• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » امیدوارم بتوانم دینم را به وزنه برداری ادا کنم

    امیدوارم بتوانم دینم را به وزنه برداری ادا کنم

    محسن بیرانوند گفت: امیدوارم با قبول دبیری فدراسیون وزنه برداری دینم را به این رشته ادا کنم.

    امیدوارم بتوانم دینم را به وزنه برداری ادا کنم

    محسن بیرانوند سرپرست دبیری فدراسیون وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش گروه تحریریه سایت جوان راجع به انتخابش به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون وزنه برداری بیان کرد: بعد از مسابقه های جهانی وزنه برداری دبیر فدراسیون به علت مشغله کاری قادر به ادامه همکاری با فدراسیون نبود. برهمین اساس علی مرادی مدیر فدراسیون وزنه برداری جهت حضور در این پست با من صحبت کرد و تصمیم گرفتم با قبول این مسئولیت دینم را به این رشته ادا کنم. با توجه به اینکه تحصیلاتم دکترای مدیریت راهبردی در شرکت ها و رویدادهای ورزشی است فکر می کنم بتوانم احاطه خوبی بر کارهای مدیریتی فدراسیون داشته باشم.

    مطمئنم برخواه می تواند آینده خوبی را جهت وزنه برداری کشورمان رقم بزند

    او راجع به انتخاب محمد حسین برخواه به عنوان سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان گفت: با توجه به عملکرد برخواه در تیم های نوجوانان و جوانان فکر می کنم او جهت هدایت تیم ملی بزرگسالان گزینه بسیار خوبی هست. با توجه به برنامه هایی که برخواه به فدراسیون ارائه کرده است شک ندارم می تواند آینده خوبی را جهت وزنه برداری رقم بزند و نتیجه های مناسبی بگیرد.

    امیدوارم بتوانم دینم را به وزنه برداری ادا کنم

    در مواقع مورد نیاز تجزیه و تحلیل هایم را به سرمربی تیم ملی ارائه می کنم

    بیرانوند درمورد اینکه آیا به عنوان سرمربی سابق تیم ملی وزنه برداری در کارهای فنی به برخواه مشاوره می دهد یا خیر، اظهار داشت: از آنجاییکه سرمربی در هر تیمی پاسخگوی نتیجه های است اختیار تام دارد ولی درصورت درخواست برخواه قطعا تجزیه و تحلیل هایم را به سرمربی تیم ملی ارائه می کنم و به او مشاوره می دهم.

    تصمیم گیری در مورد تمرین انفرادی کیانوش رستمی منوط به نظر کادر فنی تیم ملی است

    سرپرست دبیری فدراسیون وزنه برداری درمورد اینکه شنیده می شود محمد حسین برخواه هم موافق تمرینات اختصاصی کیانوش رستمی هست، بیان کرد: با توجه به شرایط خاصی که کیانوش رستمی بعد از مسابقه های المپیک‌ ریو داشت شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری تصمیم گرفت تا کیانوش رستمی به صورت اختصاصی تمریناتش را زیر نظر برادرش کوروش دنبال کند و من هم به عنوان عضوی از این شورا با این امر موافقت کردم. بعد از آنکه خودم به عنوان سرمربی تیم ملی به جای سجاد انوشیروانی گزینش شدم هم با ادامه تمرینات اختصاصی کیانوش موافقت کردم ولی بعد از مسابقه های جهانی آناهایم با توجه به اینکه کادر فنی تیم ملی وزنه برداری عوض کردن کرده است تصمیم گیری در مورد تمرین اختصاصی کیانوش رستمی منوط به نظر سرمربی تیم ملی و اعضای شورای عالی فنی وزنه برداری است که آیا آنها با این پیشنهاد رستمی موافقت می کنند یا خیر.

    امیدوارم بهداد سلیمی از تصمیمش جهت خداحافظی منصرف شود

    بیرانوند راجع به تمهیدات فدراسیون وزنه برداری جهت بازگشت بهداد سلیمی به عرصه مسابقه ها گفت: علی مرادی با بهداد صحبت کرده است و امیدوارم او از تصمیمش جهت خداحافظی از وزنه بردای منصرف شود و با قدرت در مسابقه های آتی شرکت کند.

    او راجع به برنامه های فدراسیون جهت موفقیت وزنه برداری در بازی های آسیایی جاکارتا گفت: کشورهای آسیایی از حریفان مهم وزنه برداری کشور عزیزمان ایران حتی در سطح مسابقه های جهانی هستند و برنامه ریزی بسیار خاص ای جهت مدال آوری در بازی های آسیایی انجام می دهند. وزنه برداری با بعضی رشته های نوپا که به تازگی به بازی های آسیایی راه پیدا کرده اند تفاوت دارد و کسب مدال در آن ها راحت است و چون قدمت و سابقه این رشته در عرصه مسابقه های المپیک و بازی های آسیایی بسیار است مدال آوری در آن را سخت می کند. از طرفی قهرمان های بزرگی در بازی های آسیایی جاکارتا شرکت می کنند ولی تمام این مسائل علت نمی شود که از تیم ملی و سرمربی آن حمایت نکنیم و امیدهایمان را از دست دهیم. تلاش می کنیم با ایجاد همدلی و وفاق شرایط خوبی را جهت محمد حسین برخواه و وزنه برداران به وجود آوریم تا عالی ترین نتیجه های تاریخ وزنه برداری در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ ثبت شود.

