• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » قانون ما جنگیدن جهت قهرمانی است/ نوراللهی و طارمی همچنان حق بازی ندارند ، برانکو

    قانون ما جنگیدن جهت قهرمانی است/ نوراللهی و طارمی همچنان حق بازی ندارند ، برانکو

    سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس: نیازی نیست که تکرار کنیم هدف ما چیست، به چه دلیل که مانند هر لحظه قانون ما جنگیدن جهت قهرمانی است.

    قانون ما جنگیدن جهت قهرمانی است/ نوراللهی و طارمی همچنان حق بازی ندارند ، برانکو

    به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی گروه تحریریه سایت جوان؛ برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر تیم پدیده از هفته دوازدهم مسابقه های لیگ برتر فوتبال کشور عزیزمان ایران (جام خلیج فارس) در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: قبل از هر چیزی به بازماندگان زلزله و مردم کشور عزیزمان ایران تسلیت می‌گویم. متاسفانه بازی فردا در حالت غم‌انگیزی برگزار می‌شود ولی به هر حال هیچ چاره‌ای نیست و باید زندگی اینطور پیش برود.

    فصل پیش پدیده را قاطعانه بردیم

    وی افزود: در مورد بازی باید بگویم قبل از هر چیز به همکارم، مربی تیم پدیده تبریک می‌گویم که با کار درخشانی که انجام داده نه فقط امسال بلکه پارسال هم اعلام کرد، تیمش با استحقاق کامل بالای جدول خواهد ایستاد. نتایجی هم که گرفته شاهد بر این مسئله هست. بازی سپاهان و پدیده و همینطور بازی پدیده و نفت را در فصل پیش به خاطر بیاورید که در فضای خوبی انجام شد. البته فصل گذشته ما پدیده را قاطعانه بردیم ولی اگر یادتان باشد زمانی که بازی صفر بر صفر بود، دو بار آنها با بیرانوند دروازه‌بان ما تک به تک شدند. بازیکنانی مثل قاضی، خلعتبری و قاسمی‌نژاد در این تیم حضور دارند و تیم یکدست و خوبی هستند. کاملا واقفیم که فردا بازی بسیار سختی برابر پدیده خواهیم داشت.

    اولین بازی بعد از تعطیلات بحران زاست

    ایوانکوویچ تصریح کرد: عنوان مشکل‌ساز جهت ما این است که بعد از مدت طولانی که لیگ به خاطر اردوی تیم ملی تعطیل بود، بازی می‌کنیم و هر لحظه در این شرایط نخستین بازی، بحرانی هست. به چه دلیل که بعد از ۲۰ روز دوباره بازی خواهیم کرد ولی اعتقاد دارم و امیدوارم که وقایع اخیر حول و حوش بحث تغییرات احتمالی در کادر مدیریت کلوب تاثیری روی عملکرد بازیکنان ما نداشته باشد به چه دلیل که ما حرفه‌ای هستیم و باید کار خودمان را انجام دهیم.

    قانون ما جنگیدن جهت قهرمانی است/ نوراللهی و طارمی همچنان حق بازی ندارند ، برانکو

    نوراللهی و طارمی همچنان حق بازی ندارند

    برانکو در ادامه گفت: راجع به کادر بازیکنان باید بگویم که همگی سلامت هستند و این عالی ترین خبر جهت ما خواهد بود. البته نورالهی هنوز حق حضور در بازی‌ها را ندارد و طارمی و خلیل‌زاده محروم هستند. امروز البته فرشاد احمدزاده به صورت کامل با ما تمرین کرد ولی فردا هم او با ما نیست ولی ماهینی که چند هنگامی تمرینات محدودی را به علت مصدومیت جزئی از ناحیه آشیل پا داشت، فردا در مسابقه جهت حضور در ترکیب مهم هست. نیازی هم نیست که تکرار کنیم هدف ما چیست به چه دلیل که مانند هر لحظه قانون ما جنگیدن جهت قهرمانی است.

    سرمربی پرسپولیس در ادامه در مورد اینکه چه تدبیری جهت توقف خط حمله قدرتمند پدیده در نظر گرفته‌اید، افزود: در ابتدای صحبت‌هایم به پدیده، به خاطر بازی‌های درخشانش تبریک گفتم. پدیده تیم مؤثری هست. سه بازیکن تهاجمی هم آورده‌اند. قاضی، خلعتبری و قاسمی‌نژاد. کمندانی هم بازیکن جوانشان است و تیم خوبی را بسته‌اند. تیمی که حداقل تلاش می‌کند متفاوت از دیگر تیم‌ها بازی کند. می‌دانم بازی سخت و مشکلی برابر این تیم خواهیم داشت. خط دفاع ما هم تقریبا همان بازیکنان فصل گذشته هستند. البته جای شجاع خلیل‌زاده هم خالی خواهد بود. قبلا هم گفتم کادر بازیکنان را توسعه‌ داده‌ایم و بازیکنان مناسب و با کیفیت را روی نیمکت جهت جایگزینی خواهیم داشت.

    ایران تیم ملی دوم من است

    سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه ممکن است کشور عزیزمان ایران و کرواسی در جام جهانی در یک گروه قرار بگیرند، عنوان کرد: بله امکان هم گروهی کشور عزیزمان ایران و کرواسی وجود دارد ولی دوست ندارم کشور عزیزمان ایران و کرواسی در یک گروه باشند و امیدوارم در فاز بعدی آنها به هم بخورند. کرواسی تیم ملی کشورم است که ۷ سال مربی‌اش بودم. کشور عزیزمان ایران هم تیم ملی دوم من هست. دوست ندارم این دوتیم در بازی‌های رسمی برابر هم قرار بگیرند و فقط در بازی‌های دوستانه با هم بازی کنند، بهتر است.

