• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » سرگرمی » فال و طالع بینی » فال وطالع بینی+فال حافظ +۸ فروردین ۹۵ براي تمامي ماه هاي سال ۹۵

    فال وطالع بینی+فال حافظ +۸ فروردین ۹۵ براي تمامي ماه هاي سال ۹۵

     

    فال وطالع بینی+فال حافظ +۸ فروردین ۹۵ براي تمامي ماه هاي سال ۹۵

     

     فال روز 8 فروردین 95 براي تمامي ماه هاي سال 95

    فال وطالع بینی+فال حافظ +۸ فروردین ۹۵ براي تمامي ماه هاي سال ۹۵********

     فال روز ۸ فروردین ۹۵ ماه ارديبهشت: امروز به نظر می رسد که باید دوباره با مسئولیت های کاری دست و پنجه نرم کنید، اما از طرفی ضرورت شدیدی احساس می کنید که شما را به فرار از وظایفی که بر دوش دارید فرامی خواند. حتی اگر لازم باشد که مدام سر کارتان باشید، اما هنوز هم می توانید کمی وقت پیدا کنید تا اوقاتی را به فراغت بگذرانید. شاید همکاران تان فکر کنند که گوشه گیری می کنید، اما آن ها متوجه نمی شوند که شما متولدین برج ثور چگونه احساسات تان را پردازش می کنید. فقط بگذارید دیگران بدانند که چه قدر لازم دارید تا اوقاتی را به تنهایی بگذرانید و بدون وقفه درباره ی آینده ی تان فکر کنید. احساسات تان را به وسیله ی مراقبه پالایش کنید و کمی هم به رویاپردازی  مشغول شوید، سپس می توانید دست به کار شوید.

    ********

     فال روز ۸ فروردین ۹۵ ماه خرداد: امروز سیاره ی کلیدی شما که عطارد است با مریخ پرمدعا در یک راستا قرار می گیرد و به این ترتیب فعل و انفعالات کهکشانی موجب می شوند تا بر خواسته های خود پافشاری کنید. اما تقریباً غیر ممکن است که بتوانید میزان انرژی مصرفی تان را در گفت و گو با دیگران به درستی تنظیم کنید. ممکن است در نهایت به این نتیجه برسید که خیلی قوی هستید، یا شاید برعکس. امروز ممکن است نتوانید انرژی مصرفی خود را کنترل کنید، اما فردا این قابلیت را پیدا خواهید کرد و قدرت اطمینان نیز به سراغ تان خواهد آمد. در این مدت به نفع تان است که انعطاف پذیری نشان دهید تا بهتر بتوانید پیام تان را به دیگران انتقال دهید.

    ********

     فال روز ۸ فروردین ۹۵ ماه تير: امروز به نظر می رسد که تمایل دارید با همکاران تان ارتباط برقرار کنید، البته دلیل تان فقط این است که می خواهید اهداف شغلی و برنامه هایی را که برای آینده دارید با آن ها در میان بگذارید. درست است که دل تان می خواهد یک تصویر ایده آل از آینده ارایه دهید، اما باید سعی کنید تا در این جهت قدمی هم بردارید. وقتی افکارتان را بیان کردید و مورد قضاوت قرار نگرفتید، متوجه می شوید که مهم ترین نکته چیست. فقط به خاطر داشته باشید که هم فکری یک جاده ی دو طرفه است؛ به نظرات دیگران هم گوش دهید تا در راهی که در پیش گرفته اید به شما انگیزه دهند.

    ********

     فال روز ۸ فروردین ۹۵ ماه مرداد: امروز به نظر می رسد که به دور خودتان می پیچید، انگار با خودتان کلنجار می روید تا راهی پیدا کنید که بین خواسته های تان و مسئولیت هایی که به عهده دارید تعادل برقرار کنید. متأسفانه در بند تعهدات گذشته گرفتار شده اید و آزادی تان محدود شده است. همین طور که به راه فرار فکر می کنید، می توانید تصمیم بگیرید که دقیقاً چه کاری باید انجام دهید. هوشمندانه ترین راهکار این است که هر کاری که در پیش می گیرید، به کاربردی بودن آن نیز توجه کنید. اما بدانید که در هفته های آینده ممکن است اشتباه در تصمیم گیری به سراغ تان بیاید.

    ********

     فال روز ۸ فروردین ۹۵ ماه شهريور: امروز سعی می کنید تا جایی که امکان دارد کارهای نیمه تمام را به سرانجام برسانید و به ثبات برسید. بهتر است فعلاً بر اساس احساسات تان عمل کنید تا کارآیی شما افزایش یابد، ممکن است مجبور شوید به دیگران بگویید که اصلاً لزومی ندارد که با سرعت به پیش بروید. خوشبختانه امروز به راحتی می توانید در مقابل اتهامات دیگران از خودتان دفاع کنید. اگر مسأله ی مهمی پیش آمد حتماً سر حرف تان بایستید و ترس به خود راه ندهید، اما به خاطر داشته باشید که در این مسیر به احساسات دیگران لطمه نزنید. بگذارید تا اعمال تان به جای شما حرف بزنند، به این ترتیب یک حس حکمرانی پنهان به شما دست خواهد داد.

