• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » اخبار اقتصادی و سیاسی » چهره شیطان + ظاهر شدن چهره شیطان در دود!!! + عکس

    چهره شیطان + ظاهر شدن چهره شیطان در دود!!! + عکس

    آلیسترو کرولی پدرپزرگ جورج بوش هم گفته بود که دلار تا بزنید اتو کنید که برج ها را ببینید و در زمان نوه اش این حادثه بوجود آمد.
    رابرت مرداک قبل از حادثه یک طبقه از برج ها را میخرد وبه بیمه میرود و میگوید میخواهم این طبقه را بیمه کنم چقدر میشود ؟ بیمه گفته بوده هفت و نیم میلیون دلار بعد رابرت مرداک گفته بود اگر خراب بشوند چقدر خسارت میدهی بیمه گفته بوده با خنده البته این دو برج خراب شوند چی میگی ؟ رابرت مرداک گفته حالا بگو خیالم راحت شه که دارم سرمایه گذاری مکنم و بیمه گفته بود هفت میلیارد دلار بهت خسارت میدهیم و رابرت مرداک هم با خنده البته میدهد پول را و بعد میگیرد پول ها را !

     

    یازده سپتامبر کار چه کسی بود؟ + شواهد یازده سپتامبر بر علیه کیست؟

     

