اطلاعیه سایت
طراحی لباس | نمایشگاه | نمایشگاه | دنیای مد | نمایش | میلان | طراحی | ستاره | زنانه | خیاطی | مجموعه
تازه ترین های برند ورساچه Versace | کیف، کفش، لباس، عینک
جدیدترین های دنیای مد | ژورنال بروزترین تولیدات برند ورساچه | مارک ورساچه | برند ورساچه Versace
تازه ترین های برند ورساچه Versace | کیف، کفش، لباس، عینک
تولید این برند کفش و لباس و عطر است که امروزه در دنیا عالی ترین و گرانترین برند به شمار می رود و این برند هرچیزی که فکرش را کنید را تولید میکند.
تاریخچه برند:
طراحی لباس | نمایشگاه | نمایشگاه | دنیای مد | نمایش | میلان | طراحی | ستاره | زنانه | خیاطی | مجموعه
جانی ورساچه در ۲ دسامبر ۱۹۴۶ میلادی در رجیو کالابریازاده شد. پدر وی یک فروشنده و مادرش به طراحی و دوخت لباس میپرداخت. در نتیجه، از همان دوران کودکی جرقههای علاقه جیانی به طراحی لباس روشن شد.
عبارات مهم : طراحی لباس – نمایشگاه جانی همه چیز در مورد خیاطی و دوختن لباس را خیلی سریع از مادر خود آموخت و توانست به وسیله علاقه و ذوق ذاتی خود نخستین لباسها را طراحی کند و در مزون مادرش به فروش برساند. در سن ۱۸ سالگی، جیانی ورساچه فعالیت جدی خود در کارگاه کوچک مادرش را شروع کرد. وی از ۲۲ سالگی یعنی زمانی که خیاطی محلی وی را جهت طراحی یک مجموعه استخدام کرده بود، طراحی لباس را بصورت نیمه حرفهای، شروع نمود، ولی تا سن ۲۵ سالگی در زمینه معماری تحصیل میکرد.
ورساچه نخستین موفقیت خود را در سال ۱۹۷۱ نشان داد، که طرحهایی جهت کلکسیون فیوری فیورنتینا، فرستاد. در سال ۱۹۷۲ و در ۲۶ سالگی، جیانی با انگیزه فراوان راهی میلان، پایتخت مد دنیا شد، تا فعالیت حرفهای خود را در آنجا ادامه دهد. پیش از آنکه برند ورساچه متولد شود، جیانی ورساچه در میلان جهت چند شرکت دیگر مانند ماریو والنتینو، کالاهان و کامپلیس به طراحی لباس پرداخت.
تازه ترین های برند ورساچه Versace | کیف، کفش، لباس، عینک
جیانی به همراه برادر بزرگتر خود سانتو در سال ۱۹۷۸ شرکت ورساچه را در میلان تاسیس کرد و اندکی بعد دوناتلا خواهر کوچکترشان نیز به آنها پیوست. در اواسط سال ۱۹۷۸ ورساچه نخستین بوتیک خود را نیز در شهر میلان به وسیله دلا اسپیگا افتتاح کرد و بلافاصله نخستین مجموعه لباس زنانه ورساچه در مارس ۱۹۷۸ و نخستین مجموعه لباس مردانه این شرکت در ماه سپتامبر همان سال به نمایش درآمد.
نخستین فعالیتهای ورساچه در دنیای مد چندان اثر و بازتاب جهانی نداشت، ولی این شرایط زمانی که ورساچه با "ریچارد اودون"، عکاس مشهور آمریکایی، ملاقات کرد، عوض کردن کرد. این ملاقات مسیر معرفی مجموعههای متمایز ورساچه روی جلد مجلات مطرح مد دنیا را هموار کرد. ویژگیهای منحصربهفرد و سبک خلاقانه و غنی ورساچه به تدریج جایگاه ویژهای در میان دوستداران دنیای مد یافت.
طراحی لباس | نمایشگاه | نمایشگاه | دنیای مد | نمایش | میلان | طراحی | ستاره | زنانه | خیاطی | مجموعه
خیلی سریع طرفداران سبک ورساچه زیاد شدند، و بوتیکهای دیگر به این نام در کشورهای متفاوت شروع به کار کردند. او در سال ۱۹۸۲ موفق به دریافت جایزه چشم طلایی به خاطر عالی ترین طراحی لباس زنانه در پاییز و زمستان شد.
در سال ۱۹۸۲، ورساچه مجموعه مشهور لباسهای فلزی دینامیک که بعدها به یک شاخصه کلاسیک در طراحی لباسهای وی مبدل شد را معرفی کرد. در سال ۱۹۸۶، ورساچه مدال افتخار جمهوری ایتالیا را کسب کرد.
