• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » آرایش و زیبایی » راه های بی خطر زیبا و جوان تر شدن

    راه های بی خطر زیبا و جوان تر شدن

    موثرترين سرم‌هاي ضد پيري بازار ایران
    اگرچه اين روز‌ها برگشتن به روزهاي جواني به لطف هزار و يك جور تزريق و عمل زيبايي كار غير ممكني نيست اما راه‌حل‌هاي ساده و بي‌خطر‌تري هم هست كه با استفاده از آنها مي‌توانيد زيبا و جوان بمانيد و از زندگي لذت ببريد. راه‌حل‌هايي كه مراقبت را از دل طبيعت گرفته و با روش‌هايي ساده به شاداب و جوان نگه داشتن شما كمك ويژه‌اي  مي‌كند.در اين مطلب در بازار زيبايي مي‌خواهيم سال جديد را با تحولي عظيم در ظاهرمان آغاز كنيم. تحولي كه شما را به روزهاي اوج‌تان بر مي‌گرداند. دكتر هومن رفيعي و دكتر مازيار جودكي از ميان محصولات پر تعداد بازار ۹ كرم يا سرم قابل دفاع و موثر را به شما معرفي مي‌كنند. برای کسب نتیجه بهتر حتما قبل از مصرف با متخصص پوست خود مشورت کنید.

    به صورت‌تان فرم بدهيد

    ليفتينگ و جوان‌سازي پوست هميشه از طريق عمل‌هاي جراحي پرهزينه و طولاني مدت صورت نمي‌پذيرد چرا كه اين روزها با جمع‌آوري اطلاعات و استفاده از روش‌ها و محصولات مراقبت از پوست مي‌توانيد به راحتي سال‌هاي طولاني را با همان ظاهر جوان و شاداب خود زندگي كنيد. كرم ضد چروك و ليفتينگ بسيار قوي «استي لادر» با استفاده از تكنولوژي و تركيباتي جديد ضمن تامين رطوبت پوست، به خوبي چروك‌هاي پوست شما را از بين برده و استحكام پوست شما را حفظ مي‌كند.

    در اوج جواني بمانيد

    اين كرم كه طي آزمايشات باليني روي تعداد زيادي از خانم‌هاي مصرف‌كننده آزمايش شده است، بعد از چهار هفته مصرف تا ۹۲ درصد موجب استحكام و شادابي پوست شده است و با فرم دادن به صورت، ظاهري شفاف‌تر و زيباتر به آن بخشيده است. در بررسي به عمل آمده توسط متخصصان بازار زيبايي اين محصول كرمي قوي و موثر در درمان افتادگي عضلات پوست صورت و رفع تيرگي آن است و با خاصيت آبرسان و مرطوب‌كننده‌اي  كه دارد، تمام احتياجات پوست شما را در طول مصرف برطرف خواهد كرد.

    روش مصرف:
    روزها و شب‌ها از اين كرم به مقدار لازم روي پوست‌تان بماليد و در صورت نياز آن را تمديد كنيد.


    معجزه عصاره انگور

    هميشه براي پيدا كردن راه‌حل‌هاي درماني و مراقبت از زيبايي خود سراغ گياهي‌ترين و طبيعي‌ترين آنها برويد تا به راحتي به نتيجه دلخواه‌تان برسيد. در ميان چندصد محصول ضدچروك بازار كه هر روز با نام‌ها و ويژگي‌هاي مختلف به فروش مي‌رسند، برخي محصولات به دليل بهره‌گيري از پيشرفته‌ترين تكنولوژي‌هاي ساخت و داشتن خواص گياهي منحصربه‌فرد زبانزد هستند.

    در اوج جواني بمانيد

    سرم ضدچروك قوي پلي فنول كدلي، راديكال‌هاي آزاد و مضر را خنثي كرده و چروك‌ها را به شكلي كاملا مشهود درمان مي‌كند. به ادعای متخصصان بازار زيبايي اين محصول با تركيب انحصاري پلي فنول‌هاي انگور و ويتامين C پايدار شده، محافظت طبيعي پوست در برابر عوامل آسيب‌رسان مانند آلودگي و استرس را تقويت كرده و بدون ايجاد چربي و حساسيت، پوست شما را صاف و شفاف نگه مي‌دارد.

