• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » تقابل های جالب هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال

    تقابل های جالب هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال

    هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور عزیزمان ایران با حضور سرمربیان جنجالی به طور حتم شاهد حوادث و جذابیت های بسیاری در بعضی دیدار ها خواهد بود.

    تقابل های جالب هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال

    به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی گروه تحریریه سایت جوان، با انجام قرعه کشی هفدهمین دوره مسابقه های لیگ برتر، تیم های شرکت کننده در این بازی ها برنامه بازی های خود را دریافت کردند.

    در این گزارش نگاهی به جالب ترین تقابل های نیم فصل نخست لیگ برتر می اندازیم.

    تقابل های جالب هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال

    هفته اول

    صنعت نفت آبادان- استقلال تهران

    آبی پوشان پایتخت در نخستین بازی فصل خود در هفدهمین دوره مسابقه های لیگ برتر باید در گرمای سوزان آبادان به مصاف طلایی پوشان این شهر بروند. شاید در کنار کُری های خاص این ۲ تیم، باید از تقابل جاسم کرار، هافبک عراقی برزیلی ها با هم تیمی های سابقش به عنوان بااهمیت ترین حاشیه این بازی نام برد. از طرفی داریوش شجاعیان نیز در برابر سرمربی سابق خود یعنی فراز کمالوند قرار می گیرد.

    استقلال خوزستان- تراکتورسازی

    هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور عزیزمان ایران با حضور سرمربیان جنجالی به طور حتم شاهد حوادث و جذابیت های بسیاری در بعضی دیدار ها خواهد بود.

    یحیی گل محمدی و عبدالله ویسی به عنوان ۲ مربی مستعفی دوره پیش لیگ برتر، در حالی به این مسابقه ها بازمی گردند که با توجه به مسائل مالی استقلال خوزستان و محرومیت تراکتورسازی از جذب بازیکن، جهت موفقیت با تیم های تازه خود کار بسیار دشواری پیش رو دارند.

    نفت تهران- سپیدرود رشت

    علی کریمی و علی نظر محمدی به عنوان جوان ترین سرمربیان لیگ برتر در نخستین تجربه سرمربیگری خود در این مسابقه ها به مصاف هم می روند. همین امر عامل مهم جذابیت دیدار سرخ پوشان تهرانی و رشتی است.

    گسترش فولاد- پارس جنوبی جم

    تقابل های جالب هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال

    پارس جنوبی باید در نخستین بازی اش در تاریخ لیگ برتر در تبریز به مصاف گسترش فولاد برود که با سرمربی گری لوکا بوناچیچ جنجالی اهداف زیادی را دنبال می کند.

    پرسپولیس تهران- فولاد خوزستان

    مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در هفته اول دور تازه این مسابقه ها در پایتخت کشور عزیزمان ایران با فولاد خوزستان دیدارمی کند. شاگردان برانکو ایوانکوویچ قصد دارند با برتری برابر تیم سیروس پورموسوی، هفدهمین دوره مسابقه های لیگ برتر را به شکل مقتدرانه ای شروع کنند.

    هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور عزیزمان ایران با حضور سرمربیان جنجالی به طور حتم شاهد حوادث و جذابیت های بسیاری در بعضی دیدار ها خواهد بود.

    سپاهان- سایپا

    علی دایی در نخستین بازی خود بعد از بازگشت به سایپا به مصاف سپاهان می رود. این دیدار با توجه به رویارویی شهریار فوتبال کشور عزیزمان ایران با زلاتکو کرانچار از جذابیت های خاصی برخوردار است چراکه دایی در لیگ نهم جانشین پیرمرد کروات در پرسپولیس شد.

    تقابل های جالب هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال

    هفته دوم

    پدیده- سپاهان

    شاید بااهمیت ترین علت جذابیت دیدار این ۲ تیم، تقابل بازیکنانی مانند محمدرضا خلعتبری و حسن جعفری با تیم قبلی خود باشد.

