• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » سرگرمی » بیوگرافی » کوروش منصوری کیست؟ +تیونر ایرانی +تیون با طعم منصوری+عکس

    کوروش منصوری کیست؟ +تیونر ایرانی +تیون با طعم منصوری+عکس

    کوروش منصوری کیست؟ +تیونر ایرانی +تیون با طعم منصوری+عکس

     

    واحد مشاهیر و بزرگان تبیان زنجان– شروع فعالیت، کسب شهرت و اعتبار و در نهایت حفظ این شهرت در حالی که نام های پرآوازه ای در صنعت خودروسازی و تیونیگ جهان به فعالیت مشغول هستند کار چندان آسانی به نظر نمی رسد. اما یک ایرانی به بهترین شکل ممکن از عهده انجام این کار برآمده و در حال حاضر در کنار برندهای مطرح جهانی جایگاه ویژه ای را برای خود کسب کرده است.این فرد کسی نیست جز کوروش منصوری، موسس و رئیس شرکت منصوری. وی متولد ۱۳۴۱ در شهر چالوس است. پس از طی سال های اولیه زندگی در این شهر، والدین کوروش او را برای ادامه تحصیل به انگلستان فرستادند. درست در همان زمان و پس از آشنایی با خودروهای مجلل و اسپرتی از قبیل استون مارتین و رولز رویس بود که جرقه های اولیه فعالیت در این عرصه ذهن کوروش منصوری را به خود مشغول کرد.

    کوروش منصوری کیست؟ +تیونر ایرانی +تیون با طعم منصوری+عکس

    کوروش منصوری کیست؟ (تیون با طعم منصوری)

    کوروش منصوری کیست؟ +تیونر ایرانی +تیون با طعم منصوری+عکس

    پس از فارغ التحصیلی و در سال ۱۹۸۹ سرانجام وی شرکت MP Design را برای دستیابی به آرزوهای بلند پروازانه خود در انگلستان تاسیس کرد. این شرکت به ارائه خدمات مهندسی و تامین قطعات مختلف خودرو برای شرکت های مطرح تیونیگ جهان می پرداخت. پس از گذشت چند سال و گسترش فعالیت ها منصوری تصمیم گرفت تا رویای خود برای تاسیس شرکتی مستقل در زمینه تولید و ارتقا خودرو را به واقعیت مبدل سازد.

    سرانجام پس از بررسی های لازم وی کشور آلمان مهد تیونینگ جهان را برای این کار انتخاب و شرکت منصوری را در سال ۲۰۰۱ تاسیس کرد. خودروهایی که از آن زمان تاکنون از خط تولید کارخانه این شرکت خارج شده اند در حالت عادی نیز به عنوان خودروهایی سوپر اسپرت و لوکس شناخته می شوند. از آن جمله می توان به بوگاتی ویرون، رولزرویس گوست و مرسدس SLR اشاره کرد.

    کوروش منصوری اطلاق واژه تیونینگ را برای خودروهای ساخته شده در کارخانه این شرکت نمی پسندد. به اعتقاد وی در حالی که شرکت های تیونینگ جهان قطعات مختلف را از شرکت های دیگر دریافت و بر روی خودرو نصب می کنند، شرکت منصوری تمام قطعات مورد نیاز خود را در کارخانه های این شرکت در آلمان و سویس تولید کرده و این وجه تمایز اصلی این شرکت با دیگر خودروسازان جهان است. این در حالی است که شرکت منصوری در زمینه صادرات قطعه نیز به فعالیت می پردازد.

    افراد مختلفی از سراسر جهان در حال حاضر جز مشتری های این شرکت بوده و خودروهای خود را به صورت سفارشی و با جزئیاتی که مد نظر دارند دریافت می کنند. در ادامه نیز یکی از خودروهای زیبای این شرکت که بر پایه مازراتی گران توریسمو شکل گرفته را به صورت اجمالی مورد بررسی قرار خواهیم داد.

    در نگاه اول کیت بدنه جذاب منصوری بیش از هر چیز دیگری توجه افراد را به خود جلب می کند. استفاده از مجموعه جدید سپر جلو که از براگیر لبه ای برخوردار بوده، جلو پنچره بزرگ فیبر کربنی، فرم خاص و گرافیک جدید چراغ های جلو چهره ای خشن تر به این خودرو بخشیده است.

     

     

    تبیان زنجان

    کوروش منصوری کیست؟ +تیونر ایرانی +تیون با طعم منصوری+عکس

    استفاده از قیبر کربن بر روی کاپوت سبک وزن مازراتی نیز ادامه داشته و ورودی و خروجی های هوا بر روی آن به تنفس هرچه بهتر و خنک شدن موتور این خودرو کمک می کند. موتور هشت سیلندر V شکل این مازراتی نیز با توجه به برنامه ریزی مجدد واحد ECU، تعویض فیلتر هوا و مجموعه جدید اگزوز که دارای چهار خروجی است با افزایش قدرت ۳۰ اسب بخاری همراه بوده است. بدین ترتیب قدرت این خودرو به ۴۴۰ اسب بخار و گشتاور آن نیز به ۴۹۰ نیوتن متر در ۴۷۵۰ دور در دقیقه ارتقا پیدا کرده است.

    تبیان زنجان

    کوروش منصوری کیست؟ +تیونر ایرانی +تیون با طعم منصوری+عکس

    در نمای جانبی زیر رکابی هایی از جنس فیبر کربن و خروجی های هوا پشت گلگیرهای جلو جلب نظر می کند. استفاده از سیستم تعلیق پیشرفته در محورهای جلو و عقب در کنار بهره گیری از رینگ های فرجکاری شده ۲۰ اینچی در جلو و ۲۱ اینچی در عقب با نشان منصوری که تایرهایی با ابعاد r 30.255 در جلو و r 30.305 در عقب بر روی آنها قرار گرفته چهره اسپرت و زیبایی را به این مازراتی بخشیده است. رینگ های مذکور به صورت اختصاصی از سوی شرکت منصوری برای این خودرو ساخته شده و به سفارش مشتری به رنگ بدنه رنگ آمیزی شده است. در مجموع، اقدامات صورت گرفته کاهش ارتفاع ۳۰ میلیمتری را برای مازراتی به همراه داشته و رانندگی پایدار و چسبندگی فوق العاده ای را برای آن به ارمغان آورده است.

    تبیان زنجان

    کوروش منصوری کیست؟ +تیونر ایرانی +تیون با طعم منصوری+عکس

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • منابع اورجینال سبک شناسی
  • دانلود فایل های زبان اصلی باستان شناسی
  • دانلود منابع مرجع طب آزمایشی
  • خرید کتاب فلسفه زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی اشپزی
  • کتاب های فیزیک حالت جامد اورجینال
  • خرید کتاب زبان اصلی دین
  • خرید کتاب های پزشکی زنان و زایمان از آمازون
  • خرید کتاب های زبان اصلی تئوری الاستیسیته
  • خرید کتاب های مکانیک بدن دگردیس از آمازون
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>