• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » اخبار چهره ها » ماجرای رقابت دنیا جهانبخت و طلا گلزار بر سر ساسی مانکن + عکس

    ماجرای رقابت دنیا جهانبخت و طلا گلزار بر سر ساسی مانکن + عکس

    تمامی ماجرای دنیا جهانبخت و ساسی ماکن و طلا گلزار + عکس

    ماجرای رقابت دنیا جهانبخت و طلا گلزار بر سر ساسی مانکن + عکس

    ماجرای جدایی ساسی مانکن و دنیا جهانبخت که حواشی زیادی به همراه داشت.
    ساسی مانکن ماجرا از یک ابراز علاقه پوچ و پوشالی در اینستاگرام شروع شد. علاقه‌ای که معلوم نبود از کجا آمد که حالا به این پایان زشت و البته خنده دار رسید. زشت از جهت یک شوء غیراخلاقی و نمایش کج و معوج از طرف کسانی که بازیگر آن هستند. «ساسان یافته» معروف به ساسی مانکن، خواننده زیرزمینی که این روزها برای عرضه استعدادهای به اصطلاح هنری خود و انتشار آهنگ های پوچ و بی ارزش به شبکه های ماهواره ای پناه برده، حالا با یک چالش غیراخلاقی مواجه شده است.

    چند وقت پیش بود که یک مدل ایرانی به نام «دنیا» با گذاشتن یک پست در صفحه شخصی خود در اینستاگرام آغازگر این ماجرا شد. دختر از علاقه اش به ساسی گفت و به خیال خام خود مرد آرزوهایش را پیدا کرده بود و برای اولین بار چیزی شبیه عشق را تجربه کرده بود! روز به روز به شدت این رابطه مجازی افزوده شد و حتی کار به خالکوبی اسم ساسی روی دستش کشید و دختر همچنان در توهمات خود جملات عاشقانه ای را نوشت. تا جایی که یک ماه پس از این ماجرا، ساسی، پسر آرزوهای دنیا، روی دیگر سکه را نشان داد و مثل بیشتر این داستان های مجازی این رابطه هم سر از جای ناخوش درآورد و صحبت از جدایی شد!

    تمامی ماجرای دنیا جهانبخت و ساسی ماکن و طلا گلزار + عکس

    ماجرای رقابت دنیا جهانبخت و طلا گلزار بر سر ساسی مانکن + عکس

    ماجرای دنیا جهانبخت و ساسی ماکن و طلا گلزار

    ماجرای دنیا جهانبخت و ساسی ماکن و طلا گلزار

    رابطه ساسی مانکن با یک مدل ایرانی دیگر در خارج از کشور رو شد و او متنی در صفحه اینستاگرامش گذاشت و آب پاکی را روی دست دنیا ریخت و گفت ما تا به حال همدیگر را ندیدیم! حالا ماجرا رنگ و بوی دیگری گرفت تا جایی که دنیا عکس گریان خود را روی صفحه شخصی اش در اینستاگرام گذاشت و صحبت از خودکشی به میان آمد، اما همچنان برای ساسی مانکن آرزوی خوشبختی کرد!

    یک مرور ساده بر این ماجرای مضحک و خنده دار بیانگر نکات بسیاری است. همین هیاهوی کوتاه و نمایش های عجیب در روزهای گذشته و معرکه های سانتی مانتال این مدل، باعث شده در روزهای گذشته فالورهای بسیاری روانه صفحه شخصی او در اینستاگرام شوند و بعید نیست که از ابتدا سناریو و بازی برای همین هدف خنده دار نیز باشد.

    ماجرای دنیا جهانبخت و ساسی ماکن و طلا گلزار

    ماجرای دنیا جهانبخت و ساسی ماکن و طلا گلزار

    تمامی ماجرای دنیا جهانبخت و ساسی ماکن و طلا گلزار + عکس

    ماجرای رقابت دنیا جهانبخت و طلا گلزار بر سر ساسی مانکن + عکس

    تمامی ماجرای دنیا جهانبخت و ساسی ماکن و طلا گلزار + عکس

    از طرفی هم در سوی دیگر این ماجرا خواننده ای زیرزمینی حضور دارد که روابط غیراخلاقی و مفاهیم زننده در آثارش بیداد می کند و معلوم نیست چطور یک دختر برای چنین فردی باید معرکه ای اینچنین بگیرد و در آخر هم پای یک مدل دیگر در میان باشد و مانند فیلم های بد سینمایی یک عشق مثلثی مسخره به نمایش گذاشته شود.

    حالا ماجرا مسیر دیگری پیدا کرده و خوراکی مناسب شده برای تولید دابسمش هایی که این رابطه و ماجرا را دستمایه طنز کرده اند و فضای مجازی پر شده از دابسمش هایی که برای این مدل ایرانی درست شده و موجب سرگرمی و خنده بسیاری را فراهم کرده است.


    ماجرای ساسی مانکن و طلا گلزار

    انتشار رابطه زندگی چند نفر از مدل و خواننده های غیرمجاز ایرانی در کشورهای خارجی باعث ایجاد سوژه جدید برای دورهمی و لشکر کشی های اینستاگرامی شده است ماجرا از نامزدی ساسان یافته معروف به ساسی مانکن با دنیا جهانبخت مدلی که در ایران کم حاشیه ایجاد نکرد شروع میشود.

