• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » دنیای مد » نکاتی مهم و خواندنی جهت گزینش کاغذ دیواری منزل ۲۰۱۷

    نکاتی مهم و خواندنی جهت گزینش کاغذ دیواری منزل ۲۰۱۷

    کاغذ دیواری | کاغذ دیواری | استفاده | استفاده | انواع | آلبوم | کاغذ دیواری | کاغذ دیواری منزل

    نکاتی مهم و خواندنی جهت گزینش کاغذ دیواری منزل ۲۰۱۷

    نکاتی مهم و خواندنی جهت انتخاب کاغذ دیواری منزل ۲۰۱۷

    کاغذ دیواری منزل

    جدیدترین و شیک ترین نکاتی مهم و خواندنی جهت گزینش کاغذ دیواری منزل ۹۶ – ۲۰۱۷

    انواع مجموعه نکاتی مهم و خواندنی جهت گزینش کاغذ دیواری منزل ۹۶ – ۲۰۱۷

    نکاتی مهم و خواندنی جهت گزینش کاغذ دیواری منزل ۲۰۱۷

    پیشنهاد ژورنال انواع نکاتی مهم و خواندنی جهت گزینش کاغذ دیواری منزل ۲۰۱۷ و ۹۶ می باشد

    استفاده از کاغذ دیواری جهت پوشاندن دیوارهای منازل در دهه های گذشته رونق چندانی نداشت. علت این بی اقبالی هم متنوع نبودن رنگ ها و طرح های کاغذهای دیواری بوده است ولی امروزه کاغذ دیواری ها به علت تنوع در رنگ، شکل و جنس به یکی از نخستین گزینش های منزل دارها جهت پوشش دیوارها تبدیل شده است اند.

    کاغذ دیواری | کاغذ دیواری | استفاده | استفاده | انواع | آلبوم | کاغذ دیواری | کاغذ دیواری منزل

    نکاتی جهت گزینش کاغذ دیواری منزل

    تا آنجا که حتی می توان گفت این پوشش تاحد زیادی جای رنگ را گرفته هست. علت دیگری که کاغذ دیواری این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده، راه اندازی ساده و سریع آن است.به علاوه کاغذها، بوی تند و تیز وخرابکاری های رنگ را نیز ندارند. اساسا کاغذ دیواری هایی که دارای پوشش وینیل هستند بادوام ترین انواع کاغذ دیواری ها محسوب می شوند. این نوع از کاغذدیواری ها هم چنین قابل شست وشو و ضد آب هستند.

    البته این توصیه نیز قابل توجه است که قبل از گزینش کاغذ دیواری حتما باید به نکاتی توجه کنید. در غیر این صورت به سرعت دلزده و پشیمان می شوید

    نکات زیر می تواند راهکارهای مفیدی جهت گزینش کاغذ دیواری منزل شما باشد: قبل از گزینش کاغذ دیواری باید به رنگ وسایل منزل توجه کنید لیکن هماهنگ نبودن رنگ و نوع کاغذ دیواری با سایر وسایل، علاوه بر اینکه منزل را بی نظم و خسته کننده نشان می دهد، جهت افراد خانواده احساس بحران ایجاد می کند. بنابراین حتما به هماهنگی رنگ ها توجه داشته باشید.

    نکاتی مهم و خواندنی جهت گزینش کاغذ دیواری منزل ۲۰۱۷

    هماهنگی نوع و طرح کاغذ دیواری با سبک و شکل چیدمان منزل نیز مهم هست. به طور مثال، جهت منزل ای که سبکی بسیار فانتزی و مدرن دارد باید از کاغذ دیواری هایی راحت و با نقش و نگار کم استفاده کنید و جهت منزل هایی که با مبلمان استیل و فرش های ابریشمی چیدمان شده است اند باید کاغذ دیواری هایی سنگین با نقش و نگارهای برجسته به کار ببرید.بهتر است جهت منزل هایی که سقف بلندی دارند از کاغذ دیواری هایی با شکل و خطوط افقی استفاده کنید که در این صورت ارتفاع سقف را کوتاه تر جلوه می دهد و در ضمن نوعی گرما و صمیمیت نیز به وجود می آورد. استفاده از کاغذ دیواری های بافت دار به دیوارها عمق می بخشد و نیز باعث جذب صدای فضا می شود.

