• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » استقلالِ آسیایی برابر مدعیِ فولادی ، پرسپولیس به دنبال ریکاوری در استادیوم آزادی

    استقلالِ آسیایی برابر مدعیِ فولادی ، پرسپولیس به دنبال ریکاوری در استادیوم آزادی

    هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال روز‌های جمعه و شنبه، ۴ و ۵ اسفند با برگزاری ۸ دیدار پیگیری می‌شود.

    استقلالِ آسیایی برابر مدعیِ فولادی ، پرسپولیس به دنبال ریکاوری در استادیوم آزادی

    به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی گروه تحریریه سایت جوان، هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال روزهای جمعه و شنبه با برگزاری ۸ دیدار پیگیری می شود.

    نفت تهران-صنعت نفت آبادان/ ساعت ۱۵:۳۰

    شاگردان هومن افاضلی در هفته بیست و سوم توانستند تیم سپاهان را در منزل اش با نتیجه تساوی بدون گل متوقف کنند. هم اکنون آنها با ۲۳ امتیاز از ۲۳ بازی در جایگاه دوازدهم قرار دارند.

    به هر حال تیم نفت تهران قصد دارد با استفاده از میزبانی خود از سد تیم همنام آبادانی عبور کند تا جایگاه خود را در جدول رده بندی اصلاح ببخشد.

    استقلالِ آسیایی برابر مدعیِ فولادی ، پرسپولیس به دنبال ریکاوری در استادیوم آزادی

    در آن سوی میدان، تیم صنعت نفت آبادان در هفته بیست و سوم شکست سنگینی برابر پرسپولیس در ورزشگاه خانگی خود مجبور شدند. به هر حال آنها جهت جبران شکست به مصاف تیم همنام خود می روند ولی کار سختی برابر تیم متحول شده است نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران دارند.

    تیم صنعت نفت آبادان با ۲۹ امتیاز در جایگاه نهم واقع شده است است و این تیم در صورت برد تیم همنام تهرانی خود فقط یک پله در جدول رده بندی صعود می کنند.

    مگنو باتیستا از تیم صنعت نفت آبادان و سامان آقا زمانی و عیسی آل کثیر از نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران محرومان این بازی هستند.

    مشکی پوشان دیار خراسان-سپاهان/ ساعت ۱۵:۳۰

    تیم مشکی پوشان خراسان هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و با ۱۵ امتیاز همچنان در انتهای جدول قرار دارد.

    هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال روز‌های جمعه و شنبه، ۴ و ۵ اسفند با برگزاری ۸ دیدار پیگیری می‌شود.

    شاگردان عنایتی در اوضاع بحرانی به سر می برند و یکی از گزینه های سقوط به دسته یک هستند. البته عنایتی مدتی پیش از سرمربیگری مشکی پوشان استعفا کرد ولی دوباره هدایت مشکی پوشان را برعهده گرفت.

    رفت و برگشت عنایتی به تیم مشکی پوشان از نکات جالب توجه این تیم مشهدی به حساب می آید. به هر حال شاید اتفاقات رخ داده در کادر فنی مشکی پوشان شوکی به این تیم وارد کند و این تیم نتیجه های خوبی برابر حریفان خود بدست می آورد.

    در آن سوی میدان، زردپوشان اصفهانی اوضاع خوبی در جدول رده بندی ندارند و فقط یک امتیاز با قعر جدول فاصله دارند. آنها در هفته بیست و سوم در منزل خود برابر نفت تهران متوقف شدند و با ۲۱ امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار دارند.

    شاگردان ابراهیم زاده ۷ بازی مهم و حساس تا آخر فصل پیش رو دارند و جهت بقا در لیگ برتر باید بازی های پیش رو را پیروز شوند. البته کار سختی تا آخر فصل پیش رو دارند.

    به هر حال هر دو تیم در اوضاع بحرانی به سر می برند و به برد در این بازی نیاز مبرم دارند.

    علی کریمی از سپاهان بازیکن محروم این بازی است.

    استقلالِ آسیایی برابر مدعیِ فولادی ، پرسپولیس به دنبال ریکاوری در استادیوم آزادی

    گسترش فولاد – پیکان / ساعت ۱۵

    تیم فوتبال گسترش فولاد با هدایت فیروز کریمی توانسته تا هفته بیست و سوم مسابقه های لیگ برتر ۸ برد ،۹ باخت ،۲۱ گل زده و ۲۶ گل خورده را در کارنامه به ثبت برساند.

