• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » فشنگ تیراندازان هنوز آزاد نشده است ، رکورد مسابقه های قهرمانی جوانان هم سطح مسابقه های بزرگسالان بود

    فشنگ تیراندازان هنوز آزاد نشده است ، رکورد مسابقه های قهرمانی جوانان هم سطح مسابقه های بزرگسالان بود

    اینانلو گفت:رکورد مسابقه های قهرمانی تیرانداز جوانان دنیا با مسابقه های بزرگسالان برابری می کرد و دور از تصور مربیان بود.

    فشنگ تیراندازان هنوز آزاد نشده است ، رکورد مسابقه های قهرمانی جوانان هم سطح مسابقه های بزرگسالان بود

    علیرضا اینانلو در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی گروه تحریریه سایت جوان درباره عملکرد تیم ملی تیراندازی تفنگ در مسابقات قهرمانی جوانان جهان آلمان بیان کرد:تیم تفنگ با توجه به شرایطی که پیش از شروع این مسابقه ها داشت رکوردهای خوبی زدند.تیراندازان پیش از این در تورنمنت هانوفر و مسابقه های مونیخ شرکت کردند ونتایجی بسیار خوبی به دست آوردیم آینده نگری می کردیم در مسابقه های قهرمانی دنیا نیز همان نتیجه های را تکرار کنیم متاسفانه انجام نشد.

    وی افزود: تعداد فشنگ محدودی که در اختیار داشتیم بین تیراندازان توزیع کردیم تا تمرین کند ولی کافی نبود و تیراندازان تنها چند روز با فشنگ و ساچمه های استاندارد توانستند تمرین کنند.

    فشنگ های توقیف شده است هنوز آزاد نشده است

    وی در پاسخ به این پرسش که آیا فشنگ تیراندازان که در گمرک توقیف شده است بود آزاد شد یا خیر تصریح کرد: متاسفانه فشنگ هایی که از چند ماه گذشته به زحمت جهت تمرین تیراندازان از خارج کشور فراهم شده است بود هنوز در گمرک است و با وجود پیگیری های فدراسیون هنوز اقدامی در جهت آزاد شدن مهمات صورت نگرفته است.و تیراندازان با همان فشنگ ها محدود و برای مسابقه های قهرمانی جهان تمرین می کردند. اگر فشنگ هایی که در گمرک توقیف شد در اختیار تیراندازان بود به طور قطع نتیجه بهتری می گرفتیم.

    فشنگ تیراندازان هنوز آزاد نشده است ، رکورد مسابقه های قهرمانی جوانان هم سطح مسابقه های بزرگسالان بود

    صادقیان با ۲ روز تاخیر به تیم ملی پیوست

    مربی تیم ملی تفنگ در ادامه گفت:آرمینا صادقیان تیرانداز تفنگ بادی که در مسابقات مونیخ عملکرد درخشانی داشت و رکورد بالایی را به ثبت رساند. جهت مسابقه های قهرمانی جوانان دنیا با مسئله ویزا مواجه شد و به علت تاخیر در صدور روادید ۲ روز دیرتر به تیم ملی در آلمان پیوست.اما با این حال عملکرد خوبی داشت. جهت نتیجه گرفتن در مسابقه های قهرمانی دنیا همه شرایط باید جهت ملی پوشان فراهم باشد در حالی که تیراندازان ما باید مسائل زیادی را پشت سر بگذرانند.

    رکورد مسابقه های قهرمانی جوانان با مسابقه های بزرگسالان برابری می کرد

    اینانلو در پاسخ به این پرسش که مسابقه های قهرمانی جوانان جهان در چه سطحی برگزار شد توضیح داد:این مسابقه ها نخستین دوره مسابقه های قهرمانی جوانان دنیا بود و خارج از تصور مربیان بود حتی رکورد هایی که زده شد با مسابقه های قهرمانی بزرگسالان برابری می کرد.هرچند سطح مسابقه های بالا بود ولی تیراندازان ما در رشته سه وضعیت با اینکه تنها ۴ ماه تمرین داشتند خوب کار کردند و حتی رکوردشان بالاتر از تیم بزرگسالان کشورمان بود.در رشته میکس تفنگ نیز تیراندازان نمایش خوبی داشتند و به فینال راه پیدا کردند ولی در این مرحله با تیم ها قدرتمندی همچون چین و روسیه روبه رو شدند که منجر به حذفشان شد.

    رقابت سختی جهت کسب سهمیه المپیک جوانان آرژانتین داریم

    مربی تیم ملی تیراندازی راجع به اینکه با توجه به نتیجه های تیراندازان در مسابقات قهرمانی جهان می توان امید وار بود که تیراندازان سهمیه المپیک جوانان آرژانتین را کسب کنند تصریح کرد:در مسابقه های قهرمانی جوانان دنیا حداقل سهمیه ورودی جهت کسب سهمیه المپیک جوانان جهان را کسب کردیم. جهت سهمیه المپیک جوانان دنیا شرایط سختی جهت تیراندازان وجود دارد به طوری که هر قاره می تواند ۶ سهمیه در بخش مردان و زنان کسب کند.مسابقات آسیایی تیراندازی که آذر ماه در ژاپن برگزار می شود نخستین مناسبت جهت کسب سهمیه المپیک جوانان است.

