• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان با هدف خودکفایی فنی در صنعت رسانه دنبال می‌شود

    حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان با هدف خودکفایی فنی در صنعت رسانه دنبال می‌شود

    رئیس شرکت صدا و سیما بر حمایت و تعامل زیاد با شرکت‌های دانش بنیان در جهت رفع نیازهای فنی این شرکت تاکید کرد.

    حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان با هدف خودکفایی فنی در صنعت رسانه دنبال می‌شود

    به گزارش گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت جوان به نقل از روابط عمومی شرکت صدا و سیما؛ مدیر شرکت صدا و سیما در مراسم اختتامیه چهاردهمین اجلاس سراسری رسانه، نهضت تولید محتوا در اینترنت را در صدر برنامه‌های درحال اجرای رسانه ملی دانست و گفت: در آینده شاهد پیشرفت بیش‌تر در اینترنت خواهیم بود و این نظریه را به اثبات می‌رسانیم که برودکست‌ها باید بمانند و با حداکثر استفاده از فضای مجازی، خود را بیش‌تر در معرض دید مخاطب قرار دهند.

    عبدالعلی علی‌عسکری با بیان اینکه باید جهت استفاده از تولیدات کاربران در اینترنت برنامه‌ای دقیق داشته باشیم، گفت: بعد از پشت سر گذاشتن تولیدات حرفه‌ای در اینترنت در آینده با تولیدات نیمه‌حرفه‌ای، به‌ویژه تولیدات خاص کاربران مواجه خواهیم بود و متخصصان فنی ما باید خود را جهت این عنوان و استفاده از این تولیدات آماده کنند.

    رئیس شرکت صدا و سیما اهتمام به مطالعات راهبردی در حوزه فنی و آینده‌پژوهی و طراحی بهتر جهت آینده را از اولویت‌های معاونت توسعه و فناوری رسانه دانست و افزود: تلاش جهت تولید علم در همکاری با مراکز علمی و دانشگاهی و اهمیت دادن به خلاقیت، نوآوری و هوشمندی در موج‌آفرینی از اهم برنامه‌های آینده ما در رسانه ملی خواهد بود.

    حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان با هدف خودکفایی فنی در صنعت رسانه دنبال می‌شود

    ضرورت درهم‌تنیدگی حوزه فنی با حوزه محتوا

    علی‌عسکری بر حمایت از خودکفایی در صنعت رسانه و همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان تأکید و تصریح کرد: در حال حاضر صدا و سیما ۹۰ درصد تجهیزات مورد نیاز خود را به همین شرکت‌های داخلی سفارش می‌دهد و حمایت از این شرکت‌ها را وظیفه خود می‌داند.

    او به کیفیت بالای آثار ارائه شده است در نمایشگاه فن آوری‌های نوین رسانه در بخش جنبی این همایش اشاره کرد و افزود: فن‌آوری‌های ارائه شده است در بسیاری از موارد در مقایسه با نمونه‌هایی که شرکتهای بزرگ دنیا ارائه می‌کنند از کیفیت بالاتری برخوردار هستند و میهمانان خارجی اجلاس هم از اینکه مهندسان ما موفق به دست یابی به تولید این تجهیزات شده است اند، متعجب هستند.

    رئیس شرکت صدا و سیما بر حمایت و تعامل زیاد با شرکت‌های دانش بنیان در جهت رفع نیازهای فنی این شرکت تاکید کرد.

    رئیس شرکت صدا و سیما جذب و تربیت نیروی متخصص، متعهد و انقلابی را از دیگر برنامه‌های مهم رسانه ملی خواند و با بیان اینکه حوزه فنی باید درهم‌تنیدگی‌اش را با حوزه محتوا بیش‌تر کند، گفت: برنامه‌ریزی جهت مقابله با بحران‌های پیش‌بینی نشده، ساماندهی مراکز داده، آرشیو دیجیتال و یکپارچه‌سازی آن در شرکت از دیگر برنامه‌های ما خواهد بود.

    علی‌عسکری به مخاطب بیش از ۸۰ درصدی تلویزیون و بیش از ۳۳ درصدی رادیو اشاره کرد و افزود: در فضایی که رسانه‌های مجازی و ماهواره‌ها بزرگ‌ترین تهاجم فرهنگی تاریخ را به سمت ملت کشور عزیزمان ایران دارند، چنین مخاطبی نشانه اثرگذاری شرکت صداوسیماست.

    رئیس شرکت صداوسیما جهت ارتقای جایگاه رسانه ملی و تبدیل شدن آن به رسانه جهانی تأکید و تصریح کرد: شرکت صداوسیما حدود ۶۶ شبکه تلویزیونی و ۹۰ شبکه رادیویی دارد و یکی از بزرگ‌ترین سازمان‌های برودکست دنیاست.

    او افزود: رسانه ملی یکی از پاکیزه‌ترین، قدرتمندترین و اثرگذارترین رسانه‌هاست و باید همچنان به سمت پیشرفت حرکت کند، چراکه هنوز با نقطه مطلوب فاصله دارد.

