• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » اخبار اقتصادی و سیاسی » همه چیز درباره صحت و سقم اس ام اس “حقوق بازنشستگان”

    همه چیز درباره صحت و سقم اس ام اس “حقوق بازنشستگان”

    صحت و سقم اس ام اس “حقوق بازنشستگان
    معاون رئیس جمهور عنوان کرد: این‌ کار بسیار ناشیانه است که بخواهیم عده‌ای را تحریک کنیم تا اقدامی انجام شود، بنابراین عزیزان ما در بخش بازنشستگان نیروهای مسلح حقوقشان را طبق معمول دریافت خواهند کرد. نوبخت در ادامه اظهاراتش یادآور شد: چون قانون بودجه به ما ابلاغ نشده لذا هنوز نمی‌توانیم افزایش حقوق امسال را اعمال کنیم.
    این پیامک در حالی مطرح شد که یک منبع آگاه در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت و گو با خبرنگار  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ موضوع  پرداخت حقوق اردیبهشت ماه را حل شده دانست.
    به گزارش  خبرنگار  دولت  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اخیرا اتفاق قابل تاملی در فضای مجازی نشر پیدا کرد مبنی بر اینکه سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح حقوق پرسنل بازنشسته خود را در اردیبهشت ماه با تاخیر پرداخت خواهد کرد.
    این اقدام در حالی انجام شد که افکار عمومی و به خصوص بازنشستگان نیروهای مسلح به این سوال معطوف شد که آیا این ماه (اردیبهشت ۹۵) حقوق خود را دریافت می کنند یا خیر؟
    **پیامک منتسب به سازمان بازنشستگان چه بود؟
    اخیرا  پیامکی از سوی سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح ارسال شد، مبنی بر اینکه این سازمان قادر به پرداخت حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان نیست که موجب شد موضوع پرداخت حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان را پیگیری کنیم.

     

    واکنش معاون رئیس جمهور به

    این پیامک در حالی مطرح شد که یک منبع آگاه در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت و گو با خبرنگار  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ موضوع  پرداخت حقوق اردیبهشت ماه را حل شده دانست (بیشتر بخوانید).
    البته پیگیری های  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به همین جا ختم نشد. بلکه تماس با روابط عمومی تامین اجتماعی نیروهای مسلح و اتصال به یکی از اپراتورها توضیحاتی در این زمینه داده شد. این اپراتور در گفت و گو با  خبرنگار  سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عنوان داشت: حقوق اردیبهشت بازنشستگان اواخر این ماه پرداخت خواهد شد زیرا تامین اعتبار برای این کار انجام شده است.
    پیگیری های مذکور نشان می دهد هم وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و هم روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح معتقدند که پرداختی بازنشستگان در موعد مقرر انجام خواهد شد.
    اما موضوع پرداختی حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح سوژه سوال خبرنگاران از “محمد باقر نوبخت” معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و سخنگوی دولت یازدهم شد که وی به پرسش مذکور واکنش نشان داد.
    **واکنش معاون رئیس جمهور به پیامک حقوق سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح
    “محمد باقر نوبخت ” سخنگوی دولت درباره انتشار پیامک قطع حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح گفت: من بعد از خروج از جلسه دولت متوجه انتشار این پیامک شدم، متاسفانه این پیامک ارسال شد، بسیار مطلب نادرستی بوده و به دو جهت هم قابل پیگرد قانونی است.

    واکنش معاون رئیس جمهور به

     

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور افزود: ارسال این پیامک دلهره و تشویشی در بین خانواده‌های بازنشستگان نیروهای مسلح به وجود آورد که کار بسیار اشتباهی بود در عین حال هم رسانه‌های خارجی این طور برداشت کردند که پول بازنشستگان صرف سوریه و جاهای دیگر می‌شود، لذا این پیامک یک اقدام مجرمانه بود.
    نوبخت با بیان اینکه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اقدامات قانونی در این رابطه انجام می‌دهد، خاطرنشان کرد: وزیر دفاع که صبح امروز با من صحبت می‌کرد از این اقدام متاثر و مکدر بود، سردار دهقان اعلام کرد که برخوردهای تنبیهی درباره عاملان این کار صورت خواهد گرفت.
    سخنگوی دولت ادامه داد: حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح از سوی صندوق بازنشستگان پرداخت می‌شود و دولت هم به صورت کمک به این صندوق وجوهی را پرداخت می‌کند.
    معاون رئیس جمهور عنوان کرد: این‌ کار بسیار ناشیانه است که بخواهیم عده‌ای را تحریک کنیم تا اقدامی انجام شود، بنابراین عزیزان ما در بخش بازنشستگان نیروهای مسلح حقوقشان را طبق معمول دریافت خواهند کرد. نوبخت در ادامه اظهاراتش یادآور شد: چون قانون بودجه به ما ابلاغ نشده لذا هنوز نمی‌توانیم افزایش حقوق امسال را اعمال کنیم (بیشتر بخوانید).
    **هدف از انتشار شایعه اخیر درباره حقوق بازنشستگان چه بود؟
    برخی به دنبال آن هستند تا کمک های مستشاری جمهوری اسلامی ایران را به ملت های درگیر با تروریسم تکفیری؛ مالی و نظامی جلوه دهند و بزرگنمایی پیامک مذکور هم در همین راستا صورت گرفت که به شدت از سوی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تقبیح شد.
    ایجاد تشویش و التهاب در جامعه از  ” تاکتیک های امپریالیسم”  برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است که این تاکتیک در گذشته شکست خورده و در آینده نیز با توفیق همراه نخواهد بود.
    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب های ادبیات روسی اورجینال
  • خرید کتاب های اقتصاد از آمازون
  • خرید کتاب های زبان اصلی تئوری الاستیسیته
  • منابع اورجینال پزشکی طبیعی
  • منابع اورجینال زیست فناوری
  • خرید کتاب های کلان‌مقیاس از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • منابع اورجینال دامپزشکی
  • خرید کتاب های زبان اصلی منطق
  • دانلود منابع مرجع مهندسی مکانیک
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>