• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » برگزیدگان فجر ۳۶ چه گفتند؟

    برگزیدگان فجر ۳۶ چه گفتند؟

    مراسم اختتامیه سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر، با معرفی برندگان گروه تحریریه سایت بلورین برگزار شد.

    برگزیدگان فجر 36 چه گفتند؟

    به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت؛ در مراسم نهایی سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر، برندگان گروه تحریریه سایت بلورین معرفی شدند. در این گزارش مشروح سخنان برگزیدگان این جشنواره را می خوانید.

    * بهمن ارک بعد از دریافت جایزه از دستان رسول صدرعاملی گفت: از توجهی که به ما شد و مسئولانی که اینجا حضور دارند، تقدیر می کنم و امیدوارم زیاد به سینمای فیلم های کوتاه توجه شود.

    * فرید ناصر فصیحی؛ برنده جایزه عالی ترین جلوه های بصری بعد از دریافت جایزه از دستان بهرام بدخشانی گفت: من از مصطفی کیایی تقدیر می کنم و تولدش را هم تبریک می گویم. واقعا هیجان زده هستم و فکر می کنم این جایزه کار ما را از امروز سخت تر می کند.

    برگزیدگان فجر ۳۶ چه گفتند؟

    * پسر محسن روزبهانی بعد از دریافت جایزه از حسن حجسته پشت تریبون رفت و گفت: من به نیابت از پدر از تمام اعضای گروه تقدیر می کنم به این علت که پشت صحنه ما به استانداردهای جهانی نزدیک بود و هیچ کم و کاستی نبود.

    * سعید ملکان بعد از دریافت جایزه عالی ترین طراحی صورت پردازی از دستان خسرو دهقان گفت: از تمام بازیگران فیلم تنگه ابوقریب تقدیر می کنم به خصوص امیر جدیدی، علی سلیمانی، حمیدرضا آذرنگ و جواد عزتی. سیمرغم را به اجراگران گریم فیلم تقدیم می کنم.

    * عباس بلوندی بعد از دریافت گروه تحریریه سایت خود از دست فرشته طائرپور گفت: از هیات داوران که من را لایق دانستند، تقدیر می کنم. گروه تحریریه سایت ‌ام را به همه گروه فیلم سرو زیر آب همچنین دوستانم در انجمن طراحان صحنه تقدیم می کنم.

    * خالدی‌زاده بعد از دریافت گروه تحریریه سایت بلورین از دستان کمال تبریزی گفت: از هیات داوران تقدیر می‌کنم. از گروه خوب فیلم «بمب؛ یک عاشقانه» تقدیر می‌کنم و جایزه را به آنها اهدا می‌کنم. از محسن شاه‌ابراهیمی هم به صورت خاص تقدیر می‌کنم.

    مراسم اختتامیه سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر، با معرفی برندگان گروه تحریریه سایت بلورین برگزار شد.

    * علویان بعد از دریافت گروه تحریریه سایت بلورین از دستان محمدرضا فروتن گفت: از ابراهیم حاتمی کیا و هومن سیدی به خاطر اعتمادشان تقدیر می کنم. همچنین از محسن کیایی ، سهیل بیرقی، محمد خزاعی و سعید سعدی هم تقدیر می‌کنم. همچنین از گروهم در استودیو و… هم سپاسگزارم. و همچنین از پژمان لشکری‌پور.

    * دانشمند بعد از دریافت گروه تحریریه سایت بلورین از دستان فرشته طائرپور گفت: از یداله صمدی یاد می‌کنم او حداقل دوسال است که کار نمی‌کند.

    * همایون‌فر بعد از دریافت گروه تحریریه سایت بلورین از دستان کمال تبریزی گفت: خیلی خوشحالم که اینجا هستم. از هیات داوران و حاتمی کیا تقدیر می‌کنم. هر بار با او کار می‌کنم و جایزه‌هایی که می‌برم واقعا جهت اوست. این جایزه متعلق به ابراهیم حاتمی‌کیاست و کسانی که جانشان را فدا می کنند تا ما اینجا جشن برگزار کنیم.