    وی ادامه داد:در حال حاضر بعضی کشور های آسیایی مثل بنگلادش سرمایه گذاری زیادی در تیراندازی انجام داده اند و در کنار تیم هایی همچون چین وهند که در المپیک هم مدال کسب می کنند به رقبای مهم ما در آسیا تبدیل شدند. حتی کشور ژاپن که میزبانی مسابقه های المپیک ۲۰۲۰ استبرای آمادگی تیراندازانش در این مناسبت هزینه هایی زیادی جهت رشد تیراندازی انجام داده هست. بنابریان با این روند شرایط بسیار سختی جهت کسب سهمیه المپیک داریم و جهت اینکه از رقبایمان عقب نمانیم باید مسائل زیر ساختاری در تیراندازی را برطرف کنیم در غیر این صورت نمی توان امیدوار بود که در مسیر مسابقه با حریفان موفق باشیم.

    اینانلو گفت:رکورد مسابقه های قهرمانی تیرانداز جوانان دنیا با مسابقه های بزرگسالان برابری می کرد و دور از تصور مربیان بود.

    تیم ملی جوانان اعتبار خوبی جهت آینده تیراندازی است

    وی درپاسخ به این پرسش که چه برنامه برای المپیک ۲۰۲۰ و جوان سازی تیم ملی تفنگ دارد بیان کرد: در حال حاضر من به عنوان مربی با تیم ملی کار می کنم و تا آخر ماه قرارداد من به آخر می رسد ولی برنامه ای که به فدراسیون دادم تا آخر سال ۹۶ است چنانچه که فدراسیون با من همکاری کند اردو تیم ملی را شروع می کنم تا وقت جهت آمادگی ملی پوشان از دست نرود.برای المپیک ۲۰۲۰ نیز باید از همین الان شروع کرد تیراندازان جوانی که در چند مسابقه اخیر شرکت کردند جز عالی ترین تیراندازانی هستند که با کمک کادرفنی به تیم ملی دعوت شدند و اعتبار های بسیار خوبی جهت تیراندازی در آینده محسوب می شوند. در حال حاضر تیم ملی بزرگسالان تیراندازنی دارد که می توانند سالهای سال کار کنند و رکوردهای بسیار خوبی می زنند.یکی از تیراندازان خارجی که در المپیک آتلانتا حضور داشتن هنوز هم در مسابقات المپیک شرکت می کند ودر مساباقت مدال کسب می کند تیراندازی رشته ای است که در صورت داشتن سابقه زیادی می توان موفق تر عمل کرد و وقت مشخصی جهت خداحافظی تیراندازان وجود ندارد.

    برای رشد تیراندازی زیر ساخت ها باید برطرف شود

    وی افزود :در رشته تیراندازی شناسایی استعداد بسیار سخت و اینکه تیراندازان را بتوان در همان سطح نگهداشت تا افت نکنند نیاز به سرمایه زیادی دارد.در تیراندازی کشورمان استعدادهای زیادی وجود دارد و تا هنگامی که مسائل زیر ساختاری ،معضل فشنگ و ساچمه برطرف نشود نمی توان تضمینی جهت آینده تیراندازی داشت به چه دلیل پیشرفت در این رشته بستگی به سرمایه گذاری هایی دارد که باید هزینه شود.

    وی ادامه داد: امیدوارم با برگزاری انتخابات شرایط عوض کردن کند و مشکلات تیراندازای نیزحضور اعضای تازه مرتفع شود.ما در تیراندازی حتی امکانات اولیه در اختیار نداریم.پتانسیل تیراندازی زیاد از چیزی است که اکنون وجود دارد اگر توجه بیشتری به این رشته شود و مسئولان در سایر نهادها همکاری بیشتری با فدراسیون داشته باشند به طور قطع تیراندازی جزء رشته های پرمدال در المپیک خواهد بود . کشورهایی مه در مسابقه های المپیک مدال کسب کنند زیاد مدال هایشان را در تیراندازی به دست آورند به چه دلیل که این ورزش از رشته پرمدال است که می توان در چندین ماده مدال آوری کرد.

    از تاخیر در صدور روادید تیذراندازان تا توقیف فشنگ تیراندازان در گمرگ

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: تیم ملی بزرگسالان | قهرمانی جهان | تیراندازی | مسابقات | مسابقه | جوانان | المپیک | مسابقات

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب بیهوشی و مراقبتهای ویژه زبان اصلی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب های سرد سازی از آمازون
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • خرید کتاب های انرژی های تجدید پذیر از آمازون
  • خرید کتاب های رادیولوژی از آمازون
  • دانلود فایل های زبان اصلی ورزش های رزمی
  • خرید کتاب زبان اصلی فناوری اطلاعات سلامت
  • منابع اورجینال هنر
  • دانلود فایل های زبان اصلی باستان شناسی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>