خانه » صوتی و تصویری » مذهبی, مداحی و نوحه » علم جفر و اپبات ولایت حضرت علی!!!نگوییم نام علی درقرآن ذکر نشده
 modiseh 

علم جفر و اپبات ولایت حضرت علی!!!نگوییم نام علی درقرآن ذکر نشده

‏ در سال ۱۸۸۴م برای اولین بار برای شناختن افراد از سر انگشت استفاده شد و
این روش ‏در همهء کشور ها رواج یافت، چون پوست سر انگشتان خطوطی بسیار دقیقی بشکل
قوسی، ‏کجدار و دایره ای دارند که در طول زندگی انسان تغییر نمیکنند، ولی نشان
انگشتان در همهء انسانها باهم متفاوت اند و دو انسان پیدا نمیشود ‏که این خطوط در
آنها یکسان باشد. این یک معجزهء الهی است.

علم جفر و اپبات ولایت حضرت علی!!!نگوییم نام علی درقرآن ذکر نشده

download

 

علم جفر و اپبات ولایت حضرت علی!!!نگوییم نام علی درقرآن ذکر نشده

درباره اسم حضرت علی در قرآن تا از برخی از ما می پرسند بلافاصله پاسخ منفی می دهیم وآیاتی (حدود ۳۰۰مورد)را بیان می کنبم که در شان حضرت بیان شده، خصوصا آیاتی که برادران اهل سنت نیزقبول دارند. اما باید دقت کرد که روزهای جمعه در دعای ندبه می خوانیم:
و بعض اتخذته لنفسک خلیلا و سألک لسان صدق فی الآخرین فأجبته و جعلت ذلک علیا.
در این فراز دعا، می گوییم که خدایا! برخی – حضرت ابراهیم- را برای خودت خلیل ودوست قرار دادی و حضرت ابراهیم از تو خواست که «زبانی راستگو» از میان اشخاصی که بعدا خواهند آمد به او عنایت کنی. پس خداوندا! دعای ابراهیم را اجابت کردی و او را علی قرار دادی.
این قسمت دعای ندبه مطابق با قرآن کریم نیز هست:
ابراهیم در آیه ۸۴سوره شعراء همین دعا را از خداوند می خواهد: واجعل لی لسان صدق فی الاخرین.
وخداوند در آیه ۵۰ سوره مریم و آیات قبل نیز خبر می دهد که علی علیه السلام را «لسان صدق» برای ابراهیم واسحاق ویعقوب قرار داد: وَ جَعَلْنا لَهُمْ لِسانَ صِدْقٍ عَلِیًّا .

اگر روایت بخواهید به تفسیر برهان (۳/۷۱۷) مراجعه کنید که از «تفسیر قمی» و« مناقب ابن شهر آشوب » و «تاویل الایات» سه متن متفاوت در این باره نقل می کند.
در یکی از این روایت ها یونس بن عبدالرحمان می گوید به امام رضا عرض کردم که قومی از من درمورد اسم امیرالمومنین در قرآن پرسیدند. به آنان آیه « وَ جَعَلْنا لَهُمْ لِسانَ صِدْقٍ عَلِیًّا » را گفتم. امام رضا علیه السلام فرمودند درست گفتی. همین طور است.
به تفاسیر نورالثقلین، صافی و کنز الدقائق نیز در این رابطه می توانید مراجعه نمایید.
از حیث ادبی نیز می توان بررسی کرد که علیا صفت وحال است یا علم. پس محکم وقاطعانه نگوییم نام امیرالمومنین در قرآن ذکر نشده است.

مثالی کاملا ساده از علم جفر :

حسین(ع):

کلمه ” حسین ” را بصورت “حا” “سین” “یا” “نون” می نویسیم و در زیر آن کلمه “حسین” را بصورت “ح” “س” “ی” “ن” می نویسیم:
حا – سین – یا – نون
ح س ی ن = ا – ی- ن – ا – و – ن

حروف مشابه بالایی را با حروف مشابه پایینی خط میزنیم مثلا در “حا” حرف ح را با ح پایینی خط میزنیم. در انتها حروف “ا ن ی ن و ا” باقی میماند که تشکیل کلمه”نینواا” را میدهد.

