• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » آشپزی و تغذیه » شیرینی پزی » آموزش پخت کیک تی اس + تصویر کیک لذیذ تی اس برای نوروز ۱۳۹۵

    آموزش پخت کیک تی اس + تصویر کیک لذیذ تی اس برای نوروز ۱۳۹۵

    آموزش پخت کیک تی اس + تصویر کیک لذیذ تی اس برای نوروز ۱۳۹۵

    وقتی که دید و بازدیدها به راه باشند و قرار ملاقات‌ها به سرعت گذاشته شوند، آن وقت انتخاب نوع و مدل پذیرایی در صدر کارها قرار می‌گیرد. اینکه چطور در خور و شایسته مهمان‌ها رفتار کنیم و برای پذیرایی از آن‌ها چه چیزهایی را روی میز بچینیم. همان‌طور که همه ما می‌دانیم شیرینی یکی از اولویت‌ها هنگام پذیرایی‌های نوروزی هستند. قنادی‌ها معمولا شیرینی‌های مخصوص عید نوروز را عرضه می‌کنند. شیرینی‌هایی که غالبا در اندازه‌های کوچک پخته می‌شوند، کم کالری هستند و حجم زیادی هم ندارند. اما گاهی بسنده کردن به این شیرینی‌ها کافی نیست. گاهی دید و بازدید ما در عید به صله رحمی ساده و به وقت بعدازظهر محدود نمی‌شود. بلکه قرار شام می‌گذاریم یا یک عصرانه‌ی پر و پیمان یا حتی مهمانی برانچی را در نظر می‌گیریم. در همه این‌ها به شیرینی، کیک یا دسرهای خوشمزه‌ای نیاز داریم که میز ما را تکمیل کنند.

     

     

    آموزش پخت کیک تی اس + تصویر کیک لذیذ تی اس برای نوروز ۱۳۹۵

    کیک‌های تی‌اس را از کجا تهیه کنیم؟

    آموزش پخت کیک تی اس + تصویر کیک لذیذ تی اس برای نوروز ۱۳۹۵

    اسفند به نیمه رسیده است و بهار پاورچین پاورچین به ما نزدیک شده و کم کم دامن سبز خود را به روی تمام زندگی‌مان می‌کشد. نوروز برای ما ایرانی‌ها ایام عزیز و مهمی است. ایامی که در تمام طول سال منتظر فرار رسیدن آن هستیم و دلمان می‌خواهد آن را نیز به خوبی طی کنیم. همیشه اول هر سال، آدم‌ها به زندگی امیدوارتر می‌شوند، توی ذهنشان برنامه‌های زیادی برای سال جدید می‌چینند و توی دلشان هم هزار و یک آرزوی خوب ردیف می‌کنند. علاوه بر این‌ها عید نوروز همراه با آیین‌ها و رسومی قدیمی و دوست داشتنی نیز هست. آیین دید و بازدید نوروزی. تازه کردن دیدارها با اقوام و دوستان و آشنایان. جمع شدن دور هم و گفتن و خندیدن. آن هم با فراغ بال. همراه با لذت بردن از تعطیلات و خلوتی شهر و هوای خوب بهاری.

    کیک‌های تی‌اس را از کجا تهیه کنیم؟

    آموزش پخت کیک تی اس + تصویر کیک لذیذ تی اس برای نوروز ۱۳۹۵

    ما به شما کیک‌های تی‌اس را پیشنهاد می‌کنیم. کیک و دسرهایی خوشمزه در طعم و مدل‌های مختلف و متنوع. ما به شما انواع محصولات تی‌اس را معرفی می‌کنیم تا متوجه بشوید چرا کیک‌های تی‌اس می‌توانند انتخاب مناسبی برای مهمانی‌های عید نوروز شما باشند.

