• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » اخبار چهره ها » کریس آنجل+بیوگرافی و اسرار شعبده بازي بزرگترین شعبده باز قرن

    کریس آنجل+بیوگرافی و اسرار شعبده بازي بزرگترین شعبده باز قرن

     بیوگرافی كريس انجل, زندگی نامه کریس آنجلکریس آنجل+بیوگرافی و اسرار شعبده بازي بزرگترین شعبده باز قرن

    کریس آنجل Christopher Nicholas Sarantakos در سال ۱۹۶۷ در آمریکا بدنیا آمد. او به همراه مادر یونانی، پدر و دو برادرش Costa و JD و دوگربه خانگیش در نیویورک بزرگ شد. او در نوجوانی به یادگیری و نواختن سازهای موسیقی مثل فلوت و آکودیون پرداخت. یکی از بزرگترین مشکلات کریس در زندگی از دست دادن پدرش بدلیل سرطان بود. وقتی در سن ۶ سالگی عمه او یک شعبده بازی با ورق برای او انجام داد مسیر زندگی کریس تغییر کرد و از همان دوران به انجام کارهای عجیب و غریب و شعبده بازیهایی که بیشتر جنبه واقعیت داشته باشند پرداخت. دو نفر از بزرگترین شعبده بازانی که او را تحت تاثیر قرار دادند و کریس از کارهای آنها الهام میگیرد Harry Houdini و Aldo Richiardi هستند. او از همان دوران نوجوانی در مهمانیها و جشنها شروع به انجام شعبده بازیهای فراگرفته و ابتکاری خود میزد. در همین زمان شعبده بازی بنام James Randi که از خوانندگان گروه AngelDust بود ورقهای بازی را بنام Angel منتشر کرد و آهنگ MindFreak را برای برنامه‌های نمایشی کریس آماده کرد.

    کریس با پشتکار و تلاشهای روز افزون به اوج قدرت و شهرت رسید تا آنجا که در سال ۲۰۰۱ و ۲۰۰۴ برنده جایزه IMS Magicians (International Magicians Society) که از سال ۱۹۶۸ تا بحال مجموعا ۳۷۰۰۰ عضو در سرار دنیا دارد و در سال ۲۰۰۵ برنده جایزه بزرگترین شعبده باز آمریکا شد و برنامه‌ای در یکی از کانالهای ماهواره بنام A&E هرهفته کارهای جدیدش را پخش میکند. او در این کانال شروع به آموزش کارهای ساده شعبده بازی به بینندگان کرد و در مصاحبه‌ای با Penn Jillette اظهار کرد که باور نمیکند که انسانی با که قدرت ماوراءطبیعه وجود داشته باشه.

    کریس, شعبده بازی, کریس آنجل, اسرار شعبده بازي

    کریس آنجل+بیوگرافی و اسرار شعبده بازي بزرگترین شعبده باز قرن

    كريس آنجل شعبده‌باز قابلي است. اصلا شكي در اين نيست. همين كه جايي مانند انجمن شعبده‌بازان جهاني استاد شعبده‌هاي روز آمريكايي را به‌عنوان مرد سالشان انتخاب كرده و اسمش را جزو شش شعبده‌باز تاثيرگذار ۲۵ سال گذشته‌مي‌آورد يعني اينكه مرد جوان خيلي بيشتر از باور همه كارش را بلد است و مي‌داند كه چطور ذهن و حواس بيننده را با خودش همراه كند.

    همه مهارت تردست جوان همين است: اينكه جوري نمايش‌اش را اجرا كند كه بيننده ذره‌اي به ديده‌هايش شك نكند و خيال برش دارد كه هر چه هست و نيست يك ماجراي واقعي است و آن كسي هم كه دارد روبه‌رويش ژانگولر مي‌زند نه يك تردست ماهر بلكه آخر همه كمالات و معنويات روحي و اين‌جور چيزهاست. خواب خوش بيننده‌هاي مبهوت كريس آنجل زماني از بين مي‌رود كه بفهمند همه كارهاي او فقط يك شعبده است. تر دستي مردي كه مهارتش خيره‌كننده است و باورنكردني!