    برای آنکه فضایی آرام و به دور از شلوغی و بی نظمی داشته باشید بهتر است از کاغذ دیواری هایی گلدار با رنگ های ملایم استفاده کنید. اگر خواهان فضایی پر از انرژی و هیجان هستید کاغذ دیواری هایی با رنگ های شاد و درخشان که طرح های هندسی و هنری دارند به کار ببرید که در این صورت هر بیننده ای را سر ذوق می آورد.هماهنگی کفپوش منزل با کاغذ دیواری بسیار مهم هست. بنابراین بهتر است از کاغذ دیواری های گل دار یا با طرح و شکل های شلوغ جهت منزل هایی با کفپوش راحت استفاده کنید و برعکس کاغذ دیواری های راحت را جهت منزل هایی با کفپوش های طرح دار به کار ببرید تا این هماهنگی، قشنگی منزل شما را چند برابر کند.

    اگر به لحاظ شخصیتی فردی تنوع طلب هستید و سریع از همه چیز خسته می شوید، پیشنهاد ما این است که از کاغذ دیواری های راحت با رنگ های ملایم که هیچ طرح و شکلی ندارد و با هر نوع چیدمان و رنگی هماهنگ می شود، استفاده کنید لیکن استفاده از کاغذ دیواری های طرح دار روحیه خاصی می طلبد و هماهنگ کردن وسایل با این گونه کاغذها کمی مسئله است و ممکن است بعد از مدتی دچار دلزدگی شوید.

    بیشتر اوقات هزینه و قیمت کاغذ دیواری ها به علت بعضی محاسبات تا حدودی جهت افراد مبهم است لیکن کاغذ دیواری ها به شکل رول هایی با عرض های متفاوت عرضه می شوند و هر شکل و طرحی از کاغذ دیواری متراژ و اندازه جدای خود را دارد و چون دیوارهای منزل به طور کامل مستقیم و دارای یک سطح نیست و زیاد منزل ها دارای ستون و دیوارهای کاذب و غیر بافایده هستند، بنابراین هم از رول های بیشتری نسبت به محاسبه شما استفاده می شود و هم در بعضی از مواقع کاغذها اضافه می آیند.

    کاغذ دیواری | کاغذ دیواری | استفاده | استفاده | انواع | آلبوم | کاغذ دیواری | کاغذ دیواری منزل

    برای اینکه کمتر با این مسئله مواجه شوید بهتر است متراژ دیوارها و میزان پرتی ها را به طور کامل اندازه بگیرید. در صورت امکان از نصاب کاغذ دیواری بخواهید که اندازه گیری دیوارها را نیز خود او انجام بدهد.

    این توصیه نیز قابل ذکر است که کاغذ دیواری ها شاید در طول وقت دچار آسیب و خرابی شوند و قشنگی اولیه خود را از دست بدهند. بنابراین بهتر است یک رول زیاد خریداری کنید تا در صورت نیاز بتوانید از آن استفاده کنید و جهت پیدا کردن آن نوع کاغذ دیواری در بازار دچار مسئله نشوید.

    کاغذ دیواری منزل

    ویژگی کاغذدیواری مرغوب از شاخصه های کاغذدیواری های مرغوب می توان به موارد ذیل اشاره کرد: · روکش سطح فوقانی از نوع وینیل Vinyl بوده و وزن وینیل بکار رفته در آن بین۳۰۰ الی ۴۵۰ گرم در هر متر مربع می باشد. · توانایی شست و شوی کامل حتی با مواد شوینده خانگی هست. مدل ساعت های دیواری با طراحی قشنگ و مدرن · مقاومت بسیار بالا در برابر کشش و گسیختگی و جهت استفاده روی دیوارهای Dry wall بسیار مناسب هست. · کاملا ضد آلرژی و هایژنیک است و بو و گردو غبار را به خود جذب نمی کند. · بعد از راه اندازی و اجرا سطحی کاملا بدون درز را ایجاد می کند.

