• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » سرگرمی » فال روزانه ماه ها جمعه ۴ دی ۹۴

    فال روزانه ماه ها جمعه ۴ دی ۹۴

    فال روزانه جمعه ۴ دی ۱۳۹۴
    فال روزانه
    فال روز ۴ دی – ۲۵ دسامبر برای امروز شمافال روزانه ۴ دی متولدین فروردین ماه

    امروز باید چشمتان به روی حقایق باز باشد و اگر اینگونه شد می‌فهمید که حقایق آنقدر که فکر می‌کردید بد نیستند. حالا فرصت این را دارید که جهان را آنگونه که هست ببینید، نه آنگونه که دوست دارید باشد. وقتی که رویاهایتان از حقیقت فاصله می‌گیرند، پس مجبور می‌شوید تمام جزئیات را بفهمید تا بتوانید تصمیمی ‌منطقی بگیرید. در عین حال که به قدم بعدی خود فکر می‌کنید به مسائل جزئی و پیش پا افتاده هم دقت کنید.

    فال روزانه ۴ دی متولدین اردیبهشت ماه

    یك روش عملی برای ارتباط برقرار كردن اكنون باعث شده است كه شما كمی‌آرام تر حركت كنید، اما واقعیت زندگی فقط تفریح كردن و سرگرمی‌ نیست. شما امروز باید رفتاری جدی داشته باشید و بسیار مهم است كه با هر كسی كه به شما نزدیك می‌شود صادق باشید. فرضیه پردازی نكنید؛ اگر شما از اینكه بتوانید روی شخص دیگری حساب كنید اطمینان كافی ندارید، فقط نظریات خود را با او در میان گذاشته و ببینید كه بحث به كدام سمت هدایت می‌شود.

    فال روزانه ۴ دی متولدین خرداد ماه

    بیشتر وقتها نگاه کردن به جلو راحت تر از تجزیه و تحلیل کردن گذشته است، برای اینکه شما بیشتر تمایل دارید چیزهای جدید را تجربه کنید. اما هم اکنون شما به خاطر اینکه از زمان حال فرارکنید روی آینده تمرکز کرده‌اید. زمان کافی برای کار و فعالیت‌های جدید خود اختصاص بدهید و قبل از اینکه دیر بشود کارهایی که لازم است را انجام دهید.

    فال روزانه ۴ دی متولدین تیر ماه

    شما امروز به طور کامل توانایی دفاع کردن از خودتان را دارید، برای اینکه کاملاً آماده کار کردن هستید و فقط باید بلند شده و دست به کار شوید. خوشبختانه شما با دنیای معنوی درونتان ارتباط برقرار کرده‌اید، بنابراین طبیعت پرشور و حرارت شما می‌تواند منبع الهامی‌ برای افراد دیگر نیز باشد.

    فال روزانه ۴ دی متولدین مرداد ماه

    خوشبختانه شما امروز فرصتی خواهید داشت كه استعدادهای سیاستمدارانه خود را نشان دهید. ظاهراً شما بدون داشتن حس رقابتی محدودیت‌های افراد دیگر را می‌شناسید و می‌توانید با توجه به این محدودیت‌ها بهشان انگیزه بدهید كه از نهایت توانایی شان استفاده كنند. از عمل گرا بودن نترسید، چرا كه در نهایت باعث می‌شود تاثیرگذاری بیشتری داشته باشید.

    فال روزانه ۴ دی متولدین شهریور ماه

    امروز حتماً به نصیحت دوست و یا همكارتان گوش بدهید، چرا كه در صحبت‌های این فرد حقایقی نهفته است. شاید شما با تمام جزئیات سخنان او موافق نباشید، ولی باید كاملاً گوشی شنوا داشته باشید، برای اینكه این سخنان چیزهایی كه درحال حاضر بدانها نیاز دارید را بهتان خواهد آموخت.