     بیوگرافی كريس انجل, زندگی نامه کریس آنجل

    کریس آنجل+بیوگرافی و اسرار شعبده بازي بزرگترین شعبده باز قرن

    بلند شدن از روي زمين

    مي‌‌گويند در هندوستان مرتاض‌هايي هستند كه روزهاي متوالي مي‌توانند بدون تكيه‌‌گاه يا به پشتوانه عصاي ساده چهار زانو در هوا معلق بمانند و بدون اينكه لب به آب و غذا بزنند مدت‌ها همان بالاها سر كنند. اين كار هم، ديگر پيچيدگي‌هايش را از دست داده. ديويد بلين و كريس آنجل دو شعبده‌باز مشهوري هستند كه بدون رياضت مرتاض‌هاي هندي مي‌توانند به ادعاي خودشان هروقت كه خواستند از زمين بلند شوند و بر جاذبه زمين غلبه كنند.

    كريس آنجل حتي ديگر به چند سانتي‌متر بلند شدن از روي زمين هم رضايت نمي‌دهد و هرازگاهي در فاصله بين دو تا آسمان‌خراش بلندبالا نوك دماغش را راست مي‌گيرد و جلو مي‌رود بدون اينكه يك لحظه نگران خالي شدن زير پايش باشد. يكي از مشهورترين كليپ‌هاي او همين است. يكي ديگرش هم ماجراي پرواز او برفراز زمين گلف است كه تا چشم كار مي‌كند خالي از جنبنده است و فقط آقاي شعبده‌باز است و دست‌هايي كه مانند دو بال از هم باز كرده و هر لحظه بيشتر و بيشتر به آسمان مي‌رود!

    رازگشايي :

    با روشي كه كريس آنجل و ديويد بلين آمريكايي كشف كرده‌اند ديگر هر كسي مي‌تواند براي خودش يك مرتاض هندي باشد. فقط كافي است كمي تمرين كرده باشد و از آمادگي جسمي خوبي هم برخوردار باشد. براي بلند شدن از روي زمين كارهاي زيادي مي‌شود انجام داد. جايي كه ارتفاع زياد است و دور و بر شعبده‌باز هم فقط فيلم‌بردار است و يك سري آدم از گروه خودش، كافي است فقط دنبال يك جرثقيل بزرگ بود و نوارهاي نايلوني بسيار ظريف اما قوي كه از هر طرف شعبده‌باز را گرفته‌اند و نمي‌گذارند پايين بيفتد. نوارهايي كه آنجل در حقه راه رفتن بين دو ساختمان به كار گرفته بود آن قدر تابلو بود كه تماشاچي‌هاي روي زمين به راحتي مي‌توانستند آن را ببينند، مخصوصا زماني كه دم غروب شد و نورافكن‌ها روشن شدند. نوارهاي نايلوني فقط زماني كاملا ناپديد هستند كه از پشت دوربين‌هاي فيلم‌برداري به آنها خيره شده باشيد. در ماجراي به هوا رفتن آقاي شعبده‌باز در زمين گلف هم داستان همين است.

    يك جرثقيل معمولي و رشته‌هاي نايلوني كه شعبده‌باز را به آسمان مي‌كشند. سختي‌اش اينجاست كه فقط بدن بايد آمادگي خوبي داشته باشد تا با آن همه نخ و ريسمان آويزان بماند. آنجايي هم كه شعبده‌باز در سالن است و جلوي چشم هزار تا تماشاچي مات و مبهوت، كار فقط با يك آهن‌رباي قوي انجام مي‌شود و ماشين بالابري كه پرده نمايش آهن‌رباي چسبيده به تن شعبده‌باز را بالا و پايين مي‌برد! زمان‌هايي هم كه آنجل تا نيم متري از زمين بلند مي‌شود داستان ديگري در جريان است. اينجا فقط تجهيزات خاص به كمك شعبده‌باز مي‌آيد.

    يك شلوار سبك و ساده كه از پشت پا يك شكاف مخفي دارد و كفشي سبك‌تر كه به راحتي به شلوار بچسبد. اگر هم كفش پايش نباشد كه چه بهتر. معمولا در اين جور صحنه‌ها حتما يك ميز، چهار پايه يا صندلي كوتاه هم هست. شعبده‌باز اول يك پايش را پشت آن يكي قايم مي‌كند و بعد در يك لحظه آن را روي صندلي يا چهارپايه پشت‌اش مي‌گذارد و خودش را مي‌كشد بالا. اين وسط فقط شعبده‌باز بايد يك ورزشكار حسابي باشد تا بتواند چنين كاري را انجام دهد. دقت كرده‌ايد كه بلين و آنجل هيكل‌هاي رديفي هم دارند!