    روش مصرف:

     روزي دو مرتبه از اين سرم به مقدار سه تا چهار قطره روي پوست‌تان مصرف كرده و ماساژ دهيد.

    حدود قیمت:

    ۱۶۵ هزارتومان


    جواني تغذيه كنيدشادابي پوست، تنها با مراقبت ماندگار خواهد شد. اگر شما هم مانند هزاران نفر ديگر براي مراقبت و تقويت از پوست و موي خود زمان كافي نمي‌گذاريد، خيلي زود به پيشواز پيري و نشستن گرد آن روي صورت‌تان خواهيد رفت، اما هنوز هم دير نشده است چراكه در ميان سرم‌هاي متعدد بازار، مي‌توانيد سراغ سرم‌ اي‌‌وي‌اي استادرم برويد. اين محصول با داشتن ۵۱ تركيب حياتي و ضروري، محيطي ايده‌آل و كاملا طبيعي براي سلول‌هاي پوست فراهم مي‌كند تا پوست بتواند منشا جواني و زيبايي خود باشد.

    در اوج جواني بمانيد

    اثرات سريع و قابل رويت اين سرم، محو شدن خطوط و چروك‌ها و محكم و سفت شدن پوست است، همچنين در طولاني مدت باعث بازسازي و تقويت پوست از عمق مي‌شود. متخصصان بازار زيبايي معتقدند، اين سرم براي همه سنين با انواع جنس پوست مناسب است و در طولاني‌مدت افزايش سن را براي شما بي‌معني كرده و اثرات خستگي و رنگ‌پريدگي را از ظاهرتان مي‌زدايد.

    روش مصرف:

     اين سرم را يك يا دو مرتبه در روز بدون ماساژ دادن از مركز صورت به سمت خارج به آرامي روي پوست‌تان پخش كنيد.

    حدود قیمت:

    ۳۶۵  هزارتومان


    پروتئين‌هاي ضد پيرياز مهم‌ترين علت‌هايي كه پوست را بعد از گذر از جواني كدر و پير و نازيبا مي‌كند، قرار گرفتن آن در معرض عوامل خارجي مانند اشعه آفتاب و آلودگي‌هاي محيطي و ميزان رطوبت هواست. عواملي كه با آسيب رساندن به سلول‌هاي پوست در كنار عوامل ديگر، باعث پيري زودرس و ايجاد لك‌هاي قهوه‌اي  روي پوست مي‌شود. كرم ضد چروك «نيوا» با تجديد و افزايش توليد DNA پوست ضمن مراقبت از آن در مقابل عوامل خارجي، از افتادگي و شل شدن عضلات صورت در اثر خنده، گريه و انقباض و انبساط عضلات هنگام صحبت كردن جلوگيري مي‌كند.

    در اوج جواني بمانيد

    اين محصول با فوليك اسيدي كه براي تحريك پروسه ساخت سلولي دارد، موجب جوان ماندن پوست شما شده و رطوبت لازم را براي استحكام و مقاومت آن در برابر سرما و گرما به حداكثر مي‌رساند. به گفته متخصصان پوست بازار زيبايي اين محصول كه مورد تاييد متخصصان است، داراي كراتين براي توليد كلاژن در سطح پوست است كه باعث سفت‌تر شدن و شفافيت و زيبايي پوست مي‌شود. به علاوه پروتئين ۵B كه روند بازسازي و تقويت پوست را در طول شب هنگام خواب به بالاترين ميزان خود مي‌رساند.

    روش مصرف:

    كرم را قبل از خواب روي پوست صورت و گردن با حركات چرخشي رو به بالا ماساژ دهيد.


