• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » آرایش و زیبایی » روش آرایش لایت و طبیعی

    روش آرایش لایت و طبیعی

    چگون آرایشی لایت و طبیعی داشته باشیم ؟

    چگون آرایشی لایت و طبیعی داشته باشیم ؟

    بین لوازم آرایشی سایه های چشم بیش از همه تنوع رنگ دارند؛ رنگ هایی فریبنده و زیبا که هرکسی را به خرید ترغیب می کند حتی اگر نداند این رنگ با پوست او هماهنگی دارد اما بهتر است دست نگه دارید؛ هر رنگی نمی تواند شما را زیبا کند؛ توصیه می کنیم به جای آنکه سراغ سایه های بزرگ با رنگ های بی شمار بروید و بیشتر خودتان را گیج کنید، از میان سایه های چهارتایی انتخاب کنید که در آنها رنگ های هماهنگ با هم در یک پالت جمع آوری شده اند، درنتیجه کار بسیار آسان تر می شود. در اینجا روش کار کردن با این سایه ها را برای تان آورده ایم تا خودتان حرفه ای ترین آرایش را روی چشم های تان پیاده کنید.

    چگون آرایشی لایت و طبیعی داشته باشیم ؟

     

    برای استفاده از سایه های چهارتایی روش دیگری هم وجود دارد؛ روشی که در آن آرایش چشم آنقدر ملایم است که هر کسی متوجه آن نخواهد شد ولی در عوض حالت چشم زیباتر می شود.

     

    –   روشن ترین رنگ سایه را روی پلک پخش کنید یعنی با یک برس مناسب از زیر ابرو تا خط مژه ها را رنگ بزنید.

     

    چگون آرایشی لایت و طبیعی داشته باشیم ؟

    –  حالا با دومین رنگ روشن (رنگ ملایم) از خط مژه تا زیر استخوان ابرو (یعنی خط حدقه چشم) را رنگ بزنید. یادتان نرود گوشه ها و مرزهای کار را کمی پخش کنید تا جایی دو رنگ به نظر نرسد.

     

    چگون آرایشی لایت و طبیعی داشته باشیم ؟
    –  حالا با استفاده از یک برس سایه کوچک دومین رنگ تیره  را روی نیمه پایینی پلک بزنید یعنی از خط مژه شروع کنید و تا نیمه پلک ادامه دهید؛ یکنواخت کردن رنگ ها را فراموش نکنید.

     

    –  حالا با تیره ترین رنگ سایه روی خط مژه را رنگ دهید؛ یعنی با رنگ تیره خط چشم بکشید.

     

      با چرخه رنگ آشنا شوید
    احتمالا تا به حال دیده اید که برخی از آرایشگران برای آرایش چشم از چند رنگ مختلف استفاده کرده و به گونه ای این رنگ ها را با هم ترکیب می کنند که حالت چشم کاملا متفاوت می شود. این کار خیلی سخت نیست؛ اگر با چرخه رنگ آشنا باشید.

     

    اصول اولیه چرخه رنگ را می توان در دو نکته کلی خلاصه کرد:
    –   رنگ هایی که در دو جهت مخالف هم قرار می گیرند، بیشترین تضاد را با هم دارند؛ وقتی این رنگ های متضاد در کنار هم قرار بگیرند، بیشترین اثربخشی را در چشم بیننده خواهند داشت و به شدت جلب توجه می کنند.

     

    –   رنگ هایی که در این چرخه به هم نزدیک هستند بهترین ترکیب رنگ را به وجود می آورند و در چشم بیننده تصویری آرام بخش و متعادل دیده می شود؛ درنتیجه آراستن چهره با چنین رنگ هایی می تواند دقت و مهارت آرایشگر را نشان دهد.

     

    چطور از چند رنگ استفاده کنید
    استفاده مجزا تنها از یک رنگ سایه نمی تواند جلوه چندانی به چشم ها ببخشد و بیشتر برای یک آرایش بسیار ساده روزانه مناسب است؛ بنابراین برای مهمانی ها و عروسی ها سراغ استفاده از چند رنگ بروید تا بتوانید زیبایی چشم ها را چندین برابر کنید.

     

    در اینجا ما برای تان یک نوع سایه چهارتایی تقریبا رایج را انتخاب کرده ایم که رنگ های بسیار ملایمی دارد و می تواند برای هر رنگ پوستی مناسب باشد؛ علاوه بر اینها رنگ هایی هستند که چندان روی چشم جلب توجه نمی کنند و درنتیجه چهره مصنوعی یا بسیار آرایش کرده به نظر نخواهد رسید. البته لزومی ندارد شما حتما از همین رنگ ها استفاده کنید بلکه کافی است اصول کار را یاد بگیرد تا بعد باتوجه به سایه های چهارتایی که دارید زیباترین کار ممکن را روی چشم ها انجام دهید.