    انواع محصولات تی‌اس

    کیک‌های ترامیسو و شکلاتی، انواع مختلف کیک‌های میوه‌ای، کیک هویج و کیک کاپوچینو، کیک مکزیکی که از کیک اسفنجی شکلاتی یا همان گاتاش و شکلات تلخ تهیه می‌شود، کیک پروفیترول که از نان پروفیترول، قهوه و خامه‌ای با طعم آنانانس درست می‌شود، کیک گرین تی یا همان چای سبز، پای سیب سه گوش، کیک کارامل اسفنجی، کیک پره بادام متشکل از کیک کره‌ای وانیل و بادام، رولت شکلات، پان شکلات که از ترکیب نان لایه‌ای مخصوص و مغز شکلات تولید می‌شود، مافین سفید شکلاتی و مافین مخلوط، مینی تارت میوه از میوه‌های فصل، مینی تارت شکلات، کیک گردوی خانگی، کیک آلبالوئی، کیک برشی کارامل، کیک برشی شکلاتی، کیک شکلات پودری، پای سیب برشی، کیک سیب، کیک براونی و پای زردآلو، چیز کیک ماربلد که از کیک اسفنجی شکلاتی و پنیر ماسکارپونه درست می‌شود، چیز کیک برولو متشکل از خامه، کارامل، چیز کیک ساده و نان short bread است، چیز کیک نیویورکی که از ترکیب پنیر خامه‌ای، پنیر ماسکارپونه و نان short bread به دست می‌آید، چیزکیک نوتلا که به صورت دانه‌ای تولید می‌شود، چیزکیک آلبالو، چیز کیک با کشمش، چیزکیک توت فرنگی، چیزکیک کارامل و چیزکیک مارس. که این آخری یعنی چیز کیک مارس از بیسکوئیت کراکر، پنیر ماسکارپونه، پنیر خامه ای، شکلات مارس و سس Butterscotch تهیه و پخته می‌شود. دسر Gentelman که به صورت دانه‌ای تولید می‌شود و از کیک شکلاتی فرانسوی، پودر کاکائو، خامه و کریستوفر شکلاتی پخته می‌شود. موس شکلات لیوانی، موس انار لیوانی و موس آلبالو لیوانی، لاته ماکیاتو دسری که از کیک کاپوچینو، موس لاته ماکیاتو و اسلایس‌های شکلات درست می‌شود. کیک کریسپی که ماده اصلی این دسر کیک شکلاتی ترافلی است که با سس شکلاتی، خامه، کاپوچینو و پودر کاکائو مخلوط می‌شود. و کیک مارسبان (خمیر بادام) که مخلوطی از کیک مرمری، گردو و خمیر بادام است.

    کیک‌های تی‌اس را از کجا تهیه کنیم؟

    آموزش پخت کیک تی اس + تصویر کیک لذیذ تی اس برای نوروز ۱۳۹۵

    کیک‌های تی‌اس را از کجا تهیه کنیم؟

    همه این‌ها محصولات متنوع تی‌اس هستند که پیشنهاد می‌کنیم از امتحان کردن آن‌ها غافل نمانید و از طعم خوشمزه و متفاوتی که دارند لذت ببرید. برای تهیه این محصولات بهترین راه سر زدن به قنادی ناتلی در خیابان سهروردی شمالی است. یا مراجعه به سایت ناتلی و اقدام به خرید اینترنتی محصولات تی‌اس. با ثبت خرید آنلاین شما، ارسال سفارشتان در دستور کار قرار خواهد گرفت. ضمن اینکه اگر در منطقه دلیوری باشید، ارسال سفارش شما رایگان خواهد بود. درضمن بهتر است بدانید که قنادی ناتلی از ۲۰ تا ۲۵ اسفند هر سال ۵ درصد تخفیف در کلیه شعب برای مشتریانی در نظر گرفته است که در ازدحام روزهای پایانی خرید نمی‌کنند

     

    آموزش پخت کیک تی اس + تصویر کیک لذیذ تی اس برای نوروز ۱۳۹۵
    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب زبان اصلی علم به زبان ساده
  • کتاب های زبان روسی اورجینال
  • کتاب های مدیربرنامه اورجینال
  • خرید کتاب زبان اصلی نظریه گراف
  • دانلود فایل های زبان اصلی جمع آوری
  • هاردکپی کتاب های زمین شناسی
  • خرید کتاب های زبان اصلی عمران
  • دانلود منابع مرجع فن آوری های نفت و گاز
  • خرید کتاب منطق فازی و برنامه های کاربردی زبان اصلی
  • خرید کتاب های طب چینی از آمازون
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>