• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » نبض انتخابات در رسانه ملی می‌زند

    نبض انتخابات در رسانه ملی می‌زند

    در نشست دست اندركاران تولید و فنی برنامه‌های تلویزیونی دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری بر لزوم اصل بی‌طرفی رسانه ملی در جریان انتخابات تأكید شد.

    نبض انتخابات در رسانه ملی می‌زند

    به گزارش حوزه رادیو تلویزیونگروه فرهنگی گروه تحریریه سایت جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ در این جلسه دكتر میرباقری معاون سیما با تقدیر از ماه ها تلاش همكارانش در حوزه تولید برنامه های خاص انتخابات و تبلیغات نامزدها تاكید كرد: نبض انتخابات از رسانه ملی زده شد. این یك اتفاق نیست و تنها با مدیریت شما همكاران خدوم و تلاشگر رسانه میسر هست.
    وی انتخابات را از مهم ترین سرفصل های جمهوری اسلامی دانست و گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی امری واقعی است و تجربه كشورمان در برگزاری ده ها انتخابات پرشور در شرایط و موقعیت های گوناگون این ادعا را ثابت كرده هست.

    عبارات مهم : انتخابات مجلس شورای اسلامی – انتخابات ریاست جمهوری

    وی افزود: اصولا انتخابات های ریاست جمهوری از نظر افكار عمومی از اهمیت خاص ای برخوردار است و نوع تبلیغات نامزدها یا شركت چند ده هزار نفره مردم در میتینگ های انتخاباتی نشان دهنده این ادعاست. در انتخابات مجلس شورای اسلامی، شورای شهر و دِه و مجلس خبرگان رهبری نمی توان چنین فضایی داشت آیا كه تعداد نامزدها زیاد و انتخابات منطقه ای است در حالی كه انتخابات ریاست جمهوری حول محور چند نامزد برگزار می شود و افكار عمومی می تواند حول یك فرد تجمیع شده است و تمامی احساسات، عواطف، افكار و هیجانات جامعه را درگیر نماید.
    دكتر میرباقری اضافه كرد: در چنین شرایطی اگر برنامه ریزی ها هوشمند و هدفمند باشد كشور به سمت عزت و اعتلا پیش می ود و اگر غیرمسئولانه عمل شود صورت مردم و كشور در سراسر دنیا خدشه دار خواهد شد.
    وی با اشاره به تعدد برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی و در شرایط بحرانی همچون جنگ تحمیلی گفت: مردم ما در دوره های متفاوت با بالاترین میانگین مشاركت، پای صندوق های رأی رفتند و همكارانمان طی سال ها توانستند این همبستگی و وحدت كلمه را به تصویر كشند.
    معاون سیما با تأكید بر نقش رسانه ملی بر اساس نظرسنجی اضافه كرد: نظرسنجی ها از اقبال عمومی نسبت به صداو سیما حكایت دارد و همچنان كارشناسان اعتقاد دارند كه ۸۰ درصد مردم اخبار و مووضعات مرتبط با انتخابات را از رسانه دنبال می کنند و شبكه های مجازی با فاصله ای زیاد فعال هستند.
    وی در ادامه فضای تبلیغاتی در رسانه ملی را فرصتی مناسب جهت نامزدها دانست و اضافه كرد: در كشورهای غربی پول حرف اول را در تبلیغات می زنند. ولی صدا و سیمای جمهوری اسلامی فضایی را جهت نامزدها به وجود آورد كه نامزدها بدون هر گونه هزینه خاصی بیشترین كار تبلیغات را انجام دهند.
    وی با تأكید بر فراجناحی بودن رسانه اضافه كرد: صدا و سیما در طول تولید برنامه های خاص انتخابات و تبلیغات نامزدها جهت گزینش ریاست قوه مجریه، تلاش های زیادی انجام داد، ولی همواره باید به خاطر داشته باشیم كه رسانه ملی فراجناحی است و با شروع به كار دولت دوازدهم وظیفه نقد آن را به عهده خواهد داشت.
    وی در خاتمه با قدردانی از تلاش همكارانش گفت: شما رسانه ملی هستید، شما هستید كه در طول برگزاری انتخابات تصویر شور و نشاط ملت کشور عزیزمان ایران را به اقصی نقاط دنیا مخابره می كنید و امنیت بی نظیر مردم کشور عزیزمان ایران را در منطقه ای آشوب زده به رخ جهانیان می كشانید.
    گفتنی هست؛ در این جلسه با قدردانی از نقش عوامل تولید و فنی در جریان برنامه های تبلیغاتی نامزدها و مناظره ها، نكات مربوط به برنامه های روز انتخابات مطرح و آخرین هماهنگی ها انجام شد.
    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: انتخابات مجلس شورای اسلامی | انتخابات ریاست جمهوری | برنامه ریزی | ریاست جمهوری | روابط عمومی | شورای شهر | رسانه ملی | تبلیغات | انتخابات | برنامه | تبلیغات

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی آزمون های آمریکا
  • خرید کتاب های خون شناسی و سرطان از آمازون
  • هاردکپی کتاب های شغل یابی
  • خرید کتاب زبان اصلی فرانسه
  • هاردکپی کتاب های زیست شناسی
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • دانلود منابع مرجع رادیو
  • خرید کتاب معماری زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی بیوفیزیک
  • منابع اورجینال علوم قانونی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>