    شاگردان فیروز کریمی تا به اینجای مسابقه ها ۳۰ امتیاز را کسب کردند و خود را در رده هشتم جدول جای دادند.

    بازیکنان تیم گسترش فولاد در دیدار هفته بیست و سوم برابر تیم تراکتورسازی شکست خوردند و بازی را با نتیجه ۲ بر یک به حریف واگذار کردند.

    شاگردان فیروز کریمی در صورت برد برابر پیکان جایگاهشان تغییری نمی کند و در صورت باخت احتمال دارد یک تا پله به پایین جدول سقوط کنند.

    هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال روز‌های جمعه و شنبه، ۴ و ۵ اسفند با برگزاری ۸ دیدار پیگیری می‌شود.

    در طرف برابر تیم پیکان با هدایت مجید جلالی توانسته تا هفته بیست و سوم مسابقه های لیگ برتر با ۳۵ امتیاز رده هفتم جدول را از آن خود کند.

    شاگردان جلالی همچنین تا به اینجای مسابقه ها ۹ برد ،۸ مساوی،۶ باخت،۲۴ گل زده و ۲۰ گل خورده را در کارنامه خود به ثبت رساندند.

    پیکانی ها در دیدار هفته بیست و سوم خود با قرار گرفتتن برابر تیم مشکی پوشان خراسان توانستند این تیم را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهند و بدون شک بازیکنان این تیم با روحیه بالا به مصاف شاگردان فیروز کریمی می روند.

    تیم پیکان در صورت برد ممکن است چند پله در جدول صعود کند در غیر این صورت در جایگاه خود در رده هفتم باقی می ماند.

    استقلالِ آسیایی برابر مدعیِ فولادی ، پرسپولیس به دنبال ریکاوری در استادیوم آزادی

    کنت ایکه چوکو و امیر روستایی را به علت مصدومیت جزئی در اختیار ندارند. همچنین ابوالفضل ابراهیمی نیز به این بازی نخواهد رسید و مهران موسوی نیز که پیش از اینها دچار مصدومیت شده است بود، همچنان از ترکیب پیکانی‌ها دور است.

    بدون شک نبرد تاکتیکی آقا فیروز و آقا معلم دیدنی خواهد بود و هر دو سرمربی بازیکنان خود را جهت برد به میدان می فرستند.

    سپید رود رشت _ سایپا / ساعت ۱۵

    تیم فوتبال سپید رود رشت با هدایت علی کریمی توانسته تا به اینجای مسابقه ها ۲۰ امتیاز کسب و رده چهاردهم جدول را از آن خود کند.

    سپید رودی ها تا هفته بیست و سوم مسابقه های لیگ برتر ۵ برد ،۵ مساوی،۱۳ باخت،۲۰ گل زده و ۳۲ گل خورده را در کارنامه به ثبت رساندند.

    شاگردان علی کریمی در دیدار هفته بیست و سوم برابر استقلال شکست سنگینی را با نتیجه ۳ بر صفر مجبور شدند و بدون شک بازیکنان سپید رود جهت جبران باخت به دنبال این هستند تا برابر سایپا به پیروزی برسند.

    بازیکنان سپید رود رشت در صورت برد برابر سایپا می توانند تا ۲ پله جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند در غیر این صورت آنها با باخت تا یک پله در جدول سقوط می کنند.

    در آن طرف سایپایی ها نیز با هدایت علی دایی توانسته اند تا هفته بیست و سوم مسابقه های لیگ برتر ۱۰ برد ،۸ مساوی،۵ باخت،۲۷ گل زده و ۲۸ گل خورده را در کارنامه خود به ثبت رساندند.

    شاگردان علی کریمی با کسب ۳۸ امتیاز رده چهارم جدول را بدست آورده اند.

    بازیکنان تیم سایپا با برد پر گل ۴ بر ۲ در هفته بیست و سوم برابر تیم ذوب آهن به دنبال این هستند تا در دیدار برابر سپید رود نیز به پیروزی برسند.

    سایپایی ها در صورت برد برابر سپید رود رشت می توانند جایگاه خود را تا ۲ پله در جدول ارتقا دهند و به رده دوم جدول برسند.