    محسن بیرانوند گفت: امیدوارم با قبول دبیری فدراسیون وزنه برداری دینم را به این رشته ادا کنم.

    او ادامه داد: طبق برنامه نخستین اردوی تیم ملی از اول اسفند شروع می شود و با توجه به اینکه ۶ ماه از‌ شروع اردوهای تیم ملی تا بازی های آسیایی جاکارتا وقت داریم اگر برنامه ها به خوبی پیش برود، نتیجه های خوبی هم کسب می کنیم.

    توقع مردم از وزنه برداری بالا است

    بیرانوند راجع به حمایت های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از تیم ملی وزنه برداری گفت: پیش از مسابقه های جهانی وزنه بردای به همراه علی مرادی نشستی را نمایندگان کمیته ملی المپیک انجام دادیم و درخواست کردیم با توجه به اینکه تیم ما در مسابقه های جهانی یکی از شانس های مسلم کسب عنوان قهرمانی محسوب می شود بهتر است آنها نگاه خاص ای به وزنه برداری داشته باشند. به چه دلیل که سال آینده باید در یک فاصله زمانی ۶۰ تا ۷۰ روزه در بازی های آسیایی و مسابقه های جهانی شرکت کنیم و باید تعداد نفرات بیشتری در اردوی آماده سازی تیم ملی حضور داشته باشند که این امر نیازمند حمایت های مالی از فدراسیون وزنه برداری است تا ما هم بتوانیم از برنامه های کادرفنی حمایت کنیم. توقع مردم از وزنه برداری بالا است که چنین موضوعی بیجا نیست ولی باید در حد قهرمان دنیا از این تیم پشتیبانی شود.

    او راجع به اینکه آیا ۲ تیم مجزا به مسابقه های جهانی و بازی های آسیایی اعزام می شوند، توضیح داد: این امر بستگی به نظر برخواه دارد ولی با توجه به فاصله کوتاه بین این ۲ مسابقه طبیعی است که سرمربی تیم ملی تنها از هشت وزنه بردار در اردوها استفاده نمی کند و نفرات رزرو را هم به کار می گیرد تا با دست باز نفرات اعزامی به بازی های آسیایی و مسابقه های جهانی را گزینش کند. در این صورت بار مالی فدراسیون هم بالا می رود.

    عبارات مهم : سرمربی تیم ملی – بانوان ایرانی
    سرپرست دبیری فدراسیون وزنه برداری درمورد آخرین اوضاع تشکیل تیم ملی بانوان گفت: بانوان کشورمان در حوزه منابع و نیروی انسانی توانایی های وافری دارند و در صورتی که بستر و شرایط مناسب فراهم باشد آنها می توانند به موفقیت بین المللی برسند، همچنین تجربه ثابت کرده است در صورت فراهم بودن شرایط بانوان مان می توانند به موفقیت های بین المللی بی شماری در زمینه های متفاوت دست یابند. آن ها هم مانند مردها حق دارند از امکانات و سالن های ورزشی استفاده کنند ولی باید رشته ای که بانوان می خواهند در آن فعالیت کنند با ارزش های اسلامی ما همخوانی داشته باشد. بنابراین باید رشته ای مانند وزنه برداری جهت بانوان بومی سازی شود. آن ها باید از لباس ها، سالن ها، مربیان مخصوص استفاده کنند و حتی اصحاب رسانه هم باید به شکل متفاوتی از وزنه برداری آقایان، از بانوان گزارش و تصویر تهیه کنند‌. با فرهنگ سازی می توان زمینه حضور بانوان وزنه بردار کشور عزیزمان ایران را در مسابقه های بین المللی فراهم کرد. فدراسیون مکاتباتی با وزارت ورزش و نهادهای بین المللی انجام داده است و تا جایی که من اطلاع دارم لباس آن ها مورد تائید قرار گرفته است.

    امیدوارم با تلاش های انجام شده است به زودی شاهد حضور بانوان ایرانی در میدان های بین المللی وزنه برداری باشیم به چه دلیل که وزنه برداری دنیا به سمتی می رود که بخش مردها و بانوان یکسان سازی می شود و غیبت بانوان ایرانی در مسابقه های بین المللی می تواند به وزنه برداری کشورمان آسیب بزند. بنابراین باید با آینده نگری شرایط حضور آن ها را فراهم کنیم و قطعا در سال های آتی می توانیم در این بخش هم مدال کسب کنیم.

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: سرمربی تیم ملی | بانوان ایرانی | وزنه برداری | برنامه ریزی | کیانوش رستمی | سال آینده | بیرانوند | مسابقه | برنامه | المپیک | سرمربی

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود منابع مرجع ایمنی و امنیت
  • خرید کتاب تهویه و تهویه مطبوع زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی روماتولوژی
  • خرید کتاب های زبان اصلی ارتباطات
  • خرید کتاب های زبان اصلی جامعه شناسی
  • کتاب های انتشارات اورجینال
  • کتب نثر زبان اصلی
  • کتب ریاضیات زبان اصلی
  • خرید کتاب های ادبی از آمازون
  • دانلود فایل های زبان اصلی سکوریتی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>