• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » عکس » زندگی نامه بهروز صفاریان + تصاویر

    زندگی نامه بهروز صفاریان + تصاویر

    زندگی نامه بهروز صفاریان + تصاویربیوگرافی بهروز صفاریان خواننده و رپ خان

     بیوگرافی بهروز صفاریان خواننده و رپ خان؟ در کشور ما خواننده های بسیار زیادی وجود دارد که بسیاری از آنها معروف متاستفانه نشده اند یا مجوز به آنها داده نشده است. بهروز صفاریان خواننده پر انرژی کشورمان هستند که سالها در این زمینه فعالیت می کنند.

     

    تولد : ۲۴ بهمن ۱۳۵۶ ( ۱۳ فوریه ۱۹۷۸)
    ملیت : ایران
    سبک‌(ها): پاپ، رپ
    سال‌های فعالیت : ۱۳۷۷ تا امروز
    هنرمندان همکار : شادمهر عقیلی، روزبه بمانی
    جایزه(ها): ده نفر برتر دو بخش آهنگساز و تنظیم کننده از سوی مجله ترانه‌ماه

     

    بهروز صفاریان در میان اهالی موسیقی آن‌قدر شناخته شده است که حتی ذکر نامش به‌عنوان ناظر و مدیر هنری، سطح توقع­ها را از آن آلبوم‌ها بالا ببرد. این روزها همه او را به‌عنوان بهترین تنظیم‌کننده‌ی پاپ ایران می‌شناسند و مخاطبان و نقادان موسیقی همواره در آثارش به‌دنبال رگه‌هایی از خلاقیت‌های مختص این هنرمند جوان اما مطرح موسیقی پاپ ایران هستند و او با آلبوم‌هایی در سبک‌های متفاوت که گاهی فراتر از موسیقی پاپ ایران است تلاش می‌کند در این بازار بی‌حساب و کتاب، جایگاه خود را بیش از پیش به اثبات برساند

     

    بهروز صفاریان یکی از آهنگسازان جوان مطرح در موسیقی پاپ ایرانی است. صفاریان در نظرسنجی بهترین‌های سال ۹۱ موسیقی پاپ ایران از سوی مجله ترانه‌ماه، اولین و تنها نشریه تخصصی موسیقی پاپ ایران، در دو بخش آهنگساز و تنظیم کننده به عنوان ده نفر برتر معرفی شد. سابقه فعالیت صفاریان به سال ۱۳۷۶ برمی­گردد.

     

    بیوگرافی بهروز صفاریان خواننده و رپ خان

       بهروز صفاریان آهنگساز موسیقی پاپ اهل ایران است

     

    بهروز صفاریان در میان اهالی موسیقی آن‌قدر شناخته شده است که حتی ذکر نامش به‌عنوان ناظر و مدیر هنری، سطح توقع­ها را از آن آلبوم‌ها بالا ببرد. این روزها همه او را به‌عنوان بهترین تنظیم‌کننده‌ی پاپ ایران می‌شناسند و مخاطبان و نقادان موسیقی همواره در آثارش به‌دنبال رگه‌هایی از خلاقیت‌های مختص این هنرمند جوان اما مطرح موسیقی پاپ ایران هستند و او با آلبوم‌هایی در سبک‌های متفاوت که گاهی فراتر از موسیقی پاپ ایران است تلاش می‌کند در این بازار بی‌حساب و کتاب، جایگاه خود را بیش از پیش به اثبات برساند.

     

    بهروز صفاریان در روز ۲۴ بهمن سال ۵۶ به دنیا آمد، او فرزند چهارم و آخر خانواده است. او دو برادر و یک خواهر دارد. برادر اولش با نام بهزاد ۱۲ سال از او بزرگ‌تر است و شش سال است در آلمان زندگی می‌کند. پدر و مادرش در اداره پست همکار بودند. بهروز در پنج سالگی برای اولین بار دستش به ساز خورد و از ارگ برادرش بهزاد استفاده کرد.

     

    خانواده‌اش به خاطر آن که موقعیت تحصیلی او به خطر نیفتد، اجازه نمی‌دادند در کودکی به سمت موسیقی بیاید. یازده ساله بود که قرار شد یک کیبورد از آلمان برای او بفرستند، اما مسوولان گمرک فرودگاه مهرآباد از تحویل آن به خانواده صفاریان خودداری کردند! مسؤولان ارشاد هم برای ترخیص این کیبورد همکاری نکردند و ساز رویایی بهروز به آلمان مرجوع شد!

     

    سرانجام در ۱۳ سالگی صاحب کیبورد شد. او از افرادی که کیبوردهای پیشرفته‌­تر داشتند، سازهایشان را امانت می‌گرفت و برایشان ریتم می ساخت و گرچه دستمزدی نمی‌گرفت، اما از این که امکان دسترسی به سازهای جدید را داشت، رضایت پیدا می‌کرد. بعد از دوران راهنمایی، به هنرستان برق رفت اما پس از چند ماه به آرزویش رسید و سر از هنرستان موسیقی درآورد.

     

    بیوگرافی بهروز صفاریان خواننده و رپ خان

    عکس های بهروز صفاریان

     

    بهروز صفاریان پس از فارغ‌التحصیلی از هنرستان موسیقی، همکاری خود را با صدا و سیما با ساخت قطعۀ آی آدمای مهربون به خوانندگی قاسم افشار آغاز کرد. بهروز صفاریان و شادمهر عقیلی دورادور یکدیگر را می‌شناختند، اما در محیط صدا و سیما به منظور همکاری به توافق رسیدند. نتیجه این همکاری آلبوم مسافر بود که نقطه­ی عطفی در موسیقی پاپ ایران به شمار می­رود.

