• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » گراميداشت حماسه ۹ دی در شبكه های راديويی

    گراميداشت حماسه ۹ دی در شبكه های راديويی

    شبكه های راديويی همزمان با فرارسيدن ۹ دی، روز بصيرت و روز ميثاق امت با ولايت، ۱۲۲ برنامه به مدت ۲۴۰۲ دقيقه روی آنتن می‌برند.

    گراميداشت حماسه 9 دی در شبكه های راديويی

    به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، شبكه های رادیویی همزمان با فرارسیدن ۹ دی، روز بصیرت و روز میثاق امت با ولایت، ۱۲۲ برنامه به مدت ۲۴۰۲ دقیقه روی آنتن می برند.

    رادیو ایران

    رادیو کشور عزیزمان ایران از ۲ تا ۷ دی برنامه «روشنایی های یك مسیر» خاص روز نهم دی را پخش می كند.

    گراميداشت حماسه ۹ دی در شبكه های راديويی

    این برنامه كاری از گروه جامعه به تهیه كنندگی آرزوی بزرگ ستوده و گویندگی نوید نوروزی ساعت ۱۹:۴۰ پخش می شود.

    ویژه برنامه “شكوه بصیرت” ۹ دی به انعكاس مراسم بزرگداشت این روز در سراسر كشور می پردازد. “شكوه بصیرت” نه تنها به پوشش مراسم در پایتخت کشور عزیزمان ایران می پردازد بلكه گزارشگران رادیو کشور عزیزمان ایران در سراسر کشور عزیزمان ایران گزارش های خود را به برنامه ارسال می كنند .استفاده از صحبتهای كارشناسان مسائل سیاسی از دیگر قسمت های این برنامه خواهد بود كه به تهیه كنندگی آرزوی بزرگ ستوده از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۰:۳۰ شنوندگان را همراهی می كند.

    “بحث روز” رادیو کشور عزیزمان ایران نیز چهارشنبه ششم دی با حضور كارشناسان به بررسی علل و عوامل و زمینه های فتنه ۸۸ می پردازد . بررسی نقش منافقین و سلطنت طلب‌ها و حامیان خارجی آنها نظیر آمریكا و انگلیس، فرانسه و رژیم صهیونیستی نیز بعضی دیگر از محورهای برنامه هست. بررسی شاخصه ها و شاخص های نهم دی، نقش مردم و رهبری در خنثی سازی فتنه ۸۸ و درس ها و عبرت های فتنه ۸۸ نیز از جمله آیتم های برنامه است.

    برنامه “بحث روز” به تهیه كنندگی جواد فیاضی،كارشناس مجری محمدرضا قربانی ساعت ۱۲:۴۵ تا ۱۳:۳۰ از آنتن رادیو کشور عزیزمان ایران پخش می شود.

    شبكه های راديويی همزمان با فرارسيدن ۹ دی، روز بصيرت و روز ميثاق امت با ولايت، ۱۲۲ برنامه به مدت ۲۴۰۲ دقيقه روی آنتن می‌برند.

    رادیو جوان

    برنامه “دریچه” رادیو جوان ۸ و ۹ دی به مناسبت روز بصیرت با عنوان كنترل ذهن به روی آنتن می رود. “دریچه” برنامه ای از آیتم های متفاوت است كه در خصوص مسائل سیاسی و تاریخی به مباحث روشنگری، بصیرت و بیداری اسلامی تخصیص داده شده است دارد. برنامه “دریچه” به تهیه كنندگی زهره عبدالرحیم روز جمعه ۸ دی از ساعت ۲۰ و روز شنبه ۹ دیماه از ۱۹:۳۰ پخش می شود.

    “عبور از غبار” نیز عنوان خاص برنامه ای است كه ۸ و ۹ دی به بررسی وقایع روز بصیرت تخصیص داده شده است دارد. این برنامه به تهیه كنندگی حسین خلیل نژاد و گویندگی حسن خلقت دوست و فاطمه عباسی در قالب دو برنامه مستند ۱۵ دقیقه ای از ساعت ۱۸:۱۵ و ۱۵:۴۵ پخش می شود.

    رادیو گفت و گو

    برنامه “صبح و گفت و گو” ۹ دی ساعت ۷ با اطلاع رسانی در خصوص برگزاری مراسم خاص نهم دی و ارتباط با مسئولین برگزاركننده این مراسم ها شنوندگان را همراهی می كند.

    برنامه ” رویداد” ۹ دی ساعت ۱۲ با حضور كارشناسان به عنوان حماسه ۹ دی ، تجلی بصیرت در سایه ولایت و نقش راهپیمایی ۹ دی در شكست ترفندهای غرب و فتنه گران داخلی می پردازد.

