• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » اخبار و حوادث » پیرمرد ۶۶ ساله که همسر دومش را به قتل رسانید لو رفت

    پیرمرد ۶۶ ساله که همسر دومش را به قتل رسانید لو رفت

    پیرمرد ۶۶ ساله که همسر دومش را به قتل رسانید لو رفت
    سناریوی پیرمرد در قتل همسر دوم لو رفت +عکس
    سناریوی پیرمرد در قتل همسر دوم  لو رفت +عکس
    پیرمرد ۶۶ ساله همسر جوانش را کشت و سناریویی برای فریب پلیس مطرح کرد ! به گزارش کدر مردی که همسرش دومش به خاطر درخواست طلاق به قتل رسانده بودف توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

    ماجرا ازین قرار بود که در ساعت ۱۵:۴۵ مورخه ۲۵/۴/۱۳۹۴ از طريق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ، وقوع يک فقره “فوت مشکوک” در شهرک علائين به کلانتري۱۷۲ حضرت عبدالعظیم اعلام شد ؛ در بررسی های پلیسی در محل وقوع جرم مشخص شد مقتول زنی ۴۰ ساله به نام ” مریم ” میباشد .

    پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ:

    با اعلام خبر کشف جسد به اداره دهم پلیس آگاهی ، تیم بررسی صحنه جرم اداره دهم بهمراه عوامل تشخیص هویت در محل کشف جسد حاضر شدند ؛ در همان بررسی های اولیه مشخص شد که متوفیه به علت اصابت جسم سخت به ناحیه سر و خونریزی شدید داخلی ناشی از شکستگی جمجمه فوت کرده است.

    با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع “فوت مشکوک” و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

    تحقیقات اولیه در خصوص نحوه کشف جسد :

    با توجه به نحوه کشف جسد ، کارآگاهان به تحقیق از پسر متوفیه پرداخته و اطلاع پیدا می کنند که پسر متوفیه طی تماس تلفنیِ همسر مادرش ( مسعود ) به محل سکونت مادر خود مراجعه کرده است ؛ پسر متوفیه در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : ” حدودا ساعت ۱۰:۰۰ مورخه ۲۵/۰۴/۱۳۹۴ بود که همسر مادرم با من تماس گرفت و عنوان داشت که مادرم پاسخگوی تماس های تلفنی او نیست و به این بهانه از من خواست تا به محل زندگی مادرم مراجعه و موضوع را بررسی نمایم ؛ نزدیکی های ظهر به منزل مادرم رفتم اما کسی در خانه را باز نکرد !! نهایتا با آقا مسعود تماس گرفته و موضوع را با وی در میان گذاشتم و او نیز پس از ساعاتی خودش را به خانه ی مادرم رساند ؛ با کلید خانه که در اختیار وی بود وارد خانه شدیم که ناگهان با جسد مادرم در کف خانه روبرو شدم ” .

    تحقیقات از همسر متوفی :

    در تحقیقات اولیه مشخص شد که همسر متوفی بنام مسعود ( ۶۶ ساله ) پس از مرگ همسر اولش ، مجددا در سال ۹۰ با متوفیه که او نیز چند سال پیش همسرش فوت کرده ازدواج مجدد نموده اما با این وجود ، هر دو نفر به صورت جداگانه زندگی می کردند !

    مسعود در اظهارات اولیه به کارآگاهان گفت : ” صبح روز مورخه ۲۵/۰۴/۱۳۹۴ هرچه به تلفن خانه و گوشی تلفن همراه متوفیه زنگ زدم کسی پاسخگو نبود . همسرم از مدتی پیش فشار خون پیدا کرده بود ؛ به همین علت با پسرش تماس گرفته و از او خواستم تا به منزل مادرش سر بزند ؛ پس از تماس تلفنی پسر متوفیه و بیان این مطلب که مادرش در خانه را باز نمی کند ، خودم شخصا به محل زندگی مریم مراجعه کرده و با کلید خانه که تنها در اختیار من و مریم قرار داشت ، در خانه را باز کرده و هر دو نفر وارد خانه شدیم که ناگهان با جسد مریم در کف خانه روبرو شدیم ” .

    کشف جنایت :

    در ادامه رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان به تحقیق از اهالی محل سکونت متوفیه پرداخته و در تحقیقات خود اطلاع پیدا کردند که مسعود بر خلاف ادعای اولیه ی خود مبنی بر اینکه در چند روز گذشته به خانه متوفیه هیچ ترددی نداشته اما تعدادی از اهالی ساختمان وی را در مورخه ۲۴/۰۴/۱۳۹۴ در زمان خروج از ساختمان ، با حالتی مضطرب مشاهده کرده اند .

    در ادامه تحقیقات از اعضای خانواده ی متوفیه ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که مریم از چندی پیش قصد متارکه داشته اما مسعود در اظهارات خود مدعی بود که هیچگونه مشکلی با متوفیه نداشته است .

    در شرایطی که مسعود منکر هرگونه حضورش در خانه ی متوفیه می شد ، کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی اطمینان پیدا کردند که مسعود در اظهاراتش سعی در فریب آنها را دارد ؛ لذا ضمن هماهنگی با بازپرس پرونده مسعود دستگیر و جهت تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد .

    اعتراف به جنایت :

    “مسعود” که پس از دستگیری همچنان سعی در بیگناه نشان دادن خود داشت ، سرانجام در مورخه ۲۳/۱۱/۱۳۹۴ لب به اعتراف گشود و به قتل همسرش اعتراف کرد ؛ وی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : “در مورخه ۲۴/۱۱/۱۳۹۴ به خانه متوفیه رفته بودم که او مجددا موضوع متارکه را مطرح کرد ؛ من به شدت مخالف متارکه از مریم بودم اما او همچنان اصرار می کرد که بایستی او را طلاق دهم تا اینکه با شدت پیدا کردن صحبت ها در یک لحظه عصبانی شده و ضربه محکمی را به صورت مریم زدم ؛ [ شدت ضربه به حدی بود که ] مریم از ناحیه سر به دیوار برخورد کرد و او از ناحیه سر دچار خونریزی شد ؛ پس از لحظاتی مریم بر روی زمین افتاد ؛ بدنش سرد شده بود ؛ بسیار ترسیده بودم اما کاری از دستم بر نمی آمد ؛ به همین علت به سرعت از خانه خارج شده و به خانه خودم در منطقه نارمک بازگشتم ؛ فردای آنروز به بهانه اینکه مریم جواب تماس های مرا نمی دهد ، با پسرش تماس گرفتم و …. ” .

    سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : “با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است “.

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب بازی های فکری زبان اصلی
  • خرید کتاب های اختر فیزیک از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • قیمت کیندل
  • خرید کتاب های زبان اصلی الکتریک و الکترونیک هواپیما
  • خرید کتاب نورشناسی زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع دیرینه شناسی
  • دانلود فایل های زبان اصلی آزمون های آلمان
  • منابع اورجینال گوش و حلق و بینی
  • خرید کتاب های زبان اصلی مدیریت سیستم
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>