• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » دنیای مد » مدل شلوار جین ست ۲۰۱۶ با نیم پوت و پوتین دخترانه

    مدل شلوار جین ست ۲۰۱۶ با نیم پوت و پوتین دخترانه

    مدل شلوار جین ست ۲۰۱۶ با نیم پوت و پوتین دخترانه

    مد امسال شلوار جين برای پوشیدن با بوت و نيم بوت

    مد امسال شلوار جين برای پوشیدن با بوت و نيم بوت

    یکی از لباسهایی که هرگز  از مد نمی افتد شلوار جین است ! به گزارش کدر شلوار جين‌هايي كه طراحان براي زمستان ۹۴ به شما پيشنهاد مي كنند را در این مطلب گردآوری کرده ایم.شلوار جين يكي از محبوب‌ترين بخش پوشاك و شايد بتوان گفت بخش هميشگي پوشاك بانوان و آقايان است. براي ايجاد تنوع و رسميت بخشيدن به اين لباس،دانستن اطلاعات مفيد ضروري است.

    بهتر است این نکته را یاداور شویم که پوشیدن شلوار جین با کفش پاشنه بلند باعث میشود لاغرتر نشان داده شوید. همچنین پوشیدن شلوارهای پاچه گشاد به کسانی که پاهای لاغری دارند توصیه میشود.بی شک اگر شما هم پاهای لاغری دارید ولی بنا به اقتضای مد روز یا سلیقه دلتان نمیخواهد شلوار پاچه گشاد بپوشید، بهتر است شلوار راسته را انتخاب کرده و ترجیحا شلوار تنگ را فراموش کنید. به گزارش پارسناز کسانی هم که لاغر بوده و می‌خواهند پایین تنه خود را بزرگتر جلوه دهند بهتر است شلوارهایی بپوشند که جیب پشتی آن لبه‌دار بوده یا روی آن تزیینات وجود داشته باشد. آنهایی که پاهای کوتاهی دارند نیز خوب است شلوار پاچه تنگ بپوشند تا قدشان مقداری بلندتر به نظر برس

    در اين نوشته ما به بيان نكاتي از جمله رنگ، مدل و سایر مطالب مورد توجه طراحان براي طراحي شلوار جين در زمستان امسال پرداخته ایم و مجموعه ای از شلوار های لی که طراحان برجسته دنیا برای پوشیدن با چکمه و نیم بوت پیشنهاد میدهند را گرداوری کرده ایم با پارسناز همراه باشید:

    شلوار جین دمپا گشاد

    مد امسال شلوار جين برای پوشیدن با بوت و نيم بوت

    پاچه‌گشاد هم، امسال مورد توجه طراحان مد است و از قلم نيفتاده. گرچه اين مدل به اندازه ديگر مدل‌هاي زمستان امسال مثل شلوار تا خورده محبوبيت ندارد اما در ليست طرح‌هاي زمستان ديده مي‌شود و به درد خانم‌هايي مي‌خورد كه نيم‌بوت مي‌پوشند.

    جين لوله تفنگی

    مد امسال شلوار جين برای پوشیدن با بوت و نيم بوت

    اگر در فصل زمستان بوت بلند مي پوشيد بايد سراغ اين مدل برويد.شلوار تنگ يا همان لوله تفنگي امسال هم قله‌هاي دنياي مد را فتح كرده است. اين مدل بيشتر مناسب بانواني است كه از تناسب اندام و پاهاي كشيده برخوردار هستند.

    جين كلاسيك

    مد امسال شلوار جين برای پوشیدن با بوت و نيم بوت

    بسياري از طراحان دنياي جين، شلوار جين كلاسيك را بهترين مدل آن مي‌دانند. طبق نظر آنها اين مدل شلوار را مي‌توان هنگام پياده روي، سر كار و حتي در مراسم‌ و جشن‌ها پوشيد. شلوار جين كلاسيك تقريبا به تمام خانم‌ها با هر سن و سليقه‌اي تعلق دارد و به همين دليل باعث شده تا اين مدل، در هر فصلي و هر مدي،خط اول توليد شلوار جين باشد.

