• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » اخبار چهره ها » کیم جونگ+زندگی نامه رهبر کره شمالی+بازیکن شیکاگو بولز+چالش امریکا و کره+عکس

    کیم جونگ+زندگی نامه رهبر کره شمالی+بازیکن شیکاگو بولز+چالش امریکا و کره+عکس

    یک سال و نیم پیش، کیم جونگ ایل، رهبر کره شمالی در سن ۶۹ سالگی و در اثر حمله ای قلبی چسم از جهان فروبست و سکان هدایت کشوری را که به تازگی به جد، آمریکا و متحدانش در شرق آسیا را به حمله اتمی تهدید کرده، به سومین پسر خود کیم جونگ اون سپرد.

    در بحبوحه تهدیدها و جنگ لفظی شدیدی که در حال حاضر میان واشنگتن و پیونگ یانگ در جریان است، نگاهی انداخته ایم به آنچه جهانیان از زندگی پر رمز و راز «وارث کبیر» که گفته می شود به زودی ۳۰ ساله خواهد شد، می دانند.

    – به ادعای چندین منبع مختلف، کیم جونگ اون دیوانه ورزش بسکتبال است و با تونی کاکوچ، بازیکن شیکاگو بولز و کوب برایانت، بازیکن لس آنجلس لیکرز، عکس یادگاری دارد. ان بی سی می نویسد که مایکل جوردن بُت او در جهان بسکتبال است و خود اون هم با توپ غریبه نیست. 

    این کیم کیست؟

    کیم جونگ+زندگی نامه رهبر کره شمالی+بازیکن شیکاگو بولز+چالش امریکا و کره+عکس

    به گفته ان بی سی یکی از دوستان او در دوران دبیرستان، اون را «غیرقابل پیش بینی» و «بازیساز» خوانده است. وب سایت پولیتیکو هم می نویسد: «او فقط هوادار دنیس رادمن، بازیکن ان بی ای که اوایل سال جاری برای دیدارش به کره شمالی رفت، نیست و همچون پدرش شیفته مایکل جوردن است. پدر او در سال ۲۰۰۱ جوردن را به کشورش دعوت کرد اما بازیکن بازنشسته آمریکایی آن دعوت را رد کرد.»

    – تایم به نقل از چوسانیلبو، یکی از پرمخاطب ترین روزنامه های کره جنوبی می نویسد: «کیم جوگ اون مدت کوتاهی را در مدرسه آلمانی زبان لیب فیلد – اشتاین هولزی سوئیس درس خوانده است. این وب سایت ادعا می کند که «پاک اون» نام مستعاری که اون برای فاش نشدن هویتش اختیار کرده بود، پسربچه ای خجالتی بوده و چندان ارتباط و اعتماد به نفسی در برخورد با جنس مخالف نداشته است اما در زمین بسکتبال بازیکنی با روحیه بالای رقابتی بوده است و یکی از همکلاسی های او می گوید: اون از باختن متنفر بود.»

    ان بی سی هم به نقل از واشنگتن پست می نویسد: «اون در سال های ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۰ در مدرسه ای سوئیسی و به عنوان پسر دیپلماتی کره ای، درس خوانده است. پیتر بوری، مدیر این مدرسه می گوید: «من هیچ وقت مادر یا پدر او را ندیدم.» یکی دیگر از مدیران مدرسه اون را «سختکوش و جاه طلب» خوانده است.» گفته می شود اون پس از آن به دانشگاه نظامی کیم ایل سونگ در پیونگ یانگ رفته تا ادامه تحصیل دهد. 

    پولتیکو می نویسد: «او در مدرسه بین المللی برن در سوئیس درس خوانده، پسری نه چندان بااستعداد بوده و در درس های ریاضی و علوم نمره های خوبی نمی گرفته است. دیلی تلگراف می نویسد که بهترین نمره های او در درس های موسیقی و فنی بوده است.»

    – چوسانیلبو می نویسد «وارث کبیر» به رغم مواضع ضد آمریکایی پدرش، در دوران مدرسه مجموعه ای بی نظیر از کفش های ورزشی نایک داشته که نیکولا کوواچویچ، همکلاسی سابق او، قیمت هر جفت آنها را حدود ۲۰۰ دلار برآورد کرده است. ان بی سی هم می نویسد که رهبر جوان کره علاقه زیادی به مد دارد و علاوه بر مجموعه کفش های نایک، «عکسی که به تازگی از او در دفتر کارش منتشر شده یک کامپیوتر آی مک شرکت اپل را روی میزش نشان می دهد و همسرش با یک کیف دیور گرانقیمت دیده شده است.»