در سال ۱۹۸۵ ورساچه مارک Instante را در امپراتوری مد دنیا قرار داد. این مارک مشابه سبک او در خیاطی و طراحی زنانه، سطح بالا بود، ولی با هدف طراحی جهت جوانترها و افرادی که توانایی مالی کمتری دارند، ایجاد شده است بود.
«پیراهنهایی جهت اندیشیدن» نام نمایشگاهی بود که به کارهای گذشته ورساچه نگاه میکرد و در سال ۱۹۸۹ در میلان برگزار شد. در همان سال ورساچه نخستین مجموعه طراحی زنانه سطح بالای خود را ارائه کرد.
تازه ترین های برند ورساچه Versace | کیف، کفش، لباس، عینک
در سال ۱۹۸۶ رییسجمهور وقت ایتالیا لقب شوالیه هنر را به جیانی ورساچه اهدا کرد. در سال ۱۹۹۱ کمپانی ورساچه ادکلن ورساچه را وارد بازار کرد. جیانی در سال ۱۹۹۳ جایزه اسکار مد را به خود تخصیص داده شده است داد و در سال ۱۹۹۵ به نیویورک رفت و نخستین شعبه ورساچه در ایالات متحده آمریکا را افتتاح کرد. در همین سال عنوان خلاقترین طراح لباس را از منتقدین بلژیک به دستآورد.
طراحی لباسهای ورساچه به نوعی بین ظرافت، جذابیت و هنر عامیانه حرکت میکرد. ویژگیهای طراحی لوکس، رنگهایی درخشان و جواهر مانند، خطوط صاف و جذابیت منحصربهفرد از عوامل شهرت برند ورساچه در دنیای مد بودهاند.
بر همین اساس، مشتریهای ورساچه را افراد کاملاً متفاوتی تشکیل داده و میدهند که ستارههای موسیقی مانند مدونا و بون جووی تا هنرپیشههای شیک پوش هالیوودی را شامل میشوند. در حقیقت، ورساچه مد را از طریق ترکیب آن با راک اند رول، هنر و ستارههای مشهور باز تعریف کرد. با ادغام دنیای مد و سرگرمی، نمایشهای فصلی مد ورساچه شبیه کنسرتهای راک و پاپ بودند.
دستمزد مدلهای ورساچه مانند "نائومی کمپبل"، "سیندی کرافورد"، "کریستی ترلینگتون" و "لیندا اوانجلیستا" نیز به قدری بالا بود که نشریات و رسانهها عنوان "سوپرمدل" را جهت آنها برگزیدند. ورساچه تحت تاثیر فیلمها، هنر و تاریخ طراحی به خاص اسطوره شناسی یونان باستان قرار داشت و دنیای مد را به صنعتی قدرتمند با محوریت ستارههای مشهور مبدل کرد، که تا به امروز نیز این روند ادامه دارد.
علاقه و دلیری ورساچه در ارائه طراحیهای تازه با گذشت وقت شکوفاتر شد و در سال ۱۹۸۹ وی جهت نخستین بار مجموعهای را جهت "اوت کوتور" طراحی کرد. جیانی در همان سال لباسهای اپرای سان فرانسیسکو را طراحی کرد. طراحی لباس جهت اپرا و باله از علاقهمندیهای جانبی ورساچه محسوب میشد.
جیانی ورساچه در پانزدهم ژوئیه ۱۹۹۷ هنگامی که از پیادهروی صبحگاهی به منزل خود در میامی آمریکا باز میگشت مورد اصابت گلولههای شلیک شده است از تفنگ "اندرو کونانان" قرار داده شد و روی پلههای برابر منزل خود کشته شد. به گفته کارشناسان امپراتوری ورساچه در آن دوران در نقطه اوج خود قرار داشت.
در شرایطی که تنها ۱۹ سال از تاسیس ورساچه میگذشت، این شرکت در زمینه تولید پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه و همچنین تولید کیف، کفش، جواهرات گرانقیمت، عطر و لوازم خانگی فعال بود. بعد از فوت جیانی، خواهر وی دوناتلا هدایت ورساچه را بر عهده گرفت و تا به امروز نام این شرکت را همچنان در میان برترین برندهای دنیا حفظ کرده است.
وی در زادروز ۱۸ سالگی خواهرزادهاش، نیمی از سهام متعلق به خود را، به او واگذار کرد و بعد از مرگش نیز کمپانی ورساچه به مالکیت برادر، خواهر و خواهرزادهاش در آمد.
تازه ترین های برند Versace
تازه ترین های برند Versace
تازه ترین های برند Versace
تازه ترین های برند Versace
تازه ترین های برند Versace
تازه ترین های برند Versace
تازه ترین های برند Versace
تازه ترین های برند ورساچه Versace
واژه های کلیدی: طراحی لباس | نمایشگاه | نمایشگاه | دنیای مد | نمایش | میلان | طراحی | ستاره | زنانه | خیاطی | مجموعه
تازه ترین های برند ورساچه Versace | کیف، کفش، لباس، عینک