• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » سرگرمی » فال روزانه ماه ها شنبه ۵ دی ۹۴

    فال روزانه ماه ها شنبه ۵ دی ۹۴

    فال روزانه شنبه ۵ دی ۱۳۹۴

    فال روزانه  ۵ دی – ۲۶ دسامبر برای امروز شما

    فال روزانه

    فال روزانه ۵ دی متولدین فروردین ماه

    شما تاكنون با یكی از دوستا‌ن تان در مسیری همراه و همگام بودید اما به نظر می‌رسد این روزها دوست شما راه جدیدی برای خود برگزیده است. اگرچه ممكن است شما به خود این اجازه را بدهید كه از نقشه‌های خود برای لحظاتی چشم بپوشید، اما این می‌تواند ناشناخته باقی بماند. این مهم نیست كه این كشش و جذابیت به كجا منجر خواهد شد(یا اینكه اصلا به نتیجه‌ای نرسد)، امروز را به خودتان خوش بگذرانید و شادمانی و سبكباری را چاشنی زندگی خود كنید.

    فال روزانه ۵ دی متولدین اردیبهشت ماه

    شما ممكن است امروز با فعالیت‌های غیر منتظره‌ای مواجه شوید، سعی كنید‌ آنقدر انعطاف پذیر نباشید كه بخواهید پاسخ همه اطرافیان تان را بدهید. انگیزه‌های شما تغییری را در برنامه‌های شما ایجاد می‌كند قبل از اینكه حتی بدانید چه چیزی انتظار شما را می‌كشد. تازمانی كه تمام داستان را نشنیده‌اید واكنشی نشان ندهید و بعد از آن از راه خود برای پیدا كردن هدف خود منحرف شوید، حتی اگر بواسطه بیان ایده‌های تان هیجان زده شوید. همیشه كار مثبت دیگران را تایید كرده و او را تشویق كنید و مطمئن باشید او خوشحال خواهد شد،‌ بجای اینكه مدام او را مورد انتقاد قرار دهید.

    فال روزانه ۵ دی متولدین خرداد ماه

    اگر به نظر تان می‌رسد روز شما تحت كنترل تان است، انرژی خود را برای تغییر اتفاقات روزمره هدر ندهید. شما ممكن است اعتقاد داشته باشید كه آن چیزی كه برایتان در راه است به بهترین وجه برای شما مقدر خواهد شد.اما شما بیش از آنچه كه فكرش را بكنید با موقعیت خود سازگار هستید. پس اجازه ندهید كه احساس نارضایتی و ناامنی در مورد مسائل روزمره باعث شود كه شما احساس بدی داشته باشید. در نهایت، اگر بر حوادث و اتفاقات غلبه كنید خوشی و شادمانی را تجربه خواهید كرد پس برای تغییر دادن مسیر خود بیهوده تلاش نكنید چرا كه شما توانایی ادامه این مسیر را به راحتی دارید.

    فال روزانه ۵ دی متولدین تیر ماه

    در این روزهای تعطیل ممكن است برایتان كمی‌ درگیری و اختلاف بوجود آید چرا كه كسی كه همواره برای تان دردسر ایجاد می‌كرد این روزها دوباره سر راه شما قرار می‌گیرد و به نظر می‌رسد كه برایتان مشكل ساز خواهد شد. اما این قضیه واقعا اتفاق نخواهد افتاد چرا كه امتحانی بیش نیست. وظیفه خود را برای حل این بحران انجام دهید ، حتی اگر نمی‌خواهید كه احساسات خود را برای دیگری بیان كنید. چرا به كسی نمی‌گویید كه واكنشی كه در قبال یكی از دوستان یا اعضای خانواده تان نشان داده‌اید به چه علت بوده كه این می‌تواند موضوع را تا حدی روشن و قابل درك كند.

    فال روزانه ۵ دی متولدین مرداد ماه

    با وجود اینكه احساسات مشتاقانه‌ای اكنون حول شما می‌چرخند اما شما نمی‌خواهید بفهمید كه آنها چیستند و همین باعث می‌شود كه نتوانید در مسیر شاد و موفقی قدم بردارید. اگر بخواهید این كار را برای مدت طولانی انجام دهید برایتان مشكل ساز خواهد شد، اما این می‌تواند دقیقا همان راهی باشد كه لازم است شما و خانواده‌تان انتخاب كنید تا از حوادث ناراحت كننده روز غافل شوید.

    فال روزانه ۵ دی متولدین شهریور ماه

    مهم نیست كه امروز چقدر سخت كار كرده‌اید تا روزتان را به روزی كامل و عالی تبدیل كنید، مسئله‌ای پیش می‌آید كه به نظر نادرست می‌رسد و شما را از راه‌تان منحرف می‌كند. احتمالا باید در قبال شخصیتی كه امروز از خود نشان دادید تا امروز را به روزی عالی تبدیل كنید جوابگو باشید. به جای اینكه روی چیزهایی تمركز كنید كه بسیار كم اهمیت و جزیی به نظر می‌رسند، درست این است كه وارد كار شوید و آن را انجام دهید تا اینكه در انجام آن تعلل كنید. شاید برنامه ریزی‌های پیشرفته شما باعث شود تا از اتفاقاتی كه امروز برایتان افتاده احساس رضایت كنید به این خاطر كه می‌دانید شما كاری را انجام دادید كه می‌توانستید!

