• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » بهترین ساخت داخل کدام است؟/تصویر

    بهترین ساخت داخل کدام است؟/تصویر

    نتیجه تصویری برای خودرو

    بهترین ساخت داخل کدام است؟/تصویر

    باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: از میان ۴۱ خودرو مورد بررسی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، ۲۱ خودرو با درجه کیفی یک ستاره تولید می شوند. 

    طبق آخرین گزارش ارزیابی کیفیت خودرو ها که مربوط به مهرماه سال جاری می شود تعداد خودروهای تولید شده در این ماه به ۷۸ هزار و ۸۱۶ دستگاه رسیده  که نسبت به شهریور ماه ۲۱ هزار و ۸۷۳ دستگاه رشد داشته است. 
    براین اساس سهم خودرو های سواری از کل تولیدات با یک درصد افزایش از ۹۳  به ۹۴ درصد  و سهم تولید وانت از ۷ درصد به ۶ درصد کاهش یافته است؛‌ بیشترین خودرو تولید شده طی شهریور و مهرماه خودرو پژو ۲۰۶ و کمترین آن در مهرماه آریو و در شهریور ماه برلیانس H330  بوده است. 
    بیشترین تولید وانت در شهریور و مهرماه از آن  نیسان دوگانه سوز  و کمترین تولیدات نیز مربوط به وانت دیزل زامیاد در ماه مهر است؛ گفتنی است در شهریور کمترین تولید وانت مربوط به خودروی تندر بوده است. 

    خودروهای سواری 
    در جدول سطوح کیفیت خودروها پنج طبقه بندی وجود دارد که مربوط به خودروهای زیر ۲۵،‌ ۲۵ تا ۵۰،‌ ۵۰ تا ۷۰، ۷۵ تا ۱۰۰ و بالاتر از ۱۰۰ میلیون تومان است.  
    در کلاس خودرویی پایین تر از ۲۵ میلیون تومان پنج خودرو که تماما مربوط به شرکت خودرو سازی سایپا و زیر مجموعه آن یعنی پارس خودرو است، قرار دارد ؛‌خودروهایی نظیر تیبا،‌سایپا ۱۳۱ و سایپا ۱۱۱ در این طبقه بندی هستند که طبق بررسی های انجام شده تنها یک ستاره کیفیت را دریافت کرده اند. 
    فاجعه کیفیت در خودرو های داخلی/ تولید21 خودرو با با یک ستاره کیفی
    در دومین کلاس خودرویی که شامل سواری های بین ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان است، اکثر خودرو های ایران خودرو،‌ تعداد محدودی از سواری های سایپا و مدیران خودرو وجود دارد؛‌بر این اساس از سواری های این طبقه خودرویی می توان به انواع خودرو های تندر۹۰،‌ پژو پارس،‌ پژو ۴۰۵،‌سمند،‌ پژو ۲۰۶،‌ دنا، رانا از محصولات ایران خودرو و سواری پارس تندر، ساندرو و تیبا از تولیدات خودروسازی پارس خودرو و سایپا اشاره کرد. همچنین دو خودروی ام وی ام ۳۱۵ و ام وی ام ۱۱۰ دو دستگاه از سواری گروه خودروسازی مدیران خودرو نیز در این طبقه بندی اند. 
    دراین طبقه بندی یک خودرو با چهار ستاره،‌ شش خودرو با سه ستاره،‌ دو خودرو با دوستاره و هشت خودرو با یک ستاره کیفی وجود دارند. 
    بهترین کیفیت خودروی سواری کلاس ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان  متعلق به رنو ساندرو از گروه خودروسازی پارس خودرو بوده است که ۴ ستاره  کیفیت را دریافت کرده است؛‌لازم به ذکر است از ۴۰ محصول مورد بررسی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران خودرو هیچ خودروی دیگری نتوانسته در مهرماه چهار ستاره کیفی دریافت کند. 
    همچنین کیفیت خودروی پ‍ژو ۲۰۶ SD از دو ستاره شهریور ماه سال جاری به سه ستاره کیفی در مهرماه ارتقاء یافته است. 
    فاجعه کیفیت در خودرو های داخلی/ تولید21 خودرو با با یک ستاره کیفی

