• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » سبک زندگی » حقایقی در مورد خانم ها که بهتر است مردان بدانند

    حقایقی در مورد خانم ها که بهتر است مردان بدانند

     

    اگر شما هم دوست دارید که دل خانم ها را ببرید، به نکاتی که در اینجا برایتان آورده ایم، دقت کنید. آرزوی هر خانمی است که مرد زندگی اش این حقایق را بداند.

    زنان این ۸ خواسته را از مردان دارند

    آرزوی هر خانمی است که مرد زندگی اش این رازها را بداند!!

    حقایقی در مورد خانم ها که بهتر است مردان بدانند

    شاید شما هم جزو آن دسته از آقایانی باشید که دوست دارند دل خانم ها را به دست آورند، اما این کار چگونه ممکن است؟ بله! تا حدودی درست فکر می کنید، فهمیدن خانم ها درست مانند فهمیدن جهان سخت و پیچیده است. خانم ها نیازها و خواسته های متفاوتی دارند اما برخی از نیازهای آنها مشترک است، نیازهایی مهم اما ساده که برآوردن آنها برای آقایان کار سختی نیست.

     

    مردها و زن ها مغز یکسانی دارند

    مقاله ای در سال ۲۰۱۵ منتشر شد که ثابت کرد مغز مردان و زنان یکجور است و این خود مردم هستند که با یکدیگر متفاوت اند. به طور کلی، مغز مردان و زنان شبیه به هم است و تنها تفاوت ناچیزی میان آنها وجود دارد که از ساختار اجتماعی شان شکل می گیرد. بنابراین اگر شما می بینید که مردان یک رفتار خاصی دارند و زنان یکجور دیگر برخورد می کنند، این تفاوت نه به دلیل تفاوت جنسیتی بلکه به خاطر تاثیراتی است که اجتماع بر آنها گذاشته است.

    پس مردان مریخی و زنان ونوسی چه می شوند؟ خیر! همه ما از زمین آمده ایم. ما تفاوت های بارزی با یکدیگر داریم اما این از ساختار مغز ما سرچشمه نمی گیرد. ما باید با هر فردی با توجه به شخصیت و توانایی هایی که دارد برخورد کنیم.

     

    مهربانی همیشه جذاب است

    آقایان تصور می کنند که خشونت و نامهربانی جذابیت دارد اما تحقیقات چیز دیگری را ثابت می کند. اگر چه خانم ها گاهی به سمت آقایان جدی جذب می شوند اما این تئوری در بلند مدت جوابگو نیست. در واقع خانم ها آقایان خشن و اخمو را برای زندگی بلند مدت خود انتخاب نمی کنند، آنها به سمت افراد مهربان بیشتر جذب می شوند.
    بنابراین، خانم ها آقایان مهربان را بیشتر می پسندند، دوست دارند با آنها ازدواج کنند، از آنها صاحب فرزند شوند و… اگر خانمی را در کنار مردی عبوس و نامهربان دیدید، به احتمال زیاد از روی ترس و اجبار، نه از روی علاقه، به رابطه با او تن داده است. انتخاب یک مرد مهربان هیچگاه پشیمانی به همراه نخواهد داشت.

     

    شلخته لباس پوشیدن، جذابیت ندارد

    هر کسی شیوه خاص لباس پوشیدن خود را دارد، برخی ها تیپ کلاسیک را می پسندند و برخی دیگر تیپ اسپورت اما هیچ فردی ظاهر شلخته و کر و کثیف را دوست ندارد. ممکن است که خانم ها بوت های کابوی، چرم ایتالیایی یا صندل های رنگین کمانی را دوست داشته باشند اما به شرط آنکه آنها را به درستی به تن کنید.کفش های کثیف و شلوارهای پاره هیچ چشمی را جذب نخواهد کرد. بنابراین تمییز و مرتب لباس بپوشید و برای ظاهرتان ارزش قائل شوید. ظاهر افراد اولین چیزی است که بر دیگران تاثیر می گذارد.

     

    تظاهر نکنید که فرد کامل و بی عیب و نقصی هستید

    هیچ فردی کامل و بی عیب و نقص نیست، غیر این است؟ اگر شما مدام از خودتان تعریف کنید اما در عمل طور دیگری نشان دهید، توی ذوق طرف مقابل تان زده اید. گاهی همین عیب و نقص هاست که افراد را به هم نزدیک می کند. بنابراین عیب هایتان را نپوشانید زیرا که هیچ خورشیدی پشت ابر نمی ماند. به دنبال فردی باشید که شما را همانطور که هستید، بخواهد.

     

    من، همه نیستم

    زمانی که آقایان می گویند « من زن ها را می پرستم» یا «به نظر من خانم ها بهتر از آقایانند » یا حتی « من زن ها را دوست دارم » آیا می دانید که برداشت خانم ها از چنین جملاتی چیست؟ این که مخاطب او تمام زن ها هستند، نه یک شخص خاص مانند همسر یا عشق زندگی شان. بنابراین، خانم ها دوست دارند که آقایان به تفاوت آنها پی ببرند. هر زنی ویژگی های مخصوص به خود را دارد بنابراین نباید آنها را جمع بست.

     

    من استقلالم را دوست دارم

    شاید اکثر خانم ها دوست داشته باشند که ازدواج کنند اما ازدواج آنها به معنی وابستگی شان نیست. آنها استقلال خود را دوست دارند و حاضر نیستند به هیچ وجه از دست اش بدهند. اگر از افراد مجردی که تن به ازدواج نداده اند علت آن را سوال کنید، یکی از جواب هایی که خواهید شنید، استقلال آنها خواهد بود.

     

    ما برای دل خودمان آرایش می کنیم

    یکی از آرایشگران مجرب در مصاحبه با مجله «نیویورک تایمز» گفت: « ما خانم ها برای خودمان آرایش می کنیم. اگر چه هر زنی برای آرایش خود دلیلی دارد اما دلیل آن جلب توجه آقایان نیست. » خانم ها برای اعتماد به نفس بیشتر آرایش می کنند. در واقع زمانی که آنها آرایش می کنند، ارتباط بهتر و موثرتری برقرار می کنند، قدرتمندتر از قبل و برای مواجه با هر شرایطی آماده می شوند.
    آقایانی هم که ادعا می کنند چهره بدون آرایش خانم ها را دوست دارند، در واقع تنها تظاهر می کنند. آنها نیز از این که زن زندگی شان زیباتر از قبل شود، به خود می بالند. البته تا زمانی که خانم ها در این کار زیاده روی نکنند.

     

    ما از نابرابری خسته شده ایم

    نگاه اکثر آقایان به خانم ها نگاهی از بالا به پایین است، بدین معنی که آنها خانم ها را ضعیف و وابسته می شمارند، در صورتی که این تصوری است که جامعه شکل داده است.
    خانم ها دوست دارند که رنگ های روشن و جیغ بپوشند، در زمان های ناراحتی گریه کنند یا که مانند یک مرد در بیرون از خانه حضور داشته باشند. رمانتیک یا احساساتی بودن هرگز به معنی ضعیف بودن نیست، پس بهتر است که به تمام این نابرابری ها پایان دهید.

     

     

     

    حقایقی در مورد خانم ها که بهتر است مردان بدانند

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های مکانیک بدن دگردیس از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب های زبان اصلی جامعه شناسی
  • کتاب های کتابهای دانشگاهی اورجینال
  • خرید کتاب های بیوانفورماتیک از آمازون
  • هاردکپی کتاب های بهداشت
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های انتشارات اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی جمع آوری
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>