    00000000000000263725

    یازده سپتامبر کار چه کسی بود؟ + شواهد یازده سپتامبر بر علیه کیست؟

    درباره یازده سپتامبر کلی دلیل موثق در اینترنت هست آنهایی که دنبال سند و مدرک هستند بروند بخوانند در این متن خیلی سریع و اجمالی تمام دلایل را کنارهم بصورت کلی می آوریم
    ۱- بن لادن و گروهش گروه کاملا بی سواد و سنتی عقب مونده بودند دزدیدن هواپیما و فروریختن یه برج بلند نیازمند دانش تخصصی هست .
    ۲- هواپیماها دارای کنترل از راه دور بودند یعنی اگر کسی میرفت بدزده از باند فرودگاه میتوانستند راحت از مدارش خارج کنند و نکته دوم اینکه این هواپیما ها آتش گیر نبودند یعنی باید بعد حادثه لاشه هواپیما ها پیدا میشد که نشد.
    ۳- ساختمان برج های دوقلو از جنس آلمینیوم بود که این مدل ساختمان ها باید بعد از به دوره مشخص تخریب و دوباره بازسازی شوند و از شانس خوب یکی دو سال قبل از تمام شدن دوره مشخص این ساختمان خودشان خراب شدند.
    ۴- در تمام آثار سینمایی و تلویزیونی و انیمیشنی هالیوود قبل از سال ۲۰۰۱ به این واقعه اشاره داشتند که مستندش را خود دانشجوهای آمریکایی ساختند.
    ۵- مردم کنار این دو برج و بخصوص نگهبان این دوبرج به این مطلب اذعان داشتند که اصلا صدای هواپیما را نشنیدند و همچنین نگهبان این دو برج گفته ((قبل از برخورد این هواپیمایی که میگید که من ندیدم از زیرزمین صدای انفجار شنیدم )) و هرکس که این عقیده را داشت بعد از یه مدت کوتاه یا خودکشی میکرد یا تصادف میکرد میمرد یا بهتره بگیم خودکشنودگی میکرد و تصادف میکرداندنش!
    ۶-تمام کارمندان یهودی این دو برج یک هفته قبل از حادثه مرخصی گرفتند و رفتند.
    در رابطه با فیلمی که نشان میدهد هواپیما به برج میخورد هم آمریکایی ها هالیوود را دارند که قبلا یکبار با نرم افزار های خیلی پیشرفته رفتن یه انسان را به کره ماه خیلی قشنگ نشان داد و مردم را فریب داد و پس ساختن این فیلم هم از قدرت آنها خارج نیست (خوردن هواپیما به برج)
    ۷- زنی بدکاره به نام مادام کالیفرنیا که مسئولیت داشت برای دولت مردان آمریکا زنان فاحشه و رقاصه معرفی کند در مراسم و مهمانی های آنها حرفهایی شنیده بود ودر مصاحبه اش اعلام کرده بود و همچنین گفته بود هیچ وقت انقدر عقلش را از دست نمیدهد که خودکشی کند ولی بعد از یه هفته خودکشی کرد یا همان خودکشونده بودنش!
    ۸- آلیسترو کرولی پدرپزرگ جورج بوش هم گفته بود که دلار تا بزنید اتو کنید که برج ها را ببینید و در زمان نوه اش این حادثه بوجود آمد.
    ۹- رابرت مرداک قبل از حادثه یک طبقه از برج ها را میخرد وبه بیمه میرود و میگوید میخواهم این طبقه را بیمه کنم چقدر میشود ؟ بیمه گفته بوده هفت و نیم میلیون دلار بعد رابرت مرداک گفته بود اگر خراب بشوند چقدر خسارت میدهی بیمه گفته بوده با خنده البته این دو برج خراب شوند چی میگی ؟ رابرت مرداک گفته حالا بگو خیالم راحت شه که دارم سرمایه گذاری مکنم و بیمه گفته بود هفت میلیارد دلار بهت خسارت میدهیم و رابرت مرداک هم با خنده البته میدهد پول را و بعد میگیرد پول ها را !
    ۱۰- گاف جورج بوش که همیشه گیج بود در کارهای دیگه و اینکه زمانی که این واقعه قراره اتفاق بیوفته رفته بود مدرسه کتاب را سر و ته گرفته بود و آمدن درگوشش گفتن هواپیمای دوم خورد به برج بعد از یک ماه که سخنرانی داشت اعلام کرد که در سالن مدرسه نشسته بودم و منتظر بودم که به کلاس بروم که از تلویزیون دیدم هواپیمای اول خورد!
    تو که تازه وقتی هواپیمای دوم خورد آمدن در گوشت گفتن کجا دیدی اولی رو؟
    ۱۱- این عبارت را به حروف بزرگ بنویسید (Q33NY) که این شماره پرواز هواپیمایی هست که خورد به برج این Q نماد بمب هست ۳۳ عدد مقدس برای ماسون ها و NY هم مخفف نیویورک هست بعد این متن را در وردآفیسی که از سال ۱۹۹۷ (۴ سال قبل از حادثه) هست تایپ کنید فقط حواستان باشد حتما با حروف بزرگ باشد بعد برید در قسمت فونت گزینه Wingdings که جلوش شماره نداره را انتخاب کنید و چی میبینید یه هواپیما میخوره به برج بعد نشانه گروهی را میبینید که جورج بوش درش عضو بود جمجه و استخوان و بعد نشان نحس صهیونیست ها را.
    و اما نکته مهم دیگر این برج ها دارای ۱۰۹ طبقه بودند و در روز ۱۱ ماه ۹ ام خراب شدند و نام خیابانی که این برج ها در آن قرار داده شدند جرف هار بود خب حالا در قرآن کریم سوره مبارکه توبه هست این سوره تنها سوره قرآن هست که بدون بسم الله الرحمن الرحیم هست و بخاطر خشم خدا از کافران و مشرکان نازل شده این سوره در جزء ۱۱ قرآن قرار دارد و ۹ امین سوره قرآن هست در آیه ۱۰۹ که خداوند میفرماید آیا کسی که بر پایه تقوا خانه نهد پایدار هست یا کسی که در لبه پرتگاه خانه ای بسازد…. نکته اش اینجاس که لبه پرتگاه در زبان عربی شده جرف هار
    بعد خیلی ها این نتیجه گیری را کردند که پس دیدید راسته خدا در قران به مسلمانها گفته که بروند برج را خراب کنند و بن لادن و گروهش هم رفتند خراب کنند
    آخه بندگان خدا چرا فکر نمیکنید؟ هان
    اولا قران زمانی نازل شد که هنوز برج ها ساخته نشده بودند و امریکا دست سرخپوست ها بود نه آنگلوساکسونها سازنده برجهای دوقلو یه ماسونه که هرساله میره قران اتیش میدهد نه مسلمانها الان دو حالت بوجود میاد اول اینکه سازنده برجها از قران خبرداشته و دوم اینکه خبرنداشته
    حالت اول که خبرداشته که صحیح نیست چون سازنده برج دشمن قرانه کدوم کسی میاد به نفع دشمن خودش کاری انجام دهد اگر هم انجام داده پس دقیقا میخواسته پاپوش درست کنه برای دشنمنش پس معلوم میشه دشمن بیگناهه
    حالت دوم که بگیم نمیدانسته پس میشود یکی دیگر از سند حقانیت قران که قران از آینده خبرداده و پیشگویی کرده است
    بعد آمریکایی ها بعد از سال ۲۰۰۱ متوجه این موضوع در قران شدند و آمدند سریع نام خیابان را عوض کردند از نام جرف هار به نام دیگری تغییر دادند انها از آب هم کره میگیرند اگر از آیه قران میتوانستند به نفع خود و به ضرر مسلمانها بهره بگیرند حتما این کار را میکردند دریغ نداشتند ولی چون قران هزارو صد سال قبل از تشکیل آمریکا بدست آنگلوساکسون ها و ماسون ها نازل شده نمیشود همچین برداشتی کرد
    این عکس هم خیلی جالبه یه عکاس آمده از حادثه عکس گرفته و میگه در این حادثه دود به شکل شیطان درآمده واقعا با سخن امام خمینی ره که فرمودند امریکا شیطان بزرگ جوره جوره

     

    یازده سپتامبر کار چه کسی بود؟ + شواهد یازده سپتامبر بر علیه کیست؟

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • منابع اورجینال پلیمر
  • کتاب های تلویزیون و تصویری اورجینال
  • خرید کتاب های زبان اصلی تربیت
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • خرید کتاب بازی های فکری زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی جمع آوری
  • منابع اورجینال بیماری ها
  • خرید کتاب های زبان اصلی آزمون های کانادا
  • خرید کتاب های انسان شناسی از آمازون
  • خرید کتاب نورشناسی زبان اصلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>