     

    او در آلبوم دهاتی شادمهر یک قطعه را ساخت و تنظیم کرد، سپس در آلبوم نخست برادرش، بهنام صفاریان با نام دورنگی بار مدیریت هنری را به دوش کشید و با فروش فوق­العادهاین آلبوم جایگاهش را ارتقا بخشید. از سال هشتاد تا هشتاد و یک رهبر گروه محمد اصفهانی بود و سپس به عنوان مدیر هنری نون و دلقکفعالیتش را آغاز کرد. اما شگفتی­های او در عرصه موسیقی ادامه داشت نام او به عنوان اولین تنظیم کننده آلبوم مجاز رپ فارسی با تولید اسکناس از شاهکار بینش‌پژوه در تاریخ موسیقی ایران ثبت شد.

     

    بار دیگر توانایی­هایش را در آلبوم غریبه از فریدون آسرایی به همگان ثابت کرد و آلبومی با قطعاتی به دور از سلیقه عوام و با خواننده­ای گمنام را به یکی از پرفروشترین های تاریخ موسیقی ایران بدل کرد. شبح با موسیقی او و صدای برادر به عنوان بین ­ا­­­­­لمللی ­ترین آلبوم سال برگزیده شد. در آلبوم بی­خوابی چهره­ای دیگر از سعید شهروز را به او و طرفدارانش شناساند و ثابت کرد که همواره باید از همکاری با او، توقعی متفاوت داشت اتفاقی که در آلبوم ۱۴ از علی لهراسبی هم تکرار شد و این بار هم آلبومش در جایگاه پرفروش­ترین­ها تکیه زد.

     

    او هم چنین در طی این سالها با خوانندگانی مانند خشایار اعتمادی، مهرزاد اصفهان پور، محمد خاکپور و … همکاری کرده که حاصل این همکاری­ها، از بهترین های پرونده کاری این هنرمندان است. باید به تو برگردم از آخرین پروژه­هایش و حاصل همکاری مجدد با خشایار اعتمادی است که مدت­ها است مخاطبان موسیقی مشتاق شنیدن آن هستند.

    زندگی نامه بهروز صفاریان + تصاویر

    همکاری محمد اصفهانی و صفاریان در سال ۸۱ و آلبوم فاصله موج نو و جدیدی را در عرصه موسیقی پاپ در پی داشت. اتفاقات خوبی که برای این آلبوم و سبک آن رخ داد باعث شد که روند عمر هنری بهروز صفاریان تغییراتی اساسی را به خود ببیند و او بیشتر و بیشتر در بین اهالی موسیقی مورد توجه قرار بگیرد. اصفهانی و صفاریان آخرین بار یک سال و نیم پس از انتشار آلبوم فاصله در کنار هم دیده شدند و همکاری مشترکشان ادامه داشت.

     

    بیوگرافی بهروز صفاریان خواننده و رپ خان

    زندگینامه بهروز صفاریان

     

    موفقیت های گسترده ای که این آلبوم برای صفاریان رقم زده بود باعث شد که او به شدت سرگرم کارها و پیشنهادات جدید شود و همین باعث قطع همکاری اش با اصفهانی شد. از همکاری او با صدا و سیما همواره بهترین اتفاقات حاصل شده، مثل ماه با صدای خودش، فاصله‌ها با صدای علی لهراسبی عبور شیشه ­ای با صدای علی لهراسبی، پیله­ های پرواز با صدای علی لهراسبی، دلنوازان با صدای علی لهراسبی، تقدیر با صدای احسان خواجه‌امیری، تکیه بر باد با صدای محمد اصفهانی، شهر باران با صدای محمد علیزاده، کِی قراره نجاتم بدی با صدای سعید شهروزو … تنها بخشی از این همکاری است که هر یک خاطره خوشی را در ذهن مخاطبان به یادگار گذاشته اند.

     

    صفاریان در سال ۱۳۸۸ با فیلم “طهران تهران” از داریوش مهرجویی و مهدی کرم‌پور به موسیقی متن فیلم نیز روی آورده است که البته صفاریان در این فیلم آهنگسازی اپیزود اول یعنی طهران: روزهای آشنایی به کارگردانی داریوش مهرجوییبه عهده دارد. او تصمیم دارد که تجربه های درخشانش را در این وادی نیز به ثبت برساند.

    همکاری هنری

    بهروز صفاریان با شادمهر عقیلی، روزبه بمانی، قاسم افشار، فریدون اسرایی، محمد اصفهانی، خشایار اعتمادی، مهرزاد اصفهان پور، محمد خاکپور، علی لهراسبی، احسان خواجه‌امیری، محسن چاوشی و… همکاری داشته

    زندگی نامه بهروز صفاریان + تصاویر

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های دوره های خلبانی از آمازون
  • دانلود فایل های زبان اصلی درمان
  • دانلود منابع مرجع آمار ریاضی
  • خرید کتاب زبان اصلی کشتی
  • خرید کتاب های زبان اصلی تربیت
  • منابع اورجینال پزشکی طبیعی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • کتاب های ژنتیک اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی باستان شناسی
  • خرید کتاب های میکرب شناسی از آمازون
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>