• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » عراقچی عملکرد آمریکا را توجیه می کند!

    عراقچی عملکرد آمریکا را توجیه می کند!

    در دولت دوستانی هستند که عملکرد مقامات آمریکا را توجیه می کنند در صورتی که در نامه مقام معظم رهبری در خصوص اجرای برجام تصریح شده است است که

    عراقچی عملکرد آمریکا را توجیه می کند!

    عراقچی عملکرد آمریکا را توجیه می کند!

    در دولت دوستانی هستند که عملکرد مقامات آمریکا را توجیه می کنند در صورتی که در نامه مقام معظم رهبری در خصوص اجرای برجام تصریح شده است است که نباید هیچگونه تحریم جدیدی با هر بهانه ای علیه جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران اعمال شود.

    بخش سیاست تبیان

    فؤاد ایزدی، کارشناس مسائل هسته ای در مورد بیانات اخیر اوباما درمورد اجرای برجام و تحریم های هسته ای کشور عزیزمان ایران اظهار داشت: آمریکایی ها نمی خواهند از سیاست تحریم کشور عزیزمان ایران دست بردارند به این علت که می دانند این سیاست، سیاست کارآمدی است چراکه متاسفانه عده ای در داخل کشور عزیزمان ایران همه مسائل را برگردن تحریم ها انداخته و کلید تمام حل مسائل را برجام تلقی می کردند همواره ادعا می کردند که با اجرایی شدن برجام تمام مسائل اقتصادی کشور حل خواهد شد. لذا دولتمردان آمریکایی با این ادعاها به این نتیجه رسیده اند که تحریم ها علیه کشور عزیزمان ایران جهت آن ها بسیار کارآمد بوده است و لزومی ندارد تا تحریم ها لغو شود و در حال حاضر به این اوضاع علاقه مند هستند.

    وی تصریح کرد: از سوی دیگر آمریکا خود همواره دشمن کشور عزیزمان ایران می داند و درصدد است تا کشور عزیزمان ایران را تحت فشار قرار دهد تا از این طریق به اهداف خود دست پیدا کند.

    عراقچی عملکرد آمریکا را توجیه می کند!

    این کارشناس هسته ای در واكنش به این صحبت مقامات آمریکا مبنی براینکه روح توافق نامه هسته ای مستلزم این است که کشور عزیزمان ایران باید اقداماتی انجام دهد، اظهار داشت: در واقع آمریکایی ها به دنبال این هستند تا در حوزه تسلیحاتی و موشکی نیز کشور عزیزمان ایران را تحت فشار قرار دهند چراکه از این امر كه کشور عزیزمان ایران همواره امنیت منطقه را تأمین می کند دلواپس و ناراحت هستند و از سلاح و موشک های کشور عزیزمان ایران هراس دارند لذا عنوان می کنند تا زمانیکه شما به این کارها خود آخر ندهید ما با تحریم ها با شما بازی خواهیم کرد.

    ایزدی به بیانات عراقچی در گفتگوی خاص خبری اشاره کرد و افزود: در داخل کشور نیز دوستان متوجه شده است اند که طرف برابر چطور با تحریم ها بازی می کند ولی نمی خواهند بپذیرند که باید جهت مردم توضیح دهند و بعضی غلط های خود را بپذیرند. اقای عراقچی در گفتگوی خاص خبری یک ساعت گفتگو می کند ولی زمانی که آمریکایی ها برجام را نقض می کنند، عملکرد آن ها را توجیه می کند.

    این کارشناس مسائل هسته ای ادامه داد: در دولت دوستانی هستند که عملکرد مقامات آمریکا را توجیه می کنند در صورتی که در نامه مقام معظم رهبری در خصوص اجرای برجام تصریح شده است است که نباید هیچگونه تحریم جدیدی با هر بهانه ای علیه جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران اعمال شود.

    وی به مسائل بانکی و تجاری اشاره و گفت: ما مسائل زیادی در حوزه بانکی داریم و حتی شاید نخواهیم از دلار آمریکا استفاده کنیم ولی به علت اینکه آمریکا قصد دخالت در تمام تجارت های بین المللی را داشته است مجبور هستیم. به طور مثال روپیه را به دلار و سپس به ریال تبدیل کنیم که آقای عراقچی در صحبت های خود از آن به عنوان touch استفاده کرد، یعنی باید ابتدا این مجوز را ما داشته باشیم که هنوز نداریم.

    در دولت دوستانی هستند که عملکرد مقامات آمریکا را توجیه می کنند در صورتی که در نامه مقام معظم رهبری در خصوص اجرای برجام تصریح شده است است که

    تحریم ها علیه کشور عزیزمان ایران به تدریج وضع شده است است لذا نباید انتظار داشت که آثار لغو همه تحریم ها یکجا دیده شود چراکه این عنوان وقت بر است

    ایزدی به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره و افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که برجام در حال تبدیل شدن به خسارت محض است به این علت که طرف برابر به تعهداتش عمل نکرده است واین قابل آینده نگری بود اگر آن ها این عنوان را با آگاهی می دانستند و آن را حل نکردند بعد آیا به چنین توافقی تن داده اند.