    نکاتی مهم و خواندنی جهت گزینش کاغذ دیواری منزل ۲۰۱۷

    انتخاب کاغذ دیواری صحیح

    عبارات مهم : کاغذ دیواری – کاغذ دیواری
    انتخاب یک کاغذ دیواری صحیح و خوب کاری سخت هست؛ به خصوص اگر قبلا این کار را انجام نداده باشید. علت مشکل گزینش کاغذ دیواری این است که تنوع بی شماری از کاغذ دیواری از لحاظ طرح و رنگ و هم چنین جنس پشت کاغذ دیواری در بازار موجود است که باید از بین این تنوع بی شمار، مناسب ترین گزینه را جهت دکوراسیون منزل خود گزینش و استفاده کنید یکی از بااهمیت ترین راه ها جهت ساده تر شدن گزینش کاغذ دیواری، این است که شما قبل از رفتن به فروشگاه ها جهت گزینش و خرید، ایده و طرحی واضح و براق از آنچه می خواهید، داشته باشید

    کاغذ دیواری منزل

    هزینه و قیمت کاغذ دیواری
    قیمت کاغذ دیواری ها مقداری گیج کننده هست. قیمتی که در آلبوم ها جهت هر نوع کاغذ دیواری قید شده است است جهت یک رول از کاغذدیواری هست. در حالی که رول های کاغذدیواری ها جهت فروش دو برابر یا سه برابر یک رول تکی تولید می شوند. این کار باعث گمراهی افراد در محاسبه هزینه ها می شود؛ ولی این کار علت دارد. فروش کاغذ دیواری ها در رول های دو برابر و سه برابر، می تواند متراژ بیشتری کاغذ دیواری را نسبت به یک رول واحد در اختیار شما بگذارد. یک رول واحد تنها دارای ۴ متر و ۱۱٫۵ سانتی متر (۱۳٫۵ فوت) کاغذ دیواری است در حالی که رول های دو برابر دارای ۸ متر و ۲۳ سانتی متر ( ۲۷ فوت) کاغذدیواری هستند. بنابراین اگر طول دیوار شما ۲ متر و ۷۵ سانتی متر (۹فوت) هست، شما تنها می توانید سه ردیف کاغذ دیواری از یک رول واحد روی آن دیوار قرار دهید.

    کاغذ دیواری منزل

    رول های کاغذ دیواری دارای عرض های مختلفی نیز هست. انواع اروپایی آنها دارای عرض ۵۲ سانتی متر (۲۰٫۵ اینچ) است در حالی که رول کاغذ دیواری های آمریکایی عرض ۶۸٫۵ سانتی متر (۲۷ اینچ) دارد. یعنی مسلما شما می توانید مقدار بیشتری از دیوار را با یک رول کاغذ دیواری آمریکایی نسبت به یک رول کاغذ دیواری اروپایی بپوشانید.

    مورد دیگری که روی قیمت کاغذدیواری تاثیر می گذارد؛ طرحی است که گزینش می کنید. به طور کلی دو نوع طرح جهت کاغذدیواری وجود دارد: طرح های مستقیم و صاف و طرح های منحنی شکل.

    طرح های مستقیم و صاف مانند طرح های راه راه عمودی و افقی که باید در قسمت درزها تنظیم شوند و طرح های منحنی شکل نیز مانند طرح های گلدار و هندسی هستند که باز هم باید در قسمت درزها تنظیم شوند. این تنظیمات در قسمت درزها به طوری که دنباله طرح ها از ردیفی به ردیف دیگر رعایت شود، نیاز به متراژ بیشتری کاغذدیواری دارد که در این زمینه و اینکه طرح انتخابی شما به چه مقدار متراژ اضافه نیاز دارد، باید از فروشنده کمک بگیرید.

    از این رو باید حتما دیوارهای اتاق را با دقت اندازه گیری کنید و هنگام سفارش آنها را به همراه داشته باشید. در نظر گرفتن در و پنجره ها را فراموش نکنید. حتی توصیه می شود به همراه متراژ، طرحی راحت از فضا را روی کاغذ پیاده کره و به همراه داشته باشید. زمانی که متراژ مورد نیاز را جهت کاغذ دیواری محاسبه کردید، توصیه می کنیم یک یا دو رول کاغذ دیواری اضافه از حد نیاز را خریداری کنید تا در صورت اشتباه در اندازه گیری یا خراب شدن قسمتی از کاغذدیواری، بتوانید از آن مقدار اضافی استفاده کنید.