اعداد ابجدی نام پیامبر(ص):

محممد(ص) =۱۳۲

اسلام=۱۳۲

اسم”محمد” با میم مشدد به ابجد مساوی۱۳۲ و “اسلام” هم ابجدی مساوی ۱۳۲ می باشد.

محممد = ۱۳۲

اسلام =۱۳۲

کلمه زبر و بینات در قرآن آمده است لذا زبر را از بینات جدا نمایید هم همین جواب را می دهد.

بینات ابجدی اسم محمد(ص) مساوی اسلام

محمد=میم – حا – میم – دال

زبر= م ح م م د = ۱۳۲

بیناتش=یم – ا – یم – ال =۱۳۲

اسلام = ۱۳۲

در اینجا هم زبر و هم بینات مساوی ۱۳۲ می باشد.

بینات ابجدی حروف علی(ع) = ۱۰۲

ایمان = ۱۰۲

اگر این روش را با اسم “علی” انجام دهیم حاصل کلمه “ایمان” خواهد بود.
عین – لام – یا

بینات علی=ین -ام-ا

ین+ام+ا=۱۰۲

ایمان= ۱۰۲

علی = ایمان

الف – حروف مقطعات قرآنی

۱ –حروف مقطعات قرآن نوشته و حروف تکراری را حذف نمایید

۲ – ۱۴ حرف باقی می ماند به تعداد ۱۴ معصوم جمله ای با معنایی را می سازند.

۳ – ۱۴ حرف جمله صراط علی حق نمسکه را می سازند.

ب – رابطه تعداد حروف آیه پنج سوره قصص با نام مبارک مهدی(عج)

۱ – آیه۵ سوره قصص و نریدو ان نمن علی الذین استضعفوا …….

در باره امام زمان(عج) است= تعداد حروف این آیه ۵۹ عدد می باشد.

۲ – مهدی(عج) به ابجد = ۵۹ می باشد.

۳ – عدد ۵۹= جمعش(۹+۵)=۱۴

۴ – عدد ۱۴ یعنی چهاردهمین امام معصوم حضرت مهدی (عج) می باشد.

ج – نام مبارک پیامبر اسلام محمد(ص)

۱ – محمد به ملفوظی= میم – حا – میم – دال

۲– زبر حروف ملفوظی = م – ح – م – د

۳ – بینات حروف ملفوظی = یم – ا – یم – ال

۴ = جمع بینات ملفوظی به ابجد =۱۳۲

۵– اسلام = ۱۳۲

۶ –بینات اسم پیامبر محمد(ص) =۱۳۲

۷ – محممد بدون تشدید هم به ابجد = ۱۳۲

د – نام مبارک حضرت علی (ع)

۱ – علی به ملفوظی=عین – لام – یا

۲ – بینات ملفوظی = ین – ام – ا

۳ – جمع بینات ملفوظی به ابجد = ۱۰۲

۴ – ایمان = ۱۰۲

خدا در قرآن به مسلمانان می گوید” نگویید که ایمان آورده ایم بلکه شما اسلام آوردید”

ه – اصحاب یمین چه کسانی هستند؟

۱ – یمین به ابجد = ۱۱۰

۲ – علی (ع) به ابجد = ۱۱۰

و – غدیر خم و علی(ع)

۱– غدیر خم به ابجد= ۱۸۵۴

۲– ۱۸۵۴ جمع عددش = ۱۸

۳ – زمان= ۱۸ ذی الحجه (روز غدیر خم)

۴ – ابلاغ کننده محمد (ص) – محمد =۹۲

۵ – حاصل جمع این زمان و مبلغ در باره کیست = ؟

۶ – زمان ۱۸ + ابلاغ کننده محمد(ص)۹۲

۷ – ۱۸ + ۹۲ =۱۱۰

۸– علی(ع) =۱۱۰

ز – امام علی (ع) مولود کعبه

۱ – زمان = ۱۳ رجب روز تولد امام علی(ع)