    چروك‌ها را ريشه‌كن كنيدشادابي و صافي سطح پوست شما به مرور زمان با بالا رفتن سن به ويژه در خانم‌هايي كه بيرون از منزل مشغول كار و فعاليت هستند، از بين رفته و چين و چروك‌هاي ريز و درشت جاي آنها را مي‌گيرد اما بايد هوشيار باشيد و از همان ابتدا جلوي عميق‌تر شدن خطوط به وجود آمده چهره‌تان را بگيريد. كلينيك كه در محصولات بهداشتي رقيب بزرگي براي محصولات ديگر محسوب مي‌شود، بعد از پنج سال تحقيق در لابراتوارهاي كلينيك با استفاده از فرمول هوشمند خود عملكرد خود را از عمق پوست آغاز كرده و چروك‌هاي سطح پوست را با سرعت بسيار بالايي از بين مي‌برد.

    در اوج جواني بمانيد

    سرم ترميم‌كننده صورت كلينيك روند محو و كمتر شدن علائم پيري و افتادگي صورت را كاهش و پوست‌هاي آسيب ديده از آفتاب و جراحت را ترميم مي‌كند. از طرفي پوست شما درخشش و شادابي خود را در مدت كوتاهي با مصرف اين سرم بازمي‌يابد و جلوه‌اي  زيبا، صاف، يكدست و جوان به پوست شما مي‌دهد. کارشناسان بازار زيبايي با بررسي اين محصول ادعا مي‌كنند كه اين سرم با اثربخشي و قدرت ترميم بالاي خود براي افراد در سنين مختلف مناسب است.

    روش مصرف:

     صبح و شب، هر بار دو پمپ از سرم را روي صورت تميز خود پخش كنيد.


    سرم ويتامينه و جوان‌كنندهشايد تا امروز نمي‌دانستيد كه ماساژ پوست صورت‌تان با ماسك و كرم‌هاي مراقبت از پوست در طول شبانه‌روز به فرم دادن چهره‌تان كمك بسياري مي‌كند اما انتخاب بهترين گزينه‌ها براي داشتن پوستي همچون آينه كمي كار را سخت مي‌كند. تهيه محصولاتي كه در مدت كوتاهي شما را به هدف‌تان برساند، مي‌تواند شما را تا مدت‌ها از پيري و نشانه‌هاي آن در امان نگه داشته و زيبايي پوست شما را در هر سني چند برابر كند.

    در اوج جواني بمانيد

    سرم جوان‌كننده لانكوم با تركيباتي منحصر به فرد و تامين پروتئين‌هاي مورد نياز پوست، آن را ترميم كرده و جلوه‌اي  جوان به آن مي‌دهد؛ اين سرم با ويتامين‌هاي A و E موجود از بين برنده خطوط ريز و عميق چروك‌هاي پوستي و افزايش درخشندگي و شفافيت، پوست شما را سالم، زيبا و جوان نگه مي‌دارد. طبق گزارشات منتشر شده در سايت‌هاي معتبر زيبايي دنيا اين كرم تنها پس از هفت روز استفاده همه نشانه‌هاي پيري و بي‌رنگ شدن صورت را از بين مي‌برد و زيبايي پوست خانم‌ها در هر سني را چند برابر مي‌كند.

    روش مصرف:

    قبل از استفاده از ديگر محصولات مراقبت از پوست صبح و شب سه قطره از اين سرم را روي صورت خود ماساژ دهيد.


    عصاره درخت ققنوس و هيلينگپوست ما براي اينكه بتواند در برابر ايجاد لكه‌هاي تيره و نشانه‌هاي پيري از خود مقاومت خوبي نشان دهد، بايد از منبع خوبي از گياهان، پروتئين‌ها و ويتامين‌ها تغذيه شده باشد. از طرفي پوست ما كه در طول روز در معرض عوامل خارجي و آلودگي‌ها قرار دارد و با انواع و اقسام محصولات آرايشي پوشانده مي‌شود در شب براي احيا و آبرساني نياز به محصولي دارد تا پوست را به مدت طولاني آبرساني و تغذيه كرده و تسكين دهد. كرم شب كلارنس با داشتن ويژگي‌هاي فوق، با ساختاري سبك و بي‌وزن فورا جذب پوست مي‌شود و به پوست آرامش عميقي القا مي‌كند.