    فال روزانه ۴ دی متولدین مهر ماه

    امروز دیگران را سرمشق خود قرار دادن روش خوبی برای شما نیست، زیرا آنها می‌خواهند شما را از سرشان باز كنند! الان می‌توانیم بهتان توصیه كنیم كه كاری را كه فكر می‌كنید مهم تر است انجام دهید. وقتی برای تجزیه و تحلیل كردن و برنامه ریزی كردن باقی نمانده است. پس از تفریح كردن دست بردارید و همین الان اقدام كنید. شما باید روحیه شوخ طبعی خود را حفظ كرده و در عین حال كارهایتان را انجام دهید.

    فال روزانه ۴ دی متولدین آبان ماه

    امروز روابط شما قدری پیچیده تر شده‌اند، چرا كه نیازهای شما با نیازهای اطرافیان‌تان همخوانی ندارد. اگر شما سعی كنید حتی مواقعی كه آنها تمایل ندارند بحث را ادامه بدهید، دوستی صادقانه تان باعث می‌شود درهایی كه تابحال بسته بودند به رویتان گشوده شوند. پس تسلیم نشوید؛ شاید موفقیت و پیروزی‌ای كه در جستجویش بودید همین نزدیكی‌ها باشد!

    فال روزانه ۴ دی متولدین آذر ماه

    ماه جدید در دهمین خانه شما یعنی خانه مسئولیت‌های اجتماعی واقع شده است و بر چیزهایی كه در گذشته برای‌تان مهم بودند تاكید دارد و این موضوع می‌تواند به نفع شما باشد. لازم نیست حتماً بیشتر از قبل كار كنید. به شغل خود مثل یك مبادله نگاه كنید. فقط زمانی می‌توانید مسئولیت‌های بیشتری را قبول كنید كه قبلش نظرات مخالف و موافق برای قبول كردن یك تعهد جدید را بررسی و سبك سنگین كرده باشید.

    فال روزانه ۴ دی متولدین دی ماه

    اگرچه شما با وابستگی‌ها و تعلقات عاطفی آشنایی كامل دارید، ولی امروز این وابستگی شما را به مسیری كاملاً متفاوت می‌كشاند. شما فهمیده‌اید كه حساسیت شدیدتان عملی خوب و قابل تحسین است، چرا كه به دلیل مهربانی تان نمی‌توانید نسبت به ناراحتی‌های افراد دیگر بی اعتنا باشید. اگر شما قبول كنید كه نباید انتظار تلافی و جبران داشت، آنوقت به این افراد یاد می‌دهید كه چگونه نوع تازه ای از دوست داشتن را تجربه كنند.

    فال روزانه ۴ دی متولدین بهمن ماه

    امروز وقت این رسیده كه از انزوا بیرون بیایید. امروز شما به راحتی می‌توانید خودتان را با دوست‌هایتان سرگرم كنید، چراكه احساس می‌كنید از نظر احساسی تامین هستید. اگر شما جرات و شهامت تغییر كردن را داشته باشید، ابراز كردن نظریات‌تان شما را در مسیر غیر قابل پیش بینی‌ای قرار می‌دهد. ارتباط برقرار كردن كلیدی است كه درهای عشق و دوست داشتن را به رویتان می‌گشاید

    فال روزانه ۴ دی متولدین اسفند ماه

    وقتی نتوانید احساسات خود را كنترل كنید، به خصوص اگر دیگران هم ناراحتی‌های شما را تشدید كنند، اوضاع خیلی ناراحت كننده و استرس زا می‌شود. حتی اگر از این شرایط جدید ناراضی هستید ولی خودتان را نگران نكنید. شما می‌خواهید بیشتر داشته باشید و حتی شاید خودتان هم دقیقا ندانید كه چه می‌خواهید. شما فقط به زمان احتیاج دارید، روزهای آینده اوضاع بهتر خواهد شد.

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های زبان اصلی الکتریک و الکترونیک هواپیما
  • خرید کتاب های زبان اصلی طب جایگزین
  • دانلود فایل های زبان اصلی فانتزی
  • خرید کتاب های زبان اصلی ارتباط از راه دور
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • دانلود فایل های زبان اصلی الکترونیک
  • کتب شیمی زبان اصلی
  • خرید کتاب های اختر فیزیک از آمازون
  • کتاب های فیزیک حالت جامد اورجینال
  • خرید کتاب های زبان اصلی باطنی، رمز و راز
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>