    وظیفه سنگین رسانه ملی جهت مهار آسیب‌های فضای مجازی

    حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان با هدف خودکفایی فنی در صنعت رسانه دنبال می‌شود

    رئیس شرکت صداوسیما به آسیب‌های اینترنت و اینترنت اشاره و تصریح کرد: باید در عین استفاده از ظرفیت‌های فراوان شبکه‌ جهانی اینترنت و فضای مجازی، آسیب‌های آن را مهار کنیم که در این میدان سخت وظیفه رسانه ملی بسیار سنگین است.

    او با بیان اینکه رسانه ملی همواره در کنار ملت کشور عزیزمان ایران از وقت انقلاب، جنگ و بعد از جنگ حضور داشته‌ هست، گفت: صداوسیما همواره با مردم خندیده و گریسته است و این پیوند همیشگی است و تقویت خواهد شد.

    عبدالعلی علی‌عسکری به شکست دشمن در جنگ در برابر ملت کشور عزیزمان ایران اشاره کرد و گفت: نظام سلطه بعد از شکست در این جنگ با هجوم به فرهنگ این ملت، جنگی بزرگ را در عرصه نرم شروع کرده است که همچنان ادامه دارد و از آنجا که رسانه ملی دارای قدرت فراوانی در حفظ فرهنگ و هویت ملت کشور عزیزمان ایران بوده هست، آن‌ها هر لحظه تلاش کرده‌اند که این رسانه، میدان‌دار صحنه فرهنگ کشور نباشد.

    رئیس شرکت صدا و سیما به پیشرفت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان همکاری‌کننده با صداوسیما در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: این شرکت‌های دانش‌بنیان در تراز جهانی کار می‌کنند و همپای آن‌ها در سراسر دنیا، به عدد انگشتان دست هم نمی‌رسند و این نشانه توانمندی جوانان این مملکت است.

    رئیس شرکت صدا و سیما بر حمایت و تعامل زیاد با شرکت‌های دانش بنیان در جهت رفع نیازهای فنی این شرکت تاکید کرد.

    او با بیان اینکه ارتباطات شرکت صداوسیما در عرصه بین‌الملل فراوان هست، گفت: همان‌طور که حضور چهره‌های بین‌المللی در عرصه رسانه را در این همایش می‌بینیم، امیدواریم این همکاری‌ها و تعاملات هر روز بیش از گذشته گسترش یابد.

    شایان ذکر هست؛ در عصر دومین روز از برگزاری اجلاس چهاردهم، دكتر علی‌عسكری، پیش از حضور در مراسم نهایی چهاردهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه، از نمایشگاه خودكفایی رسانه بازدید و از چهار طرح دانش‎بنیان از مجموعه دستاوردهای بومی‌سازی بخش فنی صنعت رسانه كشور، رونمایی كرد.

    فرستنده دیجیتال تلویزیونی، با توان ۶ كیلووات جهت بهره‎برداری از ایستگاه پرقدرت تلویزیونی برج میلاد به سفارش اداره كل فرستنده‎های تلویزیونی و رادیویی اف.ام ، طراحی و ساخت آنتن پارابولیك ۸GHZ High Performance محصول شركت آنتن‌كار با كاربری ارتباط لینك‌های مایكرویو به سفارش اداره كل ارتباطات زمینی ، تقویت‌كننده SSPB KU-Band با توان ۲۵۰ وات با كاربری استفاده در ارسال ماهواره محصول شركت تكتا به سفارش اداره كل تحقیقات و جهاد خودكفایی ، سامانه تلویزیون اجتماعی محصول شركت فنا موج افرند البرز با كاربری در رژی پخش، استودیوهای برنامه، به سفارش اداره كل رسانه های نوین از جمله این محصولات بوده هست. شرکت صداوسیما كه از سال۱۳۷۵، تولید ملی و خودكفایی در محصولات راهبردی فنی مربوط به خود را به‌عنوان هدف تعریف كرده هست، امسال نیز در چهاردهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه به‌منظور معرفی تلاش‌ها و کارهای صورت گرفته در این زمینه، نمایشگاه دستاوردهای بومی‌سازی و خودكفایی فنی صنعت رسانه را برگزار كرد.

    هدف مهم این نمایشگاه، معرفی دستاوردهای بومی‌سازی بخش فنی صنعت رسانه كشور و معرفی توانمندی‌های متخصصان ایرانی در بومی‌سازی دانش فنی و مهندسی و ساخت قطعات و تجهیزات این صنعت بود.

    حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان با هدف خودکفایی فنی در صنعت رسانه دنبال می‌شود

    گفتنی هست؛ چهاردهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه روزهای سه ‌شنبه و چهارشنبه، ۲۱ و ۲۲ آذر در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: شبکه تلویزیونی | فضای مجازی | رسانه ملی | اینترنت | استفاده | صداوسیما | رسانه ها | فناوری | برنامه | ایرانی | ایران

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود منابع مرجع ریه و تنفس
  • خرید کتاب های تشخیص پزشکی از آمازون
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی نقشه کشی
  • کتب تحلیل زبان اصلی
  • خرید کتاب کشاورزی زبان اصلی
  • کتاب های بدون دسته بندی اورجینال
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • منابع اورجینال برنامه نویسی عصبی زبانی
  • خرید کتاب های طب چینی از آمازون
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>