• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » نبرد آینده ساز جهت ونگر , پیش بازی آرسنال – اورتون

    نبرد آینده ساز جهت ونگر , پیش بازی آرسنال – اورتون

    وبسایت رسمی برنامه نود – آرسنال در هفته نهایی لیگ برتر یک مسابقه بسیار حساس را برابر اورتون در پیش دارد.

    نبرد آینده ساز جهت ونگر , پیش بازی آرسنال - اورتون

    وبسایت رسمی برنامه نود – آرسنال در هفته نهایی لیگ برتر یک مسابقه بسیار حساس را برابر اورتون در پیش دارد.

    به گزارش وبسایت نود، دیدار تیم های آرسنال و اورتون در چارچوب هفته سی و هشتم (آخر) لیگ برتر انگلیس، ساعت ۱۸٫۳۰ یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ در ورزشگاه امارات شهر لندن با داوری مایکل اولیور برگزار خواهد شد. آرسنال با ۷۲ امتیاز در مکان پنجم جدول حضور داشته و این مسابقه جهت شاگردان آرسن ونگر یک نبرد حیاتی محسوب می شود لیکن مسابقه مهم جهت کسب چهارمین سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بین آرسنالی ها با لیورپول وجود دارد. در حال حاضر، لیورپول با تنها یک امتیاز زیاد نسبت به آرسنال در جایگاه چهارم ایستاده هست. آرسنال تنها در صورتی به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دست خواهد یافت که از سد اورتون گذشته و آن گاه، منتظر ناکامی لیورپول باقی بماند. با توجه به بازی نه چندان سخت لیورپول برابر تیم سقوط کرده میدلزبورو در ورزشگاه آنفیلد، ناکامی شاگردان یورگن کلوپ در هفته آخر، کمی دور از ذهن به نظر می رسد. جالب این که آینده لیورپول در هفته آخر، به نوعی در دستان اورتون قرار گرفته است.

    در نهایت، بین دو تیم لیورپول و آرسنال، یکی به سهمیه غیر مستقیم لیگ قهرمانان اروپا و دیگری به سهمیه لیگ اروپا دست خواهد یافت. آرسنال در این روزها با عوض کردن سیستم بازی خود به ۳-۴-۳، بسیار آماده شده است و طی ۸ بازی اخیر در لیگ برتر و جام حذفی، به ۷ برد دست یافته هست. تنها شکست توپچی ها طی یک ماه اخیر، به دربی شمال لندن برابر تاتنهام مربوط می شود. هواداران آرسنال در این فصل جهت نخستین بار در دوران مربیگری آرسن ونگر، پایین تر از تاتنهام در جدول رده بندی قرار گرفته اند ولی هنوز دو هدف مهم جهت آرسنال وجود دارد که یکی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و دیگری، فتح جام حذفی هست. هواداران آرسنال دوست ندارند که تیم محبوبشان بعد از ۲۱ سال، از افزایش به لیگ قهرمانان اروپا باز بماند. نه تنها آینده مسوت اوزیل و الکسیس سانچز به نتیجه این مسابقه و حضور آرسنال در لیگ قهرمانان بستگی دارد، بلکه ادامه حضور آرسن ونگر نیز به موفقیت در این مسابقه بی ارتباط نیست.

    نبرد آینده ساز جهت ونگر , پیش بازی آرسنال – اورتون

    آرسنال در هر ۴ بازی اخیر لیگ به پیروزی رسیده و ۱۰ بار دروازه حریفان را گشوده در حالی که فقط یک گل خورده در کارنامه شاگردان ونگر طی این ۴ بازی مشاهده می شود. اورتون نیز با رونالد کومان فصل قابل قبولی داشته و رتبه هفتمی این تیم قطعی هست. در صورت قهرمانی منچستر یونایتد در لیگ اروپا، سهمیه انگلیسی ها در فصل آینده مسابقه های لیگ قهرمانان به ۵ تیم رسیده و بدهید ترتیب، اورتون نیز به لیگ اروپا راه خواهد یافت. تافی ها هم اکنون در مکان هفتم، صاحب ۶۱ امتیاز هستند و با تیم هشتم جدول یعنی ساوتهمپتون، ۱۵ امتیاز فاصله دارند. نتیجه این مسابقه تأثیری در آینده اورتون نخواهد داشت ولی شاید هواداران اورتون در یکی از موارد نادر تاریخی، خواستار شکست تیم محبوبشان باشند تا شاید مانع حضور لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا شوند. اورتون بعد از ۳ ناکامی پیاپی طی چند هفته گذشته، آخر در بازی برابر واتفورد، طعم برد را چشید و تک گل روس بارکلی، ۳ امتیاز را جهت تافی ها به ارمغان آورد.