    ایوانکوویچ در مورد اینکه غیبت چهار بازیکن مهم جهت تیمش مشکل‌ساز می‌شود یا نه، اظهار کرد: بله این مسئله است ولی دنبال توجیه و بهانه نیستم. ما بازیکنان تازه آورده‌ایم که در حد پرسپولیس هستند و تعویض‌های مناسبی داریم و اصلا دنبال بهانه و توجیه نیستم.

    سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس: نیازی نیست که تکرار کنیم هدف ما چیست، به چه دلیل که مانند هر لحظه قانون ما جنگیدن جهت قهرمانی است.

    ایوانکوویچ در خصوص اینکه پرسپولیس دو بازی سخت در پیش دارد و آیا این عنوان و همچنین مسائل مالی روی پرسپولیس اثر گذار خواهد بود یا خیر، عنوان کرد: پارس جنوبی تیم خیلی خوبی است و صدر جدول را حفظ کرده و پدیده هم ضعیف نیست. این را می‌دانیم که مسائل مالی و مسائل آن طبیعی است ولی مهمترین عنوان این است که همه ما حرفه‌ای هستیم و به خاطر پول بازی می‌کنیم چون شغل ماست. به هر حال بازیکنان، خانواده و فامیل خود را از این راه تغذیه می‌کنند. طبیعی است گاهی پرداخت‌های مستمر دچار خلل می‌شود و این عنوان باعث نارضایتی خواهد بود ولی به بازیکنان تبریک می‌گویم چون در تمرینات شوق دارند و این مسائل در تمرینات و بازی‌هایشان احساس نمی‌شود. طبیعی است که این نارضایتی وجود داشته باشد ولی دیروز بازیکنان درصدی پول گرفتند و همه انتظار داریم مسائل مالی کمتر شود. بازیکنان روی پرداختی‌ها حساب می‌کنند.

    با مسلمان مشکلی ندارم

    سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص محسن مسلمان گفت: طبیعی است که هر وقت بازیکنی تعویض می‌شود ناراحت خواهد شد. چه کسی تضمین کرده که بازیکن تا آخر فصل باید فیکس بازی کند. فردا ماهینی روی نیمکت است و نباید ناراحت شود به چه دلیل که هیچ بازیکنی به صورت رسمی قرار نیست تا آخر فصل فیکس بازی کند.

    ایوانکوویچ در مورد اینکه این تیم اگر عقب بیفتد سخت به بازی برمی‌گردد، گفت: ما طارمی را نداریم ولی نسبت به سال گذشته شرایط بهتری داشتیم. او دو سال است عالی ترین بازیکن کشور عزیزمان ایران و آقای گل لیگ بوده ولی اگر بخواهند نسبت به فصل گذشته مقایسه کنم، ما ۶ گل زیاد زدیم و از نظر امتیازی امتیاز ما نسبت به سال گذشته زیاد بوده هست. ما فصل گذشته به قشقایی باختیم ولی امسال قهرمان فصل گذشته جام حذفی را شکست دادیم و در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازی کردیم و از نظر مشابه نسبت به سال قبل از هر نظر موفق‌تر بودیم.

    برانکو راجع به اینکه آیا به بشار رسن اجازه می‌دهد که به تیم ملی عراق برود یا خیر، افزود:‌ سؤال جالبی پرسیدید. او تازه با تیم ما هماهنگ شده است و در حال حاضر هم بازیکن فیکس ماست. طبیعی است که انتظارات زیادی از او وجود داشته باشد و دعوتش به تیم ملی عراق جهت ما افتخاری است ولی الان در دوراهی سختی هستم و باید ببینم که او می‌تواند برود یا نه. هر چند که هنوز تصمیمی نگرفته‌ام.

    سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس راجع به تساوی نمایندگان ژاپن و عربستان در بازی رفت لیگ قهرمانان آسیا، گفت: به نظرم الهلال بهتر از حریف بازی کرد و ۴-۵ شانس گل داشت. من قبل از بازی با الهلال گفتم این تیم اگر به فینال برود شانس زیادی جهت قهرمانی در آسیا دارد.سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس راجع به تساوی نمایندگان ژاپن و عربستان در بازی رفت لیگ قهرمانان آسیا، گفت: به نظرم الهلال بهتر از حریف بازی کرد و ۴-۵ شانس گل داشت. من قبل از بازی با الهلال گفتم این تیم اگر به فینال برود شانس زیادی جهت قهرمانی در آسیا دارد. باید اقرار کنم که از این که در فینال آسیا نیستیم حسرت می‌خورم.

    واژه های کلیدی: برانکو ایوانکوویچ | مسائل مالی | سرمربی تیم | پرسپولیس | بازیکنان | فوتبال | بازیکن | طبیعی | ایران | سرمربی

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب زبان اصلی اینترنت
  • خرید کتاب زبان اصلی روماتولوژی
  • کتب خطوط لوله زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی علوم فضایی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • خرید کتاب شطرنج زبان اصلی
  • کتب ارتوپد زبان اصلی
  • کتاب های زیباشناسی اورجینال
  • خرید کتاب های انرژی های تجدید پذیر از آمازون
  • کتاب های زبان روسی اورجینال
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>