• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » اخبار چهره ها » شهرام محمودی درباره کواچ چه می گوید + تصاویر بی حجاب همسر شهرام محمودی

    شهرام محمودی درباره کواچ چه می گوید + تصاویر بی حجاب همسر شهرام محمودی

     

    شهرام محمودی درباره کواچ چه می گوید + تصاویر بی حجاب همسر شهرام محمودی

    افشاگری شهرام محمودی + عکس همسر شهرام محمودی

    افشاگری شهرام محمودی + عکس همسر شهرام محمودی

    افشاگری شهرام محمودی + عکس همسر شهرام محمودی

    شهرام محمودی درباره کواچ چه می گوید + تصاویر بی حجاب همسر شهرام محمودی

    افشاگری شهرام محمودی

    افشاگری شهرام محمودی درباره کواچ سرمربی سابق تیم والیبال ایران و عکس های همسر شهرام محمودی که شهرام محمودی می گوید تیم ملی والیبال ایران با کواچ به بن بست رسیده بود و بهترین تصمیم برای شان جدایی بود. شهرام محمودی ستاره تیم ملی والیبال ایران می گوید وقت آن رسیده بود تا مسیر ملی پوشان والیبال ایران و اسلوبودان کواچ از هم جدا شود و تصمیم فدراسیون برای انتخاب مربی جدید ،تصمیمی درست و منطقی بود. او در گفت و گو با مجله دنیای والیبال از اتفاقات اخیر والیبال ملی سخن گفته است.

    __متولد چه سالی هستید؟ و چطور شد که به والیبال روی آوردید؟

    نهم خرداد ۱۳۶۷ ؛ من از والیبال را از دوران پایه شروع کردم برادر بزرگترم والی بود من هم از نونهالی علاقه داشتم اولین دوره مسابقاتی که شرکت کردم چهارم ابتدایی بودم درکشوری دانش آموزان در رامسر بود با نام تیم توابع تهران. آرام آرام به تمریناتم ادامه دادم و به تیم نوجوانان پیکان رسیدم حتی در نونهالان پیکان هم سابقه دارم. با نوجوانان قهرمان ایران شدیم. فرهاد اعرابی آیدانه چالدران ببرد در سال ۱۳۸۴ برای اولین بار در لیگ برتر حاضر شدم. در سال ۸۵ به عنوان بازیکن نوجوانان در تیم بزرگسالان چالدران بازی کردم.

    شهرام محمودی درباره کواچ چه می گوید + تصاویر بی حجاب همسر شهرام محمودی

    افشاگری شهرام محمودی + عکس همسر شهرام محمودی

    شهرام محمودی درباره کواچ چه می گوید + تصاویر بی حجاب همسر شهرام محمودی

    __ از ابتدا فکر می کردید در والیبال به اینجا برسید؟

    گفتن این حرف سخته ولی من از اول تصویر بازی در تیم ملی را داشتم. این کمک بزرگی به من کرد.تیم ملی برای من یک رویا بود.من این رویا را داشتم و پروراندم.

    __ آیا خانواده پیگیر بازیهای شما هستند؟

    الان آره. ولی در زمان گذشته زیاد نه. آن موقع پولی در ورزش نبود. درست است برادرم بزرگم در تیم ملی بود، اما چون خانواده من از سطح پائین جامعه بودن و پدرم کشاورز بود و می‌گفت از ورزش نان و آب در نمی‌آید. وقتی می گفتم بهنام هم رفت ،می‌گفتند تو به درس و مشقت بچسب و کار کن تا برای خودت درآمد داشته باشی. ولی من خیلی علاقه داشتم که ورزشم را ادامه بدهم اوایل یک مقدار سخت بود اما وقتی دیدند که به تیم ملی جوانان رسیدم دیدگاه خانواده عوض شد و حمایتم کردند.

    __ آیا تا به حال به خاطر این مشکلات آستانه تحملتان تمام شده طوری که بخواهید والیبال ملی را کنار بگذارید؟

    آره خیلی وقت ها این اتفاق می‌افتد. این موضوع فقط برای من نیست برای اکثر ملی‌پوشان است بعضی وقت ها آنقدر فشار به ما وارد می‌شود که فکر می کنی نمی‌شود دیگر کار را ادامه داد. در زندگی آنقدر فشار وارد می‌شود که یک دفع به این نتیجه می‌رسی که نباید ورزش را دنبال کنی ولی آن عشقی که به والیبال داری همه را پوشش می‌دهد، فشار روانی‌اش واقعا آدم را آزار می‌دهد.

    شهرام محمودی درباره کواچ چه می گوید + تصاویر بی حجاب همسر شهرام محمودی

    افشاگری شهرام محمودی + عکس همسر شهرام محمودی

    شهرام محمودی درباره کواچ چه می گوید + تصاویر بی حجاب همسر شهرام محمودی

    — برادرتان چقدر در علاقمند شدنتان به والیبال نقش داشت؟

    برادرم هیچ وقت به من زور نمی کرد که باید والیبالیست بشوی اما من یک برادر بزرگتر به نام بهزاد دارم که از فیزیک خوبی برای والیبال برخوردار است. بهنام خیلی به او فشار وارد کرد تا بهزاد والیبال را حرفه‌ای دنبال کند اما چون برای پرداختن به این رشته در سطح بالا باید قید خیلی علایق و خواسته‌هایت بزنی برادرم این موضوع را نپذیرفت . من چون خودم علاقه زیادی داشتم وتصویرسازی می کردم که به تیم ملی برسم تمرین کردم تا به هدفم برسم.

