اطلاعیه سایت
یکی از بیشترین موارد شکایت در زمینه فروش اینترنت در میان مصرفکنندگان مربوط به کمفروشی هست. حالا شرکت تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی لیست شکایات مربوط به کمفروشی
یکی از بیشترین موارد شکایت در زمینه فروش اینترنت در میان مصرف کنندگان مربوط به کم فروشی هست. حالا شرکت تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی لیست شکایات مربوط به کم فروشی هر یک از اپراتورها و سرویس دهندگان اینترنتی همراه و ثابت کشور را انتشار کرده است.
کم فروشی در زمینه فروش اینترنت
شرکت های دارای بالاترین شکایات کم فروشی اینترنت اعلام شدند
عبارات مهم : وزیر ارتباطات – اینترنت حسین فلاح جوشقانی سرپرست شرکت تنظیم مقررات از قیمت حدودی ۷ درصد شکایات مربوط به خدمات اینترنت خبر داد که تحویل ترافیک کمتر از مقدار فروخته شده، تحویل سرعت کمتر از قرارداد، گرانفروشی و تعرفه خدمات از جمله موارد مهم این شکایات هستند.
نظارت جدی رگولاتری بر کم فروشی اینترنت از اولویت های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آقای آذری جهرمی است و به همین علت در دستور کار جدی رگولاتوری نیز قرار گرفته هست. لیست تعداد شکایات ثبت شده است در سامانه ۱۹۵ به تفکیک اپراتورها به شرح زیر است.
درصد شکایات مربوط به کم فروشی خدمات اینترنت همراه در سال ۱۳۹۵ به کل شکایات ثبت شده است در سامانه پاسخگوئی۱۹۵
پرشکایتترین شرکتهای ارائه دهندهی اینترنت
درصد شکایات مربوط به کم فروشی خدمات اینترنت ثابت در سال ۱۳۹۵ به کل شکایات ثبت شده است در سامانه پاسخگوئی ۱۹۵
یکی از بیشترین موارد شکایت در زمینه فروش اینترنت در میان مصرفکنندگان مربوط به کمفروشی هست. حالا شرکت تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی لیست شکایات مربوط به کمفروشی
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: وب سایت فارنت
پرشکایتترین شرکتهای ارائه دهندهی اینترنت
واژه های کلیدی: وزیر ارتباطات | اینترنت | اینترنتی | فناوری | همراه | تنظیم | خبر | اقتصادی