    – دیلی تلگراف درباره آرایش موهای اون می نویسد که این مدل موها او را به الگوی مُد جوان در کره شمالی تبدیل کرده است و پس از اعلام رهبر شدن او، جوانان کره ای در مقابل آرایشگاه ها صف کشیدند تا موهایشان را مدلی که «جوان» یا «جاه طلب» خوانده می شود بزنند. 

    ان بی سی اما ادعای دیگری دارد و می نویسد: «گفته می شود کره شمالی ۲۸ مدل موی «پیشنهادی» برای مردمش دارد که مدل اون (دو طرف سر تراشیده و موهای بالای سر پف دار) در میان آنها نیست. هم پس از ادعایی مشابه دیلی تلگراف، به نقل از آتلانتیک می نویسد که بسیاری در کره جنوبی معتقد هستند اون روی صورتش جراحی پلاستیک کرده است تا بیشتر شبیه پدرش شود. 

    این کیم کیست؟

    کیم جونگ+زندگی نامه رهبر کره شمالی+بازیکن شیکاگو بولز+چالش امریکا و کره+عکس

    ان بی سی هم می نویسد: «اون آنقدر شبیه به پدربزرگش، کیم ایل سونگ است که خبرگزاری رسمی کره شمالی مجبور شد جراحی شدن او را تکذیب کند. تحلیلگران می گویند او امیدوار بوده خودش را شبیه پدربزرگش کند که بیشتر از پدر اون نزد مردم محبوبیت داشته.»

    – حلقه نزدیکان اون را کیم کیونگ هوی، عمه او و شوهرش جانگ سونگ تائک که هر دو ۶۶ سال دارند، تشکیل می دهند و این دو در تصمیم گیری ها به او مشورت می دهند.

    – اون پسر کو یونگ هوی، سومین همسر کیم جونگ ایل است و مردم کره شمالی تا چند سال پیش از مرگ رهبر سابقشان حتی از وجود اونهم بی خبر بودند.

    – اطلاعات اندکی درباره کودکی اون وجود دارد، مثل تاریخ دقیق تولدش. اگرچه کره شمالی ۸ ژانویه را به مناسبت سالروز تولد رهبر جدید تعطیل اعلام کرده، کسی نمی داند که او در سال ۱۹۸۳ به دنیا آمده یا ۱۹۸۴٫

    – گفته می شود مادر اون در کودکی او را «پادشاه ستاره صبحگاهی» می خوانده است که علت آن مشخص نیست.

    – به ادعای نیویورک تایمز، اون از هواداران اریک کلپتون، خواننده صاحب سبک سبک راک بریتانیا و کیانو ریوز، بازیگر هالیوودی است.

    – دیلی تلگراف به نقل از همکلاسی های دوران دبیرستان او می نویسد که ترانه مورد علاقه اون «برادر لوئی» اثر گروه پاپ آلمانی مدرن تاکینگ است. دنیس رادمن پس از سفرش به کره شمالی به روزنامه انگلیسی سان گفته است که اون شیفته آهنگ های دیسکویی دهه ۱۹۸۰ است.

    – خبرگزاری یون هاپ کره جنوبی می گوید اون پس از مرگ مادرش در سال ۲۰۰۴ به پرخوری و الکل روی آورد که وزنش را به حدود ۱۰۰ کیلو رساند. او حالا رهبر چاق کشوری است که از قحطی و گرسنگی رنج می برد و مبتلا به دیابت و فشار خون بالا است.

    – رسانه های کره شمالی داستان های عجیب بسیاری را از پدر و پدربزرگ اون منتشر کرده اند و در سال های آینده باید منتظر داستان های مشابه درباره رهبر جدید باشیم. یکی از گزارش های عجیب درباره کیم جون ایل، ادعا کرده است که او رکورددار کوتاهترین برد بازی گلف در دنیا است (بازی شامل ۱۱ بار انداختن توپ توی سوراخ با یک پرتاب) و به الگوی جهان شمول در دنیای مُد جهان تبدیل شده. زندگینامه ای از ایل که در یک وب سایت دولتی کره شمالی منتشر شده، ادعا کرده است که بدن او احتیاجی به دفع نداشته است.

    کیم جونگ+زندگی نامه رهبر کره شمالی+بازیکن شیکاگو بولز+چالش امریکا و کره+عکس
    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب زبان اصلی علوم تغذیه
  • کتب عمومی زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع تبلیغات
  • خرید کتاب های زبان اصلی آزمون های کانادا
  • دانلود منابع مرجع انگلیسی
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب های بیوانفورماتیک از آمازون
  • دانلود منابع مرجع طیف بینی
  • دانلود منابع مرجع هنر ارتباطات
  • هاردکپی کتاب های صنعت نور
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>