     بیوگرافی كريس انجل, زندگی نامه کریس آنجل

    کریس آنجل+بیوگرافی و اسرار شعبده بازي بزرگترین شعبده باز قرن

    در محلي كه شعبده‌باز براي پرواز انتخاب مي‌كند هميشه بايد دنبال پله يا چهارپايه‌اي باشيد

    کریس, شعبده بازی, کریس آنجل, اسرار شعبده بازي

    کریس آنجل+بیوگرافی و اسرار شعبده بازي بزرگترین شعبده باز قرن

    شلوار شعبده‌باز جوري است كه او راحت مي‌تواند پايش را از آن درآورد در حالي كه كفشش هنوز به آن چسبيده است

    راه رفتن روي آب

    راه رفتن روي آب هميشه براي مردم دنيا كار پيچيده‌اي بوده تا جايي كه اگر كسي مي‌توانست چنين كاري بكند و با وزن چند ده كيلويي‌اش روي آب راه برود – بدون اينكه آب از آب هم تكان بخورد- انگار كاري كرده بود در حد و اندازه معجزه. اما اينكه كسي در قرن بيست و يكم، آن هم با آن سر و شكل امروزش، بخواهد پابرهنه روي آب قدم بردارد جاي حرف زيادي دارد.

    آنجل با ترفند راه رفتن روي آب خيلي از مردم عامه جهان را كه عشق ژانگولر زدن دارند با خودش همراه كرد. گل سر سبد برنامه‌هاي اول مجموعه «مايندفريك» هم همين راه رفتن روي آب بود؛ كليپي كه در آن نشان مي‌داد مرد جوان در حالي روي آب به آرامي قدم برمي‌دارد كه يك عالم آدم بالغ و عاقل دور و برش در استخر دارند بي خيال شنا مي‌كنند.

    رازگشايي:

    قاعده بازي آبكي كريس آنجل خيلي زودتر از آنچه كه انتظار مي‌رفت فاش شد. كليپ و عكس‌هاي زيادي كه خبر از حقه ساده تردست جوان مي‌داد و اينكه او به چه راحتي و فقط با كمك گرفتن از دو، سه لايه شيشه و يك فيلم‌بردار وفادار و چند نفري كه هميشه از سياهي لشكرهاي او به حساب مي‌آيند از خجالت هر چه شعبده‌باز و تردست دنياست درآمده و براي مدت زيادي عالم و آدم را سر كار گذاشته بود. ماجرا ساده‌تر از اين حرف‌هاست.

    يك ميز شيشه‌اي بسيار ظريف كه البته از نمونه‌هاي ديگر محكم‌تر و سخت‌تر است و مي‌تواند وزن ۸۰ كيلويي آقاي شعبده‌باز را تحمل كند جوري در استخر قرار گرفته كه با زاويه‌اي كه فيلم‌بردار از آنجل نمايش مي‌دهد به هيچ صورتي ديده نمي‌شود و آن قدر هم ظريف است كه حتي در نماي بسته‌اي كه از كف پاي آنجل هم گرفته شده هيچ اثري از پيچ و تاب‌هاي جنس شيشه‌اي ميز نيست!

    كريس آنجل براي واقعي‌تر شدن ماجرا كارهاي ديگري هم كرده؛ اينكه بعضي از قسمت‌هاي ميز را باز نگه داشته تا هرازگاهي آنهايي كه داشتند زيرآبي مي‌رفتند سري بيرون بياورند، نفسي بكشند، تشويقي كنند و دوباره به آب تني‌شان ادامه بدهند!

     بیوگرافی كريس انجل, زندگی نامه کریس آنجل

    کریس آنجل+بیوگرافی و اسرار شعبده بازي بزرگترین شعبده باز قرن

    شعبده‌باز روي لايه‌اي از شيشه ظريف و محكم راه مي‌رود.در حالي كه همه تصور مي‌كردند روي آب پا مي‌گذارد

    کریس, شعبده بازی, کریس آنجل, اسرار شعبده بازي

    ميز شيشه‌اي آنقدر ظريف ساخته شده كه به‌راحتي قابل ديدن نيست.

