• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » اخبار اقتصادی و سیاسی » با لحن تند به جایی نمی‌رسیم/ به چه دلیل ناسزاگویی را انقلابی‌گری می‌دانیم ، روحانی

    با لحن تند به جایی نمی‌رسیم/ به چه دلیل ناسزاگویی را انقلابی‌گری می‌دانیم ، روحانی

    رییس‌جمهور با انتقاد از کسانی که بعضی را وکیل‌الدوله می‌نامند، دولت را نماینده تمام مردم بیان کرد و گفت: طرفدار دولت بودن یعنی طرفدار مردم بودن هست. اگر طرفداران دولت نباشیم طرفدار کی باشیم

    با لحن تند به جایی نمی‌رسیم/ به چه دلیل ناسزاگویی را انقلابی‌گری می‌دانیم ، روحانی

    روحانی: با لحن تند به جایی نمی رسیم/ به چه دلیل ناسزاگویی را انقلابی گری می دانیم

    عبارات مهم : انتخابات ریاست جمهوری – رییس جمهور

    روحانی در ضیافت افطار با اهالی رسانه:

    با لحن تند به جایی نمی رسیم/ به چه دلیل ناسزاگویی را انقلابی گری می دانیم

    با لحن تند به جایی نمی‌رسیم/ به چه دلیل ناسزاگویی را انقلابی‌گری می‌دانیم ، روحانی

    رییس جمهور با انتقاد از کسانی که بعضی را وکیل الدوله می نامند، دولت را نماینده تمام مردم بیان کرد و گفت: طرفدار دولت بودن یعنی طرفدار مردم بودن هست. اگر طرفداران دولت نباشیم طرفدار کی باشیم

    سرپوش سیاسی – به گزارش ایلنا، حجت الاسلام حسن روحانی در مراسم دیدار و ضیافت افطار با اصحاب رسانه با اشاره به اتفاق روز غدیر خم گفت: حضرت رسول(ص) فرمودند همه آنهایی که در اینجا حضور دارید وظیفه دارید تا اتفاق امروز را به آنهایی که اینجا نبودند و غایب بودند، برسانید و ابلاغ کنید.

    کار رسانه، کار پیامبری و مقدسی است

    او ادامه داد: امشب امام علی (ع) وصیت خود را به فرزندانش و به همه روسای شیعه و بزرگان کوفه که در نزدیک بستر او بودند، اعلام کرد و گفت که این وصیت جهت شما است و باید این وصیت را به سایرین برسانید. به عبارتی، وظیفه رسانه و اطلاع رسانی را به همه تاکید کرد.

    رییس‌جمهور با انتقاد از کسانی که بعضی را وکیل‌الدوله می‌نامند، دولت را نماینده تمام مردم بیان کرد و گفت: طرفدار دولت بودن یعنی طرفدار مردم بودن هست. اگر طرفداران دولت نباشیم طرفدار کی باشیم

    رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه یک وظیفه ما ابلاغ واقعیت ها و خبر های مهم هست؛ خبر دین، تاریخ، ملت، انقلاب و خبر اهداف ملی به همه مردم، اظهار داشت: رسانه، سازنده خبر نیست بلکه ابلاغ کننده هست. خود پیامبر (ص) هم رسانه بود. اساسا رسالت یعنی ابلاغ خبر خدا به بشر. بعد کار رسانه، کار پیامبری و مقدسی است و همانطور که پیامبر که باید امین باشد، همه رسانه ها هم باید واقعیت ها و حقیقت های جامعه را به خوبی به مردم ابلاغ کنند.

