• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » درگیری‌های جنجالی ستاره‌های هالیوود با خبرنگاران

    درگیری‌های جنجالی ستاره‌های هالیوود با خبرنگاران

    اگرچه شهرت و محبوبیت در میان مردم جهت ستاره ها جذابیت زیادی دارد ولی آنها به همان نسبت درگیری های زیادی را نیز تجربه می کنند.

    درگیری‌های جنجالی ستاره‌های هالیوود با خبرنگاران

    به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت جوان؛ ستاره شدن درگیری های خاص خود را دارد. اگر چه شهرت و محبوبیت در میان مردم جهت ستاره ها جذابیت زیادی دارد ولی آنها به همان نسبت درگیری و اعصاب خردی های زیادی را نیز تجربه می کنند. آنها قادر به انجام بسیاری از کارهایی که دوست دارند نیستند لیکن هر حرکت و کلام آنها زیر ذره بین است و ممکن است به وسیله خبرنگاران ضبط و در نهایت تیتر بسیاری از روزنامه ها و مجلات شوند.

    عبارات مهم : بریتنی اسپیرز – جاستین بیبر
    ما جای ستاره ها نیستم که بفهمیم این که تک تک کلمات و رفتارهایمان به وسیله اطرافیان ضبط شود، چقدر عذاب آور هست. البته بسیاری از ستاره ها خودشان را در چنین موقعیت هایی کنترل می کنند ولی هستند ستاره هایی که از کوره در می روند و از خودشان تصویر العمل های بدی نشان می دهند. در ادامه ستاره هایی را که تصویر العمل های تندی نسبت به پاپاراتزی های نشان دادند، طوری که رفتارشان تیتر بسیاری از روزنامه ها شد، برایتان آورده ایم.

    شایا لابوف

    در سال ۲۰۱۰ شایا لابوف در وانشنگتن دی.سی از دست یکی از خبرنگاران عصبانی شد و لیوان قهوه خود را به سمت اش پرت کرد. در واقع او در کافه ای مشغول خوردن قهوه و کتاب خواندن بود که احساس کرد حرکات اش در حال ضبط شدن هست. زمانی که فهمید مردی در حال تصویر گرفتن از اوست، لیوان قهوه خود را به سمت او پرتاب کرد و با سرعت از آنجا دور شد.

    شایعات از این قرار بود که قهوه ای که روی سر خبرنگار خالی شد، داغ بود ولی بعدها خود خبرنگار اعلام کرد که اینطور نبود. ولی او واکنش‌ شایا را بی احترامی کامل خطاب کرد و خوشحال بود که این ستاره، بعد از تمام شدن فیلمبرداری اش، شهرشان را ترک می کند.

    درگیری‌های جنجالی ستاره‌های هالیوود با خبرنگاران

    کانیه وست

    کانیه وست جزو ستاره هایی است که دوست ندارد زندگی شخصی اش را مدام در معرض نمایش بگذارد. در سال ۲۰۱۳، درگیری بدی میان او و یکی از خبرنگاران رخ داد. در واقع او بیرون از فرودگاه لس آنجلس بود که با تعداد زیادی از خبرنگاران مواجه شد. طبق گزارشات، او شروع به بحث کردن با آنها کرد که در نهایت درگیری او و یکی از آنها به نام دنیل راموس بالا گرفت. در آن لحظه کانیه کنترل خود را از دست داد و مرد را به زمین کوبید. اگرچه او حق داشت که در برابر تجاوز به حریم شخصی اش عصبانی شود ولی درگیری فیزیکی او برایش دردسرساز شد.

    لمار اودم

    در سال ۲۰۱۳ یکی از خبرنگاران سوالی در مورد خیانت لمار به همسرش، کلویی کارداشیان، پرسید. این زمانی بود که آنها هنوز از هم جدا نشده بودند. طبق گزارشات، لمار در جواب گفت: «من هرگز به همسرم خیانت نکردم، وگرنه حلقه ازدواجم را از دستم در می آوردم.» ولی زمانی که گزارشگر به سوالات خود ادامه داد، او از کوره در رفت و به تجهیزات عکاسی او حمله کرد. خبرنگار نیز به علت خسارت هایی که به او وارد شد، از لمار شکایت کرد که در نهایت این ستاره مجبور به پرداخت چندین میلیون دلار شد.

    اگرچه شهرت و محبوبیت در میان مردم جهت ستاره ها جذابیت زیادی دارد ولی آنها به همان نسبت درگیری های زیادی را نیز تجربه می کنند.

    جاستین بیبر

    یکی از خشن ترین رفتارهایی که ستارگان هالیوود از خود در برابر خبرنگاران انجام دادند، متعلق به جاستین بیبر هست. البته به گفته خودش واکنش‌ خشونت آمیز او عمدی نبوده است.

    در سال ۲۰۱۷، زمانی که جاستین در حال بیرون آمدن از یک کلیسا بود، با یک خبرنگار درگیر می شود. در واقع یک عکاس سمج تلاش کرد از او تصویر بگیرد و بنا به گزارشات، یک درگیری فیزیکی بین این عکاس و جاستین رخ داد. زمانی که عکاس به زمین افتاد، جاستین با آمبولانس تماس گرفت و تا زمانی که آمبولانس برسد، بالای سر او ایستاد. علی رغم درگیری های دیگری که آخر به شکایت می کشید، این بار خبرنگار نه تنها از جاستین شکایت نکرد، بلکه او را فردی مهربان نیز خواند.