    گراميداشت حماسه ۹ دی در شبكه های راديويی

    برنامه “بدون خط خوردگی” نیز شنبه ساعت ۱۹ نقش نخبگان دینی و سیاسی در ایجاد بصیرت را بررسی می كند.

    برنامه گفت و گوی سیاسی” در قالب میزگرد از ۶ تا ۹ دی ساعت ۱۷:۳۰ تقدیم شنوندگان می شود. بررسی فتنه ۸۸ در چارچوب استراتژی براندازی نظام جمهوری اسلامی به وسیله نظام سلطه ، بازخوانی فتنه ۸۸ در چارچوب مدل های نوین آشوب سازی و بحران آفرینی از درون نظام و … از بخش های برنامه است.

    همچنین برنامه “عطر ماندگار” ۸ و ۹ دی به صورت شناور، بیانات مقام معظم رهبری راجع به بصیرت افزایی و دشمن شناسی را روی آنتن می برد.

    گفتنی است برنامه “بر بال سخن” ۸ و ۹ دی ساعت ۸:۳۰ و ۱۰ صحبت رحیم پور ازغدی در خصوص ۹ دی پخش می شود.

    شبكه های راديويی همزمان با فرارسيدن ۹ دی، روز بصيرت و روز ميثاق امت با ولايت، ۱۲۲ برنامه به مدت ۲۴۰۲ دقيقه روی آنتن می‌برند.

    رادیو فرهنگ

    گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ خاص برنامه “۹ دی ۸۸ كجا بودید” را تدارك دیده هست. این برنامه روز جمعه ۸ دی از ساعت ۱۸ به مدت ۳۰ دقیقه روی آنتن خواهد رفت . برنامه “كافه نیمروز” نیز روز ۹ دی ساعت ۱۰:۳۰ به عنوان اتفاقات ۹ دی ۸۸ خواهد پرداخت.

    برنامه های “۹ دی كجا بودید” و ” یك پاسخ یك پاداش” نیز به شیوه پرسش و پاسخ و با مشاركت مخاطبان، به تبیین حماسه ۹ دی پرداخته خواهد شد.

    رادیو تهران

    گراميداشت حماسه ۹ دی در شبكه های راديويی

    “سایه روشن” برنامه ای است كه ساعت۱۵:۰۰ روز شنبه ۹ دی در قالب مستند گزارشی به روی آنتن می‌رود. همچنین برنامه “صبح تهران” نیز كه ساعت ۶:۳۵ به روی آنتن می‌رود، نگاهی اجتماعی و سیاسی به روز بصیرت خواهد داشت.

    رادیو اقتصاد

    رادیو اقتصاد به مناسبت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در برنامه “روز از نو” شنبه ۹ دی به مقوله اهداف اقتصادی استكبار درخصوص ایجاد فتنه خواهد پرداخت.

    برنامه “روز از نو” با هدف تنوع اطلاع رسانی و نشاط همگانی، كاری از گروه كشاورزی، به تهیه كنندگی مهدی شیار شنبه تا پنج شنبه ساعت۶:۳۰ از رادیو اقتصاد پخش می شود.

    همچنین این شبكه در برنامه “ما می توانیم” روز جمعه ۸ دی با رویكرد كلی در خصوص جایگاه ولایت و رهبری در امت اسلامی و نقش آن در هشت سال دفاع مقدس و وقت حال، اهداف استكبار در توطئه ها و نقش مردم در خنثی سازی آن به روی آنتن می رود. برنامه “ما می توانیم” كاری از گروه صنعت و بازرگانی به تهیه كنندگی غلامرضا عزتی جمعه ها ساعت ۲۰ پخش می‌شود.

    رادیو سلامت

    برنامه “بفرمایید سیب” ۸ دی با حضور كارشناسان، عنوان نقش بصیرت و آگاهی در زندگی را بررسی می كند. این برنامه یك مجله تفریحی، سرگرم كننده و آموزشی است كه هر هفته به یكی از مباحث حوزه سلامت می پردازد. ارتقای آگاهی مخاطبان در حوزه سلامت در جهت ایجاد نشاط و امید بخشی به مخاطبان هدف مهم برنامه “بفرمایید سیب” هست. این برنامه جمعه هر هفته از ساعت ۱۷ تقدیم شنوندگان می‌شود.