۲ – مکان =کعبه

۳ – کعبه به ابجد= ۹۷

۴ – حاصل جمع این زمان و مکان کیست = ؟

۵ – زمان ۱۳ + مکان ۹۷ = ۱۱۰

۶ – علی (ع) = ۱۱۰

ح- کلمه روح

۱ – کلمه روح به ابجد = ۲۱۴

۲ – ملفوظی عدد ۲۱۴= دال – ی ا – را جمع ابجدی =۲۴۷

۳- ۲۴۷ به نطق عدد به حرف می شود ر م ز = رمز

ط – اول و آخر سوره النباء

۱ – اولین کلمه این سوره = عم

۲ – عم یتساء لون =مردم از چه خبر مهمی سوال می کنند.

۳ – عن النباء العظیم = از خبر بسیار بزرگ

۴– الذی هم فیه مختلفون = که در آن اختلاف کلمه پیدا کردند.

کلا سیعلمون = چنین نیست بزودی خواهد دانست.

– عم به ابجد = ۱۱۰ و علی (ع) هم =۱۱۰

در درون سوال جواب به ابجد مشخص شده است.

۵– نباء العظیم = به روایتی از پیامبر اسلام (ص)علی (ع) می باشد.

یا علی (ع) آن خبر مهم تو هستی

۶ – فیه مختلفون = همان روز اول رحلت پیامبر بر سر خلافت علی (ع) اختلاف نظر پیدا شد و تا حالا ادامه دارد و مصیبت جهان اسلام و کل جهان از این اختلاف می باشد.

۷ – آخرین آیه ۴۰ …. یا لیتنی کنت ترابا = کافران در روز قیامت می گویند ای کاش خاک بودیم (تا دچار آتش و کیفر نمی شودیم)

۸ – تراب = خاک

۹ – یکی از القاب مشهور علی(ع) = ابوتراب

۱۰ – ابو تراب= پدر خاک یعنی پدر شیعه نه پدر خاک

۱۱- پیامبر(ص) فرمود: یا علی (ع) من و تو پدر این امت هستیم.

۱۲ – منظور از ترابا یعنی خاک یا همان شیعه بودیم

۱۳ – یعنی ای کاش شیعه بودیم و ولایت علی (ع) قبول می کردیم.

ی – ۷۳ دوفرقه شدن امت

۱ – پیامبر اسلام (ص) فرمود: امت من ۷۳ فرقه می شوند و فقط یک فرقه از آتش جهنم نجات پیدا می کنند.

۲ – فرقه = ۳۸۵

۳ – شیعه = ۳۸۵

ک – تفاوت سر انگشتان انسانها

‏ در سال ۱۸۸۴م برای اولین بار برای شناختن افراد از سر انگشت استفاده شد و
این روش ‏در همهء کشور ها رواج یافت، چون پوست سر انگشتان خطوطی بسیار دقیقی بشکل
قوسی، ‏کجدار و دایره ای دارند که در طول زندگی انسان تغییر نمیکنند، ولی نشان
انگشتان در همهء انسانها باهم متفاوت اند و دو انسان پیدا نمیشود ‏که این خطوط در
آنها یکسان باشد. این یک معجزهء الهی است. خدای حکیم در بیان این مطلب ‏میفرماید:

أیحسب الإنسان ألن نجمع عظامه؟ سوره القیامه – آیه ٣

آیا انسان می پندارد که ما استخوانهای او را جمع نخواهیم کرد.

بلی قادرین علی أن نسوی بنانه. ‏سوره القیامه – آیه ۴

آری ما قادریم که حتی انگشتان(خطوط سرانگشتان)

او را دوباره به صورت اول موزون و مرتب کنیم.

ل – لجاجت

دیگر نمی شود به جنگ اعداد و ریاضی و منطق رفت و نمی شود اینها
را توجیه نمود.به اهل سنت می گوییم چرا ولایت علی(ع) پس از رحلت پیامبر که آن همه سفارش کردنپذیرفتید:

می گویند : خوب اکثر مردم ابوبکر را قبول کردند. دموکراسی بود.

گفتیم : چرا عمر را بدون نظر اکثریت مردم قبول کردید.