    کریستین استوارت

    کریستین استوارت درگیری فیزیکی با خبرنگاران نداشت، ولی درگیری های لفظی او به حدی بود که جنجال های زیادی آفرید.

    او در سال ۲۰۱۳، زمانی که از منزل اش در لس آنجلس بیرون آمد و با یک خبرنگار روبه رو شد، شروع به بدو بیراه گفتن به او کرد. بی شک او روز خوبی نداشت که بی علت بدترین حرف ها را به زبان آورد: «تو حتی لیاقت نفس کشیدن در هوایی که من نفس می کشم را هم نداری.»

    صحبت های او به وسیله دوربین ها ضبط و پخش شدند. علت اینهمه بی حرمتی کریستین به عکاس را نفهمیدیم ولی طرفدارانش از الفاظی که از دهان ستاره مور علاقه ارزش در آمد، شوکه شدند.

    بریتنی اسپیرز

    یکی از درگیری های خشونت آمیز بریتنی اسپیرز به سال ۲۰۰۷ باز می گردد. زمانی که او خبرنگاران زیادی را در اطرافش دید، با چترش به ماشین یکی از آنها حمله کرد.

    جالب است که ۱۰ سال بعد، یعنی در سال ۲۰۱۷، این اتفاق بار دیگر در اینستاگرام، تلگرام، فیس بوک و … جنجال آفرید. ماجرا از این قرار بود که آن خبرنگار تصمیم گرفت که چتری که بریتنی با آن به سمت ماشین اش حمله کرد را به حراج بگذارد. او اعلام کرد که نیمی از پول حاصل از این چتر سبز را به یکی از خیریه های مورد قبول بریتنی می بخشد.

    کندال جنر

    در سال ۲۰۱۶، کندال جنر به یک صورت عکاس فرانسوی، که او و جی جی حدید را در یک میهمانی شبانه رها نمی کرد، مشت زد. تصویر هایی که از این درگیری انتشار شد، نشان می دهد که این دو ستاره علاوه بر درگیری فیزیکی، درگیری لفظی نیز داشته اند. در همان حالی که کندال جنر بر سر عکاس فریاد می کشید، عکاس نیز به او نزدیک شد تا پاسخ بی احترامی هایش را بدهد که ناگهان بادیگارد این ستاره وارد عمل می شود و آن دو را از هم دور می کند.

    درگیری‌های جنجالی ستاره‌های هالیوود با خبرنگاران

    الک بالدوین

    الک بالدوین، به علت نقش های بامزه خود، محبوبیت زیادی میان مردم دارد ولی بعضی از رفتارهای او مورد انتقاد شدید مردم قرار گرفت.

    او در طول ۱ سال، چندین درگیری با پاپاراتزی ها داشته که جنجال های زیادی آفرید. به عنوان مثال در سال ۲۰۱۳، یک روز او عکاسی را در بیرون آپارتمانش در نیویورک می بیند که به طرفش می رود و او را هل می دهد. چند وقت بعد بار دیگر او به عکاسی که از همسرش در حال تصویر گرفتن بود، حمله می کند.

    لی‌لی آلن

    لی لی آلن هیچ علاقه ای به پاپاراتزی ها ندارد. او گفته: «من دوست ندارم که تمام حرکاتم به وسیله دوربین آنها ثبت شود. در این شرایط فکر می‌کنم که مثل حیوانی در قفس گیر افتاده ام.»

    او چندین بار با عکاسان و خبرنگارانی که دوره اش کرده بودند درگیر شد ولی بدترین تجربه او زمانی بود که او از شدت خشم به سمت یکی از آنها هجوم برد و لگد و مشت های محکم خود را روانه او کرد. سپس به سرعت سوار ماشین اش شد، که البته عکاس نیز دست بردار نبود و او هم با ماشین اش او را دنبال کرد.

    آدام لمبرت

    در سال ۲۰۱۰، درگیری آدام لمبرت با یک عکاس تیتر مجلات شد.

    طبق گزارش ها، این ستاره با یکی از دوستانش در حال خوشگذرانی در ساحل بودند که متوجه عکاسی می شوند که از آنها مدام تصویر می گرفت. آدام با دیدن این صحنه به سمت او می رود و او را به روی زمین پرت می کند. او تلاش داشت که کوله و دوربین آن مرد را بگیرد ولی گویا موفق نمی شود. بعدها آدام جهت دفاع از خود در اینستاگرام، تلگرام، فیس بوک و … نوشت: «من آن مرد را به روی زمین پرت نکردم، تنها تلاش داشتم که دوربین را از دستش در بیاورم و کوچک ترین آسیبی به او وارد نکردم.»

    اگرچه شهرت و محبوبیت در میان مردم جهت ستاره ها جذابیت زیادی دارد ولی آنها به همان نسبت درگیری های زیادی را نیز تجربه می کنند.

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: بریتنی اسپیرز | جاستین بیبر | خبرنگار | دوربین | ماشین | عکاسی | ستاره | تصویر

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود منابع مرجع آزمون های انگلیس
  • دانلود منابع مرجع آمار ریاضی
  • کتاب خارجی معروف
  • کتب تحلیل زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فناوری اطلاعات سلامت
  • خرید کتاب های زبان اصلی منطق
  • منابع اورجینال فنگ شویی
  • خرید کتاب زبان اصلی ریاضیات کاربردی
  • منابع اورجینال پلیمر
  • دانلود فایل های زبان اصلی فانتزی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>