    __ الگوی شما در والیبال کیست؟

    نه الگوی خاصی ندارم. دوران نوجوانی‌ام فیلم‌های بازی بهنام را زیاد می‌دیدم شاید آنقدر که من فیلم بازی بهنام را دیدم خودش ندیده باشد. هنوز هم بازی ها ی لیگ های اروپا را دنبال می‌کنم تا یکسری مسائل را برای استفاده یاد بگیرم.

    __ نظر شما در مورد رقبایتان چیست؟

    در این ۴-۵ ساله گذشته من و امیر غفور در تیم ملی بودیم و به نسبت هم بازی کردیم،رقابت همیشه هست این نیست که نباشد بستگی به نگاه افراد دارد. من هیچ وقت این موضوع را نادیده نگرفتم. این سال ها با غفور فقط برای تیم ملی و رسیدن به اهداف به مانند ۲ رفیق باهم رقابت کردیم. تا زمانی که بتوانیم به تیم ملی کمک کنیم هستیم.

    __ تاثیر کدام مربی روی عملکرد تیم ملی ایران زیاد بوده است؟

    تاثیر ولاسکو خیلی زیاد بود. او سیستمی را پیاده کرد که دیدگاه‌مان به والیبال حرفه‌ای عضو شد.

    __ می گویند کواچ دیسیپلینی که ولاسکو داشت را نداشت و همین عامل ناکامی تیم ایران در رقابت‌های زمان حضورش شد. شما هم با این مقوله موافقید؟

    نه مخالفم. واقعا کواچ دیسیپلین ولاسکو را نداشت، چیزی که همه به واقع آن را درک کرده بودند، اما در دوران ولاسکو ما تنها به لیگ جهانی راه پیدا کردیم ولی در دوران کواچ ما توانستیم جایگاه چهارم لیگ جهانی، ششم جهان و قهرمان المپیک آسیایی را به دست آوردیم. در زمان حضور خولیو طرز تفکر بازیکنان ایران حرفه‌ای‌تر شد.

    افشاگری شهرام محمودی + عکس همسر شهرام محمودی

    افشاگری شهرام محمودی + عکس همسر شهرام محمودی

    __ پس علت اصلی رفتن کواچ چی بود؟

    ماندنش جایز نبود چون شیرازه کار از دستش در رفته بود و همه چیز به هم ریخته بود و رفتنش به صلاح بهتر از ماندنش بود.

    __ نظرتان در مورد لوزانو چیست؟

    حقیقتاً من با وی کار نکردم و اطلاعات زیادی ندارم اما برخی بازیکنان خارجی در لیگ زیر نظر این مربی بازی کرده‌اند و به روحیات آشنا هستند آن‌ها می‌گویند که خیلی مدیریت خاصی دارد و خیلی جدی است.

    __ آرژانتینی‌ها مربیان قانونمندی هستند خیلی این موضوع را عامل پیشرفت آن‌ها می‌دانند. شما چطور؟

    این موضوع می‌تواندجواب عکس دهد. در زمان ولاسکو ما این مشکل را داشتیم چون خیلی با بچه‌ها بد صحبت می‌کرد و اتفاقات بدی در تیم می‌افتاد. باید این ۲ مقوله با هم بالانس شوند نه خیلی خشک نه خیلی نرم.

    __ نقد و نظرها در مورد تیم ملی زیاد است این مسائل چقدر برای شما مهم است و به آن اهمیت می‌دهید؟

    نه زیاد. کارشناسان کارشان این است که نقد کنند، اگر انتقادات سازنده باشد خوب است اما متاسفانه برخی کارشناسان ما جهت‌دار نقد می‌کنند و این به ضرر والیبال است.

    __ برای دوران حرفه ای خود سن و سال خاصی در نظر گرفته‌اید؟

    نه حقیقتاً. تا جایی که بتوانم بازی کنم هستم. ولی ورزش قهرمانی برای خودش سن خاصی دارد.

    __‌ بعد از لیگ بدون هیچ استراحتیباید در ارودهای تیم ملی حار شوید و فرصت ریکاروی زیاد نیست، این به ضرر تیم ملی و اهدافش نیست؟

    کم است ولی باید ساخت. لیگ پرفشاری داریم و این یکسری مشکلات را ایجاد کرده است ولی شرایط برای همه یکسان است و باید خود را با آن وقف داد.

    __ وضعیت تیم ایران را در مسابقات ژاپن چطور ارزیابی می‌کنید ما می توانیم سهمیه بگیریم؟

    صددرصد می‌گیریم. اگر واقعاً تیم خودمون باشیم و اتفاق خاصی نیافتد می‌گیریم.