    بدون شک تقابل علی کریمی و علی دایی در هفته جاری جالب و حواشی های زیادی را نیز به همراه خواهد داشت.

    تیم فوتبال سپیدرود جهت سقوط نکردن و سایپا جهت کسب سهمیه آسیایی روز جمعه به میدان می روند.

    دیدارهای روز شنبه:

    پرسپولیس-استقلال خوزستان/ ساعت ۱۸:۳۰

    سرخپوشان پایتخت در ۲ بازی اخیر خود به مصاف آبی پوشان تهرانی و اهوازی می روند و در صورت پیروزی در این ۲ بازی قهرمانی سریع هنگام خود را جشن می گیرند.

    شاگردان برانکو نتیجه های خوبی در لیگ برتر بدست آوردند و با ذوب آهن تیم دوم اختلاف ۱۶ امتیازی دارند. آنها می توانند با برد برابر آبی پوشان تهرانی و اهوازی قهرمانی خود را در لیگ برتر مسجل کنند.

    سرخپوشان پایتخت با وجود موفقیت در لیگ برتر فوتبال در آسیا نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. آنها در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۳ بریک برابر السد قطر شکست خوردند ولی همچنان با کسب ۳ امتیاز در رتبه دوم قرار دارند.

    به هر حال برانکو باید از لحاظ معنوی و روانی، بازیکنان را جهت ۲ بازی حساس پیش رو آماده کند تا قهرمانی خود را در لیگ برتر قطعی کنند.

    با توجه به اینکه این بازی قبل از دربی ۸۶ برگزار می شود شاید برانکو به بازیکنان مهم خود استراحت بدهد تا آنها آماده بازی با استقلال رقیب دیرینه خود شوند.

    علیرضا بیرانوند و شجاع خلیل زاده ۲ اخطاره هستند و در صورت دریافت کارت برابر استقلال خوزستان، دربی پایتخت را از دست می دهند. براین اساس باید با احتیاط کامل بازی کنند تا بتوانند برابر آبی پوشان پایتخت به زمین مسابقه بروند.

    سید جلال حسینی هم به علت محرومیت قادر به همراهی پرسپولیس برابر استقلال خوزستان نیست.

    در آن سوی میدان، آبی پوشان اهوازی از لحاظ مالی اوضاع خوبی ندارند و بازیکنان چند روز اعتصاب کردند و با صحبت های سرمربی تیم موافقت کردند که در تمرینات شرکت کنند.

    تیم استقلال خوزستان با ۲۰ امتیاز در جایگاه پانزدهم واقع شده است است و جهت بقا در لیگ برتر نیاز مبرم به سه امتیاز این بازی دارد ولی کار سختی برابر صدرنشین لیگ برتر دارد.

    پارس جنوبی جم-تراکتورسازی/ ساعت ۱۵:۳۰

    تیم پارس جنوبی جم با ۳۷ امتیاز در جایگاه پنجم واقع شده است است و جهت ماندن در بالای جدول باید این بازی را پیروز شود.

    به هر حال شاگردان تارتار قصد دارند از میزبانی خود استفاده کنند و با برد برابر تراکتورسازی جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا ببخشند.

    در آن سوی میدان، تیم تراکتورسازی با ۲۸ امتیاز در جایگاه دهم قرار دارد. این تیم با هدایت ساغلام نتیجه های خوبی در لیگ برتر گرفته است و در هفته بیست و سوم هم توانست در دربی تبریز پیروز شود.

    پیروزی تراکتورسازی در دربی تبریز باعث شده است است که ساغلام میان هواداران این تیم تبریزی محبوب شود.

    البته تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد مناسبی نداشته است و با ۲ شکست در انتهای جدول گروه A قرار دارد. به هر حال به نظر کارشناسان تیم تراکتورسازی در میان نمایندگان کشورمان از شانس اندکی جهت صعود به مرحله بعد این مسابقه ها دارد.

    به هر حال ساغلام باید به بازیکنان خود روحیه بدهد تا شکست سنگین برابر الغرافه قطر را فراموش کنند و برابر پارس جنوبی جم با آمادگی کامل حاضر شوند.