    کاغذ دیواری منزل

    انواع کاغذ دیواری
    این مهم است که در مورد مرسوم ترین انواع کاغذ دیواری های موجود، در هنگام خرید اطلاعاتی داشته باشید. اساسا کاغذ دیواری هایی که دارای پوشش وینیل هستند بادوام ترین انواع کاغذ دیواری ها محسوب می شوند. این نوع از کاغذ دیواری ها هم چنین قابل شست وشو و ضد آب هستند. همین نوع از کاغذ دیواری خود به دو نوع تقسیم می شود: نوع اول در قسمت پشت کاغذ دیواری دارای لایه ای از وینیل است و نوع دوم دارای لایه ای از وینیل در قسمت روی کاغذ دیواری است که مسلما نوع دوم دوام بیشتری دارد. نوع اول قابل شست وشو و ضد آب است و راحت تر از روی دیوار کنده می شود. بنابراین نوع دوم کاغذ دیواری های دارای پوشش وینیل، می توانند مناسب ترین گزینه جهت گزینش باشند.

    کجا به دنبال کاغذدیواری برویم؟
    کاغذ دیواری را می توان در فروشگاه های مخصوص خود و هم چنین فروشگاه های مجازی بیابید. خرید کاغذدیواری از طریق اینترنت ایده خوبی نیست، لیکن بافت، طرح و رنگ کاغذ دیواری ها در عکس، هرگز مانند آنچه واقعا هستند مشخص نیست. هم چنین اگر شما به فروشگاه ها مراجعه کنید این شانس را دارید که بتوانید نمونه ای از گزینه های انتخابی خود را به منزل بیاورید و با وسایل و مبلمان منزل تان تطبیق دهید و جلوه آنها را با نورپردازی موجود در خانه، هم در روز و هم در شب مشاهده کنید، سپس عالی ترین و مناسب ترین گزینه را گزینش کنید. در صورتی که این امکان جهت شما در خرید اینترنتی وجود ندارد.

    قیمت کاغذ دیواری، آلبوم کاغذ دیواری، کاغذ دیواری

    قیمت کاغذ دیواری، آلبوم کاغذ دیواری، کاغذ دیواری
    قیمت کاغذ دیواری، آلبوم کاغذ دیواری، کاغذ دیواری
    قیمت کاغذ دیواری,آلبوم کاغذ دیواری,کاغذ دیواری
    قیمت کاغذ دیواری,آلبوم کاغذ دیواری,کاغذ دیواری
    قیمت کاغذ دیواری,آلبوم کاغذ دیواری,کاغذ دیواری
    قیمت کاغذ دیواری,آلبوم کاغذ دیواری,کاغذ دیواری
    قیمت کاغذ دیواری,آلبوم کاغذ دیواری,کاغذ دیواری

    بخش دکوراسیون

    واژه های کلیدی: کاغذ دیواری | کاغذ دیواری | استفاده | استفاده | انواع | آلبوم | کاغذ دیواری | کاغذ دیواری منزل

    نکاتی مهم و خواندنی جهت گزینش کاغذ دیواری منزل ۲۰۱۷

    نکاتی مهم و خواندنی جهت گزینش کاغذ دیواری منزل ۲۰۱۷

    نکاتی مهم و خواندنی جهت گزینش کاغذ دیواری منزل ۲۰۱۷

    نکاتی مهم و خواندنی جهت گزینش کاغذ دیواری منزل ۲۰۱۷

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی تمدن امریکا
  • کتاب های بدون دسته بندی اورجینال
  • دانلود منابع مرجع ریه و تنفس
  • قیمت کیندل
  • کتب رسانه زبان اصلی
  • منابع اورجینال سبک شناسی
  • کتاب های کتابهای دانشگاهی اورجینال
  • خرید کتاب های طب چینی از آمازون
  • منابع اورجینال دامپزشکی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>