    رد شدن نخ از گردن

    كريس آنجل كارهاي زيادي كرده است. از نصف كردن آدميزاد وسط خيابان گرفته تا درآوردن پروانه از دل و روده خودش. همه‌اش را هم در چشم‌زدني انجام داده بدون اينكه كسي لحظه‌اي بخواهد به حقيقت كارهاي شعبده‌باز شك كند. كليپ‌هاي هر كدام از اين تردستي‌ها هم در اينترنت زياد است.

    اين وسط رد كردن نخ از وسط گردن بدون اينكه ذره‌اي خون روي زمين بريزد از آن كارهايي بود كه مو به تن همه سيخ كرد و خيلي‌ها همان‌جا به اوج كار شعبده‌باز پي بردند. در يكي از از كليپ‌هاي مايندفريك، كريس آنجل رو به دوربين بدون اينكه بخواهد كار اضافه‌اي كند نخي را روي گردنش مي‌كشد و آن قدر اين كار را ادامه مي‌دهد كه نخ كم‌كم توي گلويش فرو مي‌رود و ديگر ديده نمي‌شود. فقط دو سر نخ باقي مي‌ماند و تلاش بيشتر شعبده‌باز براي در آوردن دوباره نخ از بيخ گلويش!

    رازگشايي:

    حقه است! آن هم به روشي كه حل آن براي من و شماي بي‌‌خبر از همه جا كمي سخت است. البته اگر كمي با فوت‌و‌فن‌هاي شعبده‌بازي آشنا باشيد متوجه مي‌شويد!

    شعبده‌باز قبل از انجام تردستي‌اش ماده‌اي خاص به گردنش ماليده كه بعد از هر بار تكان نخ ضخيم‌تر شده و مانند خمير و به رنگ بدن او نخ را به درون خودش راه مي‌دهد بدون اينكه از پوست گردن جدا شود. اينجاست كه تماشاچي فكر مي‌كند خميري كه روي گردن شعبده‌باز است همان پوست برآمده اوست كه با تكان‌هاي نخ دارد متورم مي‌شود!

    کریس, شعبده بازی, کریس آنجل, اسرار شعبده بازي

    کریس آنجل+بیوگرافی و اسرار شعبده بازي بزرگترین شعبده باز قرن

    يك نخ پلاستيكي تنها وسيله‌ايست كه شعبده‌باز با آن كارش را شروع كرد

    کریس, شعبده بازی, کریس آنجل, اسرار شعبده بازي

    کریس آنجل+بیوگرافی و اسرار شعبده بازي بزرگترین شعبده باز قرن

    خمير پلاستيكي در مدت كوتاهي كاملا به رنگ پوست شعبده‌باز در‌مي‌آيد

    کریس, شعبده بازی, کریس آنجل, اسرار شعبده بازي

    کریس آنجل+بیوگرافی و اسرار شعبده بازي بزرگترین شعبده باز قرن

    ماده‌اي كه آنجل براي فرو كردن نخ در گردنش استفاده مي‌كند. فقط يك وسيله خاص شعبده‌بازها است.

    رد شدن غلتك از روي بدن

    حتي كسي مانند كريس آنجل معروف هم با آن دك و پزش يك جاهايي براي اينكه حواس مردم كوچه و بازار ينگه دنيا را سمت خودش جلب كند به وسط خيابان مي‌آيد و با آن قد و قامت نه چندان پهلواني‌اش خودش را به زير يك غلتك چند صد تني مي‌اندازد. اين اجرا يكي از پربيننده‌ترين كليپ‌هاي آقاي شعبده‌باز بود كه يك روز تابستاني در نيويورك اجرا شد. براي كريس آنجل پارچه‌اي بزرگ روي زمين پهن كردند و رويش هم يك عالم خرده شيشه ريختند. غلطك را هم كمي عقب‌تر گذاشته بودند. كريس به وسط ميدان آمد. روي پارچه دراز كشيد و شكمش را به روي شيشه‌ها گذاشت.

    بدون اينكه حتي يك قطره خون از بدنش بريزد. بعد هم غلتك آسفالت كاري راه افتاد و از روي انگشت‌هاي پاي شعبده‌باز رد شد و تا كمر او جلو آمد. آه و ناله شعبده‌باز بود كه بلند شد. مردم هم بدتر! بعد هم غلتك كنار مي‌رود و كريس جوان خودش را از زير آن بيرون مي‌كشد. شعبده‌باز زنده است بدون اينكه حتي خراشي برداشته باشد!