    وی تاکید کرد: دولت باید در حوزه هایی که اشتباه عمل کرده بازبینی کند و غلط های خود را مطرح کند. آیا معاون وزیر خارجه کشورمان باید در تلویزیون عملکرد دشمن های کشورمان را توجیه کند، ما باید در عمل و در گفتار نیز تابع مقام معظم رهبری باشیم. همانطور که بارها مطرح شده است هست، هدف آمریکا از برجام محدود کردن برنامه هسته ای کشور عزیزمان ایران بود و هم اکنون در دوره پسابرجام آمریکا در حال اعمال محدودیت های زیاد علیه کشور عزیزمان ایران است تا بتواند از این طریق به تمام هدف های خود دست پیدا کند و کشور عزیزمان ایران را در همه زمینه ها تضعیف کند.

    *نباید برجام را زیر سؤال برد

    حسن بهشتی پور، کارشناس مسائل هسته ای نیز در گفتگو با خبرنگار الف، در مورد بیانات اخیر اوباما و روند اجرایی شدن برجام اظهار داشت: اینکه بعضی در داخل میگویند در برجام هیچ اتفاقی به نفع کشور عزیزمان ایران صورت نگرفته هست، درست نیست چراکه کارها بسیار زیادی انجام شده است و نباید آن را زیر سؤال برد. در ضمن مطالباتی که در رسانه مطرح می شود با واقعیت های موجود متفاوت است.

    وی تصریح کرد: تحریم ها علیه کشور عزیزمان ایران به تدریج وضع شده است است لذا نباید انتظار داشت که آثار لغو همه تحریم ها یکجا دیده شود چراکه این عنوان وقت بر هست. در حال حاضر تمام تحریم های بانکی، بیمه و کشتیرانی ما لغو شده است هست، ادعاهای ناجوانمردانه علیه کشور عزیزمان ایران در فصل ۱۲ و ۶۶ بند طی گزارش آمانو موارد خطرناکی را که به کشور عزیزمان ایران نسبت داده بودند همه لغو شده است و تمام بهانه ها از دست دشمن گرفته شده است است.

    این کارشناس مسائل هسته ای ادامه داد: در زمینه تحریم ها نیز کارها خوبی صورت گرفته است به طور مثال در زمینه حق بیمه در کشتیرانی کارها موثری در این خصوص انجام شده است هست. همچنین بعضی از پول های بلوکه شده است کشور عزیزمان ایران به داخل کشور برگردانده شده است هست، درست است هنوز یکسری موارد مثل کار با دلار مسئله دارد که وزیر خزانه داری آمریکا اعلام کرده است که این مسئله را برطرف می کند؛ ولی اینکه بگوییم هیچ کاری صورت نگرفته است بی انصافی است.

    عراقچی عملکرد آمریکا را توجیه می کند!

    وی تاکید کرد: آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارش اخیر بیان کرد که کشور عزیزمان ایران به همه تعهدات خود بیش از انتظار عمل کرده هست، این عنوان بیانگر این است که ما بهانه از دست دشمن را گرفته ایم و در چارچوب تعهدات بین المللی عمل کرده است.

    بهشتی پور به بیانات اوباما در مورد برجام و تحریم های کشور عزیزمان ایران اشاره کرد و گفت: بیانات مدیر جمهور آمریکا در مورد موشک های کشور عزیزمان ایران است که ادعا می کند این عنوان فضا را متشنج می کند، من نمی خواهم بگویم که این کارها صحیح است یا درست، ولی آن ها ادعا می کنند که این گونه کارها کشور عزیزمان ایران بهانه ای جهت عدم سرمایه گذاری و تجارت خارجی در کشور عزیزمان ایران درست می کند.

    وی خاطرنشان کرد: ما همواره به این عنوان اعتقاد داریم که آمریکا دشمن ماست ولی نباید با کارها خود بهانه به دست آن ها بدهیم بلکه باید در چارچوب نظام بین المللی از حق خود دفاع کنیم و مطالبات حداکثری از آن ها داشته باشیم و یادمان نرود که با برجام توانستیم صورت واقعی کشور عزیزمان ایران را به دنیا نشان بدهیم.


    در دولت دوستانی هستند که عملکرد مقامات آمریکا را توجیه می کنند در صورتی که در نامه مقام معظم رهبری در خصوص اجرای برجام تصریح شده است است که

    منبع: الف

    عبارات مهم : مقام معظم رهبری – پسابرجام

    واژه های کلیدی: مقام معظم رهبری | پسابرجام | تحریم ها | آمریکایی | آمریکا | ایران | عراقچی | *نباید برجام را زیر سؤال برد

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های زبان اصلی الکتریک و الکترونیک هواپیما
  • کتاب های تلویزیون و تصویری اورجینال
  • هاردکپی کتاب های هنر های گرافیکی
  • دانلود منابع مرجع شبکه
  • دانلود فایل های زبان اصلی باستان شناسی
  • خرید کتاب های واژهنامه از آمازون
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • کتب قوم نگاری زبان اصلی
  • منابع اورجینال دامپزشکی
  • خرید کتاب های زبان اصلی دینامیک غیر خطی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>