اطلاعیه سایت
برندهای پوشاکی که وارد کشور عزیزمان ایران شدند و از وزارت صنعت، معدن و تجارت مجوز گرفتند، هنوز نتوانستند طرفهای خود را متقاعد کنند که در کشورمان سرمایهگذاری و تولید کنند.
برندهای پوشاکی که وارد کشور عزیزمان ایران شدند و از وزارت صنعت، معدن و تجارت مجوز گرفتند، هنوز نتوانستند طرف های خود را متقاعد کنند که در کشورمان سرمایه گذاری و تولید کنند.
صحبت هاب محسن سلیمانی در مورد سرمایه گذاری خارجی ها در بازار پوشاک ایران
محسن سلیمانی عضو هیئت مدیره مرکز پژوهش اتحادیه پوشاک، در پاسخ به این پرسش که به چه دلیل تاکنون دستور العمل ساماندهی واردات پوشاک، اجرایی نشده است؟ گفت: این دستور العمل نیاز به بستر سازی و زمینه سازی دارد تا بتواند به طور کامل اجرایی شود. برندهای پوشاکی که وارد کشور عزیزمان ایران شدند و از وزارت صنعت، معدن و تجارت مجوز گرفتند، هنوز نتوانستند طرف های خود را متقاعد کنند که در کشورمان سرمایه گذاری و تولید کنند.
عبارات مهم : سرمایه گذاری – انتخابات وی با تاکید بر اینکه باید خود باوری داشته باشیم، ادامه داد: قادر به تولید کردن هستیم و امکانات خوبی داریم. اکنون یکی از محورهای مهم اتحادیه پوشاک، تولید است و همه تلاش ما در این راستاست.
کمیته های تولید پوشاک را با توجه به کارگروه های لباس به زودی تشکیل می دهیم و امیدواریم تولید و توزیع کنندگان ما با مراجعه به این کارگروه ها و هماهنگ شدن، بازار مورد نیاز را بدست بیاورند.
در مرکز پژوهش های اتحادیه پوشاک طرح های مدونی در همه زمینه های توزیع، تولید و زنجیره تامین آماده شده است هست، امّا به علت اینکه انتخابات اتحادیه در پیش بود، این طرح ها ارائه نشد، بعد از انتخابات ارائه خواهد شد.
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
خارجی ها حاضر به سرمایه گذاری در بازار پوشاک کشور عزیزمان ایران نشدند!!
واژه های کلیدی: سرمایه گذاری | انتخابات | پوشاک | بازار | ایران | خبر | اقتصادی |