• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » پزشکی و سلامت » خواص تره فرنگی+اموزش درست کردن معجون تره فرنگی

    خواص تره فرنگی+اموزش درست کردن معجون تره فرنگی

    خواص تره فرنگی+اموزش درست کردن معجون تره فرنگی۳۰۰۸۴۱

    خواص تره فرنگی+اموزش درست کردن معجون تره فرنگی

    اگر رژیم لاغری گرفته اید و می خواهید بدنتان از سموم خالی شود می توانید به تره فرنگی اعتماد کنید. طعم تره فرنگی در مقایسه با سیر دلچسب تر بوده و قدرت آنتی اکسیدانی بالایی دارد. شاید ندانید که از دوره ی باستان این سبزی را یار سلامتی می دانند و به خصوص برای سلامتی خانم ها توصیه می کنند. در متون قدیمی باقی مانده از یونانی ها و رومی ها آمده است که تره فرنگی باعث افزایش قدرت باروری خانم ها شده، قلب را محافظت کرده و با خستگی و اضطراب مقابله می کند. در این مطلب بیشتر در خصوص این سبزی مفید صحبت خواهیم کرد. لطفاً با ما همراه باشید.

    تره فرنگی منبع خوب مواد مغذی

    تره فرنگی حاوی آنتی اکسیدان ها به ویژه فلاوونوئیدها است که با التهاب های بدن مقابله کرده و خطرات و آسیب های رادیکال های آزاد را خنثی می کند. باید بدانید که تره فرنگی حاوی میزان چشمگیری ویتامین C و ویتامین A هست که این دو ترکیب برای از بین بردن سموم بدن، مقابله با التهاب ها و آلکانیزه کردن بدن لازم و ضروری هستند.

    تره فرنگی کم کالری است

    تره فرنگی رفیق بی ادعای افرادی است که می خواهند وزن کم کنند. هر ۱۰۰ گرم از این سبزی پرخاصیت فقط ۶۱ کالری وارد بدن می کند.

    تره فرنگی سرشار از فیبر است

    تره فرنگی یکی از منابع فیبرهای محلول و غیره محلول در آب است. اگر به طور مرتب از این سبزی مصرف کنید می توانید با اختلالات و مشکلات مزمن روده ای مانند یبوست خداحافظی کنید.

    تره فرنگی منبع ویتامین و مواد معدنی

    تره فرنگی منبع انواع ویتامین ها و مواد معدنی مانند زینک، آهن، پتاسیم و منیزیم است که برای سلامتی لازم و ضروری هستند. اگر به دنبال جذب اسید فولیک بیشتر هستید نیز می توانید به این سبزی اعتماد کنید.

    تره فرنگی یک آنتی بیوتیک طبیعی

    تره فرنگی به اندازه ی سیر آلیسین ندارد اما این سبزی نیز یک آنتی بیوتیک طبیعی محسوب می شود. نتایج برخی پژوهش ها نشان می دهند که آلیسین موجود در سیر و تره فرنگی می تواند باعث کاهش کلسترول بد خون در رگ ها شود. چون این ترکیب با آنزیم های آسیب رسانی که باعث تجمع چربی در کبد می شوند مقابله می کند.

    تره فرنگی دوست قلب شما

    در انتهای مطلب یک نوشیدنی دارویی تهیه شده از تره فرنگی یادتان می دهیم که برای سلامت قلب و عروقتان فوق العاده است. مصرف منظم این سبزی باعث آزاد شدن اکسید نیتریک در بافت رگ های خونی می شود. این تأثیر باعث می شود که خون بهتر در رگ ها جریان داشته باشد و از تشکیل لخته های خونی جلوگیری شود.

    تره فرنگی برای پاکسازی بدن

    تره فرنگی از میزان زیادی آب تشکیل شده است. بنابراین دیورتیک است. یعنی حجم ادرار را افزایش داده و باعث دفع توکسین ها یا همان سموم از بدن می شود. این قدرت دفع کنندگی یکی از مهمترین و شناخته شده ترین خواص تره فرنگی است.

    تهیه ی معجونی از تره فرنگی:

    مواد لازم

    تره فرنگی ۳ عدد
    آب ۱ لیتر
    آب لیموترش ۱ عدد

    روش تهیه:

    در بسیاری از موارد می توان برخی مشکلات بدن را با مواد غذایی رفع کرد. برای اینکه بتوانید از یک سبزی بی ادعا یک داروی سم زدا و لاغرکننده تهیه کنید به سه عدد تره فرنگی نسبتاً بزرگ نیاز دارید. ترکیب این سبزی با آب لیموترش بدن را به خوبی تمیز و پاکسازی می کند. قبل از هر چیزی یک لیتر آب داغ کنید. تره فرنگی ها را به خوبی پاک کرده و بشویید و خرد کنید. زمانی که آب به جوش آمد تره فرنگی های خرد شده را به آن اضافه کرده و اجازه دهید بپزند. زمانی که تره فرنگی ها نرم و پخته شد، آن را آب کش کرده و آب آن را داخل یک شیشه بریزید. سپس آب یک عدد لیموترش را گرفته و به آن اضافه کنید. توصیه می کنیم تره فرنگی های پخته شده را دور نریزید و از آن ها سوپ خوشمزه ای تهیه کنید.

    روش مصرف نوشیدنی تره فرنگی

    اگر رژیم لاغری گرفته اید یا قصد دارید بدنتان را از شر سموم خلاص کنید صبح هنگام بلافاصله بعد از بیداری یک فنجان از آب تره فرنگی و لیموترش را میل کنید. بهتر است نوشیدنی تان ولرم باشد. در این صورت متابولیسم بدنتان فعال می شود و خواص آن بیشتر نصیبتان می شود. توصیه می کنیم دومین فنجان از نوشیدنی تره فرنگی تان را حدود یک ربع قبل از صبحانه میل کنید. یک فنجان دیگر بعد از ظهر و آخرین فنجان را حدود یک ربع قبل از شام بنوشید.

    شما می توانید این دوره ی درمانی را به مدت ۱۵ روز متوالی ادامه دهید. در کنار این نوشیدنی حتماً رژیم غذایی کم چربی داشته باشید و ورزش کنید. در این صورت زودتر به هدفتان نزدیک می شود و سلامت عمومی تان در مدت زمان کوتاهی به میزان زیادی افزایش پیدا می کند.

    توجه

    توجه داشته باشید اگر خودتان را مستعد سنگ کلیه می دانید و یا می خواهید از بروز آن پیشگیری کنید و مجبور هستید اگزالات ها را محدود کنند زیاد از تره فرنگی استفاده نکنید. این روش درمانی مناسب شما نخواهد بود.

     

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب زبان شناسی زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع ایمنی و امنیت
  • خرید کتاب زبان اصلی چشم پزشکی
  • خرید کتاب های تاریخ از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی اشپزی
  • دانلود فایل های زبان اصلی متغیر مختلط
  • خرید کتاب مکانیک سیالات زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی تربیت
  • خرید کتاب جبر زبان اصلی
  • منابع اورجینال پلیمر
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>