    ********

     فال روز ۸ فروردین ۹۵ ماه مهر: امروز یک رابطه ی نه چندان عمیق شما را به فکر فرو می برد، زیرا از احساسات سطحی فراتر خواهید رفت. از این که احساسات تان را مستقیماً بیان کنید نمی ترسید، اما ممکن است این شیوه ی ارتباطی با راهکار طرف مقابل تان جور نباشد. البته بهتر است همین طور ادامه دهید و موضع تان را به بهترین شکل ممکن توضیح دهید، اما وقتی حرف تان را زدید به نفع تان است دیگر چیزی نگویید. صبور باشید، خیلی بیشتر از آن چه فکرش را می کنید طول خواهد کشید تا این کشمکش به سرانجام برسد. فقط به خاطر داشته باشید که باید به دیگران هم اجازه ی حرف زدن بدهید و بگذارید به اندازه ی شما فرصت دفاع از خود داشته باشند.

    ********

     فال روز ۸ فروردین ۹۵ ماه آبان: امروز اصلاً متوجه نمی شوید که چرا همکاران تان به وعده هایی که داده اند عمل نمی کنند. تمام سعی تان را می کنید تا این وضعیت را نادیده بگیرید، اما کسی هست که شما را تحریک می کند تا اقدامی انجام دهید. البته کج خلقی کردن کلید حل این مشکل نیست. نمی توانید دیگران را مجبور به تغییر کنید، مگر این که آن ها خودشان تمایل به این کار داشته باشند. بهتر است خودتان را درگیر مشاجره های بی پایان نکنید، زیرا این کشمکش ها به سرانجام نخواهند رسید. در عوض سعی کنید مسئولیت واکنش های احساسی خود را بپذیرید و سپس خودتان را به سادگی از این احساسات رها کنید.

    ********

     فال روز ۸ فروردین ۹۵ ماه آذر: امروز اگر بخواهید خودتان را درگیر جزییات غیر ضروری کنید نتیجه ای جز ناراحتی به همراه نخواهد داشت، زیرا آدمی هستید که دوست دارد به همه چیز با یک دید کلی نگاه کند. به این ترتیب می توانید اصول پایه را دریابید و مسیر مستقیم به سوی اهداف تان را پیدا کنید. کارهای زیادی روی سرتان ریخته که باید انجام شان دهید، اما بهتر است بین روحیه ی ماجراجویی و تعهدات تان تعادل برقرار کنید.

    ********

      فال روز ۸ فروردین ۹۵ ماه دي: گاهی وقت ها متولد برج جدی بودن هم مزیت های خودش را دارد. اگر مدت هاست که با احساس وظیفه شناسی مشغول کار و فعالیت بوده اید، اکنون زمان آن است که به فراغت بپردازید و دیگران کار کنند. البته اطرافیان تان ممکن است حسادت کنند، به ویژه اگر کارهای نیمه تمامی داشته باشند که مانع شادی و تفریح آن ها می شود. اما همه چیز بر وفق مرادتان پیش نخواهد رفت، زیرا ممکن است متوجه چیزی شوید که فکر می کردید انجام اش داده اید اما نیمه تمام رها شده است. در نهایت این که اجازه ندهید امور جزیی روزتان را خراب کنند.

    ********

     فال روز ۸ فروردین ۹۵ ماه بهمن: کارهای نیمه تمامی دارید که شخصی هستند، اما دوست ندارید امروز به سراغ شان بروید. اما این تأخیر موجب می شود تا به سایر کارها نیز نپردازید. سعی کنید تا اهمیت خانه و خانواده را دریابید و در این مسیر مقاومت نکنید. ممکن است نتوانید به راحتی تصمیم به کاری بگیرید، اما بهتر است با مثبت اندیشی به زندگی نگاه کنید، به این ترتیب می توانید پیشرفتی را که حاصل می شود ببینید. وقت بگذارید و اولویت های تان را مجدداً بررسی کنید و سپس دست به کار شوید.

     فال روز ۸ فروردین ۹۵ ماه اسفند: به نظر می رسد که تصمیم ندارید در هفته ی پیش رو در برنامه ای که تنظیم کرده اید تغییری حاصل کنید. اگرچه این سرسختی و لجاجت به نفع تان خواهد بود تا کارآمد تر عمل کنید، اما تلاش برای پیش بردن برنامه ی فعلی باعث به وجود آمدن شرایط استرس زا می شود. سعی کنید انعطاف پذیر باشید تا در مسیر درست قرار بگیرید. فقط اگر کمی بیشتر تلاش کنید، آن وقت این قابلیت را پیدا خواهید کرد تا چالش های پیش رو را به فرصتی ارزشمند تبدیل کنید.

    ********

    فال وطالع بینی+فال حافظ +۸ فروردین ۹۵ براي تمامي ماه هاي سال ۹۵

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود منابع مرجع تربیت بدنی
  • منابع اورجینال روان شناسی
  • هاردکپی کتاب های بقاء
  • دانلود فایل های زبان اصلی رمز نگاری
  • دانلود فایل های زبان اصلی ورزش های رزمی
  • هاردکپی کتاب های خانه داری
  • خرید کتاب های زبان اصلی هوش مصنوعی
  • خرید کتاب های زبان اصلی بیماری های قلب و عروق
  • دانلود فایل های زبان اصلی آزمون های آلمان
  • خرید کتاب های زبان اصلی مدیریت سیستم
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>