    اربابان در ایام تبلیغات خبر به تروریست ها داده بودند تا پایتخت کشور عزیزمان ایران را ناامن کنید

    روحا نی با اشاره به ایام لیالی قدر تصریح کرد: در ایام انتخابات که عید سیاسی ملت کشور عزیزمان ایران بود، روزها و شب های قدر ملت کشور عزیزمان ایران بود و مردم قدر خود و آینده و آینده خود را در کنار صندوق های رای رقم زدند و ساختند. آنهم در حساسترین تاریخ منطقه ای و بین المللی. شرایطی که غرب به دنبال به دنبال ایجاد فشار علیه کشور عزیزمان ایران بود و همه در منطقه اجماع کردند تا خبر ترساندن را به ملت کشور عزیزمان ایران ابلاغ کنند و همه اربابان خبر به تروریست ها داده بودند تا پایتخت کشور عزیزمان ایران را ناامن کنید ولی مردم و رسانه ها به صحنه آمدند.

    با لحن تند به جایی نمی‌رسیم/ به چه دلیل ناسزاگویی را انقلابی‌گری می‌دانیم ، روحانی

    دولت یازدهم مظلومترین دولت در تاریخ انقلاب بوده است

    روحانی اضافه کرد: امشب شب قدر است و وقت گله گذاری نیست. وقت انتخابات هم به آخر رسید و امروز باید به آینده و اهداف ملی مان نگاه کنیم و نه مسابقه های دیروز. دولت یازدهم روزهایی را سپری کرد که می توانم بگویم دولت یازدهم مظلومترین دولت در تاریخ انقلاب بوده هست. اگر وقت و فرصتی باشد می توانم آن را به اثبات برسانم و شما هم بهتر از هر کسی می تواند آن را تببین کنید.

    دولت، جز نماینده مردم بودن نیست

    رییس‌جمهور با انتقاد از کسانی که بعضی را وکیل‌الدوله می‌نامند، دولت را نماینده تمام مردم بیان کرد و گفت: طرفدار دولت بودن یعنی طرفدار مردم بودن هست. اگر طرفداران دولت نباشیم طرفدار کی باشیم

    او با تاکید بر اینکه دولت، جز نماینده مردم بودن نیست، خاطرنشان کرد: یکی از اشتباهاتی که رسانه ها باید تصحیح کنند، این است که می گویند این آقا نماینده و وکیل الدوله هست. این رسانه دولت است ولی باید توجه کرد که دولت نماینده مردم هست. هنگامی در انتخابات ریاست جمهوری به پای صندوق آرا می رویم همه مردم جهت گزینش یک نفر به پای صندوق ها می روند. در مابقی انتخابات ها، کاندیداها استانی و حوزه ای هست. ما تنها یک انتخابات سراسری داریم و بر مبنای قانون اساسی فرد منتخب، رییس جمهور همه مردم هست.

    از اول تا آخر انتقاد؟

    رئیس جمهور با بیان اینکه طرفدار دولت بودن یعنی طرفدار مردم بودن هست، ابراز داشت: اگر طرفداران دولت نباشیم طرفدار چه کسی باشیم؟ می گویند انتقاد کنیم درست هست. انتقاد مانند نمک هست. همه غذا باید نمک باشد؟ انتقاد هم نمی کنند بلکه تخریب هست. اگر تخریب هم نباشد، از اول تا آخر انتقاد؟ انتقاد کنیم یعنی اول واقعیت ها را بگوییم و به عنوان نمونه بگوییم در گندم خودکفا شدیم و بعدش بگوییم به عنوان نمونه از فلان بذر استفاده می شد، بهتر بود.

    با لحن تند به جایی نمی‌رسیم/ به چه دلیل ناسزاگویی را انقلابی‌گری می‌دانیم ، روحانی

    اصل واقعیات را به مردم بگوییم

    روحا نی افزود: بگوییم در گازوئیل که در سال ۹۲ که روزانه شش و نیم میلیون لیتر وارد می کردیم امروز ۱۳ میلیون لیتر صادر می کنیم و بعد بگوییم ۱۳ میلیون کم است و فلان کار را کنید تا میزان صادرات مان زیاد شود. اصل واقعیات را به مردم بگوییم و آن را جهت مردم توضیح بدهیم و بگوییم که در سه سال و نیم، ۱۱ فاز را در پارس جنوبی افتتاح کردیم و بگوییم که در تمامی دولت های قبل فقط ۱۰ فاز افتتاح شد و بعد بگوییم که ۱۱ فاز کم هست.