    * دهقانی و نجاریان روی صحنه آمدند و سیمرغ‌های خود را از رسول صدرعاملی وحسن خجسته گرفتند. دهقانی ابراز امیدواری کرد که این جایزه را برادرش در هیات داوران (خسرو دهقان) به او نداده باشد! او گفت: از مجموعه همکارانم، کسانی پشت و جلوی دوربین بودند، به خصوص سهیل بیرقی که به سختی فیلم را به نمایش جشنواره رساند و خیلی اذیت شد، تقدیر می‌کنم.امیدوارم بتواند بعد از این راحت‌تر کار کند. از باران کوثری تقدیر می کنم که اگر در این فیلم نبود نتیجه کار به این خوبی نمی شد.

    * زرین‌دست بعد از دریافت گروه تحریریه سایت بلورین از دستان بهرام بدخشانی ضمن تقدیر از هیات داوران از حامد حسینی و محمدعلی باشه‌آهنگر تقدیر کرد.

    * هومن سیدی بعد از دریافت گروه تحریریه سایت بلورین گفت: اصلا نمی‌دانستم چنین جایزه‌ای وجود دارد. خیلی از همه سپاسگزام و کلیشه‌ترین جمله‌ای که وجود دارد را می‌گویم بارها شنیده‌اید، می‌گویند که من جایزه‌ام را از مردم گرفتم، من هم همین را می‌گویم.

    برگزیدگان فجر ۳۶ چه گفتند؟

    * رضا مقصودی بعد از دریافت جایزه از خسرو دهقان مثل سیدی ابراز تعجب کرد و از حضور احمد مهران‌فر در این فیلم تقدیر کرد و گفت: مهران فر جهت رسیدن به نقش‌اش خیلی زحمت کشید.

    * سحر دولتشاهی بعد از دریافت سیمرغ بلورین ضمن تقدیر از مصطفی کیایی جهت اعتماد دوباره به او و ذکر این که جای این کارگردان در مراسم خالی هست، گفت: هر پنج بازیگر مهم فیلم «عرق سرد» نامزد شده‌اند، عجب کارگردانی. امیدوارم که جشنواره فجر، جشنواره واقعی سنیمای کشور عزیزمان ایران باشد و محل تجدید دیدار صورت های معروف با هم و این که دلخوری‌ها کم‌تر باشد.

    * سارا بهرامی بعد از دریافت جایزه از رسول صدرعاملی گفت: این گروه تحریریه سایت خیلی برایم ارزشمند هست. از هیات داوران تقدیر می کنم و خیلی از بهروز شعیبی ممنونم که این نقش را به من داد، همچنین از محمود رضوی وتک تک دوستانم در دارکوب تقدیر می کنم. از نویسندگان فیلم دارکوب و علیرضا برازنده هم تقدیر می کنم. از امین حیایی که خیلی من را یاری کرد و پارتنر خوبی بود جهت من بود، تقدیر می کنم. و گروه تحریریه سایت بلورینم را به خانواده نازنینم و همه کسانی که برایم عزیز هستند، تقدیم می کنم.

    * جدیدی ضمن تقدیر از داوران و کارگردان‌های فیلم‌هایش ابراز امیدواری کرد بتواند این راه را به خوبی ادامه بدهد.

    مراسم اختتامیه سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر، با معرفی برندگان گروه تحریریه سایت بلورین برگزار شد.

    * کامبوزیا پرتوی بعد از حضور روی صحنه ضمن انتقاد از این که داوران بازی سعید آقاخانی را ندیده‌اند، از او خواست روی صحنه بیاید و گفت: این سومین جایزه ای است که این فیلمنامه می گیرد و جهت همین با دست و دلبازی آن را به آقاخانی تقدیم می کنم.

    * سعید آقاخانی گفت: امسال آنقدر بازی‌ها خوب بود، که گزینش سخت شد. کامپوزیا پرتوی بی‌نظیر است و از او سپاسگزارم.

    * هومن سیدی بعد از دریافت جایزه عالی ترین فیلمنامه، با اشاره به هیجانات بعضی تماشاگران حاضر در سالن به شوخی گفت: فکر کردم سالن را اشتباه آمده‌ام و مراسم در سالن دیگری هست. بازیگرانم و همه عوامل کارعالی بودند و از آنها تقدیر می کنم.