    علیشر عثمانوف که ۳۰% سهام کلوب آرسنال را در اختیار دارد، به تازگی پیشنهادی را جهت خرید ۱۰۰% سهام این کلوب به استن کروئنکه سهام دار عمده آرسنال ارائه داده هست. تقابل بین عثمانوف و کروئنکه در رأس کادر مدیریتی کلوب آرسنال به اوج رسیده و دقیقاً در اوج این رقابت، مصاف با اورتون یک جنبه جالب دیگر نیز خواهد داشت لیکن فرهاد مشیری سهام دار عمده کلوب اورتون نیز جزو یاران عثمانوف بوده و با همکاری از طریق این میلیاردر روس، بر کرسی مدیریتی کلوب اورتون تکیه زده هست. تقابل دو یار اقتصادی یعنی عثمانوف و مشیری به اندازه تقابل لوکاکو و الکسیس جالب توجه خواهد بود.

    وبسایت رسمی برنامه نود – آرسنال در هفته نهایی لیگ برتر یک مسابقه بسیار حساس را برابر اورتون در پیش دارد.

    نکات آماری بازی:

    آرسنال طی ۲۰ بازی خانگی اخیر برابر اورتون در لیگ برتر، شکست نخورده که طولانی ترین روند شکست ناپذیری خانگی توپچی ها برابر یک حریف، در مسابقه های لیگ برتر محسوب می شود. (۱۶ برد و ۴ مساوی)

    از روزی که آرسن ونگر روی نیمکت آرسنال نشست، وی در برابر هر ۵ سرمربی اورتون به پیروزی دست یافت. اورتون در مسابقه رفت توانست یک کامبک به یاد ماندنی را برابر آرسنال رقم زده و شاگردان ونگر را با یک شکست تلخ در گودیسون پارک، بدرقه کنند. در صورت تکرار این پیروزی در ورزشگاه امارات، تافی ها جهت نخستین بار از فصل ۸۶-۱۹۸۵، هر دو مسابقه فصل را برابر آرسنال با برد به آخر می رسانند.

    طی ۱۵ تقابل اخیر این دو تیم از سال ۲۰۱۰ به بعد در کلیه مسابقه ها، آرسنال به ۹ برد و ۴ تساوی دست یافته در حالی که سهم اورتون، فقط یک برد است.

    اورتون طی ۷ بازی اخیر بیرون منزل در لیگ برتر، هرگز پیروز نشده است.

    اولیویه ژیرو طی ۳ تقابل خانگی اخیر با اورتون در کلیه مسابقه ها، ۴ گل را به ثمر رسانده هست. همچنین آرسنال طی ۳ بازی خانگی اخیر برابر اورتون، حداقل ۲ گل را در هر بازی، درون دروازه تافی ها قرار داده است.

    نبرد آینده ساز جهت ونگر , پیش بازی آرسنال – اورتون

    آرسنال در هر ۴ بازی خانگی اخیر خود در لیگ برتر، کلین شیت داشته و حداقل ۲ گل را در هر ۴ بازی اخیر به ثمر رسانده است.

    آرسنال در هر ۹ بازی خانگی اخیر که در هفته نهایی لیگ برتر برگزار کرده، به پیروزی دست یافته هست. توپچی ها طی ۵ بازی اخیر خود در هفته سی و هشتم لیگ برتر، ۴ گل را در هر بازی، درون دروازه حریفان قرار داده اند.

    اورتون بعد از ناکامی در کسب پیروزی طی ۱۱ مسابقه هفته نهایی لیگ برتر، طی چند فصل اخیر توانسته آخر خوشی را رقم بزند. تافی ها طی ۹ فصل گذشته لیگ برتر، ۷ بار در هفته نهایی به پیروزی دست یافته اند.

    وبسایت رسمی برنامه نود – آرسنال در هفته نهایی لیگ برتر یک مسابقه بسیار حساس را برابر اورتون در پیش دارد.

    روملو لوکاکو طی ۴ بازی اخیر اورتون در لیگ برتر، موفق به گلزنی نشده هست. آخرین روند ناکامی های پیاپی وی در گلزنی، به ۱۱ بازی پیاپی بین ماه های مارس و آگوست ۲۰۱۶ مربوط می شود. اگر لوکاکو به عنوان آقای گلی در فصل جاری لیگ برتر دست یابد، نخستین بازیکن بلژیکی تاریخ این مسابقه ها است که چنین افتخاری را به نام خویش ثبت می کند. همچنین روملو لوکاکو در صورت نیل به این موفقیت شخصی، نخستین بازیکن بعد از جیمی فلوید هاسلبنک در فصل ۰۱-۲۰۰۰ است که به عنوان آقای گل و فاتح کفش طلای لیگ برتر دست می یابد در حالی که جهت تیمی غیر از ۴ تیم بالای جدول بازی می کند. هاسلبنک در فصل ۰۱-۲۰۰۰ عضو کلوب چلسی بود و احتمالاً لوکاکو نیز در فصل آینده، مجدداً پیراهن چلسی را بر تن نماید. لوکاکو در حال حاضر ۲۴ گل زده را در فصل جاری لیگ برتر به ثمر رسانده و هنوز ۲ گل از هری کین عقب است.