    لحن ها را درست کنیم

    او با تقدیر از رسانه هایی که ادای وظیفه کردند، بیان کرد: از رسانه هایی که مسیرشان دقیق نبوده خواهش می کنیم که دولت یازدهم تمام شد. ما می خواهیم وارد دولت تازه شویم. می خواهیم وارد فضای جدیدی بشویم. لحن ها را درست کنیم. امام علی هم می گوید تبلیغات نادقیق می تواند صورت صحیح علی (ع) را تخریب کند. این تبلیغات ناصحیح شد تا مردم روبروی امام در جمل صفین و نهروان ایستادند.

    رسالت سنگینی را بر دوش داریم

    رئیس دولت تدبیر و امید یادآور شد: امام علی(ع) در هفته های نهایی زندگی اش گفت: أین عمار؟ هنگامی از یاران گذشته اش سخن گفت، دستش به صورتش زد و دقایقی گریه کرد. امام علی(ع) شیر میدان نبرد در برابر فشارها و در حضور مردم گریه طولانی کرد و بعد راجع به شرایط پیش آمده سخن گفت. این به ما نشان می دهد ما رسالت سنگینی را بر دوش داریم.

    اگر جوانان نمی آمدند، ما هم موفق نمی شدیم

    روحانی با بیان اینکه مردم در انتخابات به صحنه آمدند و شهروند، رسانه شد، عنوان کرد: مردم در این انتخابات با تلفن همراه هایشان به صحنه آمدند. جوانان به صحنه آمدند. اگر آنها تنها بودند و نمی آمدند، ما هم موفق نمی شدیم.

    امام با اعتدال انقلاب را پیروز کرد

    او با تاکید بر لزوم ساختن لحن ها در بیان انتقاد گفت: به چه دلیل لحن هایمان را درست نمی کنیم؟ با چه لحنی می خواهیم با کشور، با منطقه و دنیا حرف بزنیم؟ با لحن تند به جایی نمی رسیم. جز اعتدال راه دیگری وجود ندارد. امام با اعتدال انقلاب را پیروز کرد. اگر امام به مردم می گفت که روبروی ارتش بروید تمام کشور حمام خون می شد و انقلاب پیروز نمی شد.

    امام علی(ع) گفت من یارانی نمی خواهم که فحش می دهند

    رئیس جمهور ادامه داد: امام علی(ع) در جنگ صفین هم دید یارانش با یاران معاویه دعوای لفظی می کنند. گفت من دوست ندارم فحش بدهید. من یارانی نمی خواهم که فحش می دهند. مگر ما شیعه نیستیم؟ به چه دلیل به فحش دادن افتخار می کنید؟ به چه دلیل ناسزاگویی را انقلابی گری می دانیم؟ انقلابی ما پیامبر (ص)، امام علی (ع) و عمار یاسر هست. امام علی گفت به چه دلیل بد می گویید؟

    روحانی تاکید کرد: از امام علی(ع) حرف زدن را یاد بگیریم. ایشان در برابر دشمن می گفت خون ما را حفظ کن خون آنها را حفظ کن. خونی به زمین نریزد. بین ما صلح شود. ایشان به ما یاد داد چه مسیری را گزینش کنیم. امشب، شب امیرالمومنین هست. تلاش کنیم راه ایشان را یاد و پیروی کنیم.

    واژه های کلیدی: انتخابات ریاست جمهوری | رییس جمهور | رئیس جمهور | دولت یازدهم | اهالی رسانه | حسن روحانی | طرفداران | رسانه ها | انتخابات | انقلاب | انقلابی

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • هاردکپی کتاب های بقاء
  • خرید کتاب های دوره های خلبانی از آمازون
  • کتب حیوان خانگی زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع انگلیسی
  • دانلود فایل های زبان اصلی ورزش های رزمی
  • خرید کتاب زبان اصلی دایره المعارف
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی ریاضیات کاربردی
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • خرید کتاب های پزشکی زنان و زایمان از آمازون
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>