• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » علم و تکنولوژی » دانستنی ها » حال و هوای هالووین در بازی انلاین+عکس

    حال و هوای هالووین در بازی انلاین+عکس

     

    جشن هالووین پیش رو است و اکنون ما به سراغ بازی هایی رفته ایم که هالووین در آن ها حضور پررنگی دارد. مانند پوکمون گو معروف. در سی و یکم اکتبر (۱۰ آبان) در کشورهای غربی مراسم هالووین برگزار می‌شود که دارای تم و اتمسفری ترسناک بوده و مراسم‌های به خصوصی انجام می‌شود.

    معمولا در این تاریخ فیلم‌های سینمایی در ژانر ترس اکران می‌شود و در حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی نیز با انتشار به‌روزرسانی‌هایی به هالووین ادای دین می‌کنند. در این مقاله سعی شده ۱۰ رویداد هالووین امسال در بازی‌های ویدیویی معرفی شود.

    کدو حلوایی‌های تراشیده، تداعی کننده‌ی هالووین هستند ولی در بازی‌های ویدیویی می‌توانید با به‌روزرسانی‌هایی در این عناوین با اتمسفر و محیطی شبیه به شب هالووین همراه باشید. در لیست ۱۰ تایی این مقاله به بهترین رویدادها در بازی‌های ویدیویی معروف می‌پردازیم.

    GTA Online

    حال و هوای هالووین در بازی های کامپیوتری

    حال و هوای  هالووین در بازی انلاین+عکس

    محور رویداد هالووین در GTA Online معطوف بر موتورسیکلت شبح است که جمجمه‌ای بر سر این موتور قرار دارد. این موتور سیکلت تداعی کننده‌ی فیلم Ghost Rider است. حالت جدیدی تحت عنوان «The new Lost vs Damned» معرفی شده که دو تیم در نقش فرشتگان و شیاطین به مدت ۶۰ ثانیه در روز و شب باید با یکدیگر به نبرد بپردازند.

    بسته به اینکه شب باشد یا روز، هر گروه از امتیازهای بهتری مثل افزایش زره، سلامتی و سلاح بهتر برخوردار خواهند بود. در آینده آیتم‌ها و وسایل نقلیه‌ی رویداد هالووین به صورت پکیج جداگانه دوباره عرضه خواهد شد.

    Destiny

    حال و هوای هالووین در بازی های کامپیوتری

    حال و هوای  هالووین در بازی انلاین+عکس

    فستیوال بازی Destiny تحت عنوان «گمشدگان» معرفی شده و تم هالووین خواهد داشت. در این رویداد ماموریت‌ها و سایر المان‌های هالووین وجود دارد. در کل ۱۶ لباس هالووین در بازی موجود بوده که با اتمام ماموریت‌ها به آن دسترسی پیدا می‌کنید. با پوشیدن لباس‌های هالووین و ماسک‌ها می‌توانید چالش‌ها و امتیازات بیشتری را آزاد کنید.

    برای امتیازهای بیشتر، در بازی کیف‌هایی وجود دارد که در آنها المان‌هایی یافت می‌شود. در این کیف‌ها شکلات‌هایی وجود دارد که باعث می‌شود تا وضعیت جسمانی شما تغییر پیدا کند. همچنین ایموجی‌های جدید (همانند رقص هیجان‌انگیز) و نقشه‌ی جدید نظیر The Cathedral of Dusk یافت می‌شود.

    ظاهرا این نقشه قرار است بعد از هالووین همچنان در بازی حضور داشته باشد. همچنین دسته‌ جاروهای رایگان زیادی در بازی پنهان شده که می‌توانید آنها را پیدا کنید.

    pokemon go

    حال و هوای هالووین در بازی های کامپیوتری

    در طی این رویداد شما می‌توانید شکلات‌های بیشتری برای فعالیت‌های متنوع خود کسب کنید. بنابراین گرفتن یک پوکمون در این رویداد باعث می‌شود شما شش شکلات کسب کنید. اگر پوکمون‌ها را به پروفسور بدهید به شما ۲ شکلات و خودِ پوکمون نیز به شما ۴ شکلات می‌دهد که مجموعا شش عدد می شود.

    از طرفی دیگر تناسب پوکمون‌های هالووین نیز بیشتر از انتظار خواهد بود. به همین خاطر هواداران این بازی می‌توانند از هالووین به نفع خودشان بسیار استفاده کنند.

    FIFA 17

    حال و هوای هالووین در بازی های کامپیوتری

    حال و هوای  هالووین در بازی انلاین+عکس

    بر اساس این رویداد، Ultimate Team به Ultimate Scream تبدیل می‌شود. در نسخه‌های محدود ۲۳ بازیکن در کارت‌های سیاه و نارنجی ظاهر می‌شوند که فقط در همین بازه‌ی زمانی حضور دارند و ویژگی‌های هر بازیکن به مراتب بیشتر از حالت معمولی است. از آنجایی که این بازیکن‌ها محدود به این رویداد هستند، بهتر است سریع عجله کنید.

    البته با چالش‌های موجود در بازی، شما می‌توانید این بازیکن‌ها را با سایر بازیکن‌ها تعویض یا معامله کنید. با اتمام هر چالش و کسب امتیاز می‌توانید آیتم‌های بهتری خریداری کنید؛ همانند دیمیتری پایت که امتیاز ۸۷ را در فیفا دارد. بازیکنی که می‌تواند باعث ترس و وحشت رقبایتان شود!

    street fighter V

    حال و هوای هالووین در بازی های کامپیوتری

    حال و هوای  هالووین در بازی انلاین+عکس

    در این رویداد، محیط‌ و لباس‌های جدید و ترسناکی به بازی اضافه می‌شود که می‌توانید آنها را خریداری کنید. لباس‌ها ۴ دلار و محیط‌های جدید ۲ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند. لباس‌های جدید هالووین برای شخصیت‌های ریو، نکالی، نش،‌وگا، کامی، جوری و الکس بسیار ترسناک و جالب به نظر می‌رسد که هر کدام در ۱۰ رنگ مختلف وجود دارد.