    رازگشايي:

    كريس آنجل بيشتر از اينكه شعبده‌باز خوبي باشد داستان رد شدن غلتك از بدن شعبده‌باز هم يكي از آن ماجراهايي است كه او به خوبي از پس آن برآمد. اولا كه شيشه‌ها واقعي نبودند و از جنس همان شيشه‌هايي بودند كه اين روزها در تهيه فيلم‌هاي سينمايي و صحنه‌هاي اكشن آنها زياد به كار گرفته مي‌شود. آنجايي كه بطري شيشه‌اي توي سر دشمن مي‌شكند يا طرف از بالاي يك برج چند طبقه با يك عالم شيشه خرده شكسته به پايين مي‌آيد.

    اين جور شيشه‌ها ساختگي هستند و هيچ آسيبي به بدن نمي‌زنند. اما اصل ماجراي غلتك اينجاست كه قبل از اجراي شعبده‌باز‌ دار و دسته او به محلي كه آنجل قرار بود در آن اجرا داشته باشد رفتند و مساحتي به اندازه بدن او را كندند. جايش را هم با يك اسفنج نرم و انعطاف‌پذير پر كردند و رويش را هم پارچه كشيدند و خرده شيشه ريختند. با رد شدن غلطك از روي پاهاي شعبده‌باز بدن او به پايين مي‌رفت و هيچ آسيبي نمي‌ديد!

    کریس, شعبده بازی, کریس آنجل, اسرار شعبده بازي

    کریس آنجل+بیوگرافی و اسرار شعبده بازي بزرگترین شعبده باز قرن

    غلتك آسفالت‌كاري در حالي از روي تن شعبده‌باز رد شد كه زير بدن او پر از خرده‌شيشه بود

    کریس, شعبده بازی, کریس آنجل, اسرار شعبده بازي

    کریس آنجل+بیوگرافی و اسرار شعبده بازي بزرگترین شعبده باز قرن

    يك نوار اسفنجي پهن زير بدن شعبده‌باز قرار مي‌گيرد تا بافشار غلتك آسيبي به او نرسد

    عکس های نامزدی کریس انجل
    شعبده باز مشهور آمریکایی نامزدی خود را با “ساندرا گونزالز” رسما اعلام کرد.
    “کریس انجل” شعبده باز ۴۳ ساله مشهور آمریکایی که به خاطر اجرای برنامه تلویزیونی “ذهن عجیب کریس انجل” طرفداران زیادی را در سراسر دنیا جذب کرده سرانجام تصمیم گرفت با دنیای مجردی خود خداحافظی کند و در روز ۷ سپتامبر نامزدی خود را با “ساندرا گونزالز” رسما اعلام کرد.

    کریس, شعبده بازی, کریس آنجل, اسرار شعبده بازي

    کریس آنجل+بیوگرافی و اسرار شعبده بازي بزرگترین شعبده باز قرن

    کریس, شعبده بازی, کریس آنجل, اسرار شعبده بازي

    کریس آنجل+بیوگرافی و اسرار شعبده بازي بزرگترین شعبده باز قرن

    گفتنی است “کریس انجل” نامزد خود را ۴ سال پیش در یکی از سری برنامه هایش در حالی ملاقات کرده بود که در آن برنامه کریس عروسش را با ۵ قیراط الماس و حلقه های تیتانیوم سورپرایز کرده بود و این رابطه تا به حال به طول انجامیده و منجر به ازدواج آنان شد.
    از زمان دقیق مراسم ازدواج آنها خبری در دست نیست .

    کریس آنجل+بیوگرافی و اسرار شعبده بازي بزرگترین شعبده باز قرن

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب های احتمال اورجینال
  • خرید کتاب های زبان اصلی دوچرخه
  • هاردکپی کتاب های بقاء
  • دانلود منابع مرجع دیرینه شناسی
  • کتب ارتوپد زبان اصلی
  • خرید کتاب مکانیک سیالات زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع متالورژی
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • کتب لوازم الکترونیکی خانگی زبان اصلی
  • خرید کتاب پایگاه های داده زبان اصلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>