوار است ولی جهت تحقق این امر نیاز به خلق یک معجزه دارد.

    صنعت نفت که تمام تمرکز و تلاش خود جهت کسب سهمیه آسیا را به جام حذفی معطوف کرده بود بعد از شکست برابر استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران در مرحله نیمه نهایی این مسابقه ها در لیگ برتر هم عملکرد پر فراز و نشیبی داشت.

    آبادانی ها که به دنبال گذشت ۱۰ هفته از نیم فصل دوم لیگ با کسب ۱۲ امتیاز در رده نهم جای دارند، در جدول کلی لیگ با به دست آوردن ۳۳ امتیاز و تفاضل گل منفی یک، هشتم هستند.

    صنعت نفت در هفته بیست و ششم لیگ میهمان گسترش فولاد است و در هفته بیست و هفتم در ورزشگاه تختی آبادان از پیکان پایتخت کشور عزیزمان ایران میزبانی می کند. شاگردان فراز کمالوند که بیست و هشتمین و بیست و نهمین دیدارشان را در ورزشگاه نقش دنیا اصفهان و یادگار امام تبریز برابر سپاهان و تراکتورسازی برگزار می کنند، آخرین بازی خانگی خود در لیگ هفدهم را هم برابر فولاد در دربی خوزستان انجام می دهند.

    یک ششم نهایی لیگ برتر ۹ فروردین ۹۷ شروع و هفت اردیبهشت به اتمام می رسد. حال باید دید کدام تیم ها می توانند مجوز حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان را کسب کنند.

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: لیگ قهرمانان آسیا | فولاد خوزستان | فولاد تبریز | ورزشگاه | استقلال | قهرمانان | مسابقه | ایران | آخرین | میهمان | میزبان

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود منابع مرجع انرژی
  • خرید کتاب نورشناسی زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع جبر کامپیوتر
  • دانلود منابع مرجع تعمیر ونگهداری هواپیما
  • کتب الگویابی در ساختمان داده زبان اصلی
  • خرید کتاب گیاه شناسی زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی الکترونیک
  • دانلود منابع مرجع تربیت بدنی
  • منابع اورجینال زیست فناوری
  • خرید کتاب های زبان اصلی تئوری الاستیسیته
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>