    برنامه “خونه زندگی” شبكه رادیویی سلامت نیز شنبه ۹ دی، عنوان نگرش درست در زندگی را بررسی می كند. ” خونه زندگی” كاری از گروه خانواده شبكه رادیویی سلامت است كه به تهیه كنندگی سارا شریفی و شهرام زین العابدین شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۱۰:۲۰ تقدیم شنوندگان می‌شود.

    رادیو معارف

    “تجلی بصیرت” رادیو معارف با هدف بیان تبیین حضور مردم در حمایت از نظام اسلامی و ولایت فقیه روی آنتن می رود. در این خاص برنامه موضوعاتی همچون ثمرات و بركات حماسه و بصیرت ۹ دی، تلاش‌های دشمن جهت از بین بردن اهمیت و آثار این حماسه، بررسی همكاری دشمن های انقلاب با فتنه‌گران و حماسه ۹ دی و استحكام پیوند مردم با ولایت به وسیله آیت الله سید احمد خاتمی بررسی خواهد شد. خاص برنامه “تجلی بصیرت” كاری از گروه رویدادهای معارفی و اطلاع رسانی به سردبیری و تهیه كنندگی علی اسماعیلی و گویندگی رضا ملایی شنبه ۹ دی از ساعت ۸:۴۰ به مدت ۱۲۰ دقیقه به صورت زنده تقدیم شنوندگان خواهد شد.

    رادیو صبا

    برنامه “همپای صبا” ساعت ۸:۳۰ روز شنبه ۹ دی به پرسش و پاسخ راجع به حماسه ۹ دی می‌پردازد.

    رادیو خبر نیز در قالب متن های مرتبط ، به اهمیت حماسه ۹دی در كلام مقام معظم رهبری و اهمیت این روز به عنوان روز میثاق با ولایت و دین داری خواهد پرداخت.

    رادیو نمایش

    نمایش رادیویی “بصیرت” شنبه ۹ دی ساعت ۶:۳۰ از رادیو نمایش شنوندگان را همراهی می كند.

    “بصیرت” داستان تحول یك دانشجو با دیدن خواب شهادت برادرش و رسیدن به این واقعیت است كه جنگ هنوز ادامه دارد و دشمن در حال توطئه و تفرقه اندازی است و تأثیر او بر روی دوستانش را مرور می‌كند.

    همچنین نمایش “آی آر ۶۵۵” شنبه ۹ دی ساعت ۷:۱۵ دقیقه به روی آنتن می رود.

    داستان این نمایش از این قرار است كه امیرپسندیده، استاد فیزیك دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران به علت مشكلات خانوادگی خواهرش كه در آمریكا زندگی میكند به آنجا می رود، ولی به بهانه نقص در ویزایش بازداشت می شود. در بازداشتگاه، ویلیام نیز كه به جرم برهم زدن نظم عمومی و بدمستی بازداشت است به همراه امیر نگهداری می شود و …

    رادیو ورزش

    برنامه “صبح و ورزش” از ساعت ۷٫۱۰ صبح از طریق ارتباط با گزارشگران مستقر در سطح شهر و همینطور مصاحبه با ورزشكاران و سرآمدان ورزشی كشورمان به این مناسبت مهم می پردازد.

    همچنین برنامه “فرهنگ و ورزش” كه از ساعت ۱۱٫۳۰ همان روز و برنامه عصرانه كه از ساعت ۱۷ از این شبكه پخش می شود، در فواصل متفاوت برنامه به بررسی این روز تاریخی و لزوم هوشیاری مردم جهت مقابله با فتنه خواهد پرداخت.

    رادیو قرآن

    “مهرتابان” كه برنامه صبحگاهی رادیو قرآن هست، شنبه ۹ دی ساعت ۶:۴۵ پخش شده است و به عنوان كلی میهن دوستی و حب الوطن بر اساس فرمایش رسول خدا (ص) حب الوطن من الایمان، به عنوان روز بصیرت می‌پردازد.

    همچنین در همان روز برنامه “صفحه تقویم” ساعت ۸:۱۰ به مرور خروش مردم انقلابی در ۹ دی و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در سال ۱۳۸۸ شمسی خواهد پرداخت.

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: ولایت فقیه | برنامه | نمایش | سیاسی | سلامت | زندگی | رادیو | حماسه | ایران

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب زبان اصلی انسانشناسی تحول
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سونا
  • دانلود منابع مرجع شبکه
  • خرید کتاب های زبان اصلی بیماری های قلب و عروق
  • کتب عمومی زبان اصلی
  • منابع اورجینال ادبیات
  • هاردکپی کتاب های علوم پایه
  • دانلود منابع مرجع انگلیسی
  • خرید کتاب های زبان اصلی تئوری الاستیسیته
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>