     

      قانون سایه های چهارتایی
    اگر می خواهید خودتان یک آرایش متعادل و زیبا روی چشم های تان داشته باشید، توصیه می کنیم سراغ سایه های چهارتایی بروید. اینگونه سایه ها از چهار رنگ متفاوت تشکیل شده اند که معمولا انتخاب و ترکیب این چهار رنگ قواعد خاصی دارد:

     

    –   یک رنگ بسیار آرام و کم رنگ که می توان از آن به عنوان پایه سایه، روی تمام پلک را پوشاند یا اینکه برای روشن کردن قسمت زیر ابرو و قسمت داخلی چشم از آن بهره گرفت.

     

    –   یک رنگ ملایم که می توان از آن برای نشان دادن بهتر حالت چشم بهره گرفت و از آن برای روی پلک استفاده کرد.

     

    –   یک رنگ متضاد که به نظر می آید چندان با دیگر رنگ های پالت سایه هماهنگی ندارد (البته بعضی سایه ها این رنگ متضاد را ندارند و تنها راه ایجاد حجم با این سایه ها استفاده با هم کمرنگ ترین و پررنگ ترین رنگ است).

     

    –   یک رنگ تیره که می توان از آن به عنوان خط چشم برای کنار مژه ها استفاده کرد تا آرایش عمق بیشتری پیدا کند؛ البته برای آرایش های دودی که چشم ها کاملا تیره می شوند، پلک را با این رنگ می پوشانند.

     

    چگون آرایشی لایت و طبیعی داشته باشیم ؟

    قدم به قدم حرفه ای شوید
    برای سایه زدن حرفه ای و زیبا باید سه ویژگی مهم را در نظر بگیرید؛ یکی اینکه سایه باید حالت چشم را بهتر نشان دهد، دوم اینکه باید بعضی ایرادها را بپوشاند و سوم اینکه هماهنگی رنگ ها کاملا رعایت شود.

     

    چگون آرایشی لایت و طبیعی داشته باشیم ؟

    –   شما باید با روشن ترین رنگ پالت تمام پلک بالا را بپوشانید. توصیه می کنیم برای این کار برسی به کار ببرید که با آن به راحتی رنگ را روی پوست پخش کنید.

     

    –   حالا با یک برس سایه کوچک تر دومین رنگ تیره ای که در سایه وجود دارد را انتخاب کنید و نیمه بیرونی پلک را رنگ بزنید. یادتان باشد جهت انتهایی سایه به سمت پایین متمایل می شود. سایه زدن در این قسمت باید با حرکات ضربه ای کوتاه و بسیار ملایم انجام شود تا بتوان رنگ را به سمت نیمه پلک سوق داد. حواس تان باشد مناطق مرزی را کاملا محو کنید یعنی دور کار را آرام پخش کنید تا در یک قسمت کار دورنگ نباشد.

     

    –   برای انجام این مرحله باید حسابی دقت کنید، چراکه تکنیکی ترین قسمت کار است و نیاز به زمان دارد. با یک برس سایه بسیار ظریف تیره ترین رنگ پالت را به شکل یک ۷ ملایم برگشته روی نیمه بیرونی پلک بزنید. یادتان باشد که نباید روی مرحله دو را کامل بپوشانید.

     

    چگون آرایشی لایت و طبیعی داشته باشیم ؟

     

    –   حالا نوبت رنگ ملایمی است که هنوز از آن استفاده نکرده اید؛ از این آرایش برای بهتر نشان دادن حالت چشم استفاده می کنیم. کافی است با یک برس کوچک سایه، رنگ ملایم (دومین رنگ روشن) را زیر استخوان ابرو و جایی که حدقه چشم تمام می شود، بزنید. در اینجا یکی دیگر از هدف های شما این است که رنگ ها را یکنواخت کنید تا مرز میان آنها در نگاه اول به چشم نیاید.

     

    چگون آرایشی لایت و طبیعی داشته باشیم ؟

     

    چطور برس سایه را به دست بگیرید
    سایه هایی که به رنگ تیره هستند چشم را کوچک تر و سایه هایی که روشن هستند چشم را درشت تر نشان می دهند. هنگام سایه زدن باید به این نکته توجه داشت که معمولا از سه رنگی که با هم همخوانی دارند استفاده شود. یادتان باشد هنگام آرایش باید نور کافی باشد. برای سایه زدن با یک دست برس را محکم گرفته و با دست دیگر کمی چشم را بکشید. سر را به عقب خم کنید تا تناسب رنگ روی پلک ایجاد شود.

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی آزمون های آمریکا
  • منابع اورجینال زیست فناوری
  • دانلود فایل های زبان اصلی جنین شناسی
  • دانلود منابع مرجع آنالیز تابعی
  • هاردکپی کتاب های هندسه و توپولوژی
  • دانلود منابع مرجع انرژی
  • دانلود فایل های زبان اصلی مالی و بازار سرمایه
  • خرید کتاب های بازار یابی از آمازون
  • خرید کتاب های سرد سازی از آمازون
  • کتاب های سیستم های اطلاعاتی اورجینال
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>