می گویند: چون سفارش ابوبکر بود.

ما می گوییم یعنی سفارش ابوبکر از سفارش پیامبر اسلام(ص) بالاتر است.

و اینجا نیاز به دموکراسی نبود.

ساکت می شوند و هیچ استلالی ندارند.

یک کلمه بلدند و آن اینکه می گویند : انت مشرک

ما هم می گوییم :

خدایا ما را با علی(ع) محشور فرما

و شما را با ابوبکر و عمر و عثمان محشور فرماید.

می گویند: امین

امام علی (ع) فرمودند: انا والله النباء العظیم الذی فیه اختلفتم

منم آن نباء عظیم که در باره آن اختلاف دارید و در ولات او به نزاع برخاسته اید.

(تفسیر برهان جلد ۴ صفحه ۴۲۰ حدیث ۹)

در روایتی از امام صادق (ع) آمده است که فرمود: النباء العظیم الولایه: نباء عظیم همان
ولایت است.

از امام حسین(ع) روایت شده که گفت: رسول الله (ص) به علی (ع) گفت: ای علی تو حجت خدایی، و تو درِ خدایی ، و تو راه به سوی خدایی، و تو نباء عظیمی (خبر بزرگ) و تو راه راستی ، و تو برترین نمونه و
مثل(نورالثقلین ، جلد ۵، صفحه ۴۹۱)

با خواندن مطالب زیر دیگر جواب نمی توانید بدهید جزء فحش دادن:

حدیث داریم از اهل سنت و شیعه هرکس امام زمانش را نشناسد و بمیرد به مرگ جاهلیت مرده است و همه هم شیعه و هم اهل سنت قبول دارند که حضرت زهرا(س) اهل بهشت است و سوره کوثر در باره او آمده است. پس اگر حضرت زهرا(س) اهل بهشت است امام او در هنگام مرگش چه کسی بود ه است اگر بگوییم
ابوبکر بوده در صورتی که همه می دانیم ایشان تا آخرین لحظه مرگش هم خلافت ابوبکر
را قبول نکرد و علت شهادتش هم در سن ۱۸ سالگی بخاطر دفاع از ولایت علی (ع) بوده
است. پس آیا به مرگ جاهلیت حضرت مرده است. و اگر بگویید در هنگام مرگ امام او حضرت
علی (ع) بوده است پس خلافت صالح و حقیقی در زمان مرگ حضر ت زهرا(س) مشخص می شود و
شما هیچ استدلالی ندارید و این هم یکی از راههای اثبات خلافت بلا فصل امام علی (ع) می باشد.

شما چاره ندارید چون بر حق نیستید وهیچوقت با استلال و منطق جواب نمی دهید یا از راه فحاشی و تهمت و نفرین و مشرک خواندن و یا از راه زور و انفجار جواب می دهید .

می گوید ما اهل سنت یک میلیارد جمعیت هستیم در قرآن چقدر آمده اکثرهم لا یعقلون

چند نفر سراغ دارید از علمای شیعه سنی شده اند و چه بسیار ند علمای سنی شیعه شدند.

ما یقین داریم پیامبر از طرف خداحضرت علی (ع) را جانشین خود منصوب نمود در کتاب الغدیر که همه از منابع اهل سنت نقل شده است و اگر در آخرت از ما سوال کردن می اندازیم گردن پیامبر اسلام (ص) می
گوییم چون ما از طریق مختلف دانستیم شما سفارش کردهاید قبول کردیم اما شما که سنی
شده اید چی با چه بهانه و حدیث و آیه قبول کرده اید.

می دانید چرا چنینید چون در یک دل دو چیز متضاد جای نمی شود هم علی (ع) را دوست داشته باشید و هم غاصبین خلافتش و قاتل همسرش را یکی را باید انتخاب کنید.

در باره اصحاب غار گفتید اما نگفتید کسی که جای پیامبر استقبال مرگ نموده کار مهمی انجام داده یا همراه پیامبر به غار رفته.

برای حمایت از ما لطفا کلیک کنید

دانلود

اشتراک گذاری مطلب

modiseh

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
?>