    __ کدام بازی‌ها سخت‌تر خواهد بود؟

    بازی با لهستان، ژاپن، کانادا، استرالیا همه بازی‌ها خیلی سخت است اما سخت‌ترین آن‌ها فرانسه و لهستان است.

    __ در مسابقات جام جهانی ژاپن کدام بازی خاطره‌انگیزتر بود؟

    بازی با ژاپن که ۲ هیچ عقب بودیم و توانستیم در ست پنجم برنده از زمین بیرون بیاییم خاطر‌انگیزترین بازی برایم بود. کلاً بازی‌های خوبی نبود و دوست ندارم در موردش حرف بزنم.

    __ برای اولین بار می‌خواهیم با مربیگری لوزانو در مسابقاتی شرکت کنیم که نتیجه سال‌ها تلاش والیبالی‌ها را نشان می‌دهد، فکر نمی‌کنی چون با رائول این اولین بار بودن سخت باشد؟

    مشکل هست. اما حضور سی‌چلو کمک بزرگی برای ماست. خداروشکر قبل از ژاپن چند بازی تدارکاتی داریم و این آشنایی لوزانو و ما را بیشتر می‌کند.

    __ قطر‌ پاسور خوب کم داریم چه باید کرد که ما فقط یک امیر غفور یا شهرام محمودی نداشته باشیم؟

    امیر غفور که فقط ۲۲ سال سن دارد و می‌تواند حالا حالاها به والیبال کمک کند ولی مسئولان باید به دنبال پشتوانه‌سازی باشند و مستعدین را حمایت کنند. مدارس و آموزش و پرورش باید استعدادها را کشف کنند و آن‌ها را آموزش دهند تا این خلاء برطرف شود.

    __ امسال در تیم بانک سرمایه بازی می‌کنید حضور در مسابقات لیگ جهانی و تیم ملی چقدر در افزایش مبلغ قرارداد شما نقش داشت؟

    مقوله لیگ برتر با تیم ملی خیلی فرق دارد. حضور در تیم ملی برای برخی‌ها خوب است چون مبلغ قراردادشان بالاتر می‌رود، خیلی از بازیکن‌ها هم هستند که در لیگ رزومه قابل قبولی دارند و معمولاً مربیان باشگاه‌ها دنبال بازیکن‌هایی می‌روند که کارنامه خوبی دارند.

    __ تا به حال پیشنهاد خارجی داشتید؟

    آره ولی چون از نظر مالی خوب نبود قبول نکردم.

    __ می‌گویند پول عاملی است که بازیکنان ما لیگ ایران را به بازی در خارج ترجیح می‌دهند شما هم موافقید؟

    بله. چون دوران قهرمانی ما طولانی نیست و چند سال بیشتر نمی‌توانیم برای خودمان و آینده‌مان پول جمع کنیم و چون شغل دیگری هم نداریم ترجیحاً باید الآن تا می‌توانیم برای زندگی بعد از ورزش حرفه‌ای پول پس‌انداز کنیم.

    __ برخی می گویند مبلغ قراداد والیبالیست‌ها زیاد است نظرتون در این خصوص چیست؟

    نه زیاد نیست. باید این مساله را با بازیکن‌های فعال در لیگ‌های مطرح دنیا مقایسه کرد. بازیکنان ما در تمام تورنمنت‌ها در رده بندی انفرادی جزو سه، چهار نفر برتر هستند ولی دستمزد این تاپ استارها با بازیکنان مطرح جهان فاصله زیادی دارد چون آنها حداقل یک میلیون یورو پول می‌گیرند.

    اگر بخواهیم دستمزد والیبالیست‌ ها را با فوتبالیست‌ها مقایسه کیم ما یک سوم آن‌ها هم پول نمی‌گیریم البته نوش جانشان! ولی باید دید والیبال در ایران،‌آسیا و جهان چه جایگاهی دارد و فوتبال در کجاست.

    __ به نظر شما می‌ توان گفت: والیبالیست‌ ها به لحاظ آشنایی با والیبال روز دنیا از داوران جلوتر هستند؟

    بله. به جز یکی دوتا داور تمامی آن‌ها با دنیای مدرن فاصله دارند و نسبت به رشد والیبال در جهان پیشرفت نمی‌ کنند. بعضی اوقات در طول لیگ اشتباهات بچه‌ گانه‌ ای را مرتکب می‌ شوند که واقعاً خنده‌دار است اما برخی اوقت اندک داوران حرفه‌ای هم سوت‌ هایی می‌ زنند که اگر ویدیو چک هم بود دیده نمی‌ شد.

    شهرام محمودی درباره کواچ چه می گوید + تصاویر بی حجاب همسر شهرام محمودی

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود منابع مرجع نظریه عملگرها
  • کتاب های ابتدایی اورجینال
  • خرید کتاب زبان اصلی الکترودینامیک
  • دانلود منابع مرجع تجهیزات هوا و فضا
  • هاردکپی کتاب های صنعت نور
  • خرید کتاب کشاورزی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی اشپزی
  • هاردکپی کتاب های موجک و پردازش سیگنال
  • کتب الگویابی در ساختمان داده زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی روابط بین الملل
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>