    در اوج جواني بمانيد

    دكتر رفيعي با معرفي اين محصول براي پاك كردن رد پاي پيري و جوان ماندن پوست معتقد است اين كرم به دليل وجود عصاره درخت هيلينگ ماداگاسكاري و ققنوس، لك‌هاي به وجود آمده در اثر افزايش سن را بهبود و سلول‌هاي پوست را براي توليد كلاژن مورد نياز تقويت كند. كرم شب كلارنس با خاصيت سفت‌كنندگي و فرم‌دهندگي صورت براي هر نوع پوستي مناسب است.

    روش مصرف:

    پوست خود را از هر نوع آلودگي پاك كرده و شب‌ها كرم را روي صورت‌تان به مدت یک الي دو دقيقه ماساژ دهيد.


    جواني با عصاره گل‌هاي مشكياگر در اين سال‌ها براي مراقبت از پوست و مبارزه با گرد پيري جا خوش كرده روي آن دست‌دست مي‌كرديد، كمي براي از بين بردن چروك‌هاي پوست‌تان سخت شده است، اما نااميد نباشيد چراكه ليراك به‌تازگي كامل‌ترين و قوي‌ترين سرم ضد چروك را توليد كرده كه مطالعات باليني انجام شده روي ۲۰ خانم ۵۴ تا ۶۸ ساله طي ۵۶ روز، پر شدن چروك‌هاي صورت را نشان داده است.

    در اوج جواني بمانيد

    اين سرم به دليل ترميم و محافظت از DNA و با تركيبي منحصربه‌فرد از عصاره مغذي گل‌هاي رز، اركيده و شقايق مشكي، به‌عنوان آنتي‌اكسيدان و بازسازنده، به رفع چروك‌هاي عميق، افتادگي پوست، افزايش ساخت كلاژن و الاستين در پوست كمك مي‌كند. متخصصان بازار زيبايي ادعا مي‌كنند كه اين محصول با اثر مشابه بوتاكس، خطوط صورت را پر كرده و در مدت كوتاهي جواني و شادابي را در ظاهرتان ايجاد خواهد كرد.

    روش مصرف:

    اين محصول را صبح و شب روي پوست تميز استفاده و با نوك انگشتان روي صورت و گردن از مركز صورت به بيرون ماساژ دهيد.

    حدود قیمت:

    ۴۱۰  هزارتومان


    آرامش را به صورت‌تان برگردانيدهمانطور كه بيشتر شما مي‌دانيد، عضلات صورت ما با هر بار خنديدن، صحبت كردن و اخم كردن هزاران بار حركت مي‌كنند، بنابراين طبيعي است كه اين ميزان حركت طي روزها، ماه‌ها و سال‌ها خطوطي روي صورت ايجاد و به مرور آنها را عميق‌تر مي‌كند. از طرف ديگر خشكي پوست كه در فصل‌هاي سرد سال يا در اثر ساير حساسيت‌هاي فصلي، روي پوست بروز مي‌كند به ظهور چروك‌هاي عميق و جا خوش كردن آنها روي پوست‌تان دامن مي‌زند.

    در اوج جواني بمانيد

    كرم ضدچروك نوكس كه با تاييد متخصصان بازار زيبايي بهترين محصول براي افرادي است كه پوست‌هاي بسيار خشكي دارند. اين محصول با افزايش ساخت كلاژن و عوامل مرطوب‌كننده قوي، پركننده‌اي مناسب و موثر براي چروك‌هاي عميق و ريلكس‌كننده عضلات صورت است. اين كرم طول و تعداد خطوط را كاهش مي‌دهد، همچنين از ساختار سبك و قابل جذبي برخوردار است.

    روش مصرف:

     روزانه دو مرتبه از اين كرم روي صورت‌تان استفاده كرده و با نوك انگشتان آن را جذب پوست خود كنيد.

    حدود قیمت:

    ۱۵۰ هزارتومان

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • منابع اورجینال تولید مواد غذایی
  • کتب تحلیل زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های هنر های گرافیکی
  • خرید کتاب زبان اصلی گواهینامه خلبانی
  • خرید کتاب های بیماری های عفونی از آمازون
  • خرید کتاب های اختر فیزیک از آمازون
  • منابع اورجینال برنامه نویسی عصبی زبانی
  • هاردکپی کتاب های بهداشت
  • منابع اورجینال اکواریوم
  • خرید کتاب زبان اصلی جراحی قلب عروق
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>