    الکسیس سانچز با ۲۳ گل زده طی فصل جاری لیگ برتر، یکی از مدعیان جدی کسب عنوان آقای گل و فتح کفش طلای لیگ برتر هست. آخرین بازیکن شیلیایی که عنوان آقای گل را در یکی از ۵ لیگ معتبر فوتبال اروپا به دست آورد، ایوان زامورانو مهاجم اسبق رئال مادرید در فصل ۹۵-۱۹۹۴ لالیگا با ۲۸ گل بود. این بازی را باید نبرد بین روملو لوکاکو و الکسیس سانچز جهت توپ طلا دانست هر چند که شانس هر دو بازیکن جهت فتح این جایزه نسبت به هری کین، کمتر است.

    الکسیس سانچز در هر ۳ بازی اخیر آرسنال، موفق به گلزنی شده است و در صورت گشودن دروازه اورتون، این ابرستاره شیلیایی جهت نخستین بار از آوریل ۲۰۱۶، موفق به گلزنی در ۴ بازی پیاپی جهت آرسنال خواهد شد. بعضی گمانه زنی ها حاکی از جدایی وی از آرسنال در آخر فصل است که در صورت تحقق این امر، باید این بازی را آخرین حضور الکسیس سانچز با پیراهن آرسنال در ورزشگاه امارات دانست.

    نبرد آینده ساز جهت ونگر , پیش بازی آرسنال – اورتون

    آرسنال در بازی اخیر برابر ساندرلند، ۳۶ شوت را به سوی دروازه حریف روانه کرد که بالاترین آمار شوت های این تیم از فصل ۰۴-۲۰۰۳ هست. جالب این که تعداد شوت های آرسنال در دیدار با ساندرلند، از مجموع شوت های این تیم در ۳ بازی پیش تر، فزونی یافت.

    وضعیت بازیکن های دو تیم:

    آرسنال: خبر خوش جهت توپچی ها، نتیجه های مثبت آزمون پزشکی لورن کوشیلنی بوده و وی احتمالاً از آمادگی کافی جهت حضور در خط دفاعی تیمش برخوردار است ولی الکس آکسلید چمبرلین به علت مصدومیت همسترینگ، شانس زیادی جهت همراهی آرسنال در این بازی ندارد. آرون رمزی علی رغم مصدومیت در بازی با ساندرلند، احتمالاًَ با مانع جدی جهت همراهی آرسنال در این بازی حیاتی، رو به رو نیست. سانتی کازورلا و جف راین-آدلاید به علت مصدومیت، قادر به همراهی توپچی ها نبوده ولی آرسن ونگر امید زیادی جهت استفاده از کوشینلی، رمزی و چمبرلین دارد.

    اورتون: گمانه زنی ها حاکی از استفاده رونالد کومان از ترکیب مشابه دیدار اخیر با واتفورد است که به پیروزی تافی ها در گودیسون پارک، ختم گردید. حضور مارتن استکلنبرگ و جیمز مک کارتی به علت مصدومیت، در هاله ای از ابهام قرار دارد. یانیک بولاسی، شیموس کولمن و رامیرو فونس موری به علت مصدومیت، قادر به همراهی اورتون نیستند. آرون لنون نیز به علت درگیری با بیماری روحی، همچنان در فهرست اورتون غایب است.

    ترکیب احتمالی دو تیم:

    پیش بینی نتیجه بازی:

    ۴۴۶۴

    واژه های کلیدی: قهرمانان | پیروزی | مسابقه | بازیکن | مصدومیت | لیورپول | اروپا | خارجی

    نبرد آینده ساز جهت ونگر , پیش بازی آرسنال - اورتون

    نبرد آینده ساز جهت ونگر , پیش بازی آرسنال – اورتون

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی بدنسازی
  • خرید کتاب های تجارت از آمازون
  • خرید کتاب اقتصاد سنجی زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی منطق
  • خرید کتاب زبان اصلی ریاضیات گسسته
  • خرید کتاب های حمل و نقل هوایی از آمازون
  • خرید کتاب های زبان اصلی جانور شناسی
  • خرید کتاب سینما زبان اصلی
  • کتاب های تجارت اورجینال
  • هاردکپی کتاب های داروشناسی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>