    The Elder Scrolls Online

    حال و هوای هالووین در بازی های کامپیوتری

    حال و هوای  هالووین در بازی انلاین+عکس

    برای این بازی، رویدادی تحت عنوان Witches Festival معرفی شد. در این رویداد، گیمرها می‌توانند خودشان را به مردگان تبدیل کنند و ارتقای تجربه ۱۰۰ درصدی داشته باشند. از طرفی دیگر در این رویداد می‌توانید اچیومنت‌های ویژه‌ای را آزاد کنید. همچنین بر اساس سیستم غارت (Loot) می‌توانید با پیدا کردن آیتم‌ و المان‌های مختلف ظاهر خود را تغییر دهید و ابهت ترسناک و مخوف‌تری پیدا کنید!

    از طرفی می‌توانید با یافتن Crow Caller، ماموریت «The Witchmother’s Bargain» را آزاد کنید. با اتمام این ماموریت، به شما پاتیلی داده می‌شود که به گیمر اجازه می‌دهد به چهره‌های مختلف تبدیل شود یا اینکه دوستانتان را به مردگان تبدیل کنید. همچنین با کشتن هیولاها قادر هستید جمجمه‌هایی به دست بیاورید و بر اساس آن، سایر مزایا و آیتم‌های هالووین را آزاد کنید.

    overwatch

    حال و هوای هالووین در بازی های کامپیوتری

    حال و هوای  هالووین در بازی انلاین+عکس

    در این رویداد نقشه‌ی جدید و ترسناکی به نام «انتقام جانکستاین» معرفی شده که ایموجی‌، اسکین‌ و اسپری‌های جدیدی به همراهش خواهید دید. در این نقشه شما باید با زامبی‌های جانکستاین به مبارزه بپردازید که به نوعی روبات‌های زامبی هستند!

    شخصیت‌های اصلی و مهم بازی هر کدام لباس مخصوص به خود را برای هالووین دارند ولی بعضی از لباس‌ها به عنوان مثال لباس‌های هالووین شخصیت «مرسی» و «ریپر» هزینه‌ای نزدیک به سه هزار اعتبار نیاز دارند.برای خرید این لباس‌های گران قیمت به غارت بسیار زیادی نیاز دارید.

    Rocket League

    حال و هوای هالووین در بازی های کامپیوتری

    حال و هوای  هالووین در بازی انلاین+عکس

    این بازی نیز در رویدادهای هالووین سنگ تمام گذاشته است. سقف ماشین‌های خودتان را می‌توانید به دکوراسیون مدل ارواح تزئین کنید. همچنین قادر هستید با کسب امتیازهای بیشتر تشکیلات بیشتری از هالووین را به تزئینات ماشین خود اضافه کنید. جالب است بدانید در هنگام این رویداد می‌توانید آیتم‌های هالووین سال پیش را نیز کسب کرده و به ماشین خود اضافه کنید!

    final fantasy XIV

    حال و هوای هالووین در بازی های کامپیوتری

    حال و هوای  هالووین در بازی انلاین+عکس

    این رویداد مخصوص تمام گیمرها نیست! به این علت که در ابتدا شما باید حداقل در تراز ۱۵ بوده و ماموریت «It’s Probably Pirates» را به اتمام رسانده باشید تا به محتوای هالووین این بازی دسترسی پیدا کنید. در این محتوا شما باید به یک بازپرس کمک کنید تا در سیرکی به گشت و گذار بپردازد.

    از لحاظ آیتم‌ها نیز می‌توانید لباس‌های خون‌آشامی جالبی پیدا کنید. از طرفی می‌توانید سوپ کدوحلوایی را به عنوان آیتمی قابل مصرف کسب کنید. دو قطعه موسیقی جدید در طی این رویداد موجود است. با یافتن آیتم «Magicked Prism» قادر هستید توهم‌هایی از نوع کدو حلوایی را ایجاد کنید!

    dying light

    حال و هوای هالووین در بازی های کامپیوتری

    حال و هوای  هالووین در بازی انلاین+عکس

    در این بازی که با زامبی‌ها سر و کار دارید این رویداد هالووین کمی عجیب است! در این رویداد شکارچیان به صورت آنلاین می‌توانند به شکار بپردازند. شما به عنوان گیمر در نهایت می‌توانید بهترین‌ شکارچیان را بشناسید. همچنین رده‌های جدیدی نظیر گوشت‌خوار فلج، شکارچی فلج، چالشگر برتر،

    بیوه کننده‌ی وحشی، شکارچی شکار شده، شکارچی برتر مسلم و … معرفی شد. همچنین برای گیمرهایی که در این رویداد حضور دارند سلاح‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

     

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های اختر فیزیک از آمازون
  • منابع اورجینال برنامه نویسی عصبی زبانی
  • منابع اورجینال دامپزشکی
  • دانلود منابع مرجع سیبرنتیک
  • دانلود منابع مرجع مهندسی مکانیک
  • منابع اورجینال بیماری های عفونی
  • خرید کتاب بازی های فکری زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی عمران
  • کتاب های فنی و مهندسی اورجینال
  • خرید کتاب های زبان اصلی ارتباطات
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>