    * پیمان معادی بعد از دریافت گروه تحریریه سایت عالی ترین فیلم از نگاه داوران گفت: به هیات داوران خسته نباشید می‌گویم و از رسول اف تهیه کننده فیلم سپاسگزارم.

    برگزیدگان فجر ۳۶ چه گفتند؟

    * ابراهیم حاتمی کیا بعد از دریافت گروه تحریریه سایت گفت: ابراهیم حاتمی کیا بعد از دریافت گروه تحریریه سایت گفت: ممنونم از محبت داوران عزیز. من «فیلمساز وابسته» و فیلمساز این نظامم. من افتخار می کنم از کسانی حرف می زنم که باورشان دارم. من سی سال است روی این سن می آیم و می روم. از شرکت اوج تقدیر می کنم. آنها خیلی زحمت می کشند و باید نام سربازان گمنام امام زمان(عج) را به آنها داد. افتخار می کنم جهت مدافعان حرم فیلم ساختم. افتخار می کنم از فرزند های سپاه و حاج قاسم سلیمانی جایزه گرفتم. بابت کارهایم پشیمان نیستم. اُف بر کسانی که «به وقت شام» را کمدی نامیدند. این نگاه واقعا زشت است جهت این مملکت. اگر منزل سینما به محل کارآفرینی تبدیل شود، من کارآفرینم چراکه یک سال رزق به آنها رساندم. امثال رشیدپور این واژه ها را می سازند. حاج قاسم سلیمانی با دیدن فیلم من اشک ریخت.

    * سعید ملکان بعد از دریافت گروه تحریریه سایت بلورین عالی ترین فیلم جهت «تنگه ابوقریب» گفت: از هیات داوران تقدیر می کنم و جایزه ام جهت همه اعضای گروه فیلم است و از آنها دعوت می‌کنم روی سن بیایند. به این علت که فضا کمی تلخ شد، من می‌خواهم یک توصیه شیرین تعریف کنم. مردم جهت اسم شهدا در آخر فیلم دست می‌زدند و این خیلی ارزشمند بود جهت ما.

    * سید حامد حسینی؛ تهیه کننده فیلم «سرو زیر آب» گروه تحریریه سایت زرین عالی ترین فیلم از نگاه ملی را دریافت کرد و گفت: ما گروهی داشتیم که کار سختی انجام دادند و محمدعلی باشه آهنگر سرپرست این گروه بود. خوشحالم گروه ما بسیار همدل بود و هرچه داریم در این فیلم از خون پاک شهدا بود و خواهش می کنم آنها را تشویق کنید.

    گفتنی هست؛ در آخر این مراسم منوچهر شاهسواری مدیرعامل منزل سینما با اعلام نام فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» بیان کرد: شب‌های شورانگیز و شکوهمند سی و ششمین جشنواره فیلم فجر با این جایزه آخر می‌یابد و یقین دارم روزهای خوب سینمای کشور عزیزمان ایران در راه هست. فاصله فیلم ششم تا فیلم اول ۳۸ صدم است و هیچ فیلمی نتوانست از این فاصله عبور کند. من به عنوان مسئول خانه سینما و خدمتگزار اهالی سینمای ایران، باید بگویم، همدلی و هم پیمانی ما با هیچ تیری از بیرون شکافته نمی‌شود. سینمای ما یکپارچه است و هیچ کس حق ندارد آن را بشکافد.

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: ابراهیم حاتمی کیا | جشنواره فیلم | سیمرغ بلورین | سعید آقاخانی | جشنواره | سینمای | دریافت | سینما | جایزه | داوران

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود منابع مرجع رادیو
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی دینامیک غیر خطی
  • خرید کتاب های انرژی های تجدید پذیر از آمازون
  • خرید کتاب پزشکی داخلی زبان اصلی
  • کتب قوم نگاری زبان اصلی
  • منابع اورجینال بیماری ها
  • منابع اورجینال تجهیزات صنعتی و فن آوری
  • منابع اورجینال ویروس شناسی
  • خرید کتاب های زبان اصلی فیزیک لیزر
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>