    جين فانتزي

    مد امسال شلوار جين برای پوشیدن با بوت و نيم بوت

    در پايان به آخرين مدل مورد توجه طراحان امسال مي‌پردازيم. سنگ‌هاي رنگي، منجوق‌هاي رنگارنگ، پولك، دكمه‌هاي هم رنگ شلوار و گلدوزي مي‌تواند شلوار جين شما را زينت بخشد و تيپ شما را از يكنواختي نجات دهد. عناصر تزئيني بيشتر مناسب لباس‌هاي رسمي است و به درد ‌مهماني مي‌خورد.

    جين تا خورده

    مد امسال شلوار جين برای پوشیدن با بوت و نيم بوت

    بعد از خريد شلوار احتياجي به کوتاه کردن آن نداريد، دمپاي آن را برگردانيد.
    از ميان سبك‌هاي قديمي و فراموش شده، جين با لبه برگردان دوباره توجه طراحان مد را جلب كرده است. اين مدل شلوارها برش آزادي دارند، انگار كه يك سايز بزرگ‌تر خريده باشيد. چنين مدلي اين امكان را براي شما فراهم مي‌كند تا شلوار همسر يا برادر خود را به كمك يك تاي كوچك يا بزرگ استفاده كنيد. البته نبايد فراموش كنيد اگر كمر شلوار براي شما گشاد است، بايد آن را همراه يك كمربند استفاده كنيد. همچنين اگر هنگام خريد، شلواري انتخاب مي‌كنيد كه قدش بلند است،مي‌توانيد بدون مراجعه به خياط، آن را به اندازه قد و قامت خود در بياوريد.

    جين رنگي

    مد امسال شلوار جين برای پوشیدن با بوت و نيم بوت

    براي روزهاي پيش رو، ديگر آبي كلاسيك، رنگ محبوب و رايج شلوار جين براي خانم‌ها نيست. كافي است به فروشگاه‌هاي لباس فروشي سر بزنيد تا با رنگ‌هاي متنوع شلوارها رو به رو شويد و مطابق سليقه و نياز خود دست به انتخاب بزنيد. برندهاي صاحب سبك در دنياي جين مانند ليوايز، در مد زمستان امسال،شلوارهايي با رنگ مشكي، سفيد، بژ، يشمي و … طراحي و روانه دنياي پوشاك كرده‌اند.

    جين پاره

    مد امسال شلوار جين برای پوشیدن با بوت و نيم بوت

    اين روزها شلوار پاره همراه ساييدگي بسيار محبوب است.شلوار جين با تكه‌هاي پاره و وصله‌دار يكي از مدل‌هاي فانتزي به حساب مي‌آيد. اين سبك خاص مخصوص خانم‌هايي است كه دوست دارند تيپ‌هاي فشن را تجربه كنند و به تيپ اسپرت علاقه‌مند هستند. اين مدل يكي از جديدترين و منحصر به فردترين سبك‌هاي زمستان امسال است. اين روزها شلوار پاره همراه ساييدگي بسيار محبوب است؛ پس اگر شلواري داريد كه از روي بدشانسي پاره شده است، نگران نباشيد! خوشبختانه مد اين روزها به شما شجاعت مي‌بخشد و امكان استفاده از دورريختني‌ها را براي شما فراهم مي‌كند.

    مد امسال شلوار جين برای پوشیدن با بوت و نيم بوت

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی مترولوژی
  • کتب آزمون آیمت ایتالیا زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی روزنامه نگاری، رسانه
  • منابع اورجینال پلیمر
  • خرید کتاب زبان اصلی سیاست
  • منابع اورجینال تولید مواد غذایی
  • خرید کتاب زبان اصلی فرانسه
  • دانلود فایل های زبان اصلی رمز نگاری
  • دانلود منابع مرجع آنالیز تابعی
  • دانلود فایل های زبان اصلی فانتزی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>