• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » اخبار و حوادث » تجاوز کارگردان به دختر جوان بازیگر

    تجاوز کارگردان به دختر جوان بازیگر

    تجاوز کارگردان به دختر جوان بازیگر

    تجاوز جنسی کارگردان به بازیگر زن

    تجاوز جنسی کارگردان به بازیگر زن

    در این قسمت از کدر تجاوز جنسی کارگردان به بازیگر زن را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

    کارگردان سرشناس کشور که به جرم تجاوز و رابطه جنسی به یک دختر بازداشت شده بود, تنها به ۱۰۰ ضربه شلاق و دو سال دوری از فضای هنری محکوم شده است!؟
    تجاوز جنسی کارگردان به بازیگر زن

    کارگردان معروف سینما و تلویزیون که با وعده سوپراستار شدن، دختر شهرستانی را به آپارتمانی در پایتخت کشانده و قربانی نقشه شومش کرده بود، به تحمل ۱۰۰ضربه شلاق و ۲سال محرومیت از انجام هرگونه فعالیت هنری، محکوم شد!!

    این پرونده اوایل امسال و با شكایت دختر ۱۹ساله‌ای در دادگاه كیفری یك استان تهران به جریان افتاد. شاكی مدعی بود كه كارگردان معروف به بهانه بازی كردن در یك فیلم سینمایی، او را فریب داده و پس از انتقال به آپارتمانی در شمال‌‌غرب تهران و خوراندن مشروبات الكلی، وی را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

    این دختر جوان كه عاطفه نام دارد می‌‌گوید: «سال ۹۳بود كه پس از قبول شدن در دانشگاه، راهی تهران شدم. من از بچگی عاشق بازیگری بودم و دلم می‌خواست وارد سینما شوم. مادرم همیشه می‌گفت كه باید خیلی مراقب باشم. چون اگر پایم را اشتباه بگذارم، ممكن است به باتلاق كشیده شوم اما من با همه وجود دوست داشتم كه بازیگر شوم؛ برای همین با مشورت خانواده‌‌ام، وقتی به تهران آمدم، در یك كلاس بازیگری معروف و معتبر هم ثبت نام كردم و فعالیتم شروع شد.»

    عاطفه در خوابگاه دانشجویی زندگی می‌كرد و آرزو داشت كه روزی پایش به سینما باز شود؛ برای همین تلاش می‌كرد تا بتواند به آرزویش برسد. در یكی از همان روزها بود كه كارگردان معروفی، سرزده وارد كلاس بازیگری آنها شد. او به‌دنبال بازیگری با چهره‌ای معصوم می‌گشت تا از او در فیلم جدیدش استفاده كند.« آن روز آقای كارگردان مرا كه دید، گفت كه بهتر از من كسی نمی‌تواند این نقش را بازی كند. باورم نمی‌شد كه برای بازی در یك فیلم سینمایی انتخاب شده بودم. او مرا به دفاتر مختلفی كه در تهران داشت می‌برد و مدام می‌گفت كه مرا تبدیل به یك سوپراستار خواهد كرد.»

    از آن به بعد بود كه عاطفه هر بار در رویاهایش خودش را روی فرش قرمز می‌دید و در حال امضاء دادن به طرفدارانش. وعده‌های آقای كارگردان چنان برایش دلنشین بود كه با همه توان برای بهترین بازی در فیلم جدید او تلاش می‌كرد.«‌ در این مدت، با بازیگران معروف زیادی هم ملاقات كردم. كسانی كه شاید در خواب هم نمی‌دیدم كنارشان باشم. فیلمبرداری فیلم جدید شروع شده بود و ما مدام در حال فیلمبرداری بودیم. در این مدت چنان به آقای كارگردان كه جای پدرم بود، اعتماد كرده بودم كه هرگز تصور نمی‌كردم روزی از او ضربه ببینم.»

    قرار شوم آقای کارگردان با دختر جوان

    در آخرین روزهای خردادماه بود كه موبایل عاطفه زنگ خورد. آقای كارگردان پشت خط بود و از او خواست برای برداشت یك پلان به آدرسی در شمال‌‌غرب تهران برود. دختر جوان راهی آنجا شد. داخل خانه به‌غیر از آقای كارگردان، دستیار او هم حضور داشت. فیلمبرداری شروع شد و كمی بعد حادثه‌ای كه عاطفه تصورش را هم نمی‌كرد اتفاق افتاد.

    « آقای كارگردان یك لیوان به من داد و گفت دلستر است. می‌گفت برای رفع خستگی خوب است. كمی از آن را كه خوردم، احساس كردم مزه تندی دارد. اما او گفت كه دلسترش خارجی است. چون او اصلا نمی‌تواند دلستر ایرانی مصرف كند و باید آن را یك‌نفس سر بكشم. من هم این كار را كردم و بعد از آن دچار سرگیجه شدم. دیگر نفهمیدم چه اتفاقی افتاد و دستیار كارگردان چه زمانی از خانه خارج شد و وقتی به‌خودم آمدم كه دیر شده بود. من قربانی او شده بودم.»

    شكایت از کارگردان پس از تجاوز جنسی

    با شكایت دختر جوان در دادگاه كیفری یك استان تهران، رسیدگی به این پرونده شروع شد. هر چند آقای كارگردان در ابتدا منكر آشنایی با عاطفه شد و بعد هم گفت كه هیچ رابطه‌ای با او نداشته است، اما نتایج پزشكی قانونی و آزمایش دی‌ان‌ای نشان می‌داد كه او دروغ می‌گوید.
    رسیدگی به این پرونده چند‌ماه طول كشید و در نهایت رئیس شعبه ششم دادگاه كیفری یك استان تهران با توجه به شواهد موجود در پرونده، متهم را به اتهام زنا به ۱۰۰ضربه شلاق و به‌دلیل فریب دختری كه شور و اشتیاق بازیگر و سوپراستار شدن را در سر داشت به ۲سال محرومیت از هرگونه فعالیت هنری اعم از سینما، تلویزیون و تئاتر محكوم كرد.

     این حكم اما با اعتراض عاطفه روبه‌رو شد؛ چرا كه او معتقد است در این ماجرا همه‌‌چیزش را از دست داده است. او می‌گوید:«پدرم دیگر اجازه نمی‌دهد كه به خانه برگردم. آبرویم در دانشگاه و حتی در محله‌مان رفته است و حتی چندین بار تصمیم به‌خودكشی گرفتم. آیا این حكم می‌تواند آسیب‌هایی را كه به من رسیده، جبران كند؟

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی خواب هیپنوتیزم
  • کتب تحلیل زبان اصلی
  • کتب عمومی زبان اصلی
  • منابع اورجینال تجهیزات صنعتی و فن آوری
  • کتاب های سخنرانی اورجینال
  • کتاب های ژنتیک اورجینال
  • کتب کاراگاه زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی تئوری الاستیسیته
  • منابع اورجینال علوم قانونی
  • خرید کتاب های انسان شناسی از آمازون
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>