    فولاد خوزستان _استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران / ساعت ۱۶

    تیم فوتبال فولاد خوزستان با هدایت پورموسوی توانسته تا هفته بیست و سوم لیگ برتر ۹ برد،۱۱ مساوی،۳ باخت،۲۵ گل زده و ۱۹ گل خورده را در کارنامه به ثبت رسانده است.

    شاگردان پورموسوی همچنین تا به اینجای مسابقه ها با ۳۸ امتیاز رده سوم جدول را از آن خود کرده اند.

    فولادی ها بعد از تساوی صفر بر صفر در هفته بیست و سوم برابر استقلال خوزستان بدون شک به دنبال این هستند تا در دیدار روز شنبه برابر استقلال به برد دست پیدا کنند.

    بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان در صورت برد برابر استقلال یک پله صعود و رده دوم را بدست می آورند ولی آنها در صورت باخت یک تا دو پله سقوط خواهند کرد.

    در طرف برابر آبی پوشان تهرانی موفق شدند تا هفته بیست و سوم مسابقه های لیگ برتر ۹ برد ،۸ مساوی،۶ باخت ،۲۷ گل زده و ۱۲ گل خورده را بدست آورند.

    شاگردان شفر با کسب ۳۵ امتیاز رده ۶ جدول را از آن خود کردند.

    بازیکنان تیم فوتبال استقلال بعد از برد ۳ بر صفر در هفته بیست و سوم برابر سپید رود رشت به دنبال این هستند تا در بازی برابر فولاد به پیروزی برسند و با برد و کسب ۳ امتیاز جایگاه خود را در جدول تا یک تا دو پله ارتقا دهند.

    بدون شک تقابل شفر و پورموسوی جالب خواهد بود به چه دلیل که هر دو تیم جهت رسیدن به جایگاه های بالای جدول تلاش می کنند.

    ذوب آهن _ پدیده / ساعت ۱۵:۳۰

    تیم فوتبال ذوب آهن با هدایت امیر قلعه نویی تونسته تا هفته بیسست و سوم مسابقه های لیگ برتر ۱۰ برد ،۸ مساوی،۵ باخت،۳۴ گل زده و ۲۷ گل خورده را در کارنامه به ثبت برساند.

    ذوبی ها با کسب ۳۸ امتیاز تا به اینجای مسابقه ها رده دوم جدول را نیز از آن خود کردند.

    بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن با باخت سنگین خود در هفته بیست و سوم برابر سایپا بدون شک به دنبال کسب پیروزی برابر پدیده هستند.

    شاگردان قلعه نویی در صورت برد برابر پدیده می توانند جایگاه خود را در رده دوم جدول ثبیت کنند در غیر این صورت ذوبی ها با باخت جایگاه خود را از دست می دهند و یک تا ۲ پله سقوط می کنند.

    در طرف برابر تیم پدیده با سرمربیگری مهاجری توانسته تا به اینجای مسابقه ها ۲۳ امتیاز کسب و در رده یازدهم جدول قرار بگیرد.

    بازیکنان تیم فوتبال پدیده تا هفته بیست و سوم مسابقه های لیگ برتر ۷ برد ،۸ مساوی،۸ باخت،۲۸ گل زده و ۲۸ گل خورده را در کارنامه خود به ثبت رساندند.

    پدیده ای ها با باخت یک بر ۲ برابر پارس جنوبی جم بدون شک به دنبال پیروزی برابر ذوب آهن هستند و این تیم در صورت برد در جایگاه خود می ماند و در صورت باخت هم تا یک در جدول سقوط می کند.

    بدون شک مهاجری و قلعه نویی جهت حفظ جایگاه های خود در جدول مسابقه ها جهت کسب ۳ امتیاز به میدان می روند.

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: استقلال خوزستان | فولاد خوزستان | دربی پایتخت | علی کریمی | استقلال | بازیکنان | مسابقه | فوتبال | کارنامه | خوزستان | استقلال

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های زبان اصلی هوش مصنوعی
  • خرید کتاب گیاه شناسی زبان اصلی
  • خرید کتاب های تفکر انتقادی از آمازون
  • دانلود منابع مرجع انرژی
  • خرید کتاب کشاورزی زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی کتب عاشقانه
  • خرید کتاب های انرژی های تجدید پذیر از آمازون
  • دانلود فایل های زبان اصلی کنترل بهینه
  • دانلود منابع مرجع معادلات دیفرانسیل
  • خرید کتاب های آموزش از آمازون
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>