    اما این رابطه مدتی به طول نکشید که با انتشار چند عکس از جدایی خود با ساسی مانکن اشاره کرد عکس و مطالب مضحکی که صرفا بدلیل داشتن فالوررهای بیش از ۱٫۵ میلونی خود قصد ایجاد تبلیغی کاذب از روحیات و جلب توجه داشت همچنان ادامه دارد.

    دنیا جهانبخت با سو استفاده از عواطف و همچنین سادگی عده ای زیادی از فالوررهاش نامزد جدید ساسی مانکن بنام طلا گلزار که او نیز یک مدل تبلیغاتی است رو مورد هجمه قرار داد تا جایی که باز هم عده ای بدون آگاهی از این پیج به اون پیج در حال فحش و ناسزا گویی به یکدیگر و طرفدارای از اشخاص درگیر در این ماجرا رو دارند.

    اما جای تامل دارد از افرادی که همچنان زندگی افرادی که مطمئنن آن سوی آب ها با آن فرهنگ پرورش یافته به این روابط عادت دارند و صرفا با سو استفاده از این ناآگاهی عده ای در ایران سعی در تبلیغ اسم و برند خود هستند همچنان این گونه رفتار ها رو مورد فوکوس قرار داده و به خود اجازه دخالت و ناسزا گویی در پیج های یکدیگر رو میدهند

    طلا گلزار مدل ۲۶ ساله ایرانی از پدر ایرانی و مادر روسیه دارد و تا سال ۲۰۰۶ در ایران بسر میبرد
    و سپس به ایالات متحده مهاجرت کرده و در آنجا ساکن است


    بیانه الهام عرب در حمایت از دنیا جهانبخت

    دنیای عزیز ،میدانم این روزها بدترین روزهای عمرت را سپری میکنی هر روز که پستهای تو را مىبینم از شدت ناراحتی…دنیای مهربان ،دنیای زیبا فقط خدا میداند که من به اندازه ی یک دنیا برایت آرزوی شادی مىکنم.

    میدانم خیلی دل شکشته و پریشانی ،اما فقط از تو میخواهم به خودت مسلط باشی میدانم سخت است اما در کنار خدا همه چیز آسان میشود ،ایمان داشته باش این روزها هم میگذرد و روزی میرسد که به حال این روزهایت میخندی ،فقط از خدا بخواه ،البته نه هر آنچه تو میخواهی ،هر آنچه در صلاح توست.

    ایمان داشته باش او صدای بندگان صاف دل و دلشکسته را بهتر میشنود ،مگر امکان دارد ما که بنده ی او هستیم از شنیدن صدایت دلمان آتش میگیرد تنها کافیست از او بخواهی آرامش را طلب کن دوست من️ میگویند اگر آبرو بریزد دیگر جبران نمیشود اما در مقابل اراده ی او هیچ چیز نا ممکن نیست،پس نگران هیچ چیز نباش ، دنیای مهرباااااااااان

    متن دلداری الناز گلرخ برای دنیا جهانبخت

    دنیای عزیزم،‌ آدم وقتی عاشق یکی میشه با یادش بهتر می‌تونه زندگی کنه تا با خودش. چون وقتی بفهمه که چقدر دوستش داری ازت فاصله می‌گیره.
    زندگی با یادش، با عشقش و هیشکی نمی‌تونه ازت بگیره پس لذت ببر از این حس قشنگی که نصیب هر کسی نمیشه و لیافت می‌خواد. خدا کمکت می‌کند چون قلبت پاکه مطمئن باش یه کم زمان همه چیزو آروم می‌کنه و خدا هر کسیو عاشق کنه صبر و طاقتشم میده. پس بهترین از آن توست.

    دنیا جهانبخت با انتشار این نامه دلدارانه الناز گلرخ، برای او نوشته است:

    الناز زيباى عزيزم،الهه ى زيبا كه مهربانى از چشمهايت جاريست…ممنونم كه توى اينروزها شما بانوان عزيز كه با عشق زنده ايد در كنارم هستيد.عشق زيباست حتى خاطراتش،اشكهايش،التماس و زجه هايش…من هرگز پشيمان نيستم و نميدانم تا كى اما شايد سالها با اين حس قشنگ زندگى كنم. قلبم شكسته و تيكه پاره است چون يكماه با صدايش و مردونگى هايش زندگى كردم اما الان هم ميتونم با دلنوشته هايى كه برايم ميخواند و مجازى برايم ارسال ميكرد زندگى كنم. زيباترين براي تو و عشقت آرزوى بهترينها و قشنگترين لحظات رو در هرجاى دنيا كه هستيد دارم…ممنونم از آرامشى كه برايم ارسال كردى و بى شك در حرفه ات يكى از بهترينهايى.

    ماجرای رقابت دنیا جهانبخت و طلا گلزار بر سر ساسی مانکن + عکس

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های واژهنامه از آمازون
  • دانلود فایل های زبان اصلی مدیریت
  • هاردکپی کتاب های هندسه و توپولوژی
  • کتب خطوط لوله زبان اصلی
  • منابع اورجینال گوش و حلق و بینی
  • هاردکپی کتاب های زیست شناسی
  • خرید کتاب زبان اصلی فن آوری سوخت
  • دانلود منابع مرجع نظریه عملگرها
  • منابع اورجینال تئوری نسبیت و گرانش
  • کتاب های فنی و مهندسی اورجینال
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>