    سومین طبقه خودرو ها مربوط به سواری های بین ۵۰ تا ۷۵میلیون تومان است که ۵ خودرو از محصولات کرمان موتور،‌مدیران خودرو،‌پارس خودرو و بن رو را شامل می شود. 
    علاوه برقیمت بالای این کلاس کیفیت خودرو ها چندان مورد رضایت نیست چراکه از مجموع پنج خودرو تنها جک جی ۵ و برلیانس h330 دوستاره کیفیت دریافت کرده و مابقی سواری ها یعنی ‌ام وی ام ۵۵۰ و لیفان ۶۰X تنها یک ستاره کیفیت دریافت کرده اند. 
    گفتنی است خودرو آریو از محصولات شرکت بن رو توانسته در مهرماه با افزایش کیفیت خودروهای تولیدی خود، از یک ستاره به دو ستاره کیفیت ارتقاء یابد. 
    فاجعه کیفیت در خودرو های داخلی/ تولید21 خودرو با با یک ستاره کیفی

    چهارمین گروه از خودروهایی که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران زیر ذره بین قرارگرفته اند،‌سواری های بین ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان هستند که رتبه کیفی این گروه نیز علی رغم هزینه های بالا به بیش از سه ستاره نمی رسد. 
    در این رتبه بندی چهار خودرو از محصولات سایپا،‌مدیران خودرو،‌ بهمن موتور و کرمان خودرو وجود دارد که شامل سواری کیا سراتو با سه ستاره،‌تیگو ۵ با سه ستاره،‌آسا با دو ستاره و جک اس ۵ با دو ستاره کیفی می شود؛‌خودرو تیگو ۵ تنها خودرویی بوده که در این گروه توانسته با بهبود کیفیت از دوستاره شهریورماه به سه ستاره در مهرماه برسد. 
    فاجعه کیفیت در خودرو های داخلی/ تولید21 خودرو با با یک ستاره کیفی
    آخرین گروه بندی خودروها مربوط به سواری های بالای ۱۰۰ میلیون تومان است که تنها شامل دوخودروی گرند ویتارا و مزدا ۳ جدید می شود که به ترتیب برای دو خودرو سازی ایران خودرو خراسان و بهمن موتور است؛‌دو خود روی این گروه سه ستاره کیفی از پنج ستاره را کسب کرده اند. 
    فاجعه کیفیت در خودرو های داخلی/ تولید21 خودرو با با یک ستاره کیفی

    خودروهای وانت 
    در گروه وانت های تولید شده نیسان دوگانه سوز بیشترین تولید وانت های شهریور و مهرماه از آن خود کرده و کمترین تولیدات نیز مربوط به وانت  دیزل زامیاد در ماه مهر است؛ گفتنی است در شهریور کمترین تولید وانت مربوط به خودروی تندر بوده است. 
    در گروه خودروهای وانت تنها یک کلاس وجود دارد که مربوط به سواری های پایین تر از ۵۰ میلیون تومان است؛‌این گروه شامل هفت نوع وانت از شرکت های ایران خودرو،‌ بن رو،‌ بهمن موتور و زامیاد می شود؛‌در میان این خودرو ها تنها وانت تندر ایران خودرو توانسته سه ستاره کیفی را دریافت کند،‌ این در حالی است که وانت هایی نظیر ۱۵۱ سایپا،‌وانت مزدا، دیزل و نیسان دوگانه سوز زامیاد و وانت آریسان ایران خودرو تنها یک ستاره ایمنی دریافت کرده اند. 
    شایان ذکر است کیفیت وانت های تولیدی طی دوماه شهریور و مهر ثابت بوده و بهبود یا افتی نداشته است.

    فاجعه کیفیت در خودرو های داخلی/ تولید21 خودرو با با یک ستاره کیفی

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب زبان اصلی انسانشناسی تحول
  • دانلود منابع مرجع تدارکات
  • هاردکپی کتاب های ادبیات نظارتی
  • خرید کتاب زبان اصلی ریاضیات گسسته
  • کتب حیوان خانگی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • منابع اورجینال نانو تکنولوژی
  • خرید کتاب های زبان اصلی مطالعات تطبیقی
  • دانلود فایل های زبان اصلی ترکیبیات
  • کتاب های انتشارات اورجینال
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>