خانه » خبری و خواندنی » اخبار اقتصادی و سیاسی » خط و نشان تازه جهت اسنپ
 

 

خط و نشان تازه جهت اسنپ

حمل و نقل عمومی کشور عزیزمان ایران که در طول سال‌های گذشته به علت بالا رفتن میانگین سنی ناوگان با مشکلاتی در حوزه ارائه‌ی خدمات کیفی به مردم

خط و نشان تازه جهت اسنپ

حمل و نقل عمومی کشور عزیزمان ایران که در طول سال های گذشته به علت بالا رفتن میانگین سنی ناوگان با مشکلاتی در حوزه ارائه ی خدمات کیفی به مردم مواجه بوده، در طول ماه های قبل رقیب جدیدی در کنار خود دیده که به نظر می رسد جهت مقابله با آن شکایات به دادستانی مهم ترین گزینه بوده است.

خط و نشان تازه شرکت راهداری جهت بخش خصوصی

سیستم های تازه حمل و نقل مسافر که متکی به اینترنت و در محدوده شهرهای بزرگ با محوریت پایتخت کشور عزیزمان ایران کار خود را شروع کرده، در طول ماه های گذشته توانسته بخش قابل توجهی از توجه مسافران را به خود جلب کند و به این ترتیب به رقیبی جدی جهت سیستم های حمل و نقل سنتی بدل شود.

عبارات مهم : حمل و نقل عمومی – اینترنت
به دنبال گسترده شدن فضای فعالیت های این سیستم که با توجه به قیمت پایین تر توانسته بخش قابل توجهی از مسافران را به خود جذب کند، اعتراضاتی مطرح شد که تجمع رانندگان تاکسی یکی از مهم ترین آنها به شمار می رفت.

با وجود این ابهام ها، ولی سیستم های تازه به کار خود ادامه داده اند و کار تا جایی پیش رفت که گزینه حمل و نقل بین شهری نیز میان مسافران محدوده های متفاوت در نظر گرفته شد تا با اتکاء به اینترنت سفرهای بین شهری مدیریت شود، موضوعی که احتمالا با پاسخ عجیب شرکت راهداری متوقف خواهد شد.

داوود کشاورزیان – رییس این شرکت – صبحگاه امروز اعلام کرده که سفرهای برون شهری در انحصار خودروهایی است که با پلاک «ع» (عمومی) فعالیت می کنند و امکان حضور دیگر خودروها در این بخش فراهم نیست.

کشاورزیان به طور خاص از شکایت رسمی شرکت راهداری از نرم افزار اسنپ نیز خبر داده و گفته حمل و نقل عمومی بین شهری تشریفات، الزامات و نظارت های خود را می طلبد و از این رو به مصلحت کشور نیست که اسنپ به عنوان سفرهای برون شهری نیز ورود کند.

به گفته وی، اسنپ در حال حاضر در سفرهای درون شهری سهم خودروهای شخصی را جمع می کند، ولی اگر بنا باشد در سفرهای برون شهری نیز ورود کند این امر خلاف قانون خواهد بود.

هرچند هنوز دستگاه های قضایی به طور رسمی راجع به این عنوان اظهارنظر نکرده اند، ولی به نظر می رسد با توجه به پیگیری های این شرکت ورود این نرم افزارها فعلا به سفرهای برون شهری متوقف شده است هست. باید دید آنچه که شرکت راهداری راجع به تشریفات و الزامات حمل و نقل عمومی مطرح می کند به کدام حوزه خواهد رفت و آیا با استمرار فعالیت خودروهای مسن در بزرگراه های کشور عزیزمان ایران مصلحت کشور لحاظ خواهد شد یا می تواند انتظار داشت بعد از سال های طولانی درجا زدن امکان نوسازی ناوگان عمومی و اصلاح کیفیت خدمات ارائه شده است در دستور کار قرار گیرد.

 

خط و نشان تازه جهت اسنپ

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

 

واژه های کلیدی: حمل و نقل عمومی | اینترنت | مسافران | سیستم | ایران | فعالیت | سفرهای | خبر

برای حمایت از ما لطفا کلیک کنید

دانلود

اشتراک گذاری مطلب

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
?>