    فال روزانه ۵ دی متولدین مهر ماه

    این درست نیست كه شما كاری را بیشتر از توان خود انجام دهید فقط به خاطر اینكه دیگران احساس راحتی كنند و از تعطیلات خود لذت ببرند. به یاد داشته بشاید كه امسال می‌تواند سال متفاوتی برای شما باشد؛‌ شما می‌توانید صاحبخانه بسیار خوبی باشید و در عین حال به فكر نیازهای خود نیز باشید.

    فال روزانه ۵ دی متولدین آبان ماه

    اگر احساس می‌كنید كه در این تعطیلات چیزی را كم دارید،‌ ممكن است بخواهید بیش از حد جبران آن كمبود را بكنید و در انجام آن اغراق كنید. اما این كار زیاد مفید نیست و باعث هم نمی‌شود كسی احساس بهتری داشته باشد. این فقط به خاطر این است كه بر احساس گناه خود سرپوش بگذارید. به جای اینكه وانمود كنید كه هر چیزی مانند سال قبل است، دلیل این تفاوت را بفهمید. دانستن و پذیرفتن حقیقت بهترین كاری است كه همه می‌توانند انجام دهند.

    فال روزانه ۵ دی متولدین آذر ماه

    اخلاق و روحیات شما امروز برخلاف روزهای دیگر است و اگر بخواهید تلاش كنید كه از بروز احساسات تان جلوگیری كنید ممكن است این اوضاع را بدتر هم بكند. شما می‌توانید بگویید كه تغییرات شدید در پیش است،‌ اما می‌دانید كه الان نمی‌خواهید با آن روبرو شوید. انكار كردن برای روزهای معدودی می‌تواند چاره ساز باشد اما در دراز مدت نمی‌توانید خود را گول بزنید چرا كه نمی‌توان از تغییرات پیش رو اجتناب كرد.

    فال روزانه ۵ دی متولدین دی ماه

    خیال بافی‌های شما ممكن است امروز گردشی پرماجرا برای‌تان به ارمغان آورده و باعث شوند كه دراین گردش كلی تفریح كنید اما این نباید باعث شود كه آنها را درست و واقعی بپندارید. مشكل شما این است كه اگر زیادی در تصورات خود غرق شوید كه احساس كنید این تقدیر شماست و ممكن است هر چیزی كه جلوی چشمان شماست را تغییر دهد. مواظب باشید، این روی دیگری از خیالات و تصورات شماست. به واقعیت بازگردید و آنگاه می‌توانید از چیزی كه درست و واقعی است لذت ببرید نه آن چیزی كه وجود خارجی ندارد.

    فال روزانه ۵ دی متولدین بهمن ماه

    اگر بخواهید مدام به این فكر كنید كه اتفاق بدی در حال وقوع است و هر لحظه ممكن است رخ دهد، نمی‌توانید آرام باشید. این چیزی است كه گردش ماه به اورانوس ناپایدار به شما می‌گوید. این اتفاق زودگذر نیست؛ مسئه ترس شما از تغییر و ناپایداری است. اگر زیادی بخواهید به خیالات و تصورات خود بچسبید، آنها شكننده شده، زیر فشار ترك بر می‌دارند. اما گر اجازه دهید كه جریان داشته و در حال جذر و مد باشند،‌ با تغییرات بیرونی كاهش یافته و در كارتان انرژی تازه‌ای خواهید گرفت.

    فال روزانه ۵ دی متولدین اسفند ماه

    اگر چه ممكن است احساس كنید به آخرین اهداف و درجه‌های واقعیت چسبیده‌اید،‌ اما رویاهایتان ممكن است رشد كنند و به طور موقت بر شما غلبه كنند. یك تصور زیبا برای خود ایجاد كنید- عاشقانه یا معنوی- می‌تواند تجربه ای نشاط آور و لذت بخش باشد. اما شما باید راهی برای غلبه بر ترس‌تان از پیش رفتن و جلو رفتن در مسیری جدید پیدا كنید. نگران نباشید؛ حتی در دریای خیالات‌تان غرق شدید مطمئن باشید به زودی به ساحل نجات دست خواهید یافت.

     

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب هنرهای رزمی زبان اصلی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • منابع اورجینال ادبیات
  • خرید کتاب های دیابت از آمازون
  • دانلود منابع مرجع شیلات
  • خرید کتاب های ابتدایی از آمازون
  • منابع اورجینال تولید مواد غذایی
  • خرید کتاب های زبان اصلی باطنی، رمز و راز
  • کتاب های تجهیزات نظامی اورجینال
  • خرید کتاب زبان اصلی پوست و زیبایی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>