    استقلال تهران- استقلال خوزستان

    جدال هم نام های تهرانی و خوزستانی بدون شک یکی از حساس ترین دیدارهای هفته دوم لیگ برتر فوتبال محسوب می شود. از طرفی رویارویی حسن بیت سعید با تیم سابقش، جذابیت های این دیدار را زیاد کردن می دهد.

    فولاد خوزستان- نفت تهران

    ایمان مبعلی بعد از سه فصل درخشان همراه با نفت تهران، در این بازی برابر تیم سابقش قرار می گیرد و این عنوان در کنار نخستین بازی دوران سرمربیگری علی کریمی در خارج از خانه، جزء جذابیت های دیدار فولادخوزستان و نفت است.

    تراکتورسازی-پرسپولیس

    یحیی گل محمدی درنخستین حضورش روی نیکمت تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام تبریز، باید به مصاف پرسپولیس برود. او در دوران سرمربی گری سرخ پوشان پایتخت این تیم را به نایب قهرمانی جام حذفی رساند و حال باید با ۲ جین بازیکن جوان، جهت شکست دادن برانکو و یارانش تدابیر خاص ای را به کار گیرد.

    هفته سوم

    پیکان- ذوب آهن

    با توجه به رابطه سینوسی مجید جلالی و امیرقلعه نویی، دوئل های این ۲ مربی درسال های اخیر جزء جذابیت های فوتبال بوده هست. از طرفی تقابل بازیکنانی مانند بختیار رحمانی، امیرحسین صادقی و علی حمودی با استاد سابقشان، حساسیت های این دیدار را زیاد کردن می دهد.

    استقلال خوزستان- سایپا

    انتقال دانیال ماهینی و محمد شریفی از استقلال خوزستان به سایپا با حرف و حدیث های مختلفی همراه شد و به همین علت رویارویی این ۲ بازیکن با آبی پوشان خوزستانی، جالب است.

    نفت تهران- پرسپولیس

    هرچندعلی کریمی پیش از تقابل با پرسپولیس در لیگ برتر، در دیدار سوپرجام به مصاف سرخ پوشان پایتخت می رود ولی قطعا نبرد جادوگر و پرسپولیس در هر حالتی با حواشی جالبی همراه هست. از طرفی خبر صادقیان، امیرحسین فشنگچی، حمید علی عسگری و مهدی دغاغله با سابقه بازی در پرسپولیس و سید جلال حسینی، وحید امیری و علیرضا بیرانوند که چند سالی جهت نفت تهران به میدان رفته اند، حساسیت دیدار ۲ تیم را زیاد کردن می دهند.

    استقلال تهران- تراکتورسازی

    شاگردان علیرضا منصوریان در استقلال تهران طی هر ۲ دیدار فصل گذشته برابر تراکتورسازی، شکست خوردند تا جهت انتقام از این تیم از انگیزه فوق العاده ای برخوردار باشند.

    هفته چهارم

    ذوب آهن- سپاهان

    بدون شک حساس ترین بازی هفته چهارم، دربی اصفهان هست. دیداری که در آن امیر قلعه نویی که سابقه ۲ قهرمانی با سپاهان در لیگ برتر را در کارنامه دارد، در مقام سرمربی ذوب آهن برابر تیم سابقش قرار می گیرد.

    تراکتورسازی-نفت تهران

    علی کریمی در آخرین سال دوران بازی گری، به عنوان کاپیتان تراکتورسازی فعالیت کرد و حال در نخستین تجربه سرمربیگری روی نیمکت نفت تهران قرار می گیرد. از طرفی یحیی گل محمدی در وقت سرمربیگری در جمع نفتی های پایتخت، جهت نخستین بار سهمیه آسیایی را جهت این تیم به ارمغان آورد. به همین علت باوجود اینکه ۲ تیم به علت محرومیت از جذب بازیکن و مسائل مالی نتوانسته اند ستارگان متعددی را جذب کنند ولی تقابل تراکتوسازی و نفت تهران، یکی از پرهیجان ترین دیدار های هفته چهارم است.

    سایپا- استقلال

    دربی کوچک پایتخت بین سایپا و استقلال در هفته چهارم برگزار می شود. علیرضا منصوریان امید زیادی دارد تا با برتری تیمش برابر نارنجی پوشان پایتخت، انتقام سختی از علی دایی بگیرد چراکه استقلال سال گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، با نتیجه سه بر دو برابر نفت تهران به سرمربیگری شهریار شکست خورد و از صعود به نیمه نهایی جام حذفی ناکام ماند.

    هفته پنجم

    پیکان- فولاد

    مجید جلالی و بختیار رحمانی با سابقه سال ها حضور در جمع سرخ پوشان اهوازی، در هفته پنجم لیگ برتر باید برابر این تیم قرار گیرند. همین امر مهم ترین علت جذابیت دیدار تیم های صنعتی پیکان و فولاد در لیگ برتر است.

    استقلال- پدیده

    هرچند استقلال تا پیش از لیگ شانزدهم، حتی یک بار هم نتوانسته بود مقابل پدیده به برتری برسد ولی در هر ۲ دیدار رفت و برگشت فصل گذشته مشهدی ها را شکست داد تا شاگردان رضا مهاجری جهت انتقام گرفتن از آبی ها به پایتخت کشور عزیزمان ایران بیایند.

    سایپا- تراکتورسازی

    رویارویی علی دایی با تراکتورسازی همواره از جذابیت های خاصی برخوردار بوده است و بدون شک تقابل او با یحیی گل محمدی، جذابیت های بازی مذکور را زیاد کردن می دهد. محمدرضا اخباری هم از انگیزه زیادی جهت درخشش برابر تیم سابقش برخوردار است.

    گسترش فولاد- پرسپولیس

    نخستین دربی مربیان کروات فوتبال کشور عزیزمان ایران در هفته پنجم لیگ برتر برگزار می شود. جاییکه لوکا بوناچیچ و برانکو ایوانکوویچ به عنوان ۲ سرمربی نامدار کروات شاغل در فوتبال ایران، قصد دارند توانایی هایشان را به هم ثابت کنند.

    هفته ششم

    پارس جنوبی جم- استقلال

    فوتبالدوستان جم در این بازی جهت نخستین بار از استقلال میزبانی می کنند و بدون شک جهت برتری شاگردان مهدی تارتار برابر آبی پوشان پایتخت، حمایت وسیعی از آن ها انجام می دهند. رویارویی محسن فروزان با هم تیمی های سابقش جزء دیگر جذابیت های دیدار پارس جنوبی و استقلال است.

    پرسپولیس- پیکان

    دیدار فصل گذشته ۲ تیم یکی از جنجالی ترین بازی های لیگ لقب گرفت. به همین علت جلالی و شاگردانش جهت انتقام از پرسپولیس انگیزه زیادی دارند. البته بدون شک بااهمیت ترین عامل جذابیت دیدار پرسپولیس و پیکان رویارویی گادوین منشا و سیامک نعمتی با هم تیمی های سابقشان است.

    هفته هفتم

    صنعت نفت آبادان- فولاد

    دربی خوزستان، یکی از مهیج ترین بازی ها در هفته هفتم لیگ برتر محسوب می شود و قطعا فراز کمالوند و سیروس پورموسوی در آخرین روزهای تابستان، تمام تلاش خود را جهت برتری تیمشان در این دربی داغ به کار می گیرند.

    استقلال- ذوب آهن

    امیر قلعه نویی که به عنوان سرمربی تراکتورسازی در هر ۲ بازی لیگ شانزدهم، علیرضا منصوریان و تیمش را شکست داد، این بار با ذوب آهن برابر تیم سابق خود قرار می گیرد. سرمربی جوان استقلال انگیزه زیادی جهت جبران شکست های اخیرش برابر قلعه نویی دارد و همین امر جذابیت های دوئل سنتی آبی های پایتخت با سبزپوشان دیار نصف دنیا را زیاد کردن می دهد.

    سپاهان- پرسپولیس

    با وجود رفاقت زیاد کرانچار و برانکو، هیچ یک از این ۲ مربی کروات کوچک ترین علاقه ای به از دست دادن امتیاز در بازی سپاهان و پرسپولیس ندارند. بنابراین انتظار می رود تقابل اندیشه های آن ها دیدار هیجان انگیزی را جهت فوتبالدوستان رقم بزند. شجاع خلیل زاده و سید جلال حسینی ۲ مدافع میانی پرسپولیس با سابقه سال ها بازی برای سپاهان در این دیدار برابر هم تیمی های قبلی خود قرار می گیرند.

    هفته هشتم

    پرسپولیس- صنعت نفت آبادان

    صنعت نفت آبادان در لیگ شانزدهم جزء معدود تیم هایی بود که توانست پرسپولیس را شکست دهد. به همین علت برانکو و شاگردانش جهت جبران آن شکست به مصاف برزیلی ها می روند.

    ذوب آهن- سایپا

    تقابل امیر قلعه نویی و علی دایی همواره از جذابیت های خاصی برخوردار بوده و در بازی ذوب آهن و سایپا هم این جذابیت وجود دارد.

    فولاد – استقلال خوزستان

    دربی اهواز در هفته هشتم لیگ برگزار می شود. فارغ از تقابل عبدالله ویسی و سیروس پورموسوی، بازیکنانی مانند رحیم زهیوی، ایمان مبعلی، فرشاد جانفزا، علی اصغر عاشوری و پیمان شیرزادی از فولاد و حکیم نصاری و میثم دورقی از استقلال خوزستان در این دربی برابر تیم سابقشان قرار می گیرند و به همین علت انگیزه بالایی جهت اثبات توانایی های خود به گواردیولای وطنی دارند.

    سپیدرود رشت- استقلال

    علی نظر محمدی و بازیکنانش با حمایت هواداران ارتش سرخ گیلان، روز سختی را جهت تیم مدعی استقلال رقم می زنند. به همین علت می توان از تقابل سپیدرود و استقلال به عنوان یکی از حساس ترین نبردهای هفته هشتم لیگ نام برد.

    گسترش فولاد- تراکتورسازی

    فوتبالدوستان تبریزی هم در هفته هشتم لیگ برتر شاهد برگزاری دربی این شهر هستند. گسترش با وجود اینکه در سال های اخیر از لحاظ در اختیار داشتن بازیکنان مطرح نسبت به تراکتورسازی در محدودیت به سر برده ولی بارها جهت هم شهری اش دردسر ایجاد کرده و به همین علت انتظار می رود امسال که این ۲ تیم پتانسیل برابری دارند، جذابیت های دربی تبریز زیاد کردن یابد.

    هفته نهم

    استقلال خوزستان- پرسپولیس

    نبرد قهرمان های ۲ فصل اخیر لیگ برتر، حساس ترین بازی هفته نهم محسوب می شود. از طرفی دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس فصل گذشته در میان بارش سنگ و البته کتک کاری هواداران ۲ تیم برگزار شد و احتمال می رود همین حواشی بر تقابل شاگردان عبدالله ویسی و برانکو ایوانکوویچ تاثیرگذار باشد.

    هفته دهم

    پرسپولیس- استقلال

    در صورت ناکامی پرسپولیس در راهیابی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، هشتاد و ششمین دربی پایتخت ۲۸ یا ۲۹ مهر برگزار می شود. در کنار جذابیت های بی بدیل دیدار استقلال و پرسپولیس این عنوان که برانکو ایوانکوویچ تاکنون در رویارویی با علیرضا منصوریان، هیچ پیروزی را به دست نیاورده حساسیت های این دیدار را به شکل قابل توجهی زیاد کردن می دهد.

    هفته یازدهم

    تراکتورسازی- ذوب آهن

    امیر قلعه نویی که با وجود مسائل فراوان، دوران نسبتا موفقی را در تراکتورسازی پشت سرگذاشت در هفته یازدهم لیگ در جایگاه سرمربی ذوب آهن به تبریز بازمی گردد. از طرفی یحیی گل محمدی و مجتبی حسینی، سرمربی و مربی فعلی تراکتور هم روزهای درخشانی با ذوب آهن داشتند. همین امر مهم ترین علت جذابیت دیدار تراکتور و ذوب آهن است.

    استقلال- نفت تهران

    تقابل علی کریمی با استقلال و علیرضا منصوریان، جالب ترین رویارویی هفته یازدهم لیگ برتر هست. سرمربی جوان نفت تهران می تواند روی حمایت هواداران پرسپولیس در این بازی حساس، حساب خاص ای باز کند. از طرفی علی منصور هم که خاطرات شیرینی از دوران سرمربیگری در نفت تهران دارد، در این بازی برابر تیم سابق خود قرار می گیرد. بازیکنانی مانند مجتبی حقدوست، امین منوچهری، سجاد شهباززاده، علی قربانی و میلاد زکی پور در این دیدار به مصاف تیم قبلی خود می روند.

    سایپا- پرسپولیس

    علی دایی و یاران جوانش در این هفته با پرسپولیس دیدار می کنند. دایی در هر سه تقابل اخیر خود با برانکو ایوانکوویچ بازنده از زمین بیرون آمده و امیدوار است با سایپا موفق به شکستن این طلسم شود.

    هفته دوازدهم

    نفت تهران- سایپا

    کریمی و دایی در سال های اخیر جدال های کلامی زیادی با هم داشته اند. به همین علت بلافاصله بعد از گزینش جادوگر به عنوان سرمربی نفت تهران، فوتبالدوستان جهت رویارویی او با علی دایی شروع به لحظه شماری کردند. قطعا تقابل ۲ اسطوره فوتبال کشور عزیزمان ایران جالب ترین رویارویی هفته را شکل می دهد.

    هفته سیزدهم

    تراکتورسازی- سپیدرود رشت

    نبرد پرطرفدارترین تیم های شهرستانی فوتبال ایران، در هفته سیزدهم از جذابیت های فوق العاده ای برخوردار است و بدون شک هواداران تراکتورسازی و سپیدرود در روز بازی این ۲ تیم، کُری بسیار زیادی جهت هم می خوانند.

    استقلال- گسترش فولاد

    انتقال داریوش شجاعیان از گسترش فولاد به استقلال با حواشی زیادی همراه بود. به همین علت تقابل او با شاگردان لوکا بوناچیچ حساسیت های این بازی را زیاد کردن می دهد. از طرفی امین حاج محمدی هم که با تصمیم علیرضا منصوریان، در نیم فصل دوم لیگ شانزدهم از جمع آبی پوشان پایتخت کنار گذاشته شد، از انگیزه های بالایی جهت دیدار با هم تیمی های سابقش برخوردار است.

    پارس جنوبی جم- پرسپولیس

    نخستین سفر مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر به جم، جهت هواداران پارس جنوبی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و به همین علت مهدی تارتار به عنوان یکی از مربی های پرسپولیسی فوتبال کشور عزیزمان ایران تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا شاگردان برانکو هیچ دست آوردی از این سفر به دست نیاورند.

    هفته چهاردهم

    پرسپولیس- ذوب آهن

    نخستین شکست پرسپولیس در لیگ شانزدهم برابر ذوب آهن و در هفته چهاردهم رقم خورد. از طرفی برانکو ایوانکوویچ از ابتدای دوران سرمربیگری خود در جمع سرخ پوشان پایتخت پنج بار به مصاف ذوبی ها رفته که سه شکست و ۲ تساوی، دستاورد او از این دیدارها بوده هست. بنابراین مهم ترین هدف تیم اصفهانی و امیرقلعه نویی در بازی هفته چهاردهم مقابل پرسپولیس حفظ این روند شکست ناپذیری است.

    سپاهان- استقلال خوزستان

    عبدالله ویسی در فاصله ۶ هفته مانده تا آخر لیگ شانزدهم به شکلی محترمانه از سرمربیگری سپاهان برکنار شد تا در این بازی جهت انتقام گرفتن از زردپوشان دیار نصف دنیا انگیزه های زیادی داشته باشد.

    صنعت نفت آبادان- تراکتورسازی

    تقابل فراز کمالوند و بازیکنانی مانند مرتضی اسدی، جاسم کرار، آگوستو سزار و فرید کریمی که سابقه سرمربیگری و بازی در تراکتورسازی را دارند، مهم ترین علت جذابیت دیدار برزیلی های فوتبال کشور عزیزمان ایران با پرشورهاست.

    پیکان- استقلال

    حضور بازیکنانی مانند بختیار رحمانی، علی حمودی و امیر حسین صادقی در ترکیب پیکان و مجید صالح در کادرفنی این تیم و سابقه فعالیت آن ها در استقلال باعث می شود تا نبرد آن ها با شاگردان منصوریان دیداری مهیج از کار درآید. جالب اینجاست که به جز حمودی، سایر نفرات مذکور مدتی با سرمربی ها دچار اختلاف بودند.

    هفته پانزدهم

    سایپا- پیکان

    نبرد تیم های بدون هوادار تهرانی در سطح مدیران شرکت کشور عزیزمان ایران ماشین و سایپا از حساسیت زیادی برخوردار است چراکه آن ها پیروزی تیم های خود را به معنی برتری یکی از ۲ کارخانه بزرگ خودروسازی کشورمان بر دیگری می دانند.

    ذوب آهن- نفت تهران

    دیدار ذوب آهن و نفت، تقابل استاد و شاگرد است به همین علت امیر قلعه نویی به هیچ قصد ندارد قافیه را به کریمی و تیمش ببازد.

    استقلال- سپاهان

    استقلال و سپاهان مانند سال گذشته در آخرین بازی نیم فصل به مصاف هم می روند. این بازی نبرد پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر با دومین تیم پرافتخار لیگ محسوب می شود. حضور بازیکنانی مانند سرور جپاروف و مجتبی جباری در ترکیب استقلال با توجه به سابقه حضور آن ها در سپاهان جزء دیگر جذابیت های این دیدار است.

    عبارات مهم : برانکو ایوانکوویچ – فولاد خوزستان
    سپیدرود رشت- پرسپولیس

    بدون شک هواداران ارتش سرخ گیلان در آخرین بازی نیم فصل، روز سختی را جهت برانکو و شاگردانش رقم می زنند. شایان مصلح دفاع چپ پرسپولیس در این بازی به مصاف تیم سابقش می رود و با توجه به محبوبیت او در جمع رشتی ها، می توانیم منتظر دیدار هیجان انگیزی باشیم.

    انتهای پیام/

    نگاهی به جالب ترین تقابل های لیگ هفدهم

    واژه های کلیدی: برانکو ایوانکوویچ | فولاد خوزستان | دربی پایتخت | تراکتورسازی | پایتخت پنج | پرسپولیس | نفت تهران | استقلال | پرسپولیس | فوتبال | خوزستان

    تقابل های جالب هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال

    تقابل های جالب هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب زبان اصلی ریاضیات گسسته
  • هاردکپی کتاب های بقاء
  • خرید کتاب های اختر فیزیک از آمازون
  • خرید کتاب سخنرانی زبان اصلی
  • خرید کتاب های حمل و نقل هوایی از آمازون
  • دانلود فایل های زبان اصلی موشک ها
  • کتب حمل و نقل زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی مدیریت سیستم
  • خرید